Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Niere
10. Feb 2014, 00:01#21221

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nekādi pūtēji un sildītāji nespēs uzsildīt 7T dzelzi saprātīgā laika nogrieznī. vai arī resursa patēriņš būs lielāks par ieguvumu.

Offline

Archy96
10. Feb 2014, 00:06#21222

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:59:20 lenko rakstīja:
Kā pagaidu variants varbūt der kāds "pūtējs"?
Ir lietots kurš silda uz petroliju,dīzeli,ventilators protams elektriskais.Ir arī gāzinieki.
Vēja plūsmu novirzi kur vajag,vajadzētu strādāt ,telpa būtu "taškenta" 5min.

Starp citu, regulāri izmantoju gāzes "lielgabalu", vienam citam agregātam, kam identiskas problēma, bet atšķirība tāda, ka viņam hidraulikas modulis tikai 40L ietilpību un stāv kā atsevišķs mezgls, tad nu uz to notēmēju un 30 min. laikā ir silts, bet tas nu ir šarlatānisma, jo gāze pūtējam ir viens liels negatīvs blakusefekts - viņš izdedzina skābekli un rodas kondensāts, kurš nosēžās uz metāla virsmām un tās sāk rūsēt, tā kā šis nav risinājums.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
10. Feb 2014, 00:12#21223

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy,
izdomāju - iepērc no piegādātāja ISO VG15 hidraulisko eļļu apmēram 66L (1/3daļa no 200). nolej no sistēmas šādu daudzumu un aizvieto ar VG15.
miksējums atbildīs ISO VG32 eļļai. ar to vajadzētu būt gana.

edit:
te kalkulators http://widman.biz/English/Calculators/Mixtures.html
taču...kā jau teicu - @0C arī 46tajai būtu jādarbojas. man tāds čuiņiks, ka neesam tikuši līdz problēmas saknei.

[ Šo ziņu laboja Niere, 10 Feb 2014, 00:13:35 ]

Offline

Archy96
10. Feb 2014, 00:15#21224

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Feb 2014, 00:12:02 Niere rakstīja:
Archy,
izdomāju - iepērc no piegādātāja ISO VG15 hidraulisko eļļu apmēram 66L (1/3daļa no 200). nolej no sistēmas šādu daudzumu un aizvieto ar VG15.
miksējums atbildīs ISO VG32 eļļai. ar to vajadzētu būt gana.


Nu man stāv nopirkti 180 litri TNK 32 eļļas, varētu samiksēt to visu, ko saki?

Nu vismaz līdz pavasarim izvilkt.

Man uz frekvenču pārveidotāja stāv ieprogrammēts laika intervāls, kurā motors uzņem uzliktos apgriezienus - 10 sekundes, normālos apstākļos tā arī ir, šādā aukstumā nabagam pusminūte paiet, kamēr ieskrienas, izdaram secinājumus, jo jāiegriež viņam ir visa šī te garā zobratu ķēde:




Kā jau teicu, normālās temperatūrās viss darbojas kā pulkstenis, mok tiešām viskozitāte pa augstu

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Feb 2014, 00:16:45 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
10. Feb 2014, 00:20#21225

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ja Tev 32trā stāv, vienkārši samaini vietām un 46to atstāj līdz maijam vai kā citādi.
protams, ja sistēma siltumā šancē normāli, bet aukstumā nē, primāri jāskatās viskozitātes.

Offline

Archy96
10. Feb 2014, 00:23#21226

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Feb 2014, 00:20:39 Niere rakstīja:
ja Tev 32trā stāv, vienkārši samaini vietām un 46to atstāj līdz maijam vai kā citādi.
protams, ja sistēma siltumā šancē normāli, bet aukstumā nē, primāri jāskatās viskozitātes.


Jā, aizmirsu piebilst - eļļošanas sistēmas manometrs uzrāda paaugstinātu spiedienu, hidrosistēmas manometrs gan normas robežās, tas gan varētu būt tamdēļ, ka eļļošanas sistēmā kanāliņi diezgan smalki, attiecīgi sabiezējusī eļļa rada lielāku pretestību, es loģiski spriežu?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Feb 2014, 00:24:18 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
10. Feb 2014, 00:27#21227

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Tevis aprakstītais simptoms jau vien norāda, ka eļļas bačoku sildīt nav sevišķas jēgas. tas tāpat kā ar netu - nav jēga provaiderim 3kāršot 'trubas' izmēru, ja otrā galā pudeles kakla izmērs nemainās.

Offline

MIGs
10. Feb 2014, 00:34#21228

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


10 Feb 2014, 00:27:02 Niere rakstīja:
tas tāpat kā ar netu - nav jēga provaiderim 3kāršot 'trubas' izmēru, ja otrā galā pudeles kakla izmērs nemainās.

Piedod - man liekas, ka Archy šo salīdiznājumu nesaprata !


Es jau ar teiktu, ka samaini eļļas - ja jau tev viņa ir.
Sliktāk jau nu točna nebūs.

Sildīties ar gāzi ir stulbi un neforši.
Skābekļa nav, mitrums liels. Vienmēr apbrīnoju celtniekus, kuri cītīgi žāvē telpas ar gāzes degli. Tādu netrūkst...

[ Šo ziņu laboja MIGs, 10 Feb 2014, 00:35:48 ]



-----------------

Offline

Archy96
10. Feb 2014, 00:37#21229

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Labi, skaidrs, sāksim ar eļļas nomaiņu, par cik eļļa jau ir, tad tā nav problēma - kaut gan tas nav gluži tas pats kas mopēdam savus 4L iztecināt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
10. Feb 2014, 00:39#21230

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Feb 2014, 00:34:12 MIGs rakstīja:

10 Feb 2014, 00:27:02 Niere rakstīja:
tas tāpat kā ar netu - nav jēga provaiderim 3kāršot 'trubas' izmēru, ja otrā galā pudeles kakla izmērs nemainās.

Piedod - man liekas, ka Archy šo salīdiznājumu nesaprata !


Es jau ar teiktu, ka samaini eļļas - ja jau tev viņa ir.
Sliktāk jau nu točna nebūs.

Sildīties ar gāzi ir stulbi un neforši.
Skābekļa nav, mitrums liels. Vienmēr apbrīnoju celtniekus, kuri cītīgi žāvē telpas ar gāzes degli. Tādu netrūkst...


Sapratu gan , tik debīls neesmu, datorkursos tagad eju kā nekā

Celtnieki sildās ar gāzi tikai tur, kur nav ievilkta apkure un nav iespējami citi risinājumi, tā jebkurā gadījumā ir īslaicīga metode, kā kaut ko sasildīt

[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Feb 2014, 00:41:26 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Rockstar
10. Feb 2014, 00:54#21231

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Šodien izjaucu izpūtēja bunduli, kas turējās vairs tikai uz divām kniedēm. Kā ir ar to pakojumu, izskatās, ka tāds tur sen jau nav bijis. Viņš reāli ir vajadzīgs? vai tikai sabojā mopēda skaisto skaņu?

Offline

Kudinsky
10. Feb 2014, 01:04#21232

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Yamaha XJ900s, Saab 9000 Anniversary

Kurš zin, cik liels čakars ir ar CP vai CSDD , ja es pārkrāsoju motocikla detaļas- bāka+ plastmasas? Rāmis paliek kā teh pasē ierakstīts.

[ Šo ziņu laboja Kudinsky, 10 Feb 2014, 01:09:56 ]



-----------------
...nakts, migla un kaut kādi tanki.

Offline

Archy96
10. Feb 2014, 01:22#21233

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


10 Feb 2014, 00:54:26 Rockstar rakstīja:
Šodien izjaucu izpūtēja bunduli, kas turējās vairs tikai uz divām kniedēm. Kā ir ar to pakojumu, izskatās, ka tāds tur sen jau nav bijis. Viņš reāli ir vajadzīgs? vai tikai sabojā mopēda skaisto skaņu?

Viņu tur vajag obligāti, pakojuma neesamība var negatīvi ietekmēt ZS.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Janis_L
10. Feb 2014, 10:50#21234

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q

Mocīts R6, 99.g. Vakar darbinot, pielēja pilnu filtra kasti ar benzīnu, es visu laiku nomāju, ka tā tuba paredzēta gaisam/vakuumam, kas iet no kabuļiem uz augšu pāri filtra kastei. Atvienojot elektrību sūknim, vairs nepārlejas. Sūkni sācis par lielu spiedienu kačāt? Ir ieteikumi?



Pa šo trubu, kas iet pa augšu.

[ Šo ziņu laboja Janis_L, 10 Feb 2014, 10:54:06 ]

Offline

mexa
10. Feb 2014, 11:05#21235

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


10 Feb 2014, 01:22:37 Archy96 rakstīja:

10 Feb 2014, 00:54:26 Rockstar rakstīja:
Šodien izjaucu izpūtēja bunduli, kas turējās vairs tikai uz divām kniedēm. Kā ir ar to pakojumu, izskatās, ka tāds tur sen jau nav bijis. Viņš reāli ir vajadzīgs? vai tikai sabojā mopēda skaisto skaņu?

Viņu tur vajag obligāti, pakojuma neesamība var negatīvi ietekmēt ZS.

un grabēs nesmuki

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Shmaarts
10. Feb 2014, 22:03#21236

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: drz400

Help!

Vai 2007.gada Hondai CBR 1000rr derēs 2008. gada 600rr priekšējie lukturi?

[ Šo ziņu laboja Shmaarts, 10 Feb 2014, 22:03:59 ]

Offline

Naits
10. Feb 2014, 23:09#21237

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


10 Feb 2014, 01:04:35 Kudinsky rakstīja:
Kurš zin, cik liels čakars ir ar CP vai CSDD , ja es pārkrāsoju motocikla detaļas- bāka+ plastmasas? Rāmis paliek kā teh pasē ierakstīts.

Motacikla krāsu nenosaka pēc rāmja
Ko nozīmē čakars, pārkrāso tad aizbrauc uz numuru salīdzināšanu un aizeij samaini pasi, kur pproblēma

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

StraiF
11. Feb 2014, 13:31#21238

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


10 Feb 2014, 22:03:43 Shmaarts rakstīja:
Help!

Vai 2007.gada Hondai CBR 1000rr derēs 2008. gada 600rr priekšējie lukturi?


ar lielu pielagošanu deres, bet stock vietā ielikt nevaresi, ieraksti

2007 1000rr


2008 600rr


-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Zigmunds
11. Feb 2014, 13:46#21239

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


10 Feb 2014, 22:03:43 Shmaarts rakstīja:
Help!

Vai 2007.gada Hondai CBR 1000rr derēs 2008. gada 600rr priekšējie lukturi?


noteikti nederēs !

Offline

maniac
11. Feb 2014, 15:20#21240

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


10 Feb 2014, 23:09:18 Naits rakstīja:

10 Feb 2014, 01:04:35 Kudinsky rakstīja:
Kurš zin, cik liels čakars ir ar CP vai CSDD , ja es pārkrāsoju motocikla detaļas- bāka+ plastmasas? Rāmis paliek kā teh pasē ierakstīts.

Motacikla krāsu nenosaka pēc rāmja
Ko nozīmē čakars, pārkrāso tad aizbrauc uz numuru salīdzināšanu un aizeij samaini pasi, kur pproblēma

Tiem darboņiem, kas reģistrē, un tiem, kas tehniskajā apskatē, mēdz būt atšķirīgi viedokļi!
Vienam no močiem dabūju mainīt reģistrācijas apliecību, jo TA darbonim nepatika ieraksts ailē "krāsa". Tieši toreiz no viņa dzirdēju gaišo domu, ka mocim jāraksta rāmja krāsa. Nepaguvu izteikt savu viedokli, kad pie TA angāra piebrauca dzeltena klaviere, kurai, ja labi ieskatās, varēja ieraudzīt melnu rāmi. Darbonis negribīgi mainīja viedokli uz "daudzkrāsu" jeb "dzeltens-melns".
Šogad ejot TA endūrim arī tika norādīts, ka vajadzētu kādu pelēku detaļu (krāsa norādīta "melns, pelēks". Atjokoju, ka riteņi ir hromēti, tātad - pelēki. Dokumentu mainīt nelika.

Offline