Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ANDZA117
01. Oct 2014, 10:43#23701

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v


01 Oct 2014, 10:42:30 ANDZA117 rakstīja:
Kāds var paloidzet ir bmwf650gs 2001g ar sauso karteri! PROBLĒMA bija dega eļļas un tosola indekācija pēc eļļas nomaiņas konstatēts ka antifriza limenis ir zemāks un eļļas limenis ir lielāks JĀ aizdoma ir ka problēma ir ka tosols aoiziet eļļa BET ka noteikt 100% putot pagaidām neputo eļļa! bet iedarbinot brīvgaitā eļļas limenis paugstinas virs MAX bet uz apgrieziniem krītas lidz MIN kur var but PROBLĒMA VARBUT KADAM BIJA KAS LIDZĪGS????? HELP

sorry par kļudām steidzos!

Offline

andrejins
01. Oct 2014, 10:47#23702

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


01 Oct 2014, 10:42:30 ANDZA117 rakstīja:
Kāds var paloidzet ir bmwf650gs 2001g ar sauso karteri! PROBLĒMA bija dega eļļas un tosola indekācija pēc eļļas nomaiņas konstatēts ka antifriza limenis ir zemāks un eļļas limenis ir lielāks JĀ aizdoma ir ka problēma ir ka tosols aoiziet eļļa BET ka noteikt 100% putot pagaidām neputo eļļa! bet iedarbinot brīvgaitā eļļas limenis paugstinas virs MAX bet uz apgrieziniem krītas lidz MIN kur var but PROBLĒMA VARBUT KADAM BIJA KAS LIDZĪGS????? HELP

Andža, sausajā karterī pie dažādiem apgriezieniem un motora temperatūras līmenis mainās ļoti krasi.

Vecākam motoram, ne GSam līmeni pārbauda tā:
1) uzsilda motoru līdz darba temperatūrai (ieslēdzas ventilators)
2) uzliek moci uz centrālās pekas (padarbina vēl minūti
3) noslāpē motoru un tieši pēc minūtes pārbauda līmeni. (ščupu neieskrūvējot)

Cik atceros, tad GSam procedūta ir tieši tāda pati.

Man F650ST 97 gda pēc iedarbināsānas karterī eļļas līmenis nokrīt pat zem minimuma, bet pie darba temperatūras sāk tecēt atpakaļ un nonāk normā (gandrīz pie max atzīmes. Strauji uzgāzējot uzlec virs MAX.

Bet antifrīza zudumi, tas jau ir kas drusku ierastāks šiem motoriem, paskaties vai pie termostata vāciņa nav redzams, ka sulo antifrīzs

Te vari palasīties par eļļas līmeņa pārbaudi šiem mo http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm#Checking Oil Level in the Oil Sight Glass" target="_blank" class="postlink">Links

[ Šo ziņu laboja andrejins, 01 Oct 2014, 10:54:24 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ANDZA117
01. Oct 2014, 11:43#23703

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v


01 Oct 2014, 10:47:26 andrejins rakstīja:

01 Oct 2014, 10:42:30 ANDZA117 rakstīja:
Kāds var paloidzet ir bmwf650gs 2001g ar sauso karteri! PROBLĒMA bija dega eļļas un tosola indekācija pēc eļļas nomaiņas konstatēts ka antifriza limenis ir zemāks un eļļas limenis ir lielāks JĀ aizdoma ir ka problēma ir ka tosols aoiziet eļļa BET ka noteikt 100% putot pagaidām neputo eļļa! bet iedarbinot brīvgaitā eļļas limenis paugstinas virs MAX bet uz apgrieziniem krītas lidz MIN kur var but PROBLĒMA VARBUT KADAM BIJA KAS LIDZĪGS????? HELP

Andža, sausajā karterī pie dažādiem apgriezieniem un motora temperatūras līmenis mainās ļoti krasi.

Vecākam motoram, ne GSam līmeni pārbauda tā:
1) uzsilda motoru līdz darba temperatūrai (ieslēdzas ventilators)
2) uzliek moci uz centrālās pekas (padarbina vēl minūti
3) noslāpē motoru un tieši pēc minūtes pārbauda līmeni. (ščupu neieskrūvējot)

Cik atceros, tad GSam procedūta ir tieši tāda pati.

Man F650ST 97 gda pēc iedarbināsānas karterī eļļas līmenis nokrīt pat zem minimuma, bet pie darba temperatūras sāk tecēt atpakaļ un nonāk normā (gandrīz pie max atzīmes. Strauji uzgāzējot uzlec virs MAX.

Bet antifrīza zudumi, tas jau ir kas drusku ierastāks šiem motoriem, paskaties vai pie termostata vāciņa nav redzams, ka sulo antifrīzs

Te vari palasīties par eļļas līmeņa pārbaudi šiem mo http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm#Checking Oil Level in the Oil Sight Glass" target="_blank" class="postlink">Links


nju padarbinot 2min sakumā ataisot radiātora vācinu tosols bij lidz augšja un tad pēkšņi 1min laikā trūkst 200gr un aizdoma ir ka vinī ir parādijušies eļļā! iesaka ideju ar zilajiem graudiņiem sistēma tosola un tad skatīt pie izpūtēkja!

Offline

andrejins
01. Oct 2014, 11:48#23704

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


01 Oct 2014, 11:43:21 ANDZA117 rakstīja:

01 Oct 2014, 10:47:26 andrejins rakstīja:

teksts

gars teksts

nju padarbinot 2min sakumā ataisot radiātora vācinu tosols bij lidz augšja un tad pēkšņi 1min laikā trūkst 200gr un aizdoma ir ka vinī ir parādijušies eļļā! iesaka ideju ar zilajiem graudiņiem sistēma tosola un tad skatīt pie izpūtēkja!

Silts motors dūmo vai nē? Ja minūtes laikā 200gr, tad jau pagalmam būtu jābūt vienos dūmos vai eļļai ar emulsijas slāni...
Drīzāk izklausās, ka sistēma nebija atgaisota, kā rezultātā gaisa burbulis traucēja cirkulēt antifrīzam. (pilnas sistēmas tilpums ir tikai litrs, tāpēc 200gr ir milzīgs zudums!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

ANDZA117
01. Oct 2014, 12:10#23705

Kopš: 18. Jun 2013

No: Krāslava

Ziņojumi: 47

Braucu ar: BMW F650GS , Honda Varadero XL1000V ,Jawa634 6v


01 Oct 2014, 11:48:40 andrejins rakstīja:

01 Oct 2014, 11:43:21 ANDZA117 rakstīja:

01 Oct 2014, 10:47:26 andrejins rakstīja:

teksts

gars teksts
es ar tam piekrītu ka butu jadumo nju bet parasti dumo kad tiek sadekšanas kamerā neviss eļļā nju vajag vel skatit ko radīs braucot! es ar ceru ka nebija atgaisota varbūt nestrāda vel vāciņs pārpludes jo no rezervuāra neņem tosolu!


nju padarbinot 2min sakumā ataisot radiātora vācinu tosols bij lidz augšja un tad pēkšņi 1min laikā trūkst 200gr un aizdoma ir ka vinī ir parādijušies eļļā! iesaka ideju ar zilajiem graudiņiem sistēma tosola un tad skatīt pie izpūtēkja!

Silts motors dūmo vai nē? Ja minūtes laikā 200gr, tad jau pagalmam būtu jābūt vienos dūmos vai eļļai ar emulsijas slāni...
Drīzāk izklausās, ka sistēma nebija atgaisota, kā rezultātā gaisa burbulis traucēja cirkulēt antifrīzam. (pilnas sistēmas tilpums ir tikai litrs, tāpēc 200gr ir milzīgs zudums!

