Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Gasjs
03. Jun 2010, 09:59#201

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Nu man arii jau otrais ruupniicas atsaukums, bet veel vairaak vakar paarsteidza zvans no reifendirekt - ja Juusu riepaam ir taads un shitaads kods, tad suutiet atpakalj, visu naudu atskaitiis vienalga cik nodraazta riepa buus (a es kaa reiz 3kkm ar taam riepaam jau esu nogaazis, tsk bik pa trasi).
Vot tas ir ruupniicas peecpaardoshanas serviss!

Offline

motoaddict
03. Jun 2010, 10:19#202

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


03 Jun 2010, 08:13:37 Sliktais rakstīja:

02 Jun 2010, 23:03:37 motoaddict rakstīja:

02 Jun 2010, 21:51:18 Sliktais rakstīja:
Īss razklads:
Pagājšnedēļ zvans no "bm auto": pēc rūpnīcas rekomendācijas jūsu mo jāmaina stūres demferis, imobilaizera antenas bloks, japārbauda bremžu sistēma . Nu labi, sabīdījam laikus uz šodienu, viss nomainīts, pārbaudīts (nu labi plastmasi nebija pareizi pieskrūvēti, bet vakarā pārskrūvēju pats ). Nevaru joprojām iedomāties - k čemu bi eto vai arī "akcija ņeslihannoi sčedrosi" . Mo garantija it kā vairs naf - 3 gadi

Par šo "akciju ščedrosti" es tā īpaši nepriecātos. Tas saucās "ražotāja atsaukums" vai kaut kā tā. Rūpnīcā ir konstatējuši, ka kāda no motocikla detaļām nestrādā, neatbist prasībām vai nekvalitatīvi izgatavota un var ietekmēt motocikla darbību, vadāmību, drošību un galu galā arī BUEMVEE reputāciju. Nu un lai no tā izvairītos aizdomīgajiem motocikliem tiek mainītas brāķētās detaļas.

Kaut kā gan nav dzirdēts, ka vēl kāds no moto tirgotājiem būtu aicinājis uz brāķēto detaļu/mezglu nomaiņu.
Laikam "pulē mundierim pogas"

Ir ir bijušas arī citiem tirgotājiem! To es zinu 200%. Vienkārši ar to nelielās un mēģina veikt bez lieka trokšņa, jo lietotājiem rada šaubas par kādu no modeļiem vai visu brendu kopumā.
Šādas detaļu maiņas veikt ir vienkāršāk nekā pēc tam tiesāties, gadījumā, ja kāds avarēs demfera dēļ.
Riepu gadījumā Rifens ir saņēmis no ražotāja paziņojumu, ka kādai no partijām ir nopietns ražošanas brāķis, kas var novest pie avārijas. Tāpēc visas tās partijas riepas ir jāaizvieto vai jāatgriez nauda neskatoties cik palietotas tās ir. Tās vienkārši ir atdzītas par bīstamām.
Tas protams ir patīkami, ka tev pēkšņi atgriez naudu vai pigādā jaunu riepu tās vietā ar kuru ir nobraukti 3000km! Bet tajā pašā laikā nav patīkami apzināties, ka esi nesies uz 200+ ar riepu, kura reāli var sadalīties.

Offline

marcis
03. Jun 2010, 14:02#203

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Man jau liekas, ka skaļi paziņot par kaut kādu defektu ir visai ok! Lai attiecīgie pacienti lasa, jo, pieļauju, ka ne visus var izdoties sazvanīt un tad, ja kādam mo scheise gadās, tad var sanākt scheise brendam! Pie tam atsaukumi auto/moto pasaulē ir vismaz 3x/mēnesī, tā ka viss kārtībā

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Grants
03. Jun 2010, 17:00#204

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

Kaut kur vēl netā klejoja info ka 2006 ražotajiem GSA, tagad 2010 ir kaut kādi atsaukumi, ABS sistēmas remonts / servo brakes un kkas tur vēl.
normāla parādība, nekas pārsteidzošs...

[ Šo ziņu laboja Grants, 03 Jun 2010, 17:00:44 ]



-----------------
braukt ir prieks..

Offline

ehe
09. Jul 2010, 23:48#205

Kopš: 03. Dec 2009

Ziņojumi: 45

Braucu ar: KTM 790 adv R

Kāda šķirba ir starp r1100gs un r1150gs, kaut kāds vizuālais, vai gudrāks motors? (1200 tuvākā nākotnē noteikti nepacelšu)Un tad man vēl interesētu šo mo mīnusi, t.i. vājākās vietas ar ko rēķināties?
P.S. plusi man neinteresē, jo mana super terēza ir pati labākā

Offline

marcis
09. Jul 2010, 23:52#206

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Uzjautā pacientam Adventurer! Tam ir 1150GS

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
11. Jul 2010, 17:35#207

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Izvirtuļi Lampas BMW mo


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

and
11. Jul 2010, 18:49#208

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer

R1100gs ir vienkaarshaaks, bet biski vairaak truukumi - obligaati jaaliek aatrumkastes nostiprinaataaji + stuures pagrieziena ierobezhotaaji ja brauc nost no celja.
R1150 ir nedaudz vairaak jaudas, gudraaks ABS (biezhaak gljukojosh), smukaaka lampa.
Sheit var redzeet kas jauns R1150gs
http://micapeak.com/bmw/gs/gs_1150.htm
Pats ar R1100GS esmu nobraucis ~60k km. Jaareekjinaas, ka taa kaa mocis jaunaaks par 99 gadu nebuus, gaidaamas standarta probleemas: Holla deveeja vadi, motora grabeeshana (dazhaadi iemesli), var buut probleemas ar saljnjikiem aatrumkastei un reduktoram.

Abiem diviem ja neesi ljoti veiksmiigs agraak vai veelaak var buut probleemas ar reduktoru. Aatrumkaste un sajuugs arii var sagaadaat raizes:
Lietotas aatrumkastes cena ~250 Eur ebay, sajuuga remkomplekts no www.motorworks.co.uk 200GBP + suutiishana. Aatrumkastei var dabuut dazhus gultnjus gultnju veikalos, bet paarsvaraa gultnju/saljnjiki u.c. daljas jaapeerk pa daargo no diilera vai motorworks.





09 Jul 2010, 23:48:59 ehe rakstīja:
Kāda šķirba ir starp r1100gs un r1150gs, kaut kāds vizuālais, vai gudrāks motors? (1200 tuvākā nākotnē noteikti nepacelšu)Un tad man vēl interesētu šo mo mīnusi, t.i. vājākās vietas ar ko rēķināties?
P.S. plusi man neinteresē, jo mana super terēza ir pati labākā

[ Šo ziņu laboja and, 12 Jul 2010, 07:30:41 ]

Offline

marcis
11. Jul 2010, 20:02#209

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


11 Jul 2010, 17:35:27 Sliktais rakstīja:
Izvirtuļi Lampas BMW mo



Jā, es jau paspēju noraut.....

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

emizz
12. Jul 2010, 00:24#210

Kopš: 06. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HONDA Civic EH9

Atcerējos vienu labu video
BMW S1000 RR dinner

-----------------


http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..

Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31

Offline

marcis
12. Jul 2010, 14:40#211

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


12 Jul 2010, 00:24:54 emizz rakstīja:
Atcerējos vienu labu video
BMW S1000 RR dinner



Ar VESPU ir labāks...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

piter
13. Jul 2010, 09:06#212

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


09 Jul 2010, 23:48:59 ehe rakstīja:
P.S. plusi man neinteresē, jo mana super terēza ir pati labākā

es tikai nesaprotu, ja Tev tik ļoti patīk Tenere,tad kāpēc interesejies par BMW..? tipa, kas slikts ir citiem močiem..?
tad jau labāk sāc krāt jaunajai Super tenerei..

[ Šo ziņu laboja piter, 13 Jul 2010, 09:07:04 ]

Offline

piter
04. Aug 2010, 15:22#213

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..no BMW-motorrad.lv lapas..
BMW K 1200 LT vadītājs Darens Sandlers sasniedzis fantastisku rekordu – nepilnos piecos gados viņš ar savu luksusa tūrisma motociklu nobraucis 200 000 jūdzes (320 000 kilometrus).

baigais trakais bembists..

vairāk šeit.. http://www.bmw-motorrad.lv/public/29191.html

Offline

grosha
04. Aug 2010, 15:40#214

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

Labi situēts, mēreni barots, trakais, prieks par atsaldētiem motobraucējiem fanātiem visu cieņu

Offline

Nikoss
04. Aug 2010, 16:14#215

Kopš: 26. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW K1200 GT

Šis jau tika kkad pagājušā gadā publicēts

04 Aug 2010, 15:22:04 piter rakstīja:
..no BMW-motorrad.lv lapas..
BMW K 1200 LT vadītājs Darens Sandlers sasniedzis fantastisku rekordu – nepilnos piecos gados viņš ar savu luksusa tūrisma motociklu nobraucis 200 000 jūdzes (320 000 kilometrus).

baigais trakais bembists..

vairāk šeit.. http://www.bmw-motorrad.lv/public/29191.html


-----------------
Skaties divreiz! DIVREIZ!

Offline

feciic
04. Aug 2010, 18:17#216

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


04 Aug 2010, 16:14:36 Nikoss rakstīja:
Šis jau tika kkad pagājušā gadā publicēts

04 Aug 2010, 15:22:04 piter rakstīja:
..no BMW-motorrad.lv lapas..
BMW K 1200 LT vadītājs Darens Sandlers sasniedzis fantastisku rekordu – nepilnos piecos gados viņš ar savu luksusa tūrisma motociklu nobraucis 200 000 jūdzes (320 000 kilometrus).

baigais trakais bembists..

vairāk šeit.. http://www.bmw-motorrad.lv/public/29191.html


Interesanti kā? ja rakstā minēts ka mocis iegādāts janvārī 2005gadā un brauc piecus gadus

Offline

jimbeam
04. Aug 2010, 18:20#217

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS


04 Aug 2010, 18:17:21 feciic rakstīja:
Interesanti kā? ja rakstā minēts ka mocis iegādāts janvārī 2005gadā un brauc piecus gadus

Elementāri, Vatson! Dienā 178km un gatavs! Tikai katru dienu jābrauc!

Offline

feciic
04. Aug 2010, 18:45#218

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


04 Aug 2010, 18:20:03 jimbeam rakstīja:

04 Aug 2010, 18:17:21 feciic rakstīja:
Interesanti kā? ja rakstā minēts ka mocis iegādāts janvārī 2005gadā un brauc piecus gadus

Elementāri, Vatson! Dienā 178km un gatavs! Tikai katru dienu jābrauc!

Tas bija jautajums Nikoss-kā raksts varēja būt publicēts pagāšgad.

Offline

Nikoss
04. Aug 2010, 19:01#219

Kopš: 26. Nov 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW K1200 GT

Sandler celebrates serious mileage award

BMW K 1200 LT rider Darren Sandler is celebrating the fantastic achievement of riding 200,000 miles (320,000 kilometres) in just under five years on his luxury tourer. There’s no need for a car for this 44-year-old from New Hampshire in the USA, as he rides all year round, using his motorcycle for work and leisure, averaging an amazing 137 miles a day – every day – over the past five years.

To travel such a distance – equivalent to approximately 11 times around the world – in such a short time requires a machine that is reliable, fast, ergonomically efficient and supremely comfortable. Darren knows this better than most, as this is actually the second K 1200 LT he has owned. And what’s equally remarkable is that Darren nearly passed the 200,000 mile mark on his previous K 1200 LT and would have celebrated this long-distance achievement several years ago, had it not been for the actions of a careless driver.

“I had one of the original K 1200 LTs from 2000, on which I put 193,000 miles, but on January 11 2005 a woman driving while talking on her cell-phone rear-ended me and I was forced off my bike into the pavement,” said the mental health professional who thinks nothing of commuting 1,200 miles a week to clinics. “Fortunately, my helmet saved my life and I was soon thinking about getting back on two wheels again. In fact, by the end of the month I was the proud owner of a new BMW K 1200 LT, which is the bike I own now.”

Before owning his first K 1200 LT, Darren used to ride a BMW R 1150 RS, on which he covered 92,000 miles. The switch to a four-cylinder K Series BMW was made because he wanted to try this comfortable, long-distance flagship BMW tourer that excels on the kind of road networks that can be found all over the USA. He didn’t experience any problems with this first LT, despite the fact that the New England region experiences some of the worst weather in America, with temperatures regularly dropping to around minus 20 degrees Celsius.

