Autors | Ziņojums |
peteris881 | 06. Oct 2014, 17:23 | #23741 |
|
Kopš: 16. Apr 2014
No: Auce
Ziņojumi: 25
Braucu ar: dominator, gio250, RF600R
| sveiki.
problema ar HONDA Doninator 96.gada
slīd sajūga pie lielakiem apriezieniem.
vai 100% ka sajuga diski jamaina?
[ Šo ziņu laboja peteris881, 06 Oct 2014, 17:23:30 ] |
Offline | |
|
karlsons | 06. Oct 2014, 18:10 | #23742 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
06 Oct 2014, 15:19:33 envy rakstīja:
06 Oct 2014, 11:02:57 karlsons rakstīja:
nai nai, kaa reizi domubiedra kaacis smuki izbraukaajaas, a mans WR450 yamahs uzburbuļojās
yammi 450 patīk vārīties muļājoties, aizmugures bačokā pietiek šķidruma?
Pa vidu kkur kļunkaajaas..
Kursh te pa leeto motuli tirgo?
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
Zigmunds | 06. Oct 2014, 18:12 | #23743 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
06 Oct 2014, 17:23:05 peteris881 rakstīja:
sveiki.
problema ar HONDA Doninator 96.gada
slīd sajūga pie lielakiem apriezieniem.
vai 100% ka sajuga diski jamaina?
sākumā pieregulē sajūga trosi.
taču ja nekas nemainās tad jā, sajūga komplekts būs jāmaina. |
Offline | |
|
|
lomsz | 06. Oct 2014, 20:37 | #23744 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Atgādinat aizmāšīgajam... Ja riepai pastiprināti dilst vidus (spiediens pareizs pēc manuāļa), tad kas nav pareizi noregulēts- atspere vai hidroatsitiens? |
Offline | |
|
mexa | 06. Oct 2014, 23:01 | #23745 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| tad tu par daudz brauc taisnos gabalus bez ceļgala. tas ir pirmais kritērijs ja pildam riepu ar pareizo spiedienu. vai tāda riepa ka dilst aktīvāk. amortizācija uz vadāmību vairāk ietekmēs,neba cik vidu ēdīs
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Zigmunds | 06. Oct 2014, 23:34 | #23746 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
06 Oct 2014, 20:37:42 lomsz rakstīja:
Atgādinat aizmāšīgajam... Ja riepai pastiprināti dilst vidus (spiediens pareizs pēc manuāļa), tad kas nav pareizi noregulēts- atspere vai hidroatsitiens?
nodefinē, kas ir pastiprināti?
mocim pa lielam, ja nebrauc pa trasi, tad dilst tikai vidus.
Tas, ka kaut kādā aplī sagāz moci vai, citreiz esmu redzējis, ka motobraucējs, braucot pa taisnu ceļu, vienkārši mētā no viena sāna uz otra, tad reāli nekas tur nenodilst.
Pa vidu pastiprināt var riepa dilst no lielāka griezes mocim paātrinoties. (izteikts, protams, ir lielākas kubatūŗas močiem čoperiem vai 1100cc+ ielas močiem) |
Offline | |
|
lomsz | 07. Oct 2014, 01:15 | #23747 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Pēdējās 2 riepas šķiet, ka nodilušas ātrāk, kā iepriekš... Pagājušo sezonu aizmugurei groziju atsitienu un pievilku atsperi (monoamortizators ar atsitiena un atsperes reg.)... Grieze un svars mocim ir, riepas garšo, bet iepriekš k-kā ilgāk gāja... Nez, moš kādos svētkos dedzināju un vnk neatceros... |
Offline | |
|
Zigmunds | 07. Oct 2014, 09:01 | #23748 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
07 Oct 2014, 01:15:05 lomsz rakstīja:
Pēdējās 2 riepas šķiet, ka nodilušas ātrāk, kā iepriekš... Pagājušo sezonu aizmugurei groziju atsitienu un pievilku atsperi (monoamortizators ar atsitiena un atsperes reg.)... Grieze un svars mocim ir, riepas garšo, bet iepriekš k-kā ilgāk gāja... Nez, moš kādos svētkos dedzināju un vnk neatceros...
atkarīgs arī no riepas. No pieredzes un klientu atsauksmēm , visilgāk kalpo michelin pilot road 2 2ct. ar šo riepu var nobraukt visvairāk km un tajā pat laikā tā normāli turas.
piemēram nankang cik te lasīju iepriekš ar labi turas, taču km ziņā tā kalp ļoti maz. |
Offline | |
|
shkapars | 07. Oct 2014, 09:04 | #23749 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| Atsitiens (rebound), ja nepareizi, tad riepas dilums būs nevienmērīgs vai skujiņā sadilis protektors. Regulējot atsperi tīri teorētiski pārbīda moča smagumcentru, resp., pievelkot atsperi paceļās pakaļa un smagumcentrs pārbīdās uz priekšu nedaudz jeb samazinās svars uz pakaļratu. Bet tas neietekmēs jūtamu diluma palielināšanos. Skaties vai riepa nav pārāk tuvu dakšai vai kam citam. Braucot lielākā ātrumā riepas ārējais diametrs palielinās un kaut mierīgi griežot riteni, tas nekur nemetās, tad pie lielāka ātruma gan. |
Offline | |
|
JS | 07. Oct 2014, 09:30 | #23750 |
|
Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)
|
06 Oct 2014, 17:23:05 peteris881 rakstīja:
sveiki.
problema ar HONDA Doninator 96.gada
slīd sajūga pie lielakiem apriezieniem.
vai 100% ka sajuga diski jamaina?
iespejams ka jaamaina tikai atsperes. jaanjem nost sajuugs un jaapaarbauda vai viss ir normas robežās.
----------------- Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983 |
Offline | |
|
lomsz | 07. Oct 2014, 09:30 | #23751 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Mjā, sāniem bija skujiņā dilis proķis un kordi vidū izteikti vienā vietā izlīda...Tātad atsitiens jāgriež mazāks... Esmu braucis gan Michelin PR2 gan PR3, bet visilgspēlējosākā bija tomēr avon storm 2... Arī 2ct sporttūrisma riepa... |
Offline | |
|
RU | 07. Oct 2014, 09:44 | #23752 |
|
Kopš: 27. Sep 2009
Ziņojumi: 1078
Braucu ar: z750
|
07 Oct 2014, 09:01:31 Zigmunds rakstīja:
No pieredzes un klientu atsauksmēm , visilgāk kalpo michelin pilot road 2 2ct
Šitā riepa ir nenormāli laba Pirms 4 gadiem pie Tevis paņēmu lietotu un nobraucu virs 20k km.
Tagad uzliku Metzeller z6 road interact, arī divkomponentu, redzēs kā būs. Lielas cerības gan neloloju, jo esmu nobraucis 1.5k km, bet dilums jau uz aci redzams. |
Offline | |
|
shkapars | 07. Oct 2014, 10:05 | #23753 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 Oct 2014, 09:30:02 lomsz rakstīja:
Mjā, sāniem bija skujiņā dilis proķis un kordi vidū izteikti vienā vietā izlīda...Tātad atsitiens jāgriež mazāks... Esmu braucis gan Michelin PR2 gan PR3, bet visilgspēlējosākā bija tomēr avon storm 2... Arī 2ct sporttūrisma riepa...
tīri terminoloģija, lai vieglāk runāt ar citiem:
rebound (atsitiens) var pagriezt lēnāku vai ātrāku un compression (saspiešana) var cietāku vai mīkstāku. citādi var rasties pārpratumi.
vēl apskaties cik daudz regulējas rebound. atgriez līdz galam vaļā un uzšūpo pakaļu, tad aizgriez ciet un uzšūpo. jābūt jūtamai atšķirībai cik ātri pakaļa atnāk atpakaļ. tikai ciet neaizgriez ar spēku, bet tikai līdz jūti, ka sāk sēsties. citādi var noķīlēt regulēšanas adatas konusu urbumā. un nevajag braukt ar pilnīgi aizskrūvētu rebound, jo tad tā adata mēdz ieēsties.
ja nav atšķirības starp ciet un vaļā rebound, tad pienācis laiks amortizatora apkopei[ Šo ziņu laboja shkapars, 07 Oct 2014, 10:06:18 ] |
Offline | |
|
dzhanis | 07. Oct 2014, 18:50 | #23754 |
|
Kopš: 30. Apr 2010
Ziņojumi: 366
Braucu ar: kx250
|
06 Oct 2014, 10:41:57 karlsons rakstīja:
19 Jan 2013, 18:17:53 dzhanis rakstīja:
vajag jaunas plastmasas hondai crf450. bija viena majas lapa, tik neatceros nosaukumu. atradas veikals netalu no Slavu apla/Dienvidu tilta.
LV kads tirgo UFO plastmasas?
kaa tur ir? tirgo vai netirgo kaads?
www.moto-parts.lv . jaskatas majas lapa kas uz vietas. Vel man bagars piedavaja plastmasas. |
Offline | |
|
uldiss | 08. Oct 2014, 14:31 | #23755 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Sveiki.
Atkal ir problēma (Mocis 1999.g. ZX6R H1) - braucot pēkšņi parubās itkā killswitch būtu nospiests. Parasti pēc apstāšanās iedarbināt uzreiz vairs nevar. Iepriekš kad bija šī problēma tika nomainīts degvielas sūknis, bet tas palīdzēja uz ~200km.
Aizdedzei ignitex kompis (ja atceros pareizi)
Šķiet, ka elektrība vainīga.
Vajag idejas. |
Offline | |
|
andrejins | 08. Oct 2014, 16:34 | #23756 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
08 Oct 2014, 14:31:19 uldiss rakstīja:
Sveiki.
Atkal ir problēma (Mocis 1999.g. ZX6R H1) - braucot pēkšņi parubās itkā killswitch būtu nospiests. Parasti pēc apstāšanās iedarbināt uzreiz vairs nevar. Iepriekš kad bija šī problēma tika nomainīts degvielas sūknis, bet tas palīdzēja uz ~200km.
Aizdedzei ignitex kompis (ja atceros pareizi)
Šķiet, ka elektrība vainīga.
Vajag idejas.
Degvielas sūkni lika jaunu vai lietotu?
tas, ka viņš uzreiz nelec, bet pēc kāda laika pielec, parasti liecina par to, ka kaut kas pārkarst. Tajā brīdī patausti, vai kompis nesilst... Arī sūkni derētu tomēr atkārtoti pārbaudīt...
Vēl trīs papildjautājumi,
1)vai slāpst gaitā, vai stāvot?
2)kādi apgriezieni tukšgaitā turās tukšgaitā?
3) Karbūzis vai šprice?[ Šo ziņu laboja andrejins, 08 Oct 2014, 16:41:17 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
uldiss | 08. Oct 2014, 17:21 | #23757 |
|
Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Sūknis lietots, vecais bija jau vienreiz labots un tāpēc bija uz to aizdomas pastiprinātas.
Tagad pārbaudījis neesmu.
Kompis nesilst.
Slāpst gaitā.
Apgriezieni turās ap 1400.
Karburators. |
Offline | |
|
andrejins | 08. Oct 2014, 22:05 | #23758 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
08 Oct 2014, 17:21:07 uldiss rakstīja:
Sūknis lietots, vecais bija jau vienreiz labots un tāpēc bija uz to aizdomas pastiprinātas.
Tagad pārbaudījis neesmu.
Kompis nesilst.
Slāpst gaitā.
Apgriezieni turās ap 1400.
Karburators.
Pirmais būtu sūknis ko vajadzētu pārbaudīt. Vai sukni redzi nenonemot baku un plastmasas? Kad noslāpst var mēģināt ar skrūvgriezi pasist un pamēģināt piešķilt...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mexa | 09. Oct 2014, 09:09 | #23759 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ja aprubās reāli momentāli un ir karbi tad sūknim vaina nebūs, jo viņš jau piepumpē pludiņkameru, nevis kā FI laiž sprauslas. pārbaudi kad noslāpst vai ir dzirkstele vispār. ja ir tad kkas karbos notiek. ja nav tad vainu wirings vainu kompis. vainu kāds mezgls kas var nedot darbināties, tipa diodes ķepiņa neitrālā slēdzis. bet sīkāk jālūr shema kas tur pa kam īsti ir. bet sākumam pasaki kas ar špreksteli notiek. ja noslapst kad brauc tad taho rāda, vai reizē nomirst?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
andrejins | 09. Oct 2014, 09:48 | #23760 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
09 Oct 2014, 09:09:54 mexa rakstīja:
ja aprubās reāli momentāli un ir karbi tad sūknim vaina nebūs, jo viņš jau piepumpē pludiņkameru, nevis kā FI laiž sprauslas. pārbaudi kad noslāpst vai ir dzirkstele vispār. ja ir tad kkas karbos notiek. ja nav tad vainu wirings vainu kompis. vainu kāds mezgls kas var nedot darbināties, tipa diodes ķepiņa neitrālā slēdzis. bet sīkāk jālūr shema kas tur pa kam īsti ir. bet sākumam pasaki kas ar špreksteli notiek. ja noslapst kad brauc tad taho rāda, vai reizē nomirst?
Kompis jau tur ir tik cik CDI bloks, ar taho tam nu toč nebūs saistības, bet cik saprotu nobeidzas tā it kā bendža beigtos, tāpēc sūknis jau varētu gan būt pie vainas
Vēl jau, bet mazāk ticams, ka kloķenes devējs, jo, ja sprāgtu spoles, tad tās viņam nenosprāgtu abas...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|