Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:18 | #21201 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Feb 2014, 23:17:04 drRD rakstīja:
depo nopērc boilera tenu, ar visu termoregulatoru, nav dārgi.
Tā, ideja
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | 09. Feb 2014, 23:19 | #21202 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu. | Offline | | |
rinalds2m | 09. Feb 2014, 23:21 | #21203 |
| Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
| Ir dzirdets, ka dažiem lauksaimniecības agregātu motoriem karterī ir "spirāle", ko pieslēdz pie strāvas avota un uzsilda eļļu.
Kaut kāds links
google[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 09 Feb 2014, 23:22:58 ] | Offline | | |
|
Niere | 09. Feb 2014, 23:21 | #21204 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
09 Feb 2014, 23:18:08 Archy96 rakstīja:
09 Feb 2014, 23:15:43 Niere rakstīja:
sintētiska eļļa ar atbilstošu viskozitāti..
Un kā Tu domā, cik man izmaksās 200L šādas eļļas?
Tu šobrīd mēģini risināt problēmu ar netradicionālajām metodēm. tā kā tā nevarēsi uzsildīt visu sistēmu.
ja Tu izmanto GOST standarta eļļas, tad jau ap 0C tās ir kramā. secinājumi.... | Offline | | |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:22 | #21205 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Feb 2014, 23:19:07 Niere rakstīja:
ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.
Nu redzi, man tāds pats domu gājiens, nezinu cik tā TNK Hidraulik Standart 46 eļļa labi uzvedīsies, ja to šāda turbo režīmā regulāri cepinās, šaubos vai viņa tādiem apstākļiem paredzēta, tur vajadzētu tādu mierīgu uzsildīšanu, kā jau teicu, nevajag daudz, lai ir istabas temperatūrā.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:25 | #21206 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Vēl variants - ir apkures sistēma ar ūdens radiātoriem, sistēmā tosols - lai neaizsalst, uztaisīt nelielu atzaru ar mazu iegremdējamu radiatoriņu galā, un to pļekš - eļļā iekšā, viņam temperatūra nav augsta, sildīs lēnām [ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Feb 2014, 23:25:28 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | 09. Feb 2014, 23:25 | #21207 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?
un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms? | Offline | | |
Niere | 09. Feb 2014, 23:27 | #21208 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
09 Feb 2014, 23:22:03 Archy96 rakstīja:
09 Feb 2014, 23:19:07 Niere rakstīja:
ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.
Nu redzi, man tāds pats domu gājiens, nezinu cik tā TNK Hidraulik Standart 46 eļļa labi uzvedīsies, ja to šāda turbo režīmā regulāri cepinās, šaubos vai viņa tādiem apstākļiem paredzēta, tur vajadzētu tādu mierīgu uzsildīšanu, kā jau teicu, nevajag daudz, lai ir istabas temperatūrā.
un kā sildīsi eļļu, kas atrodas pašā sistēmā? | Offline | | |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:30 | #21209 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Feb 2014, 23:25:36 Niere rakstīja:
vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?
un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?
Eļļa tā pati, ko pats man ieteici - skaties epastu, TNK Hidraulik Standart 46.
Darbagalds paredzēts darboties istabas temperatūrā, eļļa uzsilst minimāli, precīzus grādus nezinu, bet nu nav tā, ka roku nevar pielikt, viegli silta.
Eļļa tiek mainīta aptuveni reizi 1500 darba stundās. Respektīvi - diezgan reti.
Elekrtomotora pārslodze, tas ir viens, bet tur vēl ir kaudze ar ļoti specifiskiem elektriskajiem sajūgiem, kurus saslēdz automātika, nav jābūt ģēnijasm, lai sapratu, kad uz visiem šiem mezgliem sanāk papildu slodze, jo jāgriež viņiem ir daudz kas, un tas viss griežās ļoti sūdīgi sādos apstākļos. negribu neko nobeigt, jo remonts būs
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
marcis | 09. Feb 2014, 23:31 | #21210 |
| Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
09 Feb 2014, 23:08:20 Archy96 rakstīja:
Moins!
Vajadzētu nelielu konsultāciju, ne gluži par moto tēmu.
Visi zinam, kas ir webasto - uzsilda auto motoru un salonu aukstā ziemas rītā, atkausē logus utt, vārdu sakot - komforts un pilna laime. Tikai šis sildītājs patērē degvielu, un silda tosolu.
Vai ir analogs šai te pašai uzpariktei, tikai, kurš darbojas ar elektrību (no tīkla) un spēj uzsildīt eļļu, ar kāda sildelementa palīdzību???
Problēma sekojoša - ir frēze, kurai sistēmā iet apmēram 200litri eļļas, atrodās telpā, kuru nekurinu pastāvīgi, atbraucu sakurinu, pastrādāju, aizbraucu, viss atdziest, eļļa aukstumā ievērojami sabiezē, un uzsildīt to paiet ļoti ilgs laiks, no telpas temperatūras silst ļoti minimāli un lēni, savukārt elekrtomotoram, kas to visu griež ir milzu slodze, kāa rī citiem mezgliem.
Ir ideja to visu pasākumu sildīt piespiedu kārtā, nevajag daudz, līdz 25 - 30 grādi būtu ok.
Kā to realizēt?
Ir šādi: DEFA
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
lenko | 09. Feb 2014, 23:31 | #21211 |
| Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
09 Feb 2014, 23:25:12 Archy96 rakstīja:
Vēl variants - ir apkures sistēma ar ūdens radiātoriem, sistēmā tosols - lai neaizsalst, uztaisīt nelielu atzaru ar mazu iegremdējamu radiatoriņu galā, un to pļekš - eļļā iekšā, viņam temperatūra nav augsta, sildīs lēnām
http://www.ss.lv/lv/search-result/?q=Eļļas+sildītājs
Vai sameklē latgalītē kādu eļļas radiatoru(telpu sildīšanai)
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
El_Camino | 09. Feb 2014, 23:32 | #21212 |
| Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Nu a ja šrotā atrast Volvo/Saabu kam ir skandināvu elektro apsilde - nu kam tas štekeris pie purna, visi tak ir redzējuši...
ebay.com 1
Ebay.de[ Šo ziņu laboja El_Camino, 09 Feb 2014, 23:37:36 ]
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:32 | #21213 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Feb 2014, 23:27:07 Niere rakstīja:
09 Feb 2014, 23:22:03 Archy96 rakstīja:
09 Feb 2014, 23:19:07 Niere rakstīja:
ar tenu eļļas tvertnē ātri sačakarēsi eļļu.
Nu redzi, man tāds pats domu gājiens, nezinu cik tā TNK Hidraulik Standart 46 eļļa labi uzvedīsies, ja to šāda turbo režīmā regulāri cepinās, šaubos vai viņa tādiem apstākļiem paredzēta, tur vajadzētu tādu mierīgu uzsildīšanu, kā jau teicu, nevajag daudz, lai ir istabas temperatūrā.
un kā sildīsi eļļu, kas atrodas pašā sistēmā?
Nav nepieciešams. Eļļa visu laiku cirkulē pa riņķi, savi 80% no tās ir tvertnē, pietiks, ja uzsildīs to, sajauksies un būs labi, protams, temperatūrai būs tendence kristies, bet priekš tam jau sildītājs
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:36 | #21214 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Feb 2014, 23:31:42 lenko rakstīja:
09 Feb 2014, 23:25:12 Archy96 rakstīja:
Vēl variants - ir apkures sistēma ar ūdens radiātoriem, sistēmā tosols - lai neaizsalst, uztaisīt nelielu atzaru ar mazu iegremdējamu radiatoriņu galā, un to pļekš - eļļā iekšā, viņam temperatūra nav augsta, sildīs lēnām
http://www.ss.lv/lv/search-result/?q=Eļļas+sildītājs
Vai sameklē latgalītē kādu eļļas radiatoru(telpu sildīšanai)
Jā, es tieši ko tādu biju iedomājies, TIKAI, automašīnu motoreļļas ir paredzētas pamatīgai cepināšanai, kā mana hidraulika uz to reaģēs??? Cik viņš intensīvi silda, kāda ir paša sildelementa temperatūra, tas mani interesē, nu kāds būtu piemērotākais risinājums, kā jau Niere teica - iemetīsi spirāli, sadirsīsi eļļu.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
lenko | 09. Feb 2014, 23:38 | #21215 |
| Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| http://www.ebay.co.uk/itm/Dimplex-Oil-filled-El...h=item43c563fb9d
Varu palīdzēt ar piegādi
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
Niere | 09. Feb 2014, 23:38 | #21216 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
09 Feb 2014, 23:30:51 Archy96 rakstīja:
09 Feb 2014, 23:25:36 Niere rakstīja:
vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?
un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?
Eļļa tā pati, ko pats man ieteici - skaties epastu, TNK Hidraulik Standart 46.
Darbagalds paredzēts darboties istabas temperatūrā, eļļa uzsilst minimāli, precīzus grādus nezinu, bet nu nav tā, ka roku nevar pielikt, viegli silta.
Eļļa tiek mainīta aptuveni reizi 1500 darba stundās. Respektīvi - diezgan reti.
Elekrtomotora pārslodze, tas ir viens, bet tur vēl ir kaudze ar ļoti specifiskiem elektriskajiem sajūgiem, kurus saslēdz automātika, nav jābūt ģēnijasm, lai sapratu, kad uz visiem šiem mezgliem sanāk papildu slodze, jo jāgriež viņiem ir daudz kas, un tas viss griežās ļoti sūdīgi sādos apstākļos. negribu neko nobeigt, jo remonts būs
ok, bet kāda ir zemākā temperatūra, kurā Tu startē visu to heveri?
šo jautāju - moš nemaz tā problēma nav tik sāpīga.
tomēr, ja grādi krīt zem kādiem -5C, tad...
būtībā jau Tu tikko aprakstīji, ka nekāda tvertnes sildīšana neatrisinās Tavu problēmu saknē, jo gadījumā, ja sistēmā eļļa ir kramā, vari ļoti ātri sačakarēt sūkni un citas sistēmas, kas, protams, pa dārgo. | Offline | | |
Niere | 09. Feb 2014, 23:40 | #21217 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ....un, starp citu, sintētisku eļļu Tu mierīgi varētu dragāt vismaz 3x1500mh. attiecīgi rēķināma arī cena.
ok, nav mēģinājums Tev kaut ko pārdot. | Offline | | |
Archy96 | 09. Feb 2014, 23:42 | #21218 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Feb 2014, 23:38:11 Niere rakstīja:
09 Feb 2014, 23:30:51 Archy96 rakstīja:
09 Feb 2014, 23:25:36 Niere rakstīja:
vēl jau jāzina daži nezināmie:
- telpu/eļļas temperatūra šobrīd (sliktākajā versijā)
- darba temperatūra darbgaldam (maximālā)
- kādu eļļu/viskozitāti izmanto šobrīd?
- vai izmantotā eļļa ir saskaņā ar sistēmas ražotāju?
- kāds ir eļļas nomaiņas cikls?
un visbeidzot - vai elektromotora pārslodze ir vienīgais pamanāmais simptoms?
Eļļa tā pati, ko pats man ieteici - skaties epastu, TNK Hidraulik Standart 46.
Darbagalds paredzēts darboties istabas temperatūrā, eļļa uzsilst minimāli, precīzus grādus nezinu, bet nu nav tā, ka roku nevar pielikt, viegli silta.
Eļļa tiek mainīta aptuveni reizi 1500 darba stundās. Respektīvi - diezgan reti.
Elekrtomotora pārslodze, tas ir viens, bet tur vēl ir kaudze ar ļoti specifiskiem elektriskajiem sajūgiem, kurus saslēdz automātika, nav jābūt ģēnijasm, lai sapratu, kad uz visiem šiem mezgliem sanāk papildu slodze, jo jāgriež viņiem ir daudz kas, un tas viss griežās ļoti sūdīgi sādos apstākļos. negribu neko nobeigt, jo remonts būs
ok, bet kāda ir zemākā temperatūra, kurā Tu startē visu to heveri?
šo jautāju - moš nemaz tā problēma nav tik sāpīga.
tomēr, ja grādi krīt zem kādiem -5C, tad...
būtībā jau Tu tikko aprakstīji, ka nekāda tvertnes sildīšana neatrisinās Tavu problēmu saknē, jo gadījumā, ja sistēmā eļļa ir kramā, vari ļoti ātri sačakarēt sūkni un citas sistēmas, kas, protams, pa dārgo.
Nu ziemā ir ap nulli, es, protams, neko nedarbinu, kamēr telpa nav sakurināta, jo tups neesmu, bet problēma jau tāda kā aprakstīju, kurini kaut visu dienu, bet ne vella nesilst, jo ir 7T smaga dzelzs statne, kur tas viss dzīvo iekšā, un to iesildīt ir grūti. Griezties griežās, bet ar piepūli, un it's no good.
Man būtība vajag pagaidu risinājumu, jo tik un tā pēc laiciņa visa tā mantība ceļos uz pastāvīgi sildāmām telpām, kur tādu problēmu nebūs.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | 09. Feb 2014, 23:58 | #21219 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| saprotu.
bet tā kā tā nav iespējams ātri uzsildīt 7T dzelzi, sildot tvertni. galu galā tā uzsildītā eļļa, kamēr nonāk līdz eļļojamām virsmām, atkal ir atdzisusi.
ok, tas noteikti labāk kā nekas, bet manā skatījumā sildīšana būs izniekota nauda, ja reiz tas tikai īslaicīgs risinājums.
vēl jāskatās uz to visu no šāda aspekta - +/-0C arī HM/HLP klases rūpnieciskajai hidraulikai, ar VG46 viskozitāti, nebūtu jābūt problēmai.
vai 'mokās' tikai elektromotors, vai arī vēl kas?
moš iemauc vienkārši VG32 vai pat VG22 viskozitātes eļļu, ja reiz sistēmas nekarst. zudumā jau neies. | Offline | | |
lenko | 09. Feb 2014, 23:59 | #21220 |
| Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| Kā pagaidu variants varbūt der kāds "pūtējs"?
Ir lietots kurš silda uz petroliju,dīzeli,ventilators protams elektriskais.Ir arī gāzinieki.
Vēja plūsmu novirzi kur vajag,vajadzētu strādāt ,telpa būtu "taškenta" 5min.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
|
|