Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: KTM Duke II

AutorsZiņojums
gaco
05. Jul 2009, 18:00#21

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: husqvarna

a nav vienkarsak pamainit zobratus,jauda itkaa jau pietiek...,un tad arii nebuss tik daudz apgriezienu motoriitim...

Offline

kurbuls
05. Jul 2009, 18:12#22

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


05 Jul 2009, 18:00:51 gaco rakstīja:
a nav vienkarsak pamainit zobratus,jauda itkaa jau pietiek...,un tad arii nebuss tik daudz apgriezienu motoriitim...

Zaudees citi parametri, bet katrs jau saregulee dampi savaam vajadziibaam

-----------------
per rectum ad astra

Offline

tankists69
06. Jul 2009, 00:51#23

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Runājot vēl par darbību - "noaminot kolektoru izpūtējam un lielākas dīzes"!

Pirms kāda laika, mocis spieda 150km/h... nonjemot izpūtēja galus, nonāca nost pats galss ar trubu. kas izvadīja atgāzes. Es ar fleksi nomaucu nost tās trubinjas, kas bija savienotas ar izpuuteeja vidussdalju! Tagad iet 160 km/h!

-----------------
;)

Offline

endurists
06. Jul 2009, 10:11#24

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


06 Jul 2009, 00:51:00 tankists69 rakstīja:
Runājot vēl par darbību - "noaminot kolektoru izpūtējam un lielākas dīzes"!

Pirms kāda laika, mocis spieda 150km/h... nonjemot izpūtēja galus, nonāca nost pats galss ar trubu. kas izvadīja atgāzes. Es ar fleksi nomaucu nost tās trubinjas, kas bija savienotas ar izpuuteeja vidussdalju! Tagad iet 160 km/h!


Nopērc citu moci, LC4 nav paredzēts stiepšanai uz augstiem apgriezieniem. Manuprāt īstais režūms ir ručkā/atmeties un utt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

MIGs
06. Jul 2009, 10:41#25

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


04 Jul 2009, 14:13:47 saaatans rakstīja:
A prieksheeja daksha nestaigaa uz 200 un vairaak, cik ilgi speej notureet taadu aatrumu??

Cik es zinu, tad sm un enduro(neattiecas uz mo ar tilpumu 950ccm un vairaaak) ir lielas probleemas ar prieksheejo dakshu uz taadiem atrumiem, jo tas saistiits ar aizmugureejo amortizaatora gaajienu!!


Pilnīgs BULŠITS !
Pat ar krosaču un pumpenēm nav tā, kā tu saki ...

Ar supermotko nav nekādu problēmu vilkt, ar 690sm stock sazobē ap 190-195km/h izvelk, priekšā -1 ~185-190KM/h, divatā braucot nedaudz vairāk par 180km/h...

Nekāda nekomforta nav. Protams Goldwing vadītājiem ir citi kritēriji ...

LC4 nav augstapgriezienu motors. Velkot ilgi lielos pagriezienos derētu skatītie sdegviela smaisijumu - lai nav leiss. + By default ir jāizmet Mikuni karburators, vai vismaz jāsaskrūvē pareizās dīzes utt. Bet tāpat Keihins ir vislabākais karburators vienpodīgajiem !!!

Dažiem nāk dzirksteļu ķērēji un katalizatori - tos vajag nahrinizēt. Nav nekā labāka par taisnu izplūdi.

Ir divas leitas lietas- motora jauda un zobratu atiecība !

Gaco tev kāds tieši motors ir un kas viņam daarīts !?

Vecajam LC4 leils kasjāks ir 5 ātrumu ātrumkārba.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 06 Jul 2009, 10:46:41 ]



-----------------

Offline

MIGs
06. Jul 2009, 12:43#26

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

PIZĢOŠ !!!
Kādas problēmas ar priekšējo dakšu ?!


