Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Leika
20. Feb 2014, 20:36#21341

Kopš: 25. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Suzuki DR650 sumo


20 Feb 2014, 19:18:14 quickordead rakstīja:
Ja Tavs DR650 ir versija ar kurbuli,tad 5 Ah pilnīgi pietiek, ja ar elektrostarteri,tad vajag 12 Ah.


Mocis ir ar elektrostarteri, tad kā min jāņem vismaz 12Ah vai var mazāk???

Offline

quickordead
20. Feb 2014, 21:10#21342

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Nu tad teoretiski prasīts ir YTX 14-BS vai FTX 14-BS, domāju ka tās 12Ah tā vien ir, labāk jau būtu varāk,ne mazāk,tā nav vieta kur ietaupīt manuprāt.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

Zars
20. Feb 2014, 22:14#21343

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?

Offline

Archy96
20. Feb 2014, 22:24#21344

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?

Sajūgs nav jāspiež, jo uz mirkli tiek dzinējam pārtraukta aizdedze, kad ieslēgts robā un kāja nost no pedēļa, tad atkal parādās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tarinsch-s
20. Feb 2014, 22:24#21345

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250


20 Feb 2014, 20:18:13 matiicins rakstīja:

20 Feb 2014, 15:14:53 elf rakstīja:

20 Feb 2014, 14:56:48 matiicins rakstīja:

20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:

20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.

Domāt jau labi...vajag pierakstīt un tad ar redz!
Ja brauc gonkās ,tad jārēķina arī moto transportēšanas izdevumi..ja brac pa piemājas pļaviņu tad tas atkrīt!
Man ir pieredze tikai mežu braukšanā un ar to varu padalīties. Un tā kā tika salīdzināts 2T un 4T motora jaudas, tad pieņemu, ka nekādās gonkās netiks braukts. Un pa mežu braucot, nav nekādas vajadzības virzuli mainīt ik pēc 20 stundām
Man tikai mežam,ja sanāks izbraukt 3xmenesi pa stundai tad tas bus labi. Paldies par info.

Offline

Zars
20. Feb 2014, 22:31#21346

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:


20 Feb 2014, 22:24:09 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?

Sajūgs nav jāspiež, jo uz mirkli tiek dzinējam pārtraukta aizdedze, kad ieslēgts robā un kāja nost no pedēļa, tad atkal parādās.
ok,bet zobrati sazobē tiek iecirsti bez sajūga?

[ Šo ziņu laboja Zars, 20 Feb 2014, 22:35:56 ]

Offline

Archy96
20. Feb 2014, 22:32#21347

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2014, 22:31:15 Zars rakstīja:

20 Feb 2014, 22:24:09 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?

Sajūgs nav jāspiež, jo uz mirkli tiek dzinējam pārtraukta aizdedze, kad ieslēgts robā un kāja nost no pedēļa, tad atkal parādās.
ok,bet zobrati sazobē tiek iecirsti bez sajūga?


Jā, bez sajūga.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Zars
20. Feb 2014, 22:39#21348

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:


Jā, bez sajūga.

diezgan sāpīgi izklausās.bet pārslēgšanas brīdī tomēr apgriezieni dzinējam nokrīt?

Offline

Archy96
20. Feb 2014, 22:55#21349

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2014, 22:39:00 Zars rakstīja:

Jā, bez sajūga.

diezgan sāpīgi izklausās.bet pārslēgšanas brīdī tomēr apgriezieni dzinējam nokrīt?


Tamdēļ jau viņš slēpē aizdedzi Tikai shifters ir pareizi jānoregulē, savādāk kārbai ātri pienāks gals.

Priekš kam tev to vajag?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Zars
20. Feb 2014, 22:59#21350

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Noteikti nevajag-tikai darbība interesēja.Es mācos pārslēgt neatmetot droseles ručku un ar sajūgu

Offline

ksneps
20. Feb 2014, 23:03#21351

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv

Pie motocikla pirkšanas dzīt uz motoservisu būtu vispareizākais solis, ne!? Mocim 10 gadi, bez inžektora. Itkā esmu tehnisks cilvēks, taču baigais spečuks močos arī neesmu.

