Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
09. Feb 2014, 23:18#21201

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:17:04 drRD rakstīja:
depo nopērc boilera tenu, ar visu termoregulatoru, nav dārgi.


Tā, ideja

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:19#21202

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.

Offline

rinalds2m
09. Feb 2014, 23:21#21203

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450

Ir dzirdets, ka dažiem lauksaimniecības agregātu motoriem karterī ir "spirāle", ko pieslēdz pie strāvas avota un uzsilda eļļu.

Kaut kāds links

google

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 09 Feb 2014, 23:22:58 ]

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:21#21204

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


09 Feb 2014, 23:18:08 Archy96 rakstīja:

09 Feb 2014, 23:15:43 Niere rakstīja:
sintētiska eļļa ar atbilstošu viskozitāti..

Un kā Tu domā, cik man izmaksās 200L šādas eļļas?

Tu šobrīd mēģini risināt problēmu ar netradicionālajām metodēm. tā kā tā nevarēsi uzsildīt visu sistēmu.
ja Tu izmanto GOST standarta eļļas, tad jau ap 0C tās ir kramā. secinājumi....

Offline

Archy96
09. Feb 2014, 23:22#21205

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:19:07 Niere rakstīja:
ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.

Nu redzi, man tāds pats domu gājiens, nezinu cik tā TNK Hidraulik Standart 46 eļļa labi uzvedīsies, ja to šāda turbo režīmā regulāri cepinās, šaubos vai viņa tādiem apstākļiem paredzēta, tur vajadzētu tādu mierīgu uzsildīšanu, kā jau teicu, nevajag daudz, lai ir istabas temperatūrā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Feb 2014, 23:25#21206

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Vēl variants - ir apkures sistēma ar ūdens radiātoriem, sistēmā tosols - lai neaizsalst, uztaisīt nelielu atzaru ar mazu iegremdējamu radiatoriņu galā, un to pļekš - eļļā iekšā, viņam temperatūra nav augsta, sildīs lēnām

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Feb 2014, 23:25:28 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:25#21207

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?

un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:27#21208

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


09 Feb 2014, 23:22:03 Archy96 rakstīja:

09 Feb 2014, 23:19:07 Niere rakstīja:
ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.

Nu redzi, man tāds pats domu gājiens, nezinu cik tā TNK Hidraulik Standart 46 eļļa labi uzvedīsies, ja to šāda turbo režīmā regulāri cepinās, šaubos vai viņa tādiem apstākļiem paredzēta, tur vajadzētu tādu mierīgu uzsildīšanu, kā jau teicu, nevajag daudz, lai ir istabas temperatūrā.

un kā sildīsi eļļu, kas atrodas pašā sistēmā?

Offline

Archy96
09. Feb 2014, 23:30#21209

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:25:36 Niere rakstīja:
vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?

un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?

Eļļa tā pati, ko pats man ieteici - skaties epastu, TNK Hidraulik Standart 46.

Darbagalds paredzēts darboties istabas temperatūrā, eļļa uzsilst minimāli, precīzus grādus nezinu, bet nu nav tā, ka roku nevar pielikt, viegli silta.

Eļļa tiek mainīta aptuveni reizi 1500 darba stundās. Respektīvi - diezgan reti.


Elekrtomotora pārslodze, tas ir viens, bet tur vēl ir kaudze ar ļoti specifiskiem elektriskajiem sajūgiem, kurus saslēdz automātika, nav jābūt ģēnijasm, lai sapratu, kad uz visiem šiem mezgliem sanāk papildu slodze, jo jāgriež viņiem ir daudz kas, un tas viss griežās ļoti sūdīgi sādos apstākļos. negribu neko nobeigt, jo remonts būs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

marcis
09. Feb 2014, 23:31#21210

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


09 Feb 2014, 23:08:20 Archy96 rakstīja:
Moins!

Vajadzētu nelielu konsultāciju, ne gluži par moto tēmu.

Visi zinam, kas ir webasto - uzsilda auto motoru un salonu aukstā ziemas rītā, atkausē logus utt, vārdu sakot - komforts un pilna laime. Tikai šis sildītājs patērē degvielu, un silda tosolu.

Vai ir analogs šai te pašai uzpariktei, tikai, kurš darbojas ar elektrību (no tīkla) un spēj uzsildīt eļļu, ar kāda sildelementa palīdzību???

Problēma sekojoša - ir frēze, kurai sistēmā iet apmēram 200litri eļļas, atrodās telpā, kuru nekurinu pastāvīgi, atbraucu sakurinu, pastrādāju, aizbraucu, viss atdziest, eļļa aukstumā ievērojami sabiezē, un uzsildīt to paiet ļoti ilgs laiks, no telpas temperatūras silst ļoti minimāli un lēni, savukārt elekrtomotoram, kas to visu griež ir milzu slodze, kāa rī citiem mezgliem.

Ir ideja to visu pasākumu sildīt piespiedu kārtā, nevajag daudz, līdz 25 - 30 grādi būtu ok.


Kā to realizēt?


Ir šādi: DEFA

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

lenko
09. Feb 2014, 23:31#21211

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


09 Feb 2014, 23:25:12 Archy96 rakstīja:
Vēl variants - ir apkures sistēma ar ūdens radiātoriem, sistēmā tosols - lai neaizsalst, uztaisīt nelielu atzaru ar mazu iegremdējamu radiatoriņu galā, un to pļekš - eļļā iekšā, viņam temperatūra nav augsta, sildīs lēnām
http://www.ss.lv/lv/search-result/?q=Eļļas+sildītājs
Vai sameklē latgalītē kādu eļļas radiatoru(telpu sildīšanai)

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

El_Camino
09. Feb 2014, 23:32#21212

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Nu a ja šrotā atrast Volvo/Saabu kam ir skandināvu elektro apsilde - nu kam tas štekeris pie purna, visi tak ir redzējuši...
ebay.com 1

Ebay.de

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 09 Feb 2014, 23:37:36 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Archy96
09. Feb 2014, 23:32#21213

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:27:07 Niere rakstīja:

09 Feb 2014, 23:22:03 Archy96 rakstīja:

09 Feb 2014, 23:19:07 Niere rakstīja:
ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.

Nu redzi, man tāds pats domu gājiens, nezinu cik tā TNK Hidraulik Standart 46 eļļa labi uzvedīsies, ja to šāda turbo režīmā regulāri cepinās, šaubos vai viņa tādiem apstākļiem paredzēta, tur vajadzētu tādu mierīgu uzsildīšanu, kā jau teicu, nevajag daudz, lai ir istabas temperatūrā.

un kā sildīsi eļļu, kas atrodas pašā sistēmā?

Nav nepieciešams. Eļļa visu laiku cirkulē pa riņķi, savi 80% no tās ir tvertnē, pietiks, ja uzsildīs to, sajauksies un būs labi, protams, temperatūrai būs tendence kristies, bet priekš tam jau sildītājs

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Feb 2014, 23:36#21214

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:31:42 lenko rakstīja:

09 Feb 2014, 23:25:12 Archy96 rakstīja:
Vēl variants - ir apkures sistēma ar ūdens radiātoriem, sistēmā tosols - lai neaizsalst, uztaisīt nelielu atzaru ar mazu iegremdējamu radiatoriņu galā, un to pļekš - eļļā iekšā, viņam temperatūra nav augsta, sildīs lēnām
http://www.ss.lv/lv/search-result/?q=Eļļas+sildītājs
Vai sameklē latgalītē kādu eļļas radiatoru(telpu sildīšanai)

Jā, es tieši ko tādu biju iedomājies, TIKAI, automašīnu motoreļļas ir paredzētas pamatīgai cepināšanai, kā mana hidraulika uz to reaģēs??? Cik viņš intensīvi silda, kāda ir paša sildelementa temperatūra, tas mani interesē, nu kāds būtu piemērotākais risinājums, kā jau Niere teica - iemetīsi spirāli, sadirsīsi eļļu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

lenko
09. Feb 2014, 23:38#21215

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

http://www.ebay.co.uk/itm/Dimplex-Oil-filled-El...h=item43c563fb9d
Varu palīdzēt ar piegādi

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:38#21216

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


09 Feb 2014, 23:30:51 Archy96 rakstīja:

09 Feb 2014, 23:25:36 Niere rakstīja:
vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?

un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?

Eļļa tā pati, ko pats man ieteici - skaties epastu, TNK Hidraulik Standart 46.

Darbagalds paredzēts darboties istabas temperatūrā, eļļa uzsilst minimāli, precīzus grādus nezinu, bet nu nav tā, ka roku nevar pielikt, viegli silta.

Eļļa tiek mainīta aptuveni reizi 1500 darba stundās. Respektīvi - diezgan reti.


Elekrtomotora pārslodze, tas ir viens, bet tur vēl ir kaudze ar ļoti specifiskiem elektriskajiem sajūgiem, kurus saslēdz automātika, nav jābūt ģēnijasm, lai sapratu, kad uz visiem šiem mezgliem sanāk papildu slodze, jo jāgriež viņiem ir daudz kas, un tas viss griežās ļoti sūdīgi sādos apstākļos. negribu neko nobeigt, jo remonts būs

ok, bet kāda ir zemākā temperatūra, kurā Tu startē visu to heveri?
šo jautāju - moš nemaz tā problēma nav tik sāpīga.

tomēr, ja grādi krīt zem kādiem -5C, tad...
būtībā jau Tu tikko aprakstīji, ka nekāda tvertnes sildīšana neatrisinās Tavu problēmu saknē, jo gadījumā, ja sistēmā eļļa ir kramā, vari ļoti ātri sačakarēt sūkni un citas sistēmas, kas, protams, pa dārgo.

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:40#21217

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

....un, starp citu, sintētisku eļļu Tu mierīgi varētu dragāt vismaz 3x1500mh. attiecīgi rēķināma arī cena.
ok, nav mēģinājums Tev kaut ko pārdot.

Offline

Archy96
09. Feb 2014, 23:42#21218

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Feb 2014, 23:38:11 Niere rakstīja:

09 Feb 2014, 23:30:51 Archy96 rakstīja:

09 Feb 2014, 23:25:36 Niere rakstīja:
vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?

un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?

Eļļa tā pati, ko pats man ieteici - skaties epastu, TNK Hidraulik Standart 46.

Darbagalds paredzēts darboties istabas temperatūrā, eļļa uzsilst minimāli, precīzus grādus nezinu, bet nu nav tā, ka roku nevar pielikt, viegli silta.

Eļļa tiek mainīta aptuveni reizi 1500 darba stundās. Respektīvi - diezgan reti.


Elekrtomotora pārslodze, tas ir viens, bet tur vēl ir kaudze ar ļoti specifiskiem elektriskajiem sajūgiem, kurus saslēdz automātika, nav jābūt ģēnijasm, lai sapratu, kad uz visiem šiem mezgliem sanāk papildu slodze, jo jāgriež viņiem ir daudz kas, un tas viss griežās ļoti sūdīgi sādos apstākļos. negribu neko nobeigt, jo remonts būs

ok, bet kāda ir zemākā temperatūra, kurā Tu startē visu to heveri?
šo jautāju - moš nemaz tā problēma nav tik sāpīga.

tomēr, ja grādi krīt zem kādiem -5C, tad...
būtībā jau Tu tikko aprakstīji, ka nekāda tvertnes sildīšana neatrisinās Tavu problēmu saknē, jo gadījumā, ja sistēmā eļļa ir kramā, vari ļoti ātri sačakarēt sūkni un citas sistēmas, kas, protams, pa dārgo.

Nu ziemā ir ap nulli, es, protams, neko nedarbinu, kamēr telpa nav sakurināta, jo tups neesmu, bet problēma jau tāda kā aprakstīju, kurini kaut visu dienu, bet ne vella nesilst, jo ir 7T smaga dzelzs statne, kur tas viss dzīvo iekšā, un to iesildīt ir grūti. Griezties griežās, bet ar piepūli, un it's no good.

Man būtība vajag pagaidu risinājumu, jo tik un tā pēc laiciņa visa tā mantība ceļos uz pastāvīgi sildāmām telpām, kur tādu problēmu nebūs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
09. Feb 2014, 23:58#21219

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

saprotu.
bet tā kā tā nav iespējams ātri uzsildīt 7T dzelzi, sildot tvertni. galu galā tā uzsildītā eļļa, kamēr nonāk līdz eļļojamām virsmām, atkal ir atdzisusi.
ok, tas noteikti labāk kā nekas, bet manā skatījumā sildīšana būs izniekota nauda, ja reiz tas tikai īslaicīgs risinājums.

vēl jāskatās uz to visu no šāda aspekta - +/-0C arī HM/HLP klases rūpnieciskajai hidraulikai, ar VG46 viskozitāti, nebūtu jābūt problēmai.
vai 'mokās' tikai elektromotors, vai arī vēl kas?

moš iemauc vienkārši VG32 vai pat VG22 viskozitātes eļļu, ja reiz sistēmas nekarst. zudumā jau neies.

Offline

lenko
09. Feb 2014, 23:59#21220

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Kā pagaidu variants varbūt der kāds "pūtējs"?
Ir lietots kurš silda uz petroliju,dīzeli,ventilators protams elektriskais.Ir arī gāzinieki.
Vēja plūsmu novirzi kur vajag,vajadzētu strādāt ,telpa būtu "taškenta" 5min.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline