Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezavecis
19. Feb 2014, 19:15#21321

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Offline

onlyforkid
19. Feb 2014, 20:19#21322

Kopš: 08. Jan 2013

No: Madona

Ziņojumi: 68

Braucu ar: diviem japāņiem

A kadam mocim interesee? Man ir viens vecs, bet labs un ejosh. Staveja uz GSX-R600 2001.g. Varbut interesee?


Priekš suzuki tls 1997. Nezinu kā tur bija ar to derēšanu, varbūt ir kāds, kas zin ?

-----------------

Offline

tarinsch-s
20. Feb 2014, 08:18#21323

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250


19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?

Offline

elf
20. Feb 2014, 10:18#21324

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?

Tas jau nav daudz...ja vidēji nopietni brauc gonkās tad ir ap 50Ls vai 70eur viena stunda!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

janka81
20. Feb 2014, 10:40#21325

Kopš: 01. Jun 2013

No: Kandava

Ziņojumi: 31

Braucu ar: kx 250


19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

2t ir mazākas izmaksas un vienkāršāks, vienīgi ātrumi biežāk jāslēgā

Offline

Gantais
20. Feb 2014, 11:16#21326

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

TB
20. Feb 2014, 12:25#21327

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Jautājums ne pa mo tēmu.

Kāda ir pieredze un atsauksmes par '96-97. gadu MB Sprinter? Kurš no tiem dzinējiem ir ilgmūžīgāks un kādas ir galvenās kaites un biežāk plīstošās detaļas?

Par virsbūvi tur viss skaidrs

Offline

andrejins
20. Feb 2014, 12:35#21328

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


20 Feb 2014, 12:25:38 TB rakstīja:
Jautājums ne pa mo tēmu.

Kāda ir pieredze un atsauksmes par '96-97. gadu MB Sprinter? Kurš no tiem dzinējiem ir ilgmūžīgāks un kādas ir galvenās kaites un biežāk plīstošās detaļas?

Par virsbūvi tur viss skaidrs

Atbilde ne par tēmu, neņem 2.0 dīzeli bez turbo... Uz tāda esmu uzrāvies un pat pa LV ātrumu uzņemt grūti

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Rizza
20. Feb 2014, 12:39#21329

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Darbā ir 98g ar probegu tuvu 400tkm, viens no bossiem regulaŗi velk uz DE, ir pat bijis Marokā. motors 3.0 120zs ar turbo, kas ik pa brīžiem sāk iet cik atminos lielas problēmas nekad nav bijušas, viss pa melaču. bukses,bremži, pavarotņika ručka nolauzta utt.. ja dabūsi ar +- normāli probegu tad ok. Kā saka vecais MB dīzelis, čista citronu noies.

Offline

Gacho
20. Feb 2014, 12:53#21330

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


19 Feb 2014, 20:19:59 onlyforkid rakstīja:
A kadam mocim interesee? Man ir viens vecs, bet labs un ejosh. Staveja uz GSX-R600 2001.g. Varbut interesee?


Priekš suzuki tls 1997. Nezinu kā tur bija ar to derēšanu, varbūt ir kāds, kas zin ?


Sakontaktē ar lietotāju Osiic.
Viņam ir PC2 no TLR, var salīdzināt kontaktu svai der/neder utt.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

Raivers
20. Feb 2014, 13:59#21331

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: muti

Negribēju celt krāsošanas topiku augšā. So, rakstu šeit.

Jānokrāso izpūtēji domim, melni matēti, pie reizes varētu paķert trubas, lai neaprūs. Kāda ir krāsošanas tehnoloģija ar karstumizturīgo krāsu un vai ir jāliek kāda grunts zem krāsas?

Offline

matiicins
20. Feb 2014, 14:56#21332

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:

20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

mezavecis
20. Feb 2014, 15:03#21333

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


20 Feb 2014, 14:56:48 matiicins rakstīja:

20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:

20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.
Paskaiti
20 m/h virzulis ar seperatoru 80-90 lvl
pa laiku kede/zobrati 60lvl
bremzu kluci..
pec 4 virzuliem nikasils 150,klanis,seperators,gultni..
Pa starpu pakalejai pendelei gultni,amitim gultni..
ik pa 6 stundam karbai ella
ik pa 20-50 stundam amishiem ella..
sajugs,aplauztas plastmasas, kads gultnis..ja vel kadam robam apdauzisi kulacinjus..
ak ja degvielu un 2t ellu nereikinot..

Offline

VATERLAND
20. Feb 2014, 15:11#21334

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Varbūt kāds šeit ir kvalificēts radio elektronikas speciālists? Interesē noskaidrot vienas konkrētas bezvadu sistēmas funkcionalitāti vai tās iztrukumu, konkrēti bezvadu A2DP profilā.

Ja ir, tad lūgtum PM!

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 20 Feb 2014, 15:16:36 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

elf
20. Feb 2014, 15:14#21335

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


20 Feb 2014, 14:56:48 matiicins rakstīja:

20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:

20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.

Domāt jau labi...vajag pierakstīt un tad ar redz!
Ja brauc gonkās ,tad jārēķina arī moto transportēšanas izdevumi..ja brac pa piemājas pļaviņu tad tas atkrīt!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

endurists
20. Feb 2014, 15:28#21336

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Feb 2014, 15:03:42 mezavecis rakstīja:

20 Feb 2014, 14:56:48 matiicins rakstīja:

20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:

20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.
Paskaiti
20 m/h virzulis ar seperatoru 80-90 lvl
pa laiku kede/zobrati 60lvl
bremzu kluci..
pec 4 virzuliem nikasils 150,klanis,seperators,gultni..
Pa starpu pakalejai pendelei gultni,amitim gultni..
ik pa 6 stundam karbai ella
ik pa 20-50 stundam amishiem ella..
sajugs,aplauztas plastmasas, kads gultnis..ja vel kadam robam apdauzisi kulacinjus..
ak ja degvielu un 2t ellu nereikinot..



Domāju, ka LV neviens šo neievēro. Brauc ka mēr lūzt, tad nomaina konkrēto detaļu un brauc tālāk. Līdz tuvojas kapiņi un tad laiž ss.ls ar tradicionālo tekstu ka viss mainīts pirms 5stundām. Cik nu dzirdēts no čomiem un Talsu enduro veterāniem neviens nemaina virzuli pa 20 stundām.Tad jau normāli vizinoties sanāk 4 virzuļi gadā. Sports ir cita lieta

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Leika
20. Feb 2014, 16:39#21337

Kopš: 25. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Suzuki DR650 sumo

Radās jautājums, vai Suzuki DR650 1995.gads, pietiek akumulatora 12V 5Ah, kā tas ir pēc manuāļa???
Jautāju, jo iepriekšējais aķis bija YTX14-BS, kas ir 12V 12Ah, tada liela atšķirība sanāk...

Offline

quickordead
20. Feb 2014, 19:18#21338

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Ja Tavs DR650 ir versija ar kurbuli,tad 5 Ah pilnīgi pietiek, ja ar elektrostarteri,tad vajag 12 Ah.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

zet
20. Feb 2014, 19:43#21339

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


20 Feb 2014, 12:25:38 TB rakstīja:
Jautājums ne pa mo tēmu.

Kāda ir pieredze un atsauksmes par '96-97. gadu MB Sprinter? Kurš no tiem dzinējiem ir ilgmūžīgāks un kādas ir galvenās kaites un biežāk plīstošās detaļas?

Par virsbūvi tur viss skaidrs

Labs auto. Ņem ar lielo dīzeli (2,9-3,0). Var viegli apdzīt furas un sēņotājus. Pateriņš tāds pats kā maziem, ja paņemsi normālu +-. No kaitiem tikai aizm. durvju eņģes.

Offline

matiicins
20. Feb 2014, 20:18#21340

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


20 Feb 2014, 15:14:53 elf rakstīja:

20 Feb 2014, 14:56:48 matiicins rakstīja:

20 Feb 2014, 11:16:46 Gantais rakstīja:

20 Feb 2014, 08:18:32 tarinsch-s rakstīja:

19 Feb 2014, 19:15:30 mezavecis rakstīja:

19 Feb 2014, 15:15:30 tarinsch-s rakstīja:
Sveiki tauta!!!!! Kāda jaudas atšķirība starp hondu cr-250 2t un crf250 4t.un cik motorstundas ir šiem???? paldies. Vai tomēr labāk crf450 ??
250 2t kludas nepiedos bet braukt patikami,vajag labu fizisko..izmaksas 25-35 lvl viena motorstunda
250 4t mazs resurs, fiziski viegli braucams briziem pa isu jauda, lietoti ir nojati..
Ar labu 450- noperc un brauc,brauc..

Kāpēc tik lielas izmaksas par 1 mot.h. ? benzins.eļļa?



Motorstunda nav tikai benzins un ella..... bet ari viss parejais, kas pie apkopem nak klat.... Kede, zobrati, virzuli, gredzeni, klani u.t.t.
Tāpat tās izmaksas uz vienu motorstundu ir daudz par daudz. Es domāju, ka izmaksas varētu būt līdz 15ls/h.

Domāt jau labi...vajag pierakstīt un tad ar redz!
Ja brauc gonkās ,tad jārēķina arī moto transportēšanas izdevumi..ja brac pa piemājas pļaviņu tad tas atkrīt!
Man ir pieredze tikai mežu braukšanā un ar to varu padalīties. Un tā kā tika salīdzināts 2T un 4T motora jaudas, tad pieņemu, ka nekādās gonkās netiks braukts. Un pa mežu braucot, nav nekādas vajadzības virzuli mainīt ik pēc 20 stundām

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline