Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
lockhead
02. Jan 2014, 12:25#20841

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Man hanza neņēmās bremžu šļauku uzpresēt. tas gan bija Rēzeknē...

[ Šo ziņu laboja semjonoff, 02 Jan 2014, 12:26:03 ]

Offline

Gantais
02. Jan 2014, 12:53#20842

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


02 Jan 2014, 11:21:19 soulfreak rakstīja:
Nav gluži bremžu trubu tēma, bet līdzīgi, vajag uzmeistarot no stūres pastipirnātāja sūkņa uz reiku jaunas trubas. Kādi tur spiedieni? Vai hansaflex ar tādām lietām darbotos?



Uzpreset var bettt..... Tu nebusi apmierinats ar stures darbibu. Proti (no piererdzes): shlaukai jabut tadas pat mikstibas (viniem ir krietni cietaka) elastibas un ieksejo diametru, ka ari precizu garumu un kalibrejosham caulam ieksha. Vinu shlaukas atskiras no original izstradajuma un stures darbiba ir skala, drusku vibrejosha. Itka jau viss funkcione bet...

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Gantais
02. Jan 2014, 12:59#20843

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


02 Jan 2014, 12:06:26 mexa rakstīja:
hanza sapresēs stūrei. bet ar bremzēm viņi neņemas. ja grib pārliecināties uzprasa vai specifikācijā tai šļaukai ir dot 4 vai kādu tur vajag...




Riga, Granita iela man piedavaja. Man gan vajadzeja mo sajugam, bet tur bija krietni smalkaka trubina... tad es atdzivinaju to pahsu, jamie tik sapreseja. Bet shie man radija armeto (pitaja met apvalka) un draudeja, ka ikurat prieksh DOT4 esot

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

mexa
02. Jan 2014, 14:03#20844

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


02 Jan 2014, 12:23:59 soulfreak rakstīja:
Tu domā, vai ir DOT4 šķidrums, kas plūst sistēmā? Ja tā, tad tur plūst ATF.

es zinu kas par šķidrumu ir stūrē vnk atbildēju 2 postiem...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

plastik
02. Jan 2014, 15:11#20845

Kopš: 28. Dec 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar: crf450

hondai crf450 sāka tecēt dzesēšanas šķidrums, atverot vaļā vāku tika konstatēts,ka aiz ūdens sūkņa kustas gultnis. Un kas pats interesantākais - kustas BLOKĀ! Tika atvērts kreisās puses vāks un ass, uz kuras stāv gultnis, tika izņemta ārā. Laikam,ka pareizi viņa saucas balansiera ass. Arī ass otrā galā kustas gultnis, tikai šoreiz nevis blokā, bet nodilusi ir pati ass!
Itkā ir varianti,virpot asi, gultņa vietu blokā,piemeklēt attiecīgos gultņus, protams, ja tādi būs.
Painteresējos hondas veikalā, ass maksā 130ls
Kādi ir jūsu ieteikumi,ko varētu darīt?
Tie, kas brauc ar hondām crf450, iespējams ir bijušas līdzīgas problēmas.

[ Šo ziņu laboja plastik, 02 Jan 2014, 15:13:00 ]

Offline

UDT
02. Jan 2014, 15:26#20846

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


02 Jan 2014, 15:11:59 plastik rakstīja:
hondai crf450 sāka tecēt dzesēšanas šķidrums, atverot vaļā vāku tika konstatēts,ka aiz ūdens sūkņa kustas gultnis. Un kas pats interesantākais - kustas BLOKĀ! Tika atvērts kreisās puses vāks un ass, uz kuras stāv gultnis, tika izņemta ārā. Laikam,ka pareizi viņa saucas balansiera ass. Arī ass otrā galā kustas gultnis, tikai šoreiz nevis blokā, bet nodilusi ir pati ass!
Itkā ir varianti,virpot asi, gultņa vietu blokā,piemeklēt attiecīgos gultņus, protams, ja tādi būs.
Painteresējos hondas veikalā, ass maksā 130ls
Kādi ir jūsu ieteikumi,ko varētu darīt?
Tie, kas brauc ar hondām crf450, iespējams ir bijušas līdzīgas problēmas.


pret gultnju kustēšanos sēžās palīdz speciālas līmes, protams jaaskataas cik daudz kustās.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

kba-pro
02. Jan 2014, 17:07#20847

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


02 Jan 2014, 15:11:59 plastik rakstīja:
hondai crf450 sāka tecēt dzesēšanas šķidrums, atverot vaļā vāku tika konstatēts,ka aiz ūdens sūkņa kustas gultnis. Un kas pats interesantākais - kustas BLOKĀ! Tika atvērts kreisās puses vāks un ass, uz kuras stāv gultnis, tika izņemta ārā. Laikam,ka pareizi viņa saucas balansiera ass. Arī ass otrā galā kustas gultnis, tikai šoreiz nevis blokā, bet nodilusi ir pati ass!
Itkā ir varianti,virpot asi, gultņa vietu blokā,piemeklēt attiecīgos gultņus, protams, ja tādi būs.
Painteresējos hondas veikalā, ass maksā 130ls
Kādi ir jūsu ieteikumi,ko varētu darīt?
Tie, kas brauc ar hondām crf450, iespējams ir bijušas līdzīgas problēmas.


Palīdz apmaiņa Tur līdzi nāk vēlviens kreņķis, ja ļurkājas gultņi vai ass tajos = netur blīvslēgi. Razultātā eļļa no gaņģenes apņēmīgi ceļo uz motortelpu, kurā jūtami pieaug līmenis, caur sapunu uz gaisa filtru, nu un no tā saprotams tālāk. Niere tev var populārzinātniski izstāstīt par eļļu sajaukšanos.

US'aa meklē, būs letāk.

Offline

ga4a
02. Jan 2014, 20:18#20848

Kopš: 04. Oct 2012

Ziņojumi: 210

Braucu ar: EXC-R 530 SM, KTM SX-F 250

no RMZ 450 der kurbulis uz 2008. KX450F ? RMZ gads varētu būt ap 2004/5/6/7

Offline

UDT
02. Jan 2014, 21:06#20849

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


02 Jan 2014, 20:18:52 ga4a rakstīja:
no RMZ 450 der kurbulis uz 2008. KX450F ? RMZ gads varētu būt ap 2004/5/6/7


Meeginaajis neesmu bet domaaju ka nee, pilniigi dazaadi tie kurbulji ir.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Gantais
02. Jan 2014, 21:27#20850

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


02 Jan 2014, 15:11:59 plastik rakstīja:
hondai crf450 sāka tecēt dzesēšanas šķidrums, atverot vaļā vāku tika konstatēts,ka aiz ūdens sūkņa kustas gultnis. Un kas pats interesantākais - kustas BLOKĀ! Tika atvērts kreisās puses vāks un ass, uz kuras stāv gultnis, tika izņemta ārā. Laikam,ka pareizi viņa saucas balansiera ass. Arī ass otrā galā kustas gultnis, tikai šoreiz nevis blokā, bet nodilusi ir pati ass!
Itkā ir varianti,virpot asi, gultņa vietu blokā,piemeklēt attiecīgos gultņus, protams, ja tādi būs.
Painteresējos hondas veikalā, ass maksā 130ls
Kādi ir jūsu ieteikumi,ko varētu darīt?
Tie, kas brauc ar hondām crf450, iespējams ir bijušas līdzīgas problēmas.




Ja nemaldos, tad jaunuzvirpotu assi vajag cementāt un rūdīt. Izjāto dultņa vietu var likt uz koordinātu galda, izfrēzēt un ielikt virpotu čaulu uz vajadzīgo izmēru.
Drusku čakara un laiku tas paņems bet lētāk būs viennozīmīgi

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

elf
03. Jan 2014, 10:44#20851

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


02 Jan 2014, 21:27:13 Gantais rakstīja:

02 Jan 2014, 15:11:59 plastik rakstīja:
hondai crf450 sāka tecēt dzesēšanas šķidrums, atverot vaļā vāku tika konstatēts,ka aiz ūdens sūkņa kustas gultnis. Un kas pats interesantākais - kustas BLOKĀ! Tika atvērts kreisās puses vāks un ass, uz kuras stāv gultnis, tika izņemta ārā. Laikam,ka pareizi viņa saucas balansiera ass. Arī ass otrā galā kustas gultnis, tikai šoreiz nevis blokā, bet nodilusi ir pati ass!
Itkā ir varianti,virpot asi, gultņa vietu blokā,piemeklēt attiecīgos gultņus, protams, ja tādi būs.
Painteresējos hondas veikalā, ass maksā 130ls
Kādi ir jūsu ieteikumi,ko varētu darīt?
Tie, kas brauc ar hondām crf450, iespējams ir bijušas līdzīgas problēmas.




Ja nemaldos, tad jaunuzvirpotu assi vajag cementāt un rūdīt. Izjāto dultņa vietu var likt uz koordinātu galda, izfrēzēt un ielikt virpotu čaulu uz vajadzīgo izmēru.
Drusku čakara un laiku tas paņems bet lētāk būs viennozīmīgi

Ūdens sūkņa gultnis laikam bij jāmaina pie ~30m/st....ko reti kurš dara..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

soulfreak
03. Jan 2014, 11:17#20852

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Interesē specu ieteikumi, kādu impact wrench ņemt? Nav garažā kompresora, tātad jāmeklē elektriskais, bet nevajag arī neko labu, tik tā hobija līmenim, lai nav jāmocās ar visādiem pagarinātājiem utt.

Offline

screwy
03. Jan 2014, 11:30#20853

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


03 Jan 2014, 11:17:45 soulfreak rakstīja:
Interesē specu ieteikumi, kādu impact wrench ņemt? Nav garažā kompresora, tātad jāmeklē elektriskais, bet nevajag arī neko labu, tik tā hobija līmenim, lai nav jāmocās ar visādiem pagarinātājiem utt.


Man paziņam ir šitāds:
Makita
Aparāts ļoti ok.

Viss atkarīgs cik lielu griezes momentu tev vajag, kādas skrūves taisies skrūvēt, mazas, lielas.
Tā kā es personīgi visādus remontdarbus mājā, pie auto utt. daru reti, esmu pārgājis uz 220V instrumentiem, nevis akumulatora variantiem, nav problēma ar bateriju, kas nostāv citrreiz gadu bez lietošanas un ir kaput. Viss arī atkarīgs cik naudas taisies izdot šim procesam.

Bet pēc brendiem tieši šie brīnumi ļoti labi ir Makita un Metabo, tas pēc pieredzes.

Man pašam ir šāda skrūvmašīna remontdarbiem, pagaidām viss šancē ideāli (daudz labāk nekā ar accu pa to pašu cenu).

Makita_

Offline

plastik
03. Jan 2014, 23:13#20854

Kopš: 28. Dec 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar: crf450


02 Jan 2014, 17:07:37 kba-pro rakstīja:

02 Jan 2014, 15:11:59 plastik rakstīja:
hondai crf450 sāka tecēt dzesēšanas šķidrums, atverot vaļā vāku tika konstatēts,ka aiz ūdens sūkņa kustas gultnis. Un kas pats interesantākais - kustas BLOKĀ! Tika atvērts kreisās puses vāks un ass, uz kuras stāv gultnis, tika izņemta ārā. Laikam,ka pareizi viņa saucas balansiera ass. Arī ass otrā galā kustas gultnis, tikai šoreiz nevis blokā, bet nodilusi ir pati ass!
Itkā ir varianti,virpot asi, gultņa vietu blokā,piemeklēt attiecīgos gultņus, protams, ja tādi būs.
Painteresējos hondas veikalā, ass maksā 130ls
Kādi ir jūsu ieteikumi,ko varētu darīt?
Tie, kas brauc ar hondām crf450, iespējams ir bijušas līdzīgas problēmas.


Palīdz apmaiņa Tur līdzi nāk vēlviens kreņķis, ja ļurkājas gultņi vai ass tajos = netur blīvslēgi. Razultātā eļļa no gaņģenes apņēmīgi ceļo uz motortelpu, kurā jūtami pieaug līmenis, caur sapunu uz gaisa filtru, nu un no tā saprotams tālāk. Niere tev var populārzinātniski izstāstīt par eļļu sajaukšanos.



Rauna tā arī bija, ka eļļa jaucas kopā un arī gaisa filtrs dīvains izskatījās!

Pašlaik tiek domāts par balansiera ass (šaubos par īsto nosaukumu) iegādi! Kādam ir ieteikumi kur meklēt vaipiedāvājumi?

Offline

Archy96
03. Jan 2014, 23:23#20855

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jan 2014, 11:30:43 screwy rakstīja:

03 Jan 2014, 11:17:45 soulfreak rakstīja:
Interesē specu ieteikumi, kādu impact wrench ņemt? Nav garažā kompresora, tātad jāmeklē elektriskais, bet nevajag arī neko labu, tik tā hobija līmenim, lai nav jāmocās ar visādiem pagarinātājiem utt.


Man paziņam ir šitāds:
Makita
Aparāts ļoti ok.

Viss atkarīgs cik lielu griezes momentu tev vajag, kādas skrūves taisies skrūvēt, mazas, lielas.
Tā kā es personīgi visādus remontdarbus mājā, pie auto utt. daru reti, esmu pārgājis uz 220V instrumentiem, nevis akumulatora variantiem, nav problēma ar bateriju, kas nostāv citrreiz gadu bez lietošanas un ir kaput. Viss arī atkarīgs cik naudas taisies izdot šim procesam.

Bet pēc brendiem tieši šie brīnumi ļoti labi ir Makita un Metabo, tas pēc pieredzes.

Man pašam ir šāda skrūvmašīna remontdarbiem, pagaidām viss šancē ideāli (daudz labāk nekā ar accu pa to pašu cenu).

Makita_

Padalās labāk kāds pieredzē, kādas ražības (l/min) kompresoru pirkt, lai varētu šo pašu pneimatisko pistoli darbināt - precizēšu, man nevajag tādu jaudu, lai varētu kamazam ratus mežā ziemā trijos naktī ar vienu cirtienu atskrūvēt, bet lai jau atlaistas skrūves skrūvēt iekšā - ārā, tīri laiku ekonomēt?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

StraiF
04. Jan 2014, 00:05#20856

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


03 Jan 2014, 23:23:20 Archy96 rakstīja:
Padalās labāk kāds pieredzē, kādas ražības (l/min) kompresoru pirkt, lai varētu šo pašu pneimatisko pistoli darbināt - precizēšu, man nevajag tādu jaudu, lai varētu kamazam ratus mežā ziemā trijos naktī ar vienu cirtienu atskrūvēt, bet lai jau atlaistas skrūves skrūvēt iekšā - ārā, tīri laiku ekonomēt?


cenas ziņa tas ir līdz 100Euro un max spiedienu līdz 8 bar. Links

[ Šo ziņu laboja StraiF, 04 Jan 2014, 00:07:07 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Archy96
04. Jan 2014, 00:08#20857

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2014, 00:05:54 StraiF rakstīja:

03 Jan 2014, 23:23:20 Archy96 rakstīja:
Padalās labāk kāds pieredzē, kādas ražības (l/min) kompresoru pirkt, lai varētu šo pašu pneimatisko pistoli darbināt - precizēšu, man nevajag tādu jaudu, lai varētu kamazam ratus mežā ziemā trijos naktī ar vienu cirtienu atskrūvēt, bet lai jau atlaistas skrūves skrūvēt iekšā - ārā, tīri laiku ekonomēt?


cenas ziņa tas ir līdz 100Euro un max spiedienu līdz 8 bar.

Nu es biju plānojis cenu kategorijā 200 - 300eiro , 50 litru resīveri, par bāriem nezinu, bet vai galvenais parametrs nebija ražība - Litri/minūtē ?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

StraiF
04. Jan 2014, 00:13#20858

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


04 Jan 2014, 00:08:36 Archy96 rakstīja:

04 Jan 2014, 00:05:54 StraiF rakstīja:

03 Jan 2014, 23:23:20 Archy96 rakstīja:
Padalās labāk kāds pieredzē, kādas ražības (l/min) kompresoru pirkt, lai varētu šo pašu pneimatisko pistoli darbināt - precizēšu, man nevajag tādu jaudu, lai varētu kamazam ratus mežā ziemā trijos naktī ar vienu cirtienu atskrūvēt, bet lai jau atlaistas skrūves skrūvēt iekšā - ārā, tīri laiku ekonomēt?


cenas ziņa tas ir līdz 100Euro un max spiedienu līdz 8 bar.

Nu es biju plānojis cenu kategorijā 200 - 300eiro , 50 litru resīveri, par bāriem nezinu, bet vai galvenais parametrs nebija ražība - Litri/minūtē ?

L/min tas ir kompressora iesuknēšana (cik ātri piepildas tvertne )
for home user, tas pilnigi pietiek, servisam - protams ka nē. (sadēgs no pārkārsēšanas)

priekš pneumo-instrumēntiem svarīgs darba spiediens. priekš ērtībām - tvertnes tilpums. priekš ražībām- iesuknēšana.

[ Šo ziņu laboja StraiF, 04 Jan 2014, 00:16:03 ]



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Archy96
04. Jan 2014, 00:18#20859

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jan 2014, 00:13:15 StraiF rakstīja:

04 Jan 2014, 00:08:36 Archy96 rakstīja:

04 Jan 2014, 00:05:54 StraiF rakstīja:

03 Jan 2014, 23:23:20 Archy96 rakstīja:
Padalās labāk kāds pieredzē, kādas ražības (l/min) kompresoru pirkt, lai varētu šo pašu pneimatisko pistoli darbināt - precizēšu, man nevajag tādu jaudu, lai varētu kamazam ratus mežā ziemā trijos naktī ar vienu cirtienu atskrūvēt, bet lai jau atlaistas skrūves skrūvēt iekšā - ārā, tīri laiku ekonomēt?


cenas ziņa tas ir līdz 100Euro un max spiedienu līdz 8 bar.

Nu es biju plānojis cenu kategorijā 200 - 300eiro , 50 litru resīveri, par bāriem nezinu, bet vai galvenais parametrs nebija ražība - Litri/minūtē ?

L/min tas ir kompressora iesuknēšana (cik ātri piepildas tvertne )
for home user, tas pilnigi pietiek, servisam - protams ka nē. (sadēgs no pārkārsēšanas)

priekš pneumo-instrumēntiem svarīgs darba spiediens. priekš ērtībām - tvertnes tilpums. priekš ražībām- iesuknēšana.



Tik daudz es saprotu, man tā skrūvēšana tikai dažas reizes nedēļa, nav tā, ka no rīta līdz vakaram, bet gribējās zināt vai būs kaut cik pruhas tai pistolei, jo skrūves dažkārt tādas normālas. Negribu pirkt ziloņa izmēra kompresoru, jo man viņš uz gonkām jāņem līdz, tā lai visu mašīnu neaizņem un nesver 100kg.


Tātad - instrumentam galvenais parametrs ir spiediens? Cik optimāli?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 Jan 2014, 00:19:55 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

soulfreak
04. Jan 2014, 00:43#20860

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

cik noprotu, vajag kādus 6,5 bar pneimo pistolei.
Pats šodien ieķēru kaut kādu lēto poļu elektrisko treseni ar tipa 690nm (neticu), ceru, ka 2JZ kloķenes škivoku atraušu

Offline