Autors | Ziņojums |
gurnis | 17. Nov 2013, 22:35 | #20621 |
|
Kopš: 30. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
|
17 Nov 2013, 13:56:05 mexa rakstīja:
pie iepludes, peti, vainu buus trubas vainu korpusa ieskruvets daiktinsh ar 2-3 vadiem, vai arver manuali, bus apraksts par vinju
Liels paldies par info |
Offline | |
|
Inazuma | 18. Nov 2013, 17:32 | #20622 |
|
Kopš: 07. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: SUZUKI GSX 1200
| Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu. |
Offline | |
|
tuchka | 18. Nov 2013, 18:12 | #20623 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
18 Nov 2013, 17:32:04 Inazuma rakstīja:
Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu.
Degviela tā pat izgaros un paliks nosēdumi
Ja plusos turi, tad nomazgā pirms noliec ziemas miegā, un ik pēc 25.dienām piešķil uz minūtēm desmit Uzlej zupu virsū bākā, lai tā pilna[ Šo ziņu laboja tuchka, 18 Nov 2013, 20:15:02 ]
-----------------
|
Offline | |
|
|
elf | 18. Nov 2013, 20:12 | #20624 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
18 Nov 2013, 17:32:04 Inazuma rakstīja:
Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu.
Es atstāju kā kuru reizi, un bez kaut kādiem stabilizatoriem...nu jau Transalpam būs 10 gadi,nobraukums 62000km...problēmu nav nekādu...mocis rūc kā jauns!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
mexa | 18. Nov 2013, 20:12 | #20625 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vovo...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
tuchka | 18. Nov 2013, 20:15 | #20626 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
18 Nov 2013, 20:12:08 elf rakstīja:
18 Nov 2013, 17:32:04 Inazuma rakstīja:
Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu.
Es atstāju kā kuru reizi, un bez kaut kādiem stabilizatoriem...nu jau Transalpam būs 10 gadi,nobraukums 62000km...problēmu nav nekādu...mocis rūc kā jauns!
Tieši tā!!!
-----------------
|
Offline | |
|
VATERLAND | 18. Nov 2013, 20:15 | #20627 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
18 Nov 2013, 20:12:08 elf rakstīja:
18 Nov 2013, 17:32:04 Inazuma rakstīja:
Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu.
Es atstāju kā kuru reizi, un bez kaut kādiem stabilizatoriem...nu jau Transalpam būs 10 gadi,nobraukums 62000km...problēmu nav nekādu...mocis rūc kā jauns!
Galvenais neaizgriez ciet degvielas krānu, jo pludiņkameru noslēdzējadatu gumijiņas mēdz izkalst un saplaisāt, pēcāk radot liekas problēmas. JA vien tavs moto ir ar karbūžiem.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
tuchka | 18. Nov 2013, 20:20 | #20628 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
18 Nov 2013, 20:15:49 VATERLAND rakstīja:
18 Nov 2013, 20:12:08 elf rakstīja:
18 Nov 2013, 17:32:04 Inazuma rakstīja:
Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu.
Es atstāju kā kuru reizi, un bez kaut kādiem stabilizatoriem...nu jau Transalpam būs 10 gadi,nobraukums 62000km...problēmu nav nekādu...mocis rūc kā jauns!
Galvenais neaizgriez ciet degvielas krānu, jo pludiņkameru noslēdzējadatu gumijiņas mēdz izkalst un saplaisāt, pēcāk radot liekas problēmas. JA vien tavs moto ir ar karbūžiem.
Pareizi teikts!! Degvielas sistēmu vajag uzturēt, nevis izžāvēt sausu! Ir bijuši gadījumi, kad atstā degvielas sistēmu sausu - gumijas izžūst, rodas kristālu nosēdumi, utt, tad pavasarī visur tek un mo šķauda. Gudrākais būtu, sistēmu uzturēt ar svaigu degvielu! Zem spiediena ja iespējams. Cik man čomaku nav sūdzējušies par sarūsējušām bākām, ka tās ilglaicīgi stāv bez zupas ))) , bet tas ir cits jautājums
-----------------
|
Offline | |
|
tuchka | 18. Nov 2013, 20:24 | #20629 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
| Zupa bākā līdz rīklei un ik pa pāris nedēļām, vai 25.dienām piekurbulēt, lai pastrādā karbi (šprice) un eļļa. Tad arī nebūs eļļa jāmaina pirms ieziemošanas - tādos gadījumos, kad nobraukums ir līdz 50% kad eļļa jāmaina. Tās var būt m/h vai km.
Manam piemēram eļļa jāmaina pēc 10k, pašreiz ir tikai 5k nobraukums. Eļļa nav no lētā gala!! Ik pēc pāris nedēļām piekurbulēšu mo, lai tas padzīvo savā temperatūrā un jūt ka nav aizmirsts tā novilkšu līdz pavasarim un ap aprīli/maiju veikšu jauno apkopi. Degvielu ar kanniņu pieliešu pilnu bāku ik reizi pēc darbināšanas
Braucu ar mo jau gadus... hvz cik, bet ļoti daudz, un ne reizi nav bijušas problēmas ar degvielu vai eļļu pēc ziemošanas.[ Šo ziņu laboja tuchka, 18 Nov 2013, 20:30:22 ]
-----------------
|
Offline | |
|
mezamaris | 19. Nov 2013, 00:26 | #20630 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Ar ,,ziemošanu,, laikam jāsaprot motocikla sagatavošana novietošanai agresīvā vidē-stāvvietā zem klajas debess,vai neapkurinātā,mitrā bleķa garāžā.Tad visas šīs manipulācijas ar ķīmiskiem produktiem ir pamatotas. |
Offline | |
|
tuchka | 19. Nov 2013, 02:03 | #20631 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
19 Nov 2013, 01:18:14 Niere rakstīja:
tuchka,
Tu noteikti nezini, vai ar eļļu/degvielu un to sistēmām viss bijis pilnīgā kārtībā.