Offline

faraons
01. Oct 2014, 17:55#23706

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 25

Braucu ar: k2

sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu

Offline

karlsons
01. Oct 2014, 18:36#23707

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...8857266979757696
Dod naudu un brauc prom.....nav vietas garāžā.


Es naz ko jaadara, lai vinju uzceptu....

[ Šo ziņu laboja karlsons, 01 Oct 2014, 18:47:17 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

spring
01. Oct 2014, 19:04#23708

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu


personīgi ar gaisa dzesi neņemtu - pieredze nav, bet ja atceras šīs vasaras 30C karstumu... man F650GS (tiek tirgots) eļļas bačoks atrodas tur kur citiem benzīnbāka un bija jūtami karsts vizinoties pa pilsētu.
ja ir tikai gaisa dzese un ārā forša vasara - nez kas tur notiek ar to temperatūru un motoru.

bet protams budžets izsaka visu - ko gribi un ko vari atļauties.
brauc jau arī ar gaisa dzeses močiem arī bezceļā un purvā

Offline

peteris881
01. Oct 2014, 20:06#23709

Kopš: 16. Apr 2014

No: Auce

Ziņojumi: 25

Braucu ar: dominator, gio250, RF600R

sveiki.
kura vislabak internet veikala iepirkties?
gribu nopirk riepas un akumulatoru.
pats esmu no laukiem un uz pilsetu braukt sanak patalu.
paldies ieprieks.

Offline

lomsz
01. Oct 2014, 20:10#23710

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Riepas (jaunas, protams) reifendirekt.lv ... Rīgā vismaz klāt pieved kurjers...

[ Šo ziņu laboja lomsz, 01 Oct 2014, 20:10:37 ]

Offline

andrejins
01. Oct 2014, 21:01#23711

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


01 Oct 2014, 19:04:09 spring rakstīja:

01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu


personīgi ar gaisa dzesi neņemtu - pieredze nav, bet ja atceras šīs vasaras 30C karstumu... man F650GS (tiek tirgots) eļļas bačoks atrodas tur kur citiem benzīnbāka un bija jūtami karsts vizinoties pa pilsētu.
ja ir tikai gaisa dzese un ārā forša vasara - nez kas tur notiek ar to temperatūru un motoru.

bet protams budžets izsaka visu - ko gribi un ko vari atļauties.
brauc jau arī ar gaisa dzeses močiem arī bezceļā un purvā

Pats.kad mekleju - sapratu starpibas brauksanas un karsanas zina nav... Mocis ir mocis un ar to jabrauc. Ne velti Suzuki tikai visai nesen pargaja uz udensdzesi un ari bmw bokseri tikai no 2013. Gada pariet uz uz WC aparatiem

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
01. Oct 2014, 21:02#23712

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


01 Oct 2014, 20:10:02 lomsz rakstīja:
Riepas (jaunas, protams) reifendirekt.lv ... Rīgā vismaz klāt pieved kurjers...

Ja interneta tas reifens, ja vari atbraukt lidz rigai pakal, tad ari M-zona ir labs variants. Pats pie Mara no Mzonas nemu un viss super, gan riepas, gan montaza

Aki nemtu autostarta jo tur ir izvele un ari motopoweram atlaides

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
01. Oct 2014, 21:07#23713

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu

Šobrīd tirdziņā no MP biedriem redzu divus tiešām ņemamus aparātus, kuriem toč remonti nebūs tik ātri nepieciešami. Karlsona Belgrada-taisīta priekš sevis un, cik zināms Karlsons taisa labi un otrs ir Springa f650GS pēc naita teiktā mocis-odziņa un atkal taisīts priekš sevis

Vienīgi, ja pārvietošanās ikdienā, tad es labāk ņemtu springa, jo nebūs ar kāju jākurbulē

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

spring
01. Oct 2014, 21:37#23714

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


01 Oct 2014, 21:07:51 andrejins rakstīja:
otrs ir Springa f650GS pēc naita teiktā mocis-odziņa un atkal taisīts priekš sevis

Vienīgi, ja pārvietošanās ikdienā, tad es labāk ņemtu springa, jo nebūs ar kāju jākurbulē


jā tagad īstais laiks ņemt manu - vajag naudu DRZ sajūgam un kurbulēt točna nevajadzēs - pats lec.

godīgi gan ķēde un zobrati drīz jāmaina - bet tas ir kādi 100-120 EUR detaļās. sīka apkope tā teikt.

Offline

vicha3
02. Oct 2014, 08:36#23715

Kopš: 25. Jun 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 141

Braucu ar: darba auto

Kur, pie kā iesakat labāk vest izslīpēt gilzu? Virzulis uzsutits ebay, vēl uzsutisu gilzu, bet nav ne jausmas kur vest izslīpēt. Taisu priekš sevis tāpēc gribās lai viss tip top. Un cik aptuvenās izmaksas?

-----------------

Offline

motoinstruktors
02. Oct 2014, 21:38#23716

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


02 Oct 2014, 08:36:41 vicha3 rakstīja:
Kur, pie kā iesakat labāk vest izslīpēt gilzu? Virzulis uzsutits ebay, vēl uzsutisu gilzu, bet nav ne jausmas kur vest izslīpēt. Taisu priekš sevis tāpēc gribās lai viss tip top. Un cik aptuvenās izmaksas?


Pēteris Serģis Cēsīs,Saules ielā...

Offline

karlsons
03. Oct 2014, 20:10#23717

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


01 Oct 2014, 21:07:51 andrejins rakstīja:

Karlsons taisa labi



karlsons neko daudz netaisa, drīzāk ved daļas un padod aClēgas ,
taisa kba-pro

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

andrejins
03. Oct 2014, 21:59#23718

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


03 Oct 2014, 20:10:01 karlsons rakstīja:

01 Oct 2014, 21:07:51 andrejins rakstīja:

Karlsons taisa labi



karlsons neko daudz netaisa, drīzāk ved daļas un padod aClēgas ,
taisa kba-pro

Doma bija tāda, ka uzturi savu tehniku labā līmenī Kas skrūvē ir jau detaļas, galvenais, ka viss ir izdarīts priekš sevis!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

maniac
04. Oct 2014, 00:58#23719

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


01 Oct 2014, 19:04:09 spring rakstīja:

01 Oct 2014, 17:55:39 faraons rakstīja:
sveiki, lēnām lūkojos pirmā mopēda virzienā, un radās jautājums , vai ir izteikti +/- ja motors ir ar gaisa vai šķidruma dzesēšanu, varbūt ar gaisa dzesi tehniski vienkāršāks ,bet vieglāk pārkarsējams? neko nesaprotu skatos enduro virzienā ,pa mežiem .šoseju, ap 600-700kubi ko tādu


personīgi ar gaisa dzesi neņemtu - pieredze nav, bet ja atceras šīs vasaras 30C karstumu... man F650GS (tiek tirgots) eļļas bačoks atrodas tur kur citiem benzīnbāka un bija jūtami karsts vizinoties pa pilsētu.
ja ir tikai gaisa dzese un ārā forša vasara - nez kas tur notiek ar to temperatūru un motoru.

bet protams budžets izsaka visu - ko gribi un ko vari atļauties.
brauc jau arī ar gaisa dzeses močiem arī bezceļā un purvā

Arī Dakārā ir vinnējuši! XT

Offline

shiirs
04. Oct 2014, 01:16#23720

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 686

Braucu ar: CanAm Outlander

Ar gaisa dzeses motoriem drizak bus problemas uz sosejas virs 100km/h neka purva/meza.
Bet nu ta jau ir vesture, ja gribas izbaudit oldschool var nemt. Nekada vaina.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline