Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
27 Oct 2014, 00:19:05 Niere rakstīja:
27 Oct 2014, 00:02:47 Archy96 rakstīja:
.... vadlīnija apmēram tāda : "Man piedāvā pasaulē labāko līdzekli, ar ko viss ies kā smērēts saules mūžu, bet es, lohs, atsakos no šādas laimes " Nu vai nav jauki???
a Tu viņus atšuj baigi vienkārši ar pāris jautājieniem:
- kādi OEM apstiprinājumi konkrētajai šļurai piešķirti?
- kādām OEM specifikācijām atbildīs tava eļļa pēc piedevas pieliešanas?
- kādēļ OEM manuāļos, gandrīz visos, rakstīts boldā "No additives!"
- vai viņu piedevu drīkst liet garantijas tehnikai un par to stāstīt garantijas sniedzējam?
un tā var turpināt.
vēl interesanta pazīme visiem šitiem - viņi vienmēr atrod kādu 'seno/viedo', kurš aizstāj specifikāciju nepieciešamību. praktiski netiek operēts ar cipariem, tikai ar emociju uz uzticēšanos un kauna sajūtu. vobšem smalka manipulācija.
no manis šitie ātri atšujās, tiklīdz šos sāku dzenāt par cipariem un atsakos pavilkties uz emociju.
Emocijas, emocijas, un maģiskais vārdiņš "sporta" , jo ja attiecīgā manta iet sporta tehnikā, tas jau automātiski nozīmē - ūber alles
Viens no "graujošākajiem" argumentiem bija - es ar savu audi V8 visu laiku velku uz 250, un nekas nebirst nost
Ļoti spēcīgs arguments ,bez šaubām. Izraisa bezierunu respektu cilvēkos........kuri ne sūda nejēdz.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
27 Oct 2014, 00:10:54 Niere rakstīja:
26 Oct 2014, 23:49:50 Archy96 rakstīja:
taisnot var uzmanīgi pasildot ar gāzes degli, un arī tikai līdz zināmai robežai.
iztaisnot jau iztaisnos, bet nav testa metodes ar kuru pārbaudīt rezultātu.
sensenos laikos šādi iztaisnoju saliektu grotbomi vējdēļa burai. likās jau, ka esmu ietaupījis 100+Ls, taču pirmajā pūtienā virs 20m/s pēc lēciena pārlūza vismaz kilometra attālumā no krasta.
ruzultāts - vairāku stundu skalošanās pa straumei/vējam paralēli krastam, sačakarēta bura 300Ls vērtībā un inventāra pārvietošana atpakaļ pilnīgā spēku izsīkumā gar krastu uz bāzesvietu vismaz 5km. un sūdīgākais - sačakarēta ideāla diena (arī nākošā) un 2x200km brauciens līdz Baltijas jūrai.
bet mocim tāds joks pēc uzlēciena uz gulošā policista, piemēram, var beigties daudz sūdīgāk.
Tāpēc es rakstīju - līdz zināmai robežai Krosiniekam hēbeļi ir tikuši šādi locīti pa vairāki lāgi, un kaltie šosejnieka sporta kāpšļi tāpat, bet tur ir arī daudz kas no materiāla struktūras atkarīgs, tā kā..........
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
27 Oct 2014, 00:36:48 Niere rakstīja:
27 Oct 2014, 00:25:46 Archy96 rakstīja:
Viens no "graujošākajiem" argumentiem bija - es ar savu audi V8 visu laiku velku uz 250, un nekas nebirst nost
no dāda jau bīstami pirkt kaut ko, nākošā reizē pie letes stāvēs jau cits.
Šis arguments jau ir konfliktā pats ar sevi, jo mēs nedzīvojam tādā valstī, kur tīri tehniski būtu iespējams ar vieglo auto regulāri topīt uz 250, tā kā kaut kas šeit nav tīrs
likums gaužām vienkāršs - kas atlocīts atpakaļ, vairs nekad nebūs ar iepriekšējo stingrību. un kas tur sanācis, to nekad nevar zināt. turklāt stūre tomēr nav hēbelis.
atceries, vasarā jautāju par specifiskām ņeržas skrūvēm? radinieks teica - kuiņa, pāris sitieni ar veserīti, un skrūve atkal kā jauna.
protams, neuzticos šādam pofigam, jo nebūs kaifa, ja katamarāns kaut kur pie Ruhnu paliks bez masta.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
27 Oct 2014, 00:45:28 Niere rakstīja:
likums gaužām vienkāršs - kas atlocīts atpakaļ, vairs nekad nebūs ar iepriekšējo stingrību. un kas tur sanācis, to nekad nevar zināt. turklāt stūre tomēr nav hēbelis.
atceries, vasarā jautāju par specifiskām ņeržas skrūvēm? radinieks teica - kuiņa, pāris sitieni ar veserīti, un skrūve atkal kā jauna.
protams, neuzticos šādam pofigam, jo nebūs kaifa, ja katamarāns kaut kur pie Ruhnu paliks bez masta.
Stūri es arī nelocītu, krosinieku stūrēm tas parasti lieliem burtiem rakstīts - nelocīt un nemēģināt iztaisnot, man gan nevienu salocīt līdz šim vēl nav izdevies, tur ir kapitālam nošķīlienam jābūt
Par piedevām varu pastāstīt gadījumu iz dzīves. Kaut kādā 91 gadā man bija Mazda 323.Tika lieta piedeva, laikam XEDOS saucas.Nu kompresija točno pacēlas, tas tika mērīts. Nobraucu kādu gadu, tad pārdevu paziņam. Pēc kāda laika autiņam pazuda spiediens, bet nobrauca viņš vēl kādus 50 km ar degošu lampiņu. Noņēma karteri, tur izrādās eļlas sūkņa ķēde satrūkusi. Nu domāja ka šāles ar pa galam. Nekā, viss kā jauns, sastiķēja ķēdi un lika kopā. Tā vēl kādus divus gadus nobrauca, līdz ielika kautkādā stabā. Nu tur gan piedeva nebija pie vainas, tur cits šķidrums vainīgs... Nu nezinu...varbūt tā piedeva tomēr kaut ko deva?
26 Oct 2014, 21:09:31 Piradzinjsh rakstīja:
Zinot, kādu melnu izlēju ārā, tad šobrīd tā ir tuvu dabigajam izskatam. Paldies iepriekšējam simniekam.
Kad tas mocis bija manā apgādībā, tad tur tika lieta ELF 10w40 pussintētika.
Mainīts parasti tika reizi sezonā, jo nobraukumu dāma nesalasīja tik lielu lai būtu jāmaina pēc kilometriem.
Niere palabos, bet cik saprotu, tad šai(un citām) ELF moto eļļām ir daudz piedevas kas nodrošina motora mazgāšanos.
Tātad - ņemu par labu tavu "Paldies iepriekšējam simniekam.".
Par piedevām - labā dzelzī neko tādu leit nevajag.
Bet piemēram Fāterim bija vecs, Mondeo dīzelis. Tāds, kuram uz šiltes ap pusmiljonu un ganm jau vēl tīts ne reizi vien. Vot tam iegāza brīnumlīdzekli X - kompresija bija labāka. Škīlās labāk, vispār apmierināts.
Speciāli nierem - kompresiju mērija, motorus māk un tupa uz izjūtām nepaļaujas.
Tātad - iegāžot mioskastē šādu brīnumlīdzekli tu iespējams paildzināsi šis miskastes agoniju un aizvilksi uz šrotu vēlāk.
jūs abi kompresijas uzlabošanās un dūmošanas samazinājuma kontekstā runājat par eļļas viskozitātes palielināšana, kas tiek panākta ar tā saucamajām No Smoke piedevām, kuras izteikti populāras bija 90to gadu sākumā, kad gandrīz visi autosi bija tuvu šrota stāvoklim.
šādu piedevu satur gandrīz visas daudzpakāpju viskozitātes klašu transmisiju un motoreļļas. tikai šajā gadījumā, pievienojot piedevu, jūs vienkārši palielināt eļļas viskozitāti 'krastajā' galā.
taču, pievienojot vismaz 10% šo piedevu, pārējo piedevu proporcija eļļā samazinās. vai kāds var droši apgalvot, ka pēc pievienošanas pretkorozijas vai virsmu aizsardzības piedevas arvien vēl ir pietiekamā koncentrācijā?
vai izdilušā motorā nav vienkāršāk ieliet gatavu eļļu ar augstāku viskozitātes klasi karstajā galā?
pat no ekonomijas viedokļa saprātīgāks gājiens.
27 Oct 2014, 12:36:17 Niere rakstīja:
vai izdilušā motorā nav vienkāršāk ieliet gatavu eļļu ar augstāku viskozitātes klasi karstajā galā?
pat no ekonomijas viedokļa saprātīgāks gājiens.
taa arii vajag, dazi vieteejie kadri peerk leeti izlejamo un gaazh ieksaa visu kas smuki reklameejas. kur jeega, taadu daudz. peec nieres rakstiem kategoriski esmu pret piedevaam, pirms tam vnk neatbalstiiju. jo nu reaali nav jaabuut smadzenjpodam lai saprast ka ella no ellas atskiras ar kimisko sastaavu, un nekaa universaala nav. a vienalga ticam. melna ella nozime ka mazgaa nevis ir slikta, neba iekshaa visulaiku viss sterils
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Braucu ar: Honda Transalp XL700V,Suzuki DL650 XA,KTM1290 Super Adventure S
27 Oct 2014, 01:16:18 Archy96 rakstīja:
27 Oct 2014, 00:45:28 Niere rakstīja:
likums gaužām vienkāršs - kas atlocīts atpakaļ, vairs nekad nebūs ar iepriekšējo stingrību. un kas tur sanācis, to nekad nevar zināt. turklāt stūre tomēr nav hēbelis.
atceries, vasarā jautāju par specifiskām ņeržas skrūvēm? radinieks teica - kuiņa, pāris sitieni ar veserīti, un skrūve atkal kā jauna.
protams, neuzticos šādam pofigam, jo nebūs kaifa, ja katamarāns kaut kur pie Ruhnu paliks bez masta.
Stūri es arī nelocītu, krosinieku stūrēm tas parasti lieliem burtiem rakstīts - nelocīt un nemēģināt iztaisnot, man gan nevienu salocīt līdz šim vēl nav izdevies, tur ir kapitālam nošķīlienam jābūt
Nu nebija nekāds baigais nošķīliens,normāls nošļūciens uz sāna,tāpēc jau es arī brīnos ka tik viegli locās tie ragi,a kur labāk sūtīt tos ragus,var arī atrast kādus analogos ražotājus?Varbūt vajag tādus kā krošniekam,kam pāri nāk stienis?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
27 Oct 2014, 17:25:48 trax rakstīja:
27 Oct 2014, 01:16:18 Archy96 rakstīja:
27 Oct 2014, 00:45:28 Niere rakstīja:
likums gaužām vienkāršs - kas atlocīts atpakaļ, vairs nekad nebūs ar iepriekšējo stingrību. un kas tur sanācis, to nekad nevar zināt. turklāt stūre tomēr nav hēbelis.
atceries, vasarā jautāju par specifiskām ņeržas skrūvēm? radinieks teica - kuiņa, pāris sitieni ar veserīti, un skrūve atkal kā jauna.
protams, neuzticos šādam pofigam, jo nebūs kaifa, ja katamarāns kaut kur pie Ruhnu paliks bez masta.
Stūri es arī nelocītu, krosinieku stūrēm tas parasti lieliem burtiem rakstīts - nelocīt un nemēģināt iztaisnot, man gan nevienu salocīt līdz šim vēl nav izdevies, tur ir kapitālam nošķīlienam jābūt
Nu nebija nekāds baigais nošķīliens,normāls nošļūciens uz sāna,tāpēc jau es arī brīnos ka tik viegli locās tie ragi,a kur labāk sūtīt tos ragus,var arī atrast kādus analogos ražotājus?Varbūt vajag tādus kā krošniekam,kam pāri nāk stienis?
Man bija kādreiz šosejniekam zx9r resnā magura krosa stūre, liku uzmutes reizes 6, ne reizi nesalocīju, mega izturīga
27 Oct 2014, 00:45:28 Niere rakstīja:
likums gaužām vienkāršs - kas atlocīts atpakaļ, vairs nekad nebūs ar iepriekšējo stingrību. un kas tur sanācis, to nekad nevar zināt. turklāt stūre tomēr nav hēbelis.
atceries, vasarā jautāju par specifiskām ņeržas skrūvēm? radinieks teica - kuiņa, pāris sitieni ar veserīti, un skrūve atkal kā jauna.
protams, neuzticos šādam pofigam, jo nebūs kaifa, ja katamarāns kaut kur pie Ruhnu paliks bez masta.
Stūri es arī nelocītu, krosinieku stūrēm tas parasti lieliem burtiem rakstīts - nelocīt un nemēģināt iztaisnot, man gan nevienu salocīt līdz šim vēl nav izdevies, tur ir kapitālam nošķīlienam jābūt
Nu nebija nekāds baigais nošķīliens,normāls nošļūciens uz sāna,tāpēc jau es arī brīnos ka tik viegli locās tie ragi,a kur labāk sūtīt tos ragus,var arī atrast kādus analogos ražotājus?Varbūt vajag tādus kā krošniekam,kam pāri nāk stienis?
Man bija kādreiz šosejniekam zx9r resnā magura krosa stūre, liku uzmutes reizes 6, ne reizi nesalocīju, mega izturīga
Manam krosiņam uzlikta renthal 22mm ar šķērsstieni,(modeli nezinu) jau bija salocīta kad iegādāju, tagat pēc katra nošļūciena karjerās locās arvien tālāk. Gribēju uzlikt Fat-bar, bet stiprinājuma skrūves tos 28mm neatļauj iespraust.
Nesen viens paziņa CR450F no vietas pārrāva pāri, piezemējās tieši uz raga un Fat-bar(s) pārlūza kā skals.
Ja preizi aceros, sanāk 10% piedeva.
Nu neko, pavasarī mainīs eļļu, cerēsim, ka ne būkšķēdams sprāgdams tur viss ies gaisā.
Paldies par diskusiju un viedokļiem
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
27 Oct 2014, 18:24:04 aivarsk rakstīja:
Manam krosiņam uzlikta renthal 22mm ar šķērsstieni,(modeli nezinu) jau bija salocīta kad iegādāju, tagat pēc katra nošļūciena karjerās locās arvien tālāk. Gribēju uzlikt Fat-bar, bet stiprinājuma skrūves tos 28mm neatļauj iespraust.
Nesen viens paziņa CR450F no vietas pārrāva pāri, piezemējās tieši uz raga un Fat-bar(s) pārlūza kā skals.
Man ir husim fat-bars, jau kādas reizes 30 - 40 ir pabijis uz sāniem, bet taisns joprojām
Esmu 2 FatBarus salocījis uz supermoto un krosača.
Nekas baisi traks jau nav.
Esmu arī taisnojis - taisnāk bija, nekas nost nelūza arī pēc vairākiem muteniekiem uz asfalta.
2 gabali bija KTM orģinālie fatbari, viens bija Neken - tas tīri labi turējās un laikam tā arī nesalocījās.
Braucu ar: Honda Transalp XL700V,Suzuki DL650 XA,KTM1290 Super Adventure S
27 Oct 2014, 20:18:44 MIGs rakstīja:
Esmu 2 FatBarus salocījis uz supermoto un krosača.
Nekas baisi traks jau nav.
Esmu arī taisnojis - taisnāk bija, nekas nost nelūza arī pēc vairākiem muteniekiem uz asfalta.
2 gabali bija KTM orģinālie fatbari, viens bija Neken - tas tīri labi turējās un laikam tā arī nesalocījās.
Bet fat bari nāk krosa močiem vai arī ielniekiem,nēz ir arī kaut kas stiprāks paredzēts manai Hondai XL700V ?
Sveiki! Vai kāds nevar lūdzu pateikt kas varētu būt pa vainu Honda CRF250 2007.g.? Čakarējas dzirkstele,kurbulējot dažreiz ir un dažreiz nav un praktiski auksts nav piedarbināms!
Paldies!