Autors | Ziņojums |
ANDZA117 | 01. Oct 2014, 10:43 | #23701 |
|
Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
|
01 Oct 2014, 10:42:30 ANDZA117 rakstīja:
Kāds var paloidzet ir bmwf650gs 2001g ar sauso karteri! PROBLĒMA bija dega eļļas un tosola indekācija pēc eļļas nomaiņas konstatēts ka antifriza limenis ir zemāks un eļļas limenis ir lielāks JĀ aizdoma ir ka problēma ir ka tosols aoiziet eļļa BET ka noteikt 100% putot pagaidām neputo eļļa! bet iedarbinot brīvgaitā eļļas limenis paugstinas virs MAX bet uz apgrieziniem krītas lidz MIN kur var but PROBLĒMA VARBUT KADAM BIJA KAS LIDZĪGS????? HELP
sorry par kļudām steidzos! |
Offline | |
|
andrejins | 01. Oct 2014, 10:47 | #23702 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
01 Oct 2014, 10:42:30 ANDZA117 rakstīja:
Kāds var paloidzet ir bmwf650gs 2001g ar sauso karteri! PROBLĒMA bija dega eļļas un tosola indekācija pēc eļļas nomaiņas konstatēts ka antifriza limenis ir zemāks un eļļas limenis ir lielāks JĀ aizdoma ir ka problēma ir ka tosols aoiziet eļļa BET ka noteikt 100% putot pagaidām neputo eļļa! bet iedarbinot brīvgaitā eļļas limenis paugstinas virs MAX bet uz apgrieziniem krītas lidz MIN kur var but PROBLĒMA VARBUT KADAM BIJA KAS LIDZĪGS????? HELP
Andža, sausajā karterī pie dažādiem apgriezieniem un motora temperatūras līmenis mainās ļoti krasi.
Vecākam motoram, ne GSam līmeni pārbauda tā:
1) uzsilda motoru līdz darba temperatūrai (ieslēdzas ventilators)
2) uzliek moci uz centrālās pekas (padarbina vēl minūti
3) noslāpē motoru un tieši pēc minūtes pārbauda līmeni. (ščupu neieskrūvējot)
Cik atceros, tad GSam procedūta ir tieši tāda pati.
Man F650ST 97 gda pēc iedarbināsānas karterī eļļas līmenis nokrīt pat zem minimuma, bet pie darba temperatūras sāk tecēt atpakaļ un nonāk normā (gandrīz pie max atzīmes. Strauji uzgāzējot uzlec virs MAX.
Bet antifrīza zudumi, tas jau ir kas drusku ierastāks šiem motoriem, paskaties vai pie termostata vāciņa nav redzams, ka sulo antifrīzs
Te vari palasīties par eļļas līmeņa pārbaudi šiem mo http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm#Checking Oil Level in the Oil Sight Glass" target="_blank" class="postlink">Links[ Šo ziņu laboja andrejins, 01 Oct 2014, 10:54:24 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
ANDZA117 | 01. Oct 2014, 11:43 | #23703 |
|
Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
|
01 Oct 2014, 10:47:26 andrejins rakstīja:
01 Oct 2014, 10:42:30 ANDZA117 rakstīja:
Kāds var paloidzet ir bmwf650gs 2001g ar sauso karteri! PROBLĒMA bija dega eļļas un tosola indekācija pēc eļļas nomaiņas konstatēts ka antifriza limenis ir zemāks un eļļas limenis ir lielāks JĀ aizdoma ir ka problēma ir ka tosols aoiziet eļļa BET ka noteikt 100% putot pagaidām neputo eļļa! bet iedarbinot brīvgaitā eļļas limenis paugstinas virs MAX bet uz apgrieziniem krītas lidz MIN kur var but PROBLĒMA VARBUT KADAM BIJA KAS LIDZĪGS????? HELP
Andža, sausajā karterī pie dažādiem apgriezieniem un motora temperatūras līmenis mainās ļoti krasi.
Vecākam motoram, ne GSam līmeni pārbauda tā:
1) uzsilda motoru līdz darba temperatūrai (ieslēdzas ventilators)
2) uzliek moci uz centrālās pekas (padarbina vēl minūti
3) noslāpē motoru un tieši pēc minūtes pārbauda līmeni. (ščupu neieskrūvējot)
Cik atceros, tad GSam procedūta ir tieši tāda pati.
Man F650ST 97 gda pēc iedarbināsānas karterī eļļas līmenis nokrīt pat zem minimuma, bet pie darba temperatūras sāk tecēt atpakaļ un nonāk normā (gandrīz pie max atzīmes. Strauji uzgāzējot uzlec virs MAX.
Bet antifrīza zudumi, tas jau ir kas drusku ierastāks šiem motoriem, paskaties vai pie termostata vāciņa nav redzams, ka sulo antifrīzs
Te vari palasīties par eļļas līmeņa pārbaudi šiem mo http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm#Checking Oil Level in the Oil Sight Glass" target="_blank" class="postlink">Links
nju padarbinot 2min sakumā ataisot radiātora vācinu tosols bij lidz augšja un tad pēkšņi 1min laikā trūkst 200gr un aizdoma ir ka vinī ir parādijušies eļļā! iesaka ideju ar zilajiem graudiņiem sistēma tosola un tad skatīt pie izpūtēkja!
|
Offline | |
|
|
andrejins | 01. Oct 2014, 11:48 | #23704 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
01 Oct 2014, 11:43:21 ANDZA117 rakstīja:
01 Oct 2014, 10:47:26 andrejins rakstīja:
teksts
gars teksts
nju padarbinot 2min sakumā ataisot radiātora vācinu tosols bij lidz augšja un tad pēkšņi 1min laikā trūkst 200gr un aizdoma ir ka vinī ir parādijušies eļļā! iesaka ideju ar zilajiem graudiņiem sistēma tosola un tad skatīt pie izpūtēkja!
Silts motors dūmo vai nē? Ja minūtes laikā 200gr, tad jau pagalmam būtu jābūt vienos dūmos vai eļļai ar emulsijas slāni...
Drīzāk izklausās, ka sistēma nebija atgaisota, kā rezultātā gaisa burbulis traucēja cirkulēt antifrīzam. (pilnas sistēmas tilpums ir tikai litrs, tāpēc 200gr ir milzīgs zudums!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
ANDZA117 | 01. Oct 2014, 12:10 | #23705 |
|
Kopš: 18. Jun 2013
No: Krāslava
Ziņojumi: 47
Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v
|
01 Oct 2014, 11:48:40 andrejins rakstīja:
01 Oct 2014, 11:43:21 ANDZA117 rakstīja:
01 Oct 2014, 10:47:26 andrejins rakstīja:
teksts
gars teksts
es ar tam piekrītu ka butu jadumo nju bet parasti dumo kad tiek sadekšanas kamerā neviss eļļā nju vajag vel skatit ko radīs braucot! es ar ceru ka nebija atgaisota varbūt nestrāda vel vāciņs pārpludes jo no rezervuāra neņem tosolu!
nju padarbinot 2min sakumā ataisot radiātora vācinu tosols bij lidz augšja un tad pēkšņi 1min laikā trūkst 200gr un aizdoma ir ka vinī ir parādijušies eļļā! iesaka ideju ar zilajiem graudiņiem sistēma tosola un tad skatīt pie izpūtēkja!
Silts motors dūmo vai nē? Ja minūtes laikā 200gr, tad jau pagalmam būtu jābūt vienos dūmos vai eļļai ar emulsijas slāni...
