Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
LFS
09. Oct 2014, 22:33#23781

Kopš: 12. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Kawasaki kx125, riteni


09 Oct 2014, 22:20:18 Naits rakstīja:
Vispār tur jāsit nebūtu.

Tā detaļa tiek pielāgota no kāda cita moča?

Man gan tā pat izskatās ka šķērsgriezumā viņas atšķiras


Nē, atbilst moča izlaiduma gadam un faktiski vajadzētu derēt, bet nu tagad īsti nevar saprast.

[ Šo ziņu laboja LFS, 09 Oct 2014, 22:36:24 ]



-----------------
Choose the way you live.

Offline

kba-pro
09. Oct 2014, 22:56#23782

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

liec uz preses un spied iekšā, nekādus āmurus tur ... aizmirsti

Offline

Archy96
09. Oct 2014, 23:23#23783

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Oct 2014, 22:27:18 Bagars rakstīja:

09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.

GG 2t labs aparāts, ja dzīvs. GG k-ko sajēdz no 2t motoriem. Ar nelielām izmaiņām tas motors tiek būvēts vēl šodien. Ja hadenē ir Ohlins, tad jau ir super. GG stokā nāk AJP rumbas, kas ir ļoti ekselents produkts. Nissin bremzes, AJP hidrauliskais sajūgs. EC droši vien, ka ir reģistrējams.
CR ir sen pārbaudīta vērtība. Skatoties no jūzera vulgaris viedokļa, ņemtu CR. Galvenokārt tāpēc, ka pilns nets ar daļām un ka for fun. Pēdējā variantā labāk būtu 500, bet tad rokas ir pagalam.
Bet ja gribi nopirkt sev problēmu par savu naudu, tad atliek zaļais pūķis KX.
Bet tas ir tikai mans viedoklis, iespējams, nepareizs.

Kas ir vainas KX'am??? Cik man ar viņeim nācies saskarties, ir šķitis diezgan izturīgs aparāts.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Oct 2014, 23:25:00 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gunman
09. Oct 2014, 23:33#23784

Kopš: 24. Apr 2011

Ziņojumi: 486

Braucu ar: Hardendoro 300cc 2t; light 300cc 2t;


Kas ir vainas KX'am??? Cik man ar viņeim nācies saskarties, ir šķitis diezgan izturīgs aparāts.


+1 Ja kārbā gultņi nav no ražošanas, galvā vārstiņi tiek ik pa laikam iztīrīti tad uzticamāks krosinieks nevar būt!

- par kurbuļa asi (3 reizes nolauzu)
- par dīleri (šad tad pat 2 mēnešus esmu gaidījis)
- par aftermarket detaļu izvēli... (Citām markām ir vairāk)

-----------------
Gunman Kūdras ērgļu Ķekavas rajona priekšsēdētājs

Offline

matiicins
10. Oct 2014, 00:05#23785

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


09 Oct 2014, 20:01:58 aivarsk rakstīja:

09 Oct 2014, 14:54:52 Archy96 rakstīja:

09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.


CR250 - zvērā aparāts, bet tāda gadugājuma nebūs tur nekas spīdošs tehniskā ziņā.

Ja ir izvēle tikai no šiem trim - tad ņemtu hondu. Tai alumīnja rāmis un pats mopiks arī tāds ergonomisks.
Par Gas gas - nezinu bet gads dara aizdomīgu.
Vecu Kawasaki - neņemtu. Pašam bija 2004. gada varbūt tāpēc vairs negribu.

Es jau arī vairāk sliecos uz Hondu, bet vai nebūs tā, ka tas alumīnija rāmis būs aizgājis pa dažiem milimetriem un es netikšu visiem mežā līdzi?
Drīz tiksimies purvos

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Negantelis
10. Oct 2014, 09:40#23786

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Tieši tagad viens 2006 gada kx stāv ssā, jau siekalojos.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

aivarsk
10. Oct 2014, 18:28#23787

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

Alum. rāmis hondām man patīk dēļ tā vien, ka lai kā tiktu drillēts ar dubļainiem zābakiem, kau caurumu izrīvēsi, bet izskatīsies vienalga labāk nekā dzelzs rāmji ar nobružātu krāsu.
Kx no 2005 vairs nebija tas gemarojs ar izplūdes vārstiem, tika vis novienkāršots.

Offline

cicis
11. Oct 2014, 08:12#23788

Kopš: 09. Aug 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 76

Braucu ar: Suzuki GSX750F

Kads var padalities ar adresi, kur ir iespejams atrast un pasutit motora detalas par sakarigam naudaam ne parak jaunam moto? Ebay jau skatijos, bet tur izvele maza. Louise.de vispar neko nepiedava.
Paldies!

-----------------
opiņā!

Offline

spring
11. Oct 2014, 08:51#23789

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


11 Oct 2014, 08:12:31 cicis rakstīja:
Kads var padalities ar adresi, kur ir iespejams atrast un pasutit motora detalas par sakarigam naudaam ne parak jaunam moto? Ebay jau skatijos, bet tur izvele maza. Louise.de vispar neko nepiedava.
Paldies!


www.allegro.pl
tikai viss poliski un jacer ka polis atsutiis. man palidzeja polu draugs tāpec viss bija shotokos un pa leto

var arii LT meklēt bet mazaka izvele:
www.gtvgroup.ltbutu viena no.

[ Šo ziņu laboja spring, 11 Oct 2014, 08:52:56 ]

Offline

peteris881
11. Oct 2014, 19:32#23790

Kopš: 16. Apr 2014

No: Auce

Ziņojumi: 25

Braucu ar: dominator, gio250, RF600R

honda dominator 1996, g
problema ir tada ka akumulatoru sedina nost ar ieslegtiem uguniem, bet kad gabarits tikai deg tad vis ok. bez akumulatora ar ieslegtiem uguniem strada taka vis ar generatoru butu ok.
kadas vainas varetu but?
paldies.

Offline

ursus
11. Oct 2014, 20:20#23791

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Neesmu specjuks Hondās,bet laikam jau ģenerators par vāju.Vai lampas par niknu.Lampai masa svarīga,savādāk viņa meklē citus ceļus,kas mēdz palielināt strāvu ķēdē,jeb slodzi uz ģeneratora.

Pirms tam lādēja bez problēmām? Ja lādēja,tad uzlikt citu sprieguma regulatoru.

Nu kaut kā tā,lielos attālumos un mazos kilometros.

-----------------
JAWA

Offline

andrejins
11. Oct 2014, 21:02#23792

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


11 Oct 2014, 19:32:40 peteris881 rakstīja:
honda dominator 1996, g
problema ir tada ka akumulatoru sedina nost ar ieslegtiem uguniem, bet kad gabarits tikai deg tad vis ok. bez akumulatora ar ieslegtiem uguniem strada taka vis ar generatoru butu ok.
kadas vainas varetu but?
paldies.


Pārbaudi masas kontaktus. Gan no regulatora uz rami, gan no ramja uz aķi, gan no aķa uz motoru. Nekur pretestibai nevajadzetu parsniegt 2omus!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ursus
11. Oct 2014, 21:08#23793

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


11 Oct 2014, 21:02:51 andrejins rakstīja:

11 Oct 2014, 19:32:40 peteris881 rakstīja:
honda dominator 1996, g
problema ir tada ka akumulatoru sedina nost ar ieslegtiem uguniem, bet kad gabarits tikai deg tad vis ok. bez akumulatora ar ieslegtiem uguniem strada taka vis ar generatoru butu ok.
kadas vainas varetu but?
paldies.


Pārbaudi masas kontaktus. Gan no regulatora uz rami, gan no ramja uz aķi, gan no aķa uz motoru. Nekur pretestibai nevajadzetu parsniegt 2omus!


2 omi būs padaudz. ideāli ir vienmēr pretestība

es tomēr tiektos uz -0-

-----------------
JAWA

Offline

Bullis
11. Oct 2014, 21:36#23794

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f


10 Oct 2014, 09:40:08 Negantelis rakstīja:
Tieši tagad viens 2006 gada kx stāv ssā, jau siekalojos.


Tāda gada krosačs būs totāls nojātenis, pirkt lietotu krosaču, tas ir izmest naudu miskastē, ja nu vienīgi no kāda čoma un zini patieso moča vēsturi...

Offline

andrejins
12. Oct 2014, 10:42#23795

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


11 Oct 2014, 21:08:35 ursus rakstīja:

11 Oct 2014, 21:02:51 andrejins rakstīja:

11 Oct 2014, 19:32:40 peteris881 rakstīja:
honda dominator 1996, g
problema ir tada ka akumulatoru sedina nost ar ieslegtiem uguniem, bet kad gabarits tikai deg tad vis ok. bez akumulatora ar ieslegtiem uguniem strada taka vis ar generatoru butu ok.
kadas vainas varetu but?
paldies.


Pārbaudi masas kontaktus. Gan no regulatora uz rami, gan no ramja uz aķi, gan no aķa uz motoru. Nekur pretestibai nevajadzetu parsniegt 2omus!


2 omi būs padaudz. ideāli ir vienmēr pretestība

es tomēr tiektos uz -0-

Jātiecās uz nulli, bet reālajā situācijā, ja ir zem 2 Omiem, tad vajadzētu dabūt normālu spriegumu.

Pats pārmērīju savam un ir 0.3 Omi, lādē perfekti

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

mexa
12. Oct 2014, 11:28#23796

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja runā par 0 omiem un o.2 tad jāmēra ar vismaz mid end testeri, čainas testeris neder vispār, tam vadiem pretestība ap 0.2 omu ja ne vairāk masai un kontaktam jābūt visur ideālam. un RR arī var būt pie vainas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
12. Oct 2014, 11:45#23797

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


12 Oct 2014, 11:28:52 mexa rakstīja:
ja runā par 0 omiem un o.2 tad jāmēra ar vismaz mid end testeri, čainas testeris neder vispār, tam vadiem pretestība ap 0.2 omu ja ne vairāk masai un kontaktam jābūt visur ideālam. un RR arī var būt pie vainas

Mexa tāpēc jau norādīju to, ka visā visumā ar lētā gala testeriem jābūt zem 2 omi, kas reāli, ņemot vērā to, ka lētajām spailēm pretestība ir 0.2-0.7 omi ir drusku virs oma

Savam visus uzkniebtos galus pārlodēju un dabūju labu pretestību ( spailēm pašām pretestība ir 0.05 omi) un kopējā pretestība 0.35 omi, no kā arī secinu, ka kontaktos un vadā pretestība ir 0.3 omi.

(mērīts ar fluke testeri

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

peteris881
12. Oct 2014, 16:29#23798

Kopš: 16. Apr 2014

No: Auce

Ziņojumi: 25

Braucu ar: dominator, gio250, RF600R

varbūt ir kāds kurš var izbraukt uz mājam un saremontēt elektroniku?

[ Šo ziņu laboja peteris881, 12 Oct 2014, 16:29:45 ]

Offline

matiicins
12. Oct 2014, 22:44#23799

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


10 Oct 2014, 00:05:11 matiicins rakstīja:

09 Oct 2014, 20:01:58 aivarsk rakstīja:

09 Oct 2014, 14:54:52 Archy96 rakstīja:

09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.


CR250 - zvērā aparāts, bet tāda gadugājuma nebūs tur nekas spīdošs tehniskā ziņā.

Ja ir izvēle tikai no šiem trim - tad ņemtu hondu. Tai alumīnja rāmis un pats mopiks arī tāds ergonomisks.
Par Gas gas - nezinu bet gads dara aizdomīgu.
Vecu Kawasaki - neņemtu. Pašam bija 2004. gada varbūt tāpēc vairs negribu.

Es jau arī vairāk sliecos uz Hondu, bet vai nebūs tā, ka tas alumīnija rāmis būs aizgājis pa dažiem milimetriem un es netikšu visiem mežā līdzi?
Drīz tiksimies purvos
beigās neviens no manis noskatītajiem variantiem nebija labs, un paņēmu kx250f. Ceru, ka manas cerības nepievils

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Zigmunds
12. Oct 2014, 23:03#23800

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


12 Oct 2014, 16:29:25 peteris881 rakstīja:
varbūt ir kāds kurš var izbraukt uz mājam un saremontēt elektroniku?


kur mocis atrodas ? man ir piekabe un to varu savākt un atvest uz servisu.

Offline