Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
09. Oct 2014, 09:50#23761

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu bet saka ka rubās itkā nokillots, tobiš norubīta aizdedze, tātad momentāli, karbi uzreiz nebaidzas, tas fakts, tātad būtu jūtmas ka "iet uz beigām" un tad noslāpst

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
09. Oct 2014, 09:51#23762

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

taxo sakars ar elektronisko daļu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

andrejins
09. Oct 2014, 10:10#23763

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


09 Oct 2014, 09:51:28 mexa rakstīja:
taxo sakars ar elektronisko daļu

Ok,l nav man shēmas šim aparātam tāpēc nezinu vai ir uz troses vai elektrisks

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

uldiss
09. Oct 2014, 11:23#23764

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti

Jaucot ārā atradu, ka šim ir vārsti uz karburatoriem, kas noslēdz degvielas padevi, kad motors izslēgts. Varbūt tie nogļuko un momentā nogriež degvielu?

Tahometrs, ja nemaldos, darbojās. Spidometrs uz 0 nokrita kā parubījās.

[ Šo ziņu laboja uldiss, 09 Oct 2014, 11:35:29 ]

Offline

andrejins
09. Oct 2014, 11:49#23765

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


09 Oct 2014, 11:23:18 uldiss rakstīja:
Jaucot ārā atradu, ka šim ir vārsti uz karburatoriem, kas noslēdz degvielas padevi, kad motors izslēgts. Varbūt tie nogļuko un momentā nogriež degvielu?

Tahometrs, ja nemaldos, darbojās. Spidometrs uz 0 nokrita kā parubījās.

Kas par vārstiem?

Karbuļi ir kā parasti, re kur bilde, kādiem būtu jābūt.


vienīgi pludiņi un adatas var kalpot kā vārsti, bet tas būtu diezgan nereāli, ka visiem podiem uzreiz nogriež bendžu...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

uldiss
09. Oct 2014, 12:21#23766

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti

Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.

Karbuļi

Offline

Zigmunds
09. Oct 2014, 12:22#23767

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


09 Oct 2014, 12:21:03 uldiss rakstīja:
Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.

Karbuļi


no offence,

bet vai tiešām domā ka sataisīsi savu moci forumā?!

Offline

andrejins
09. Oct 2014, 12:32#23768

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


09 Oct 2014, 12:21:03 uldiss rakstīja:
Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.

Karbuļi

un no kā viņš dabū impulsu? Tusklāt, ja tas būtu vārstu gļuks, tad nenorubītos uzreiz visi 4 karbuļi... Jo, pēc shēmas katram ir savs vārsts ar kontaktu...

Pa forumiem meklējot ir zināms, ka šiem ar mitsubishi sūkni mēdzot būt problēma, bet tad simptomi ir tādi paši kā kad beidzas degviela...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

uldiss
09. Oct 2014, 12:41#23769

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti



no offence,

bet vai tiešām domā ka sataisīsi savu moci forumā?!


Nē, laikam jābeidz forumu picūkot. Jawku dienu

[ Šo ziņu laboja uldiss, 09 Oct 2014, 12:41:23 ]

Offline

matiicins
09. Oct 2014, 13:06#23770

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Archy96
09. Oct 2014, 14:54#23771

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.


CR250 - zvērā aparāts, bet tāda gadugājuma nebūs tur nekas spīdošs tehniskā ziņā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
09. Oct 2014, 17:31#23772

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


09 Oct 2014, 11:23:18 uldiss rakstīja:
Jaucot ārā atradu, ka šim ir vārsti uz karburatoriem, kas noslēdz degvielas padevi, kad motors izslēgts. Varbūt tie nogļuko un momentā nogriež degvielu?

Tahometrs, ja nemaldos, darbojās. Spidometrs uz 0 nokrita kā parubījās.
meklee kur ir kopeeja kjeede spido ar cdi bloku, taxo tada gadijuma straadaa citaa kontuuraa vai kjeedee taa teikt, ja jau paliek stradajot. te viennozimigi vajag testeri un iet pie mocha. un izkustini drosinatajus taa pat ar citiem stekeriem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
09. Oct 2014, 17:32#23773

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja kas pm, var padomaat

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

aivarsk
09. Oct 2014, 19:56#23774

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


09 Oct 2014, 12:21:03 uldiss rakstīja:
Šeit no manuāļa. 12 numurs - fuel cut valve.

Karbuļi

Man Kawasaki krosiniekam arī bija tāds Fuel cut valve, tas pie 8 100 rpm. aiztaisīja kaut kādu degvielas kanālu, kurš līdz tiem apgr. stāv vaļā.
Pats vārsts bija elektromagnēts ar adatas galu - pie tiem 8 100 apgriezieniem tam iedod strāvu un tas nostrādā.

Offline

aivarsk
09. Oct 2014, 20:01#23775

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


09 Oct 2014, 14:54:52 Archy96 rakstīja:

09 Oct 2014, 13:06:34 matiicins rakstīja:
Varbūt kāds var ko labu vai sliktu pateikt? Nevaru izvēlēties mežam kx250 2001, cr250 2005 vai gasgas ec300 2001.


CR250 - zvērā aparāts, bet tāda gadugājuma nebūs tur nekas spīdošs tehniskā ziņā.

Ja ir izvēle tikai no šiem trim - tad ņemtu hondu. Tai alumīnja rāmis un pats mopiks arī tāds ergonomisks.
Par Gas gas - nezinu bet gads dara aizdomīgu.
Vecu Kawasaki - neņemtu. Pašam bija 2004. gada varbūt tāpēc vairs negribu.

Offline

LFS
09. Oct 2014, 21:15#23776

Kopš: 12. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Kawasaki kx125, riteni

Interesē, kā šai sajūga detaļai vajadzētu iet virsū uz tā zobrata ar šlicēm(skatīt attēlā). Viņai jāiet virsū brīvi vai jāpresē/jāsit virsū?



-----------------
Choose the way you live.

Offline

Naits
09. Oct 2014, 21:19#23777

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Bildē izskatās ka katrai detaļai ir savādākas šlices

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

offroad97
09. Oct 2014, 21:45#23778

Kopš: 16. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: trimmeri


09 Oct 2014, 21:19:02 Naits rakstīja:
Bildē izskatās ka katrai detaļai ir savādākas šlices


Šlices ir vienādas, atšķirās tikai to dziļums pašam zobratam.
Lieta tāda, ka detaļai brīvi neiet virsū tas zobrats tāpec interesē vai tā tam jābūt, ka tā ir jāpresē/jāsit virsū. Pamēģinājām nedaudz iesist to detaļu iekšā un izdevās, tikai līdz galam nesitām.

Offline

LFS
09. Oct 2014, 21:51#23779

Kopš: 12. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Kawasaki kx125, riteni


09 Oct 2014, 21:45:04 offroad97 rakstīja:

09 Oct 2014, 21:19:02 Naits rakstīja:
Bildē izskatās ka katrai detaļai ir savādākas šlices


Šlices ir vienādas, atšķirās tikai to dziļums pašam zobratam.

Lieta tāda, ka detaļai brīvi neiet virsū tas zobrats tāpec interesē vai tā tam jābūt, ka tā ir jāpresē/jāsit virsū. Pamēģinājām nedaudz iesist to detaļu iekšā un izdevās, tikai līdz galam nesitām.


Reāli ieguļās viss labi, tikai liekas ka mazās štučkas šlices(tās kura liekas sajūga kurvī) ir nu pa 0,5-1mm lielākas.Tāpēc brīvi iekšā neiet, bet nedaudz piepalīdzot it kā varē'tu būt ok, Tāpēc tāds jautājums

-----------------
Choose the way you live.

Offline

Naits
09. Oct 2014, 22:20#23780

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Vispār tur jāsit nebūtu.

Tā detaļa tiek pielāgota no kāda cita moča?

Man gan tā pat izskatās ka šķērsgriezumā viņas atšķiras



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline