Autors | Ziņojums |
Leika | 20. Feb 2014, 20:36 | #21341 |
|
Kopš: 25. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Suzuki DR650 sumo
|
20 Feb 2014, 19:18:14 quickordead rakstīja:
Ja Tavs DR650 ir versija ar kurbuli,tad 5 Ah pilnīgi pietiek, ja ar elektrostarteri,tad vajag 12 Ah.
Mocis ir ar elektrostarteri, tad kā min jāņem vismaz 12Ah vai var mazāk??? |
Offline | |
|
quickordead | 20. Feb 2014, 21:10 | #21342 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Nu tad teoretiski prasīts ir YTX 14-BS vai FTX 14-BS, domāju ka tās 12Ah tā vien ir, labāk jau būtu varāk,ne mazāk,tā nav vieta kur ietaupīt manuprāt.
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
Zars | 20. Feb 2014, 22:14 | #21343 |
|
Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
| Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana? |
Offline | |
|
|
Archy96 | 20. Feb 2014, 22:24 | #21344 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?
Sajūgs nav jāspiež, jo uz mirkli tiek dzinējam pārtraukta aizdedze, kad ieslēgts robā un kāja nost no pedēļa, tad atkal parādās.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
tarinsch-s | 20. Feb 2014, 22:24 | #21345 |
|
Kopš: 03. Dec 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 323
Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250
|
20 Feb 2014, 20:18:13 matiicins rakstīja:
20 Feb 2014, 15:14:53 elf rakstīja:
20 Feb 2014, 14:56:48 matiicins rakstīja:
20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:
20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:
19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:
19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..
Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?
Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.
Domāt jau labi...vajag pierakstīt un tad ar redz!
Ja brauc gonkās ,tad jārēķina arī moto transportēšanas izdevumi..ja brac pa piemājas pļaviņu tad tas atkrīt!
Man ir pieredze tikai mežu braukšanā un ar to varu padalīties. Un tā kā tika salīdzināts 2T un 4T motora jaudas, tad pieņemu, ka nekādās gonkās netiks braukts. Un pa mežu braucot, nav nekādas vajadzības virzuli mainīt ik pēc 20 stundām
Man tikai mežam,ja sanāks izbraukt 3xmenesi pa stundai tad tas bus labi. Paldies par info. |
Offline | |
|
Zars | 20. Feb 2014, 22:31 | #21346 |
|
Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
|
20 Feb 2014, 22:24:09 Archy96 rakstīja:
20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?
Sajūgs nav jāspiež, jo uz mirkli tiek dzinējam pārtraukta aizdedze, kad ieslēgts robā un kāja nost no pedēļa, tad atkal parādās.
ok,bet zobrati sazobē tiek iecirsti bez sajūga?
[ Šo ziņu laboja Zars, 20 Feb 2014, 22:35:56 ] |
Offline | |
|
Archy96 | 20. Feb 2014, 22:32 | #21347 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Feb 2014, 22:31:15 Zars rakstīja:
20 Feb 2014, 22:24:09 Archy96 rakstīja:
20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?
Sajūgs nav jāspiež, jo uz mirkli tiek dzinējam pārtraukta aizdedze, kad ieslēgts robā un kāja nost no pedēļa, tad atkal parādās.
ok,bet zobrati sazobē tiek iecirsti bez sajūga?
Jā, bez sajūga.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Zars | 20. Feb 2014, 22:39 | #21348 |
|
Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
|
Jā, bez sajūga.
diezgan sāpīgi izklausās.bet pārslēgšanas brīdī tomēr apgriezieni dzinējam nokrīt? |
Offline | |
|
Archy96 | 20. Feb 2014, 22:55 | #21349 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Feb 2014, 22:39:00 Zars rakstīja:
Jā, bez sajūga.
diezgan sāpīgi izklausās.bet pārslēgšanas brīdī tomēr apgriezieni dzinējam nokrīt?
Tamdēļ jau viņš slēpē aizdedzi Tikai shifters ir pareizi jānoregulē, savādāk kārbai ātri pienāks gals.
Priekš kam tev to vajag?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Zars | 20. Feb 2014, 22:59 | #21350 |
|
Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
| Noteikti nevajag-tikai darbība interesēja.Es mācos pārslēgt neatmetot droseles ručku un ar sajūgu |
Offline | |
|
ksneps | 20. Feb 2014, 23:03 | #21351 |
|
Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Pie motocikla pirkšanas dzīt uz motoservisu būtu vispareizākais solis, ne!? Mocim 10 gadi, bez inžektora. Itkā esmu tehnisks cilvēks, taču baigais spečuks močos arī neesmu. |
Offline | |
|
mexa | 20. Feb 2014, 23:24 | #21352 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
20 Feb 2014, 22:59:38 Zars rakstīja:
Noteikti nevajag-tikai darbība interesēja.Es mācos pārslēgt neatmetot droseles ručku un ar sajūgu
prieks kam? sapist kaarbu? lai to dariitu vajag to shifteri, citaadi vari uzreiz moci man atdot vairaak jegad buus. shiferi lieto gonkaas, lai samazinatu slegsanas laiku, ielai to nevajag, ja nlvien nav kur naudu likt. tava tipa metode ir powershift, sportaa autosiem itka pareti pielieto, bet tas reaali pish kaarbu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
StraiF | 21. Feb 2014, 06:35 | #21353 |
|
Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?
lai tev pilnīgi atlaid un vairāk nelauš kārbu mocim
QS darbība pārtraukt aizdedzi vai sprauslas uz laiku, a ko var pārslēgt robu tikai uz augšu !!!
Ņemot vērā ka stockā ātrumi slēdzam 1 lejā un 2-6 uz augšu QS šī gadījumā nav vajadzīgs.
Racing variantā ātrumi slēdzas otrādāk, 1 augšā 2-6 - lejā. Tad var likt QS, tad viņš pareizi strādā un viņu ka teica Arča - jānoregule. Robi slēdzas ar "maigo sitienu" pa pedali bez sajuga. (Jābūt noteiktājiem rpm. Parasti ar QS izmanto pie pārslēgšanas sākot no 7000rpm un līdz redline, tas vis jāregulē. pie Zemākiem rpm nav ieteicāms izmantot QS un visi slēdz ar sajugu, lai nesapīst kārbu. Šī gadījumā ātrumu pārslēgšana no augsta roba uz lejū slēdzas ar starp_gāzi un sajugu.
tā, kā tu dari vai meģīni darīt ir tūvu self_kill[ Šo ziņu laboja StraiF, 21 Feb 2014, 06:41:42 ]
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 |
Offline | |
|
Zars | 21. Feb 2014, 08:09 | #21354 |
|
Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
| Viss ir skaidrs,noteikti nelikšu,tikai bija interese par sajūga nelietošanu
Par self kill nesapratu no 2uz augsu nav tik traki |
Offline | |
|
StraiF | 21. Feb 2014, 08:46 | #21355 |
|
Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
21 Feb 2014, 08:09:12 Zars rakstīja:
Viss ir skaidrs,noteikti nelikšu,tikai bija interese par sajūga nelietošanu
Par self kill nesapratu no 2uz augsu nav tik traki
tava darīšana - vari lauzt ko velās
tev saka kā pareizi lai ilgi kalpotu
traki vai nē - jaizlemj tev.
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 |
Offline | |
|
mexa | 21. Feb 2014, 09:25 | #21356 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| self kill-pašiznīcināšana sajūgs ir vajadzīgs obligāti, nejauc ka citiem mo ir pusautomāta sajūgs, krosačiem ir, ielas šķiet nebija tāda... ar to neko labu ieskrējienā nepanāksi, robi jāmet ar sajūgu, principā pietiek hēbeļa pusgājiena, lai pārmestu... citiem motoriem pat mazāk, bet kā tiko pārkāp robežu tā klašš
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Zars | 21. Feb 2014, 09:47 | #21357 |
|
Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
| Sajūgu jau pilnībā izspiežu pārslēdzoties!tikai gāzes ručku nenometu-par to stāsts un tāpēc ar nesapratu kā slēdzas QS. |
Offline | |
|
Indo | 21. Feb 2014, 09:52 | #21358 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Aloha, speci!
Kur var iegādāties gumijas "polsterus" būrim, ko līmē būra salaiduma vietās?
-----------------
|
Offline | |
|
ghost_az | 21. Feb 2014, 10:12 | #21359 |
|
Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 426
Braucu ar: vienu "R"
| Nezinu, vai tas ir tas, ko meklē, bet: ir tādas pretvibrācijas sloksnītes - tāds kā porolons, tikai mīksts, elastīgs. Pašlīmējošs. Tiek lietots auto klusināšanā.
Nopirkt var InCar (tas ir aiz Mola, ja skatās no Daugavas puses). |
Offline | |
|
mexa | 21. Feb 2014, 10:27 | #21360 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
21 Feb 2014, 09:47:02 Zars rakstīja:
Sajūgu jau pilnībā izspiežu pārslēdzoties!tikai gāzes ručku nenometu-par to stāsts un tāpēc ar nesapratu kā slēdzas QS.
kārbai slēdziena brīdī vienalga ir grūti, fugu vajag dot kad ir izveidota sazobe. es to nepraktizētu, jo taustāma labuma no tā nav...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|