Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
10 Dec 2010, 09:42:46 xmax rakstīja:
pilnīgi normāli var braukt ar RWD bez problēmām, tikai vajag labas ziemenes :P jau trešo gadu bliežu pa kupenām ar smaidu sejā - galvenais vajag gūt kaifu no tā, ka auto slīd nevis raustīties - tad gan ir jābrauc ar sab. transportu
eu, kas ir ar Rīgas lidostu, izskatās, ka šiem mājas lapa uzkārusies - gribu šodien tikt mājās
Tolka ir maz no tām ziemenēm, ja klīrenss mazs un panna sēžās virsū uz špūres, tad var kārpīties, kamēr apnīk.
10 Dec 2010, 09:39:40 kidd rakstīja:
neko neraku.uzshuupinaaju un aizgaaja. fwd ir ok, tikai tendence liikumaa iet taisni ir pastaaviigi.. bet pieceertot bik ruciiti, viss nostaajas savaas sliedees
Tas par to iešanu taisni arī ir baigi atkarīgs no katra auto modeļa atsevišķi, piemēram alfa 156 negrib iet taisni, bet met pakaļu ārā . mondeo 99 gada tieši otrādi iet taisni pat pie maziem ātrumiem...
----------------- nodarbošanās ar muļķībām darbavietā uzlabo sānu redzi, dzirdi un modrību kopumā :D
10 Dec 2010, 09:02:17 baikers rakstīja:
Tak vakar viena cacka,tikusi pie džipa, iedomājies tik-MITSUBIŠĪ...ātrums pa knapi piesnigušu ielu,kurā NAV nevienas citas mašīnas ( vēls vakars) 25-30 km/h...un garām nelaiž,jo brauc pa vidu ielai.
Vot nafig tādiem jāpērk tie džipi??
nujā, bet bremzējas jeeep jeeep tikpat draņķīgi kā pārējie
nu nedirs Pēci, ar motoru bremzēt ar 4x4 ir daudz efektīvāk kā ar 2wd Cita lieta, ka ne visi izmanto šo 4x4 priekšrocību.
P.S. liftētais cherokee ar full-time un 40 cm klīrensu rullz
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!
10 Dec 2010, 09:02:17 baikers rakstīja:
Tak vakar viena cacka,tikusi pie džipa, iedomājies tik-MITSUBIŠĪ...ātrums pa knapi piesnigušu ielu,kurā NAV nevienas citas mašīnas ( vēls vakars) 25-30 km/h...un garām nelaiž,jo brauc pa vidu ielai.
Vot nafig tādiem jāpērk tie džipi??
nujā, bet bremzējas jeeep jeeep tikpat draņķīgi kā pārējie
nu nedirs Pēci, ar motoru bremzēt ar 4x4 ir daudz efektīvāk kā ar 2wd Cita lieta, ka ne visi izmanto šo 4x4 priekšrocību.
P.S. liftētais cherokee ar full-time un 40 cm klīrensu rullz
daudziem 4x4 (to skaitā noteikti ir CRV) bremzējot pilnpiedziņa atslēdzas.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
10 Dec 2010, 15:46:43 Andreits rakstīja:
nu crv ir baigais mēsls Vienīgais, kas viņiem ir labs, ir +/- normals klīrenss (vecajiem modeļiem)
Pašam Tev biksēs ir mēsls, es ar savu CRV 99. gada jau gandrīz 3 gadus braucu un kur tik nav nācies ar viņu līst iekšā - ir gan orientēšanās bezceļa pasākumos braukts, gan pa Ādažu poligonu, gan pierīgas mežu stigām, kur vasarā BigMans un Co vizinās - un viss ir zajebcom, vienīgais, kas man pietrūkst, ir pazeminātie robi un diferenciāļa bloķētājs pilnai laimei, tak što - ja nezini, nedirs
kā tad, vēl bloķi Tev sagribejies uz crv Ne visiem "īstajiem" džipiem nāk bloķi. ne nu tā ikdienai jau gan jau ir ok, uzticams un tā, mēsls es teicu attiecībā uz dziļu sniegu un bezceļu , JO:
Honda's Real Time 4WD system on the CR-V utilizes a Dual hydraulic Pump Rear Differential and 4WD Transfer case. The dual pump rear differental operates the front wheels during normal conditions then automatically transfers power to the rear wheels when needed, without the driver engaging the system. To allow the ABS braking system to work when the CR-V is engaged in four-wheel drive operation, the 4WD will turn off if the brakes are applied.
[ Šo ziņu laboja Andreits, 10 Dec 2010, 16:03:59 ]
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
10 Dec 2010, 15:59:36 Andreits rakstīja:
kā tad, vēl bloķi Tev sagribejies uz crv Ne visiem "īstajiem" džipiem nāk bloķi. ne nu tā ikdienai jau gan jau ir ok, uzticams un tā, mēsls es teicu attiecībā uz dziļu sniegu un bezceļu
Ar dziļu snoegu un bezceļu ir tā - kamēr neuzsēžas uz pannas, tikmēr iet cauri visur, ja sniegs pa dziļu - tad jāņem ar lielāku ieskrējienu , bet ja norokās, tad gan ir pakaļā
10 Dec 2010, 15:59:36 Andreits rakstīja:
kā tad, vēl bloķi Tev sagribejies uz crv Ne visiem "īstajiem" džipiem nāk bloķi. ne nu tā ikdienai jau gan jau ir ok, uzticams un tā, mēsls es teicu attiecībā uz dziļu sniegu un bezceļu , JO:
Honda's Real Time 4WD system on the CR-V utilizes a Dual hydraulic Pump Rear Differential and 4WD Transfer case. The dual pump rear differental operates the front wheels during normal conditions then automatically transfers power to the rear wheels when needed, without the driver engaging the system. To allow the ABS braking system to work when the CR-V is engaged in four-wheel drive operation, the 4WD will turn off if the brakes are applied.
nujā, bet kuram 4x4 bez starpasu difa (tikai bloķis) bremzējot tas neatslēdzas?
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!
Shodien savu 4x4 ar izkustinaaju,ir sachakareejies galvenais bremzhu cilindrs,nem tik viens pakaleejais rats.sablokeeju pakal.bloki un vidu,un problema atrisinaata,stajas nesliktaak kaa ja bremzeetu visi riteni(zinu ka taa dariit nav lab)35 rati ierullee
ja runā par sniegu, tad principā pagajušajā ziemā audi typ85 tā arī neizdevās īsti norakt, braucu pa tādiem ceļiem kur visu ziemu nebija tīrīts, pofig, ja bez bloķiem negāja, tad tikai slēdzu iekšā, savādāk gāja tāpat, klīrenss ir vajadzīgs, bet var iztikt arī ar vieglo kasti