Autors | Ziņojums |
mexa | 09. Oct 2014, 09:50 | #23761 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu bet saka ka rubās itkā nokillots, tobiš norubīta aizdedze, tātad momentāli, karbi uzreiz nebaidzas, tas fakts, tātad būtu jūtmas ka "iet uz beigām" un tad noslāpst
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 09. Oct 2014, 09:51 | #23762 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| taxo sakars ar elektronisko daļu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
andrejins | 09. Oct 2014, 10:10 | #23763 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
09 Oct 2014, 09:51:28 mexa rakstīja:
taxo sakars ar elektronisko daļu
Ok,l nav man shēmas šim aparātam tāpēc nezinu vai ir uz troses vai elektrisks
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
|
uldiss | 09. Oct 2014, 11:23 | #23764 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Jaucot ārā atradu, ka šim ir vārsti uz karburatoriem, kas noslēdz degvielas padevi, kad motors izslēgts. Varbūt tie nogļuko un momentā nogriež degvielu?
Tahometrs, ja nemaldos, darbojās. Spidometrs uz 0 nokrita kā parubījās.[ Šo ziņu laboja uldiss, 09 Oct 2014, 11:35:29 ] |
Offline | |
|
andrejins | 09. Oct 2014, 11:49 | #23765 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
09 Oct 2014, 11:23:18 uldiss rakstīja:
Jaucot ārā atradu, ka šim ir vārsti uz karburatoriem, kas noslēdz degvielas padevi, kad motors izslēgts. Varbūt tie nogļuko un momentā nogriež degvielu?
Tahometrs, ja nemaldos, darbojās. Spidometrs uz 0 nokrita kā parubījās.
Kas par vārstiem?
Karbuļi ir kā parasti, re kur bilde, kādiem būtu jābūt.
vienīgi pludiņi un adatas var kalpot kā vārsti, bet tas būtu diezgan nereāli, ka visiem podiem uzreiz nogriež bendžu...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
uldiss | 09. Oct 2014, 12:21 | #23766 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.
Karbuļi |
Offline | |
|
Zigmunds | 09. Oct 2014, 12:22 | #23767 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
09 Oct 2014, 12:21:03 uldiss rakstīja:
Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.
Karbuļi
no offence,
bet vai tiešām domā ka sataisīsi savu moci forumā?! |
Offline | |
|
andrejins | 09. Oct 2014, 12:32 | #23768 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
09 Oct 2014, 12:21:03 uldiss rakstīja:
Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.
Karbuļi
un no kā viņš dabū impulsu? Tusklāt, ja tas būtu vārstu gļuks, tad nenorubītos uzreiz visi 4 karbuļi... Jo, pēc shēmas katram ir savs vārsts ar kontaktu...
Pa forumiem meklējot ir zināms, ka šiem ar mitsubishi sūkni mēdzot būt problēma, bet tad simptomi ir tādi paši kā kad beidzas degviela...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
uldiss | 09. Oct 2014, 12:41 | #23769 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
|
no offence,
bet vai tiešām domā ka sataisīsi savu moci forumā?!
Nē, laikam jābeidz forumu picūkot. Jawku dienu [ Šo ziņu laboja uldiss, 09 Oct 2014, 12:41:23 ] |
Offline | |
|
matiicins | 09. Oct 2014, 13:06 | #23770 |
|
Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! |
Offline | |
|
Archy96 | 09. Oct 2014, 14:54 | #23771 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.
CR250 - zvērā aparāts, bet tāda gadugājuma nebūs tur nekas spīdošs tehniskā ziņā.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
mexa | 09. Oct 2014, 17:31 | #23772 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
09 Oct 2014, 11:23:18 uldiss rakstīja:
Jaucot ārā atradu, ka šim ir vārsti uz karburatoriem, kas noslēdz degvielas padevi, kad motors izslēgts. Varbūt tie nogļuko un momentā nogriež degvielu?