Drīzāk izklausās, ka sistēma nebija atgaisota, kā rezultātā gaisa burbulis traucēja cirkulēt antifrīzam. (pilnas sistēmas tilpums ir tikai litrs, tāpēc 200gr ir milzīgs zudums!
|
Offline | |
|
faraons | 01. Oct 2014, 17:55 | #23706 |
|
Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 25
Braucu ar: k2
| sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu |
Offline | |
|
karlsons | 01. Oct 2014, 18:36 | #23707 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...8857266979757696
Dod naudu un brauc prom.....nav vietas garāžā.
Es naz ko jaadara, lai vinju uzceptu....[ Šo ziņu laboja karlsons, 01 Oct 2014, 18:47:17 ]
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
spring | 01. Oct 2014, 19:04 | #23708 |
|
Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu
personīgi ar gaisa dzesi neņemtu - pieredze nav, bet ja atceras šīs vasaras 30C karstumu... man F650GS (tiek tirgots) eļļas bačoks atrodas tur kur citiem benzīnbāka un bija jūtami karsts vizinoties pa pilsētu.
ja ir tikai gaisa dzese un ārā forša vasara - nez kas tur notiek ar to temperatūru un motoru.
bet protams budžets izsaka visu - ko gribi un ko vari atļauties.
brauc jau arī ar gaisa dzeses močiem arī bezceļā un purvā |
Offline | |
|
peteris881 | 01. Oct 2014, 20:06 | #23709 |
|
Kopš: 16. Apr 2014
No: Auce
Ziņojumi: 25
Braucu ar: dominator, gio250, RF600R
| sveiki.
kura vislabak internet veikala iepirkties?
gribu nopirk riepas un akumulatoru.
pats esmu no laukiem un uz pilsetu braukt sanak patalu.
paldies ieprieks. |
Offline | |
|
lomsz | 01. Oct 2014, 20:10 | #23710 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Riepas (jaunas, protams) reifendirekt.lv ... Rīgā vismaz klāt pieved kurjers... [ Šo ziņu laboja lomsz, 01 Oct 2014, 20:10:37 ] |
Offline | |
|
andrejins | 01. Oct 2014, 21:01 | #23711 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
01 Oct 2014, 19:04:09 spring rakstīja:
01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu
personīgi ar gaisa dzesi neņemtu - pieredze nav, bet ja atceras šīs vasaras 30C karstumu... man F650GS (tiek tirgots) eļļas bačoks atrodas tur kur citiem benzīnbāka un bija jūtami karsts vizinoties pa pilsētu.
ja ir tikai gaisa dzese un ārā forša vasara - nez kas tur notiek ar to temperatūru un motoru.
bet protams budžets izsaka visu - ko gribi un ko vari atļauties.
brauc jau arī ar gaisa dzeses močiem arī bezceļā un purvā
Pats.kad mekleju - sapratu starpibas brauksanas un karsanas zina nav... Mocis ir mocis un ar to jabrauc. Ne velti Suzuki tikai visai nesen pargaja uz udensdzesi un ari bmw bokseri tikai no 2013. Gada pariet uz uz WC aparatiem
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
andrejins | 01. Oct 2014, 21:02 | #23712 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
01 Oct 2014, 20:10:02 lomsz rakstīja:
Riepas (jaunas, protams) reifendirekt.lv ... Rīgā vismaz klāt pieved kurjers...
Ja interneta tas reifens, ja vari atbraukt lidz rigai pakal, tad ari M-zona ir labs variants. Pats pie Mara no Mzonas nemu un viss super, gan riepas, gan montaza
Aki nemtu autostarta jo tur ir izvele un ari motopoweram atlaides
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
andrejins | 01. Oct 2014, 21:07 | #23713 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu
Šobrīd tirdziņā no MP biedriem redzu divus tiešām ņemamus aparātus, kuriem toč remonti nebūs tik ātri nepieciešami. Karlsona Belgrada-taisīta priekš sevis un, cik zināms Karlsons taisa labi un otrs ir Springa f650GS pēc naita teiktā mocis-odziņa un atkal taisīts priekš sevis
Vienīgi, ja pārvietošanās ikdienā, tad es labāk ņemtu springa, jo nebūs ar kāju jākurbulē
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
spring | 01. Oct 2014, 21:37 | #23714 |
|
Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
01 Oct 2014, 21:07:51 andrejins rakstīja:
otrs ir Springa f650GS pēc naita teiktā mocis-odziņa un atkal taisīts priekš sevis
Vienīgi, ja pārvietošanās ikdienā, tad es labāk ņemtu springa, jo nebūs ar kāju jākurbulē
jā tagad īstais laiks ņemt manu - vajag naudu DRZ sajūgam un kurbulēt točna nevajadzēs - pats lec.
godīgi gan ķēde un zobrati drīz jāmaina - bet tas ir kādi 100-120 EUR detaļās. sīka apkope tā teikt. |
Offline | |
|
vicha3 | 02. Oct 2014, 08:36 | #23715 |
|
Kopš: 25. Jun 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: darba auto
| Kur, pie kā iesakat labāk vest izslīpēt gilzu? Virzulis uzsutits ebay, vēl uzsutisu gilzu, bet nav ne jausmas kur vest izslīpēt. Taisu priekš sevis tāpēc gribās lai viss tip top. Un cik aptuvenās izmaksas?
-----------------
|
Offline | |
|
motoinstruktors | 02. Oct 2014, 21:38 | #23716 |
|
Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
02 Oct 2014, 08:36:41 vicha3 rakstīja:
Kur, pie kā iesakat labāk vest izslīpēt gilzu? Virzulis uzsutits ebay, vēl uzsutisu gilzu, bet nav ne jausmas kur vest izslīpēt. Taisu priekš sevis tāpēc gribās lai viss tip top. Un cik aptuvenās izmaksas?
Pēteris Serģis Cēsīs,Saules ielā... |
Offline | |
|
karlsons | 03. Oct 2014, 20:10 | #23717 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
01 Oct 2014, 21:07:51 andrejins rakstīja:
Karlsons taisa labi
karlsons neko daudz netaisa, drīzāk ved daļas un padod aClēgas ,
taisa kba-pro
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
andrejins | 03. Oct 2014, 21:59 | #23718 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
03 Oct 2014, 20:10:01 karlsons rakstīja:
01 Oct 2014, 21:07:51 andrejins rakstīja:
Karlsons taisa labi
karlsons neko daudz netaisa, drīzāk ved daļas un padod aClēgas ,
taisa kba-pro
Doma bija tāda, ka uzturi savu tehniku labā līmenī Kas skrūvē ir jau detaļas, galvenais, ka viss ir izdarīts priekš sevis!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
maniac | 04. Oct 2014, 00:58 | #23719 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
01 Oct 2014, 19:04:09 spring rakstīja:
01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu
personīgi ar gaisa dzesi neņemtu - pieredze nav, bet ja atceras šīs vasaras 30C karstumu... man F650GS (tiek tirgots) eļļas bačoks atrodas tur kur citiem benzīnbāka un bija jūtami karsts vizinoties pa pilsētu.
ja ir tikai gaisa dzese un ārā forša vasara - nez kas tur notiek ar to temperatūru un motoru.
bet protams budžets izsaka visu - ko gribi un ko vari atļauties.
brauc jau arī ar gaisa dzeses močiem arī bezceļā un purvā
Arī Dakārā ir vinnējuši! XT |
Offline | |
|
shiirs | 04. Oct 2014, 01:16 | #23720 |
|
Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 686
Braucu ar: CanAm Outlander
| Ar gaisa dzeses motoriem drizak bus problemas uz sosejas virs 100km/h neka purva/meza.
Bet nu ta jau ir vesture, ja gribas izbaudit oldschool var nemt. Nekada vaina.
----------------- aizej tur nezin kur atnes to nezin ko. |
Offline | |
|