The extended-warranty that had served him so well with his first LT was taken out again when he bought the second machine from the MAX BMW Motorcycles dealership in New Hampshire. In fact, there are still two years left to run on the warranty, so Darren has no thoughts about changing this much-travelled machine just yet. With the exception of a custom backrest and some additional comfort foot-pegs, the bike is completely standard.

“The LT is smooth, comfortable and gives a great ride all year round,” said Darren. “Most of my miles are covered in the winter and the LT’s wind and weather protection is vital, especially as this part of the States experiences freezing weather for six or seven months of the year.

“It works really well in rain, sleet and fog, and I have to take my hat off to Dwayne Robichaud, who is the technician at MAX BMW Motorcycles who works on my bike. It doesn’t get ‘regular’ service intervals because the distances I cover are so great, but it’s extremely well looked after. I do around 15,000 miles before changing the oil, but then I ride that far every couple of months. It’s only on its second set of shock absorbers and still has the original clutch!”



Darren spends most of his riding time in top gear at cruising speeds. He used to get up to 50 miles per gallon (21 km/l) when the bike was new, and even now achieves 40 mpg (16.9 km/l) on average. He’s even been known to get 60,000 miles (100,000 kilometres) out of a front tyre, which just goes to show what is possible if you are careful with the throttle!

With MAX BMW Motorcycles’ Dealer Principal Max Stratton having arranged a day of celebration for Darren – and with his ‘five-year’ deadline for successfully passing the 200,000 mile mark taking place on 27 January – Darren still had to complete several hundred miles that very day before he could have the award authenticated. True to form, he got up at 2am and rode 300 miles from Connecticut to Maine, thus achieving his first objective of passing 200,000 miles.

His second objective was achieved later that day when his odometer reached 200,053, because his K 1200 LT originally had 53 miles on the clock when he purchased it in 2005. And finally, his third objective required putting an extra 60 miles on the LT in order to make all of his 200,000 miles were “genuine New England miles”. Having ventured just 30 miles outside the New England region back in 2005, Darren was determined to put an extra 60 miles on the odometer to compensate for this round trip and truly authenticate his major milestone markers.

On Saturday, January 30th, Darren was the guest of honour at the MAX BMW Motorcycles dealership, where he spent part of the day meeting customers, catching up with old friends and conducting interviews. He was presented with a BMW Streetguard jacket and was reprieved of his final finance instalment on the K 1200 LT – a kind gesture for a well-deserving and loyal customer.




Biji viņš pagājušo gadu kkad ziemā iternetā publicēts
tikai angļu valodā

04 Aug 2010, 18:45:43 feciic rakstīja:

04 Aug 2010, 18:20:03 jimbeam rakstīja:

04 Aug 2010, 18:17:21 feciic rakstīja:
Interesanti kā? ja rakstā minēts ka mocis iegādāts janvārī 2005gadā un brauc piecus gadus

Elementāri, Vatson! Dienā 178km un gatavs! Tikai katru dienu jābrauc!

Tas bija jautajums Nikoss-kā raksts varēja būt publicēts pagāšgad.
[IMG]null[/IMG]null
nullnull


-----------------
Skaties divreiz! DIVREIZ!

Offline

maniac
04. Aug 2010, 20:39#220

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Negribu noniecināt ne braucēju, ne vēl jo vairāk BMW! (pašam ir bijis) Bet tas nav dižākais saniegums. Var ieskatīties šeit: http://www.motopower.lv/article.php?id=211
Pa sešiem mēnešiem 100 000 miles! Un ne viens vien! Personīgi pazīstu puisi, kas ar savu FJ1100 nogāzis vairāk kā 1 000 000 km. Protams pa vairākiem gadiem Zinu arī vienu vācieti no Hamburgas (iepazinos, kad viņš bija LV un pēc tam ciemojos arī pie viņa), kurš ar R80 kaut kāda 197?. gada nobrauca gandrīz 400 000 km līdz pirmo reizi plēsa vaļā motoru
Tā ka - jaunai tehnikai vajadzētu būt vēl izturīgākai. Arī braucējiem

Offline