Tahometrs, ja nemaldos, darbojās. Spidometrs uz 0 nokrita kā parubījās.
meklee kur ir kopeeja kjeede spido ar cdi bloku, taxo tada gadijuma straadaa citaa kontuuraa vai kjeedee taa teikt, ja jau paliek stradajot. te viennozimigi vajag testeri un iet pie mocha. un izkustini drosinatajus taa pat ar citiem stekeriem
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 09. Oct 2014, 17:32 | #23773 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja kas pm, var padomaat
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
aivarsk | 09. Oct 2014, 19:56 | #23774 |
|
Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
09 Oct 2014, 12:21:03 uldiss rakstīja:
Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.
Karbuļi
Man Kawasaki krosiniekam arī bija tāds Fuel cut valve, tas pie 8 100 rpm. aiztaisīja kaut kādu degvielas kanālu, kurš līdz tiem apgr. stāv vaļā.
Pats vārsts bija elektromagnēts ar adatas galu - pie tiem 8 100 apgriezieniem tam iedod strāvu un tas nostrādā. |
Offline | |
|
aivarsk | 09. Oct 2014, 20:01 | #23775 |
|
Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
09 Oct 2014, 14:54:52 Archy96 rakstīja:
09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.
CR250 - zvērā aparāts, bet tāda gadugājuma nebūs tur nekas spīdošs tehniskā ziņā.
Ja ir izvēle tikai no šiem trim - tad ņemtu hondu. Tai alumīnja rāmis un pats mopiks arī tāds ergonomisks.
Par Gas gas - nezinu bet gads dara aizdomīgu.
Vecu Kawasaki - neņemtu. Pašam bija 2004. gada varbūt tāpēc vairs negribu.
|
Offline | |
|
LFS | 09. Oct 2014, 21:15 | #23776 |
|
Kopš: 12. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: Kawasaki kx125, riteni
| Interesē, kā šai sajūga detaļai vajadzētu iet virsū uz tā zobrata ar šlicēm(skatīt attēlā). Viņai jāiet virsū brīvi vai jāpresē/jāsit virsū?
----------------- Choose the way you live. |
Offline | |
|
Naits | 09. Oct 2014, 21:19 | #23777 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Bildē izskatās ka katrai detaļai ir savādākas šlices
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
offroad97 | 09. Oct 2014, 21:45 | #23778 |
|
Kopš: 16. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: trimmeri
|
09 Oct 2014, 21:19:02 Naits rakstīja:
Bildē izskatās ka katrai detaļai ir savādākas šlices
Šlices ir vienādas, atšķirās tikai to dziļums pašam zobratam.
Lieta tāda, ka detaļai brīvi neiet virsū tas zobrats tāpec interesē vai tā tam jābūt, ka tā ir jāpresē/jāsit virsū. Pamēģinājām nedaudz iesist to detaļu iekšā un izdevās, tikai līdz galam nesitām. |
Offline | |
|
LFS | 09. Oct 2014, 21:51 | #23779 |
|
Kopš: 12. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: Kawasaki kx125, riteni
|
09 Oct 2014, 21:45:04 offroad97 rakstīja:
09 Oct 2014, 21:19:02 Naits rakstīja:
Bildē izskatās ka katrai detaļai ir savādākas šlices
Šlices ir vienādas, atšķirās tikai to dziļums pašam zobratam.
Lieta tāda, ka detaļai brīvi neiet virsū tas zobrats tāpec interesē vai tā tam jābūt, ka tā ir jāpresē/jāsit virsū. Pamēģinājām nedaudz iesist to detaļu iekšā un izdevās, tikai līdz galam nesitām.
Reāli ieguļās viss labi, tikai liekas ka mazās štučkas šlices(tās kura liekas sajūga kurvī) ir nu pa 0,5-1mm lielākas.Tāpēc brīvi iekšā neiet, bet nedaudz piepalīdzot it kā varē'tu būt ok, Tāpēc tāds jautājums
----------------- Choose the way you live. |
Offline | |
|
Naits | 09. Oct 2014, 22:20 | #23780 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Vispār tur jāsit nebūtu.
Tā detaļa tiek pielāgota no kāda cita moča?
Man gan tā pat izskatās ka šķērsgriezumā viņas atšķiras
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|