Offline

mexa
20. Feb 2014, 23:24#21352

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


20 Feb 2014, 22:59:38 Zars rakstīja:
Noteikti nevajag-tikai darbība interesēja.Es mācos pārslēgt neatmetot droseles ručku un ar sajūgu

prieks kam? sapist kaarbu? lai to dariitu vajag to shifteri, citaadi vari uzreiz moci man atdot vairaak jegad buus. shiferi lieto gonkaas, lai samazinatu slegsanas laiku, ielai to nevajag, ja nlvien nav kur naudu likt. tava tipa metode ir powershift, sportaa autosiem itka pareti pielieto, bet tas reaali pish kaarbu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

StraiF
21. Feb 2014, 06:35#21353

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


20 Feb 2014, 22:14:02 Zars rakstīja:
Var kāds pastāstīt quickshifter darbību...kur paliek sajūga izspiešana?


lai tev pilnīgi atlaid un vairāk nelauš kārbu mocim

QS darbība pārtraukt aizdedzi vai sprauslas uz laiku, a ko var pārslēgt robu tikai uz augšu !!!
Ņemot vērā ka stockā ātrumi slēdzam 1 lejā un 2-6 uz augšu QS šī gadījumā nav vajadzīgs.

Racing variantā ātrumi slēdzas otrādāk, 1 augšā 2-6 - lejā. Tad var likt QS, tad viņš pareizi strādā un viņu ka teica Arča - jānoregule. Robi slēdzas ar "maigo sitienu" pa pedali bez sajuga. (Jābūt noteiktājiem rpm. Parasti ar QS izmanto pie pārslēgšanas sākot no 7000rpm un līdz redline, tas vis jāregulē. pie Zemākiem rpm nav ieteicāms izmantot QS un visi slēdz ar sajugu, lai nesapīst kārbu. Šī gadījumā ātrumu pārslēgšana no augsta roba uz lejū slēdzas ar starp_gāzi un sajugu.

tā, kā tu dari vai meģīni darīt ir tūvu self_kill

[ Šo ziņu laboja StraiF, 21 Feb 2014, 06:41:42 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Zars
21. Feb 2014, 08:09#21354

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Viss ir skaidrs,noteikti nelikšu,tikai bija interese par sajūga nelietošanu
Par self kill nesapratu no 2uz augsu nav tik traki

Offline

StraiF
21. Feb 2014, 08:46#21355

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


21 Feb 2014, 08:09:12 Zars rakstīja:
Viss ir skaidrs,noteikti nelikšu,tikai bija interese par sajūga nelietošanu
Par self kill nesapratu no 2uz augsu nav tik traki


tava darīšana - vari lauzt ko velās
tev saka kā pareizi lai ilgi kalpotu
traki vai nē - jaizlemj tev.

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

mexa
21. Feb 2014, 09:25#21356

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

self kill-pašiznīcināšana sajūgs ir vajadzīgs obligāti, nejauc ka citiem mo ir pusautomāta sajūgs, krosačiem ir, ielas šķiet nebija tāda... ar to neko labu ieskrējienā nepanāksi, robi jāmet ar sajūgu, principā pietiek hēbeļa pusgājiena, lai pārmestu... citiem motoriem pat mazāk, bet kā tiko pārkāp robežu tā klašš

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Zars
21. Feb 2014, 09:47#21357

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Sajūgu jau pilnībā izspiežu pārslēdzoties!tikai gāzes ručku nenometu-par to stāsts un tāpēc ar nesapratu kā slēdzas QS.

Offline

Indo
21. Feb 2014, 09:52#21358

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Aloha, speci!

Kur var iegādāties gumijas "polsterus" būrim, ko līmē būra salaiduma vietās?

-----------------

Offline

ghost_az
21. Feb 2014, 10:12#21359

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"

Nezinu, vai tas ir tas, ko meklē, bet: ir tādas pretvibrācijas sloksnītes - tāds kā porolons, tikai mīksts, elastīgs. Pašlīmējošs. Tiek lietots auto klusināšanā.
Nopirkt var InCar (tas ir aiz Mola, ja skatās no Daugavas puses).

Offline

mexa
21. Feb 2014, 10:27#21360

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


21 Feb 2014, 09:47:02 Zars rakstīja:
Sajūgu jau pilnībā izspiežu pārslēdzoties!tikai gāzes ručku nenometu-par to stāsts un tāpēc ar nesapratu kā slēdzas QS.

kārbai slēdziena brīdī vienalga ir grūti, fugu vajag dot kad ir izveidota sazobe. es to nepraktizētu, jo taustāma labuma no tā nav...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline