01 Nov 2014, 13:27:59 rinalds2m rakstīja:
Nu par baikiem un jaudām nezinu.
Pirku ķēdi kāčim, līdz bija gan šplintējamais, gan valcējamais savienojums. Domāju, ka abi ir gana labi, ja reiz ražotājs pielicis abus. Uzliku gan valcējamo savam.
Vienam čomam šosezon uz klx 650 mežā aizlidoja ķēde. Tanī pašā laikā ir krosa ktm 450 kas brauc un bēdu nezin ar šplintējamo.
Kad šito prasīju spečukam, vienīgais kur viņš teica ir jāuzmnās stumjot moci uz atpakaļu.
Citu neko vnk nebijako pateikt uz tasdu jauutaajumu
Cik nav ripots no kalniem atmuguriski, stumts mo atpakalj - nekaadu probleemu.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
01 Nov 2014, 13:27:59 rinalds2m rakstīja:
Nu par baikiem un jaudām nezinu.
Pirku ķēdi kāčim, līdz bija gan šplintējamais, gan valcējamais savienojums. Domāju, ka abi ir gana labi, ja reiz ražotājs pielicis abus. Uzliku gan valcējamo savam.
Vienam čomam šosezon uz klx 650 mežā aizlidoja ķēde. Tanī pašā laikā ir krosa ktm 450 kas brauc un bēdu nezin ar šplintējamo.
Kad šito prasīju spečukam, vienīgais kur viņš teica ir jāuzmnās stumjot moci uz atpakaļu.
Citu neko vnk nebijako pateikt uz tasdu jauutaajumu
Cik nav ripots no kalniem atmuguriski, stumts mo atpakalj - nekaadu probleemu.
Točna!?
Sākotnējais jautājums bija par pieredzi ar šplintējamiem.
Vienkārši saku, ka ir bijuši gadījumi, kad šādā veidā šplintējamie ir izkabinājušies.
End of discussion!
01 Nov 2014, 13:27:59 rinalds2m rakstīja:
Nu par baikiem un jaudām nezinu.
Pirku ķēdi kāčim, līdz bija gan šplintējamais, gan valcējamais savienojums. Domāju, ka abi ir gana labi, ja reiz ražotājs pielicis abus. Uzliku gan valcējamo savam.
Vienam čomam šosezon uz klx 650 mežā aizlidoja ķēde. Tanī pašā laikā ir krosa ktm 450 kas brauc un bēdu nezin ar šplintējamo.
Kad šito prasīju spečukam, vienīgais kur viņš teica ir jāuzmnās stumjot moci uz atpakaļu.
Citu neko vnk nebijako pateikt uz tasdu jauutaajumu
Cik nav ripots no kalniem atmuguriski, stumts mo atpakalj - nekaadu probleemu.
Točna!?
Sākotnējais jautājums bija par pieredzi ar šplintējamiem.
Vienkārši saku, ka ir bijuši gadījumi, kad šādā veidā šplintējamie ir izkabinājušies.
End of discussion!
nu varbūt nevar salīdzināt,,,Bet esmu kādas 3 Jawas ar šplintējamām ķēdēm savā laikā nobraucis. Ir stumtas gan atpakaļ, gan braukts uz priekšu nekas ar savienojumiem nav noticis... un te nu pēkšņi neturēs
01 Nov 2014, 21:04:08 zazzaa rakstīja:
varbut ja uzreiz uzliek nepareizi problēmas var būt ilgstoši lietojot
Nu jā...Bet vai ir te kāds, kurš var teikt- man bija ķēde ar šplintējamo posmu, nokrita šplinte un ķēde satrūka... nu ok, var pieļaut ka mežā, purvā var aizķerties un noraut šplinti... nu arī tas maz ticams. Bet uz šosejas? Vai tas kārtējais mīts...
01 Nov 2014, 20:36:24 agrais rakstīja:
nu varbūt nevar salīdzināt,,,Bet esmu kādas 3 Jawas ar šplintējamām ķēdēm savā laikā nobraucis. Ir stumtas gan atpakaļ, gan braukts uz priekšu nekas ar savienojumiem nav noticis... un te nu pēkšņi neturēs
Nevar gan salīdzināt, jo es rakstīju par enduro un krosa močiem, kam ir šāds ķēdes ķērājs:
Ķēde tam iet cauri diezgan "čotka" un ja viņš tiek piedzīts ar zemēm vai uzsists ar lielāku akmeni, stumjot moci uz atpakaļu var sanākt manis iepriekš pieminētā šaize!
01 Nov 2014, 21:04:08 zazzaa rakstīja:
varbut ja uzreiz uzliek nepareizi problēmas var būt ilgstoši lietojot
Nu jā...Bet vai ir te kāds, kurš var teikt- man bija ķēde ar šplintējamo posmu, nokrita šplinte un ķēde satrūka... nu ok, var pieļaut ka mežā, purvā var aizķerties un noraut šplinti... nu arī tas maz ticams. Bet uz šosejas? Vai tas kārtējais mīts...
Es tak aukstāk minēju, ka šosezon mežā čomam aizlidoja ķēde un pie vainas bija tieši splintējamais posms.
Ķēde nebija svaigi uzlikta, tā kā atkrīt runas, ka sūdīgi uzlikts.
P.S. Labāk toč te stāvēt klusu un muti vaļā nevērt, citādi kaut ko uzrakstot tu tāpat tiec nolikts par muļķi, kas neko nejēdz.
01 Nov 2014, 21:04:08 zazzaa rakstīja:
varbut ja uzreiz uzliek nepareizi problēmas var būt ilgstoši lietojot
Nu jā...Bet vai ir te kāds, kurš var teikt- man bija ķēde ar šplintējamo posmu, nokrita šplinte un ķēde satrūka... nu ok, var pieļaut ka mežā, purvā var aizķerties un noraut šplinti... nu arī tas maz ticams. Bet uz šosejas? Vai tas kārtējais mīts...
Es tak aukstāk minēju, ka šosezon mežā čomam aizlidoja ķēde un pie vainas bija tieši splintējamais posms.
Ķēde nebija svaigi uzlikta, tā kā atkrīt runas, ka sūdīgi uzlikts.
P.S. Labāk toč te stāvēt klusu un muti vaļā nevērt, citādi kaut ko uzrakstot tu tāpat tiec nolikts par muļķi, kas neko nejēdz.
svaigi nesvaigi, bet varbūt šplins bija uz otru pusi? varbut metas baigi klat kaut kur
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
ja splinti uzliek paeizi, tad to visu laiku dzen virsuu un iespeeja, ka taa noleks ir maza. porotams razoshanas baakjis, sirreaala apstaaklju sakritiiba etc to var izraisiit. bet to var izraisiit arii kniedeetai kjeedei, jaunam motoram, kosmosa kugjim etc.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
01 Nov 2014, 22:12:22 karlsons rakstīja:
ej guleet, iits gudaaks pa vakau.
ja splinti uzliek paeizi, tad to visu laiku dzen virsuu un iespeeja, ka taa noleks ir maza. porotams razoshanas baakjis, sirreaala apstaaklju sakritiiba etc to var izraisiit. bet to var izraisiit arii kniedeetai kjeedei, jaunam motoram, kosmosa kugjim etc.
01 Nov 2014, 22:12:22 karlsons rakstīja:
ej guleet, iits gudaaks pa vakau.
ja splinti uzliek paeizi, tad to visu laiku dzen virsuu un iespeeja, ka taa noleks ir maza. porotams razoshanas baakjis, sirreaala apstaaklju sakritiiba etc to var izraisiit. bet to var izraisiit arii kniedeetai kjeedei, jaunam motoram, kosmosa kugjim etc.
01 Nov 2014, 22:12:22 karlsons rakstīja:
ej guleet, iits gudaaks pa vakau.
ja splinti uzliek paeizi, tad to visu laiku dzen virsuu un iespeeja, ka taa noleks ir maza. porotams razoshanas baakjis, sirreaala apstaaklju sakritiiba etc to var izraisiit. bet to var izraisiit arii kniedeetai kjeedei, jaunam motoram, kosmosa kugjim etc.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Sāksim jau pirmkārt ar to, ka nevajag pirkt lētās ķēdes Ir likti gan kniedējamie, gan šplintējamie varianti, man vismaz neviens nekad nav vaļā atnācis, citiem gan ir visādi brīnumi redzēti...........Varbūt rokas licējam līkas, verbūt ģešons pie vainas
nu aptuveni to gribēju dzirdēt, tieši iz pieredzes. par līkām rokām nerunājot. es personīgi atbalstu kniedi, bet interesēja cik tautai bijuši gadījumi ka tas šplints izlido un atveras, runājot par 100HP un vairāk. aizķert var alu dzerot, ne pa to runa, tieši darbībā
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Tikai par kniedējamo variantu runājot - ir tāds moments, TO VAJAG IZDARĪT PAREIZI, savādāk ar divu āmuru metodēm uc. mākslas paveidiem var gadīties, ka tieši šis veids izrādīsies neuzticamāks, jo šplinti iemauci, un lieta darīta, bet atkniedēt vajag smuki un precīzi. Ja nav pie rokas kniedējamais, tad labāk nepist santīmu, bet iedot servisā.
Aizvakar uzliku savam drz jaunu ķēdi, tieši speciāli nopirku šplintējamo posmu jo bija slinkums kniedēt.
Un speciāli paskatījos vai neķersies ķēdes tvērējā, 520 ķēdei tas šplintējamais posms ir tik niecīgi platāks ka nekas tur neķeras un nevar ķerties.
Savā ikdienā esmu mainījis vismaz kādas 10 ķēdes, gan kniedējamās gan šplintējamās, paldiesdievam nekad nav neviena atnākusi vaļā. Spec instrumenta man kniedēšanai nav un procesu esmu kontrolējis ar veselo saprātu,un diviem āmuriem,vienu mazāku otru paprāvu,nu un spraugu neaizmirstam kontrolēt,lai gredzenus nesaspiež.
Domāju, ka tirdziņš par ķēžu savienojumiem ir nekorekts un emocionāls. Linkā ieliku nedaudz miglainu bildi no ķēdes kastītes, kur ražotājs uzskatāmi parādījis savienojumu veidu drošību un pārējais jau lietotāja ziņā. Links