Ja to būtu dabūjis fiziski sajust, tad tā jau būtu katastrofa.
īpaši viltniekiem
Jums pašiem ir ar ko domāt? .... man ir
-----------------
|
Offline | |
|
tuchka | 19. Nov 2013, 02:10 | #20632 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
19 Nov 2013, 02:07:18 Bagars rakstīja:
19 Nov 2013, 02:03:55 tuchka rakstīja:
19 Nov 2013, 01:18:14 Niere rakstīja:
tuchka,
Tu noteikti nezini, vai ar eļļu/degvielu un to sistēmām viss bijis pilnīgā kārtībā.
Ja to būtu dabūjis fiziski sajust, tad tā jau būtu katastrofa.
īpaši viltniekiem
Jums pašiem ir ar ko domāt? .... man ir
Tad domā pie sevis, bet nestāsti muļķības citiem. Daži, kas prot domāt citādāk un ko nezin - pajautā šeit, var arī noticēt..
Nu veči... es jau rakstīju, viss ir fufelis, lietojiet to, kas paredzēts tehnikai no rūpnīcas ig.!
-----------------
|
Offline | |
|
NEC | 19. Nov 2013, 10:11 | #20633 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar: 160hp/190kg
| Meginaju meklet ar mekletaju, bet neatradu.
Jautajums, kuru droshvien jau daudzi ir jautajushi.
Ziemoshanai degviela jalej pilnigi ara, vai otradi pilnu baku?
Par akumulatoru pashsaprotams.
P.s. varbut butu pareizi izveidot kadu FAQ par ieziemoshanu un rudeni piestiprinat to temu. |
Offline | |
|
Rizza | 19. Nov 2013, 10:39 | #20634 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| degviela pilna bāka + degvielas stabilizētājs. Mopēdā vai nu konservācijas eļļa vai nu jauna, bet nekādā gadījumā ne veco.. Aķīts mājās zem gultas |
Offline | |
|
mexa | 19. Nov 2013, 12:15 | #20635 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| šķilt uz 10 minūtēm "profilaksei" ir ļoti kaitīgi motoram, pajāt kāda eļļa iekšā, rodas kondensāts un tas jau bojā motoru, un piesātina eļļu utt. par pieļaujamu var uzskatīt izbraukšanu un iesildīšanu līdz darba temperatūrai, vai vismaz tuvu tam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
screwy | 19. Nov 2013, 17:46 | #20636 |
|
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Varbūt kāds zin vai ir iespējams un cik liels gemarojs ir bākā aizmetināt mazu caurumu...TA par to nesienas? |
Offline | |
|
mexa | 19. Nov 2013, 17:57 | #20637 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| ir iespējams, bet jaunu bāku neuztaisīsi, ja būs viss smuki un paslēpts tad neko nepateiks, es par autosiem metināju, a labāk vēl salodēt, ja metāla sastāvs to ļauj izdarīt kvalitatīvi, bet es ne lodētājs, es metinātājs
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
screwy | 19. Nov 2013, 18:10 | #20638 |
|
Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
19 Nov 2013, 17:57:30 mexa rakstīja:
ir iespējams, bet jaunu bāku neuztaisīsi, ja būs viss smuki un paslēpts tad neko nepateiks, es par autosiem metināju, a labāk vēl salodēt, ja metāla sastāvs to ļauj izdarīt kvalitatīvi, bet es ne lodētājs, es metinātājs
Paldies |
Offline | |
|
Inazuma | 19. Nov 2013, 21:22 | #20639 |
|
Kopš: 07. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: SUZUKI GSX 1200
| Tātad neviena,ziemojot atstāta susa karburatora piekritēja nav?
18 Nov 2013, 20:15:49 tuchka rakstīja:
18 Nov 2013, 20:12:08 elf rakstīja:
18 Nov 2013, 17:32:04 Inazuma rakstīja:
Sveiki!
Iesakiet un pamatojiet:
karburatoru uz ziemu telpā ar +C atstāt ar degvielu, kurai pievienots stabilizators, vai atstāt sausu.
Es atstāju kā kuru reizi, un bez kaut kādiem stabilizatoriem...nu jau Transalpam būs 10 gadi,nobraukums 62000km...problēmu nav nekādu...mocis rūc kā jauns!
Tieši tā!!!
|
Offline | |
|
mexa | 20. Nov 2013, 14:27 | #20640 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nav, un labāk pat vispār būtu ziemas vidū izliet benžu un ieliet jaunu, attiecīgi arī nolejot pludiņkameru lai svaigs satek, a to var autosā iemaukt, nekas nebūs uz pilnu bāku, tas ja grib čotkāk, bet tas tā, nav obligāti
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|