-----------------

Offline

uldens2
06. Jul 2009, 12:48#27

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


06 Jul 2009, 12:36:39 saaatans rakstīja:

06 Jul 2009, 10:41:20 MIGs rakstīja:

04 Jul 2009, 14:13:47 saaatans rakstīja:
A prieksheeja daksha nestaigaa uz 200 un vairaak, cik ilgi speej notureet taadu aatrumu??

Cik es zinu, tad sm un enduro(neattiecas uz mo ar tilpumu 950ccm un vairaaak) ir lielas probleemas ar prieksheejo dakshu uz taadiem atrumiem, jo tas saistiits ar aizmugureejo amortizaatora gaajienu!!


Pilnīgs BULŠITS !
Pat ar krosaču un pumpenēm nav tā, kā tu saki ...

Ar supermotko nav nekādu problēmu vilkt, ar 690sm stock sazobē ap 190-195km/h izvelk, priekšā -1 ~185-190KM/h, divatā braucot nedaudz vairāk par 180km/h...



Vienkarshi no Moto zurnala testeetaji dauudzkaart rakstijushu ka tada tipa mochiem ir probleema ar prieksheejo dakshu uz 180 jau un gruuti kontroleet! Taapeec jau jautaaju kaa ir realitaatee, piemeeraam esmu jautaajis lielo multistradas ipashniekiem kas uz baanja ir atvilkushu 240 un nekas nestaigaa!
Mazak lasi visadus murgus,bus vieglak dzivot.Tie testetaji droši pa skuteri neko vairak nav tolkam redzejuši

Offline

uldens2
06. Jul 2009, 12:49#28

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


06 Jul 2009, 12:47:44 saaatans rakstīja:

06 Jul 2009, 12:43:49 MIGs rakstīja:
PIZĢOŠ !!!
Kādas problēmas ar priekšējo dakšu ?!


labi ieskrietes nav probleemas, bet kaa ir ar bremzeem, sadzeesiisies ar 1 disku no tiem 200 ??
Elementari.

Offline

MIGs
06. Jul 2009, 12:54#29

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Njā... Divi bremžu diski nozīmē papildus svaru suportam un jo īpaši papildus svaru uz riteņa.
Nah DIVUS ja var iztikt ar vienu labāku ?! Un ir protams kadri kas supermotkām liek arī divus bremžu diskus priekš.

Protams, ak ar krosa suportu un krosa bremžu disku var vēsi uzvārīt bremzes, bet pa leilam ta snotiek trasē. Un paŗsvarā dēļ braukšanas specifikas.

-----------------

Offline

uldens2
06. Jul 2009, 12:56#30

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Savam regulari uzvaru kartindzene 5 apli jau ručka miksta

Offline

shiirs
06. Jul 2009, 13:57#31

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 686

Braucu ar: CanAm Outlander

tie kas griezh veco LC4 pregulari pilnaa ruchkaa pa shoseju ir praatinju izkuukojushi. ar to motoru jau nav jaapietas ka ar jeelu olu, bet nu kamoon, vaitad speciaali vins jaamoca? man arii aprilijai pegaso izpuuta galvas bliivi. un tikai tapec ka es bijsu stuulbs un modrim gribeju paradit ka man uz shosejas iet, bet vinam nee

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

tankists69
06. Jul 2009, 16:17#32

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D



Jaa... tāpec jau ir teiciens, pirmais mocis nekad tev nebuus mūžīgs!

Kāds moška grib iemainīt DUKE II ?

-----------------
;)

Offline

gaco
06. Jul 2009, 22:39#33

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: husqvarna

mocis jau ir domats lai brauktu,lai skruvetu normali rucku,ja negrib normali pavert valaa tad japerk rolerisun jazuzina uz 45km/h. es jau visu laiku arii nebraucu pilnaa rucckaa(ja nu vieniigi ratinaa,un sad tad uz sosejas neilgu laiku...),braucu ar supermoto jau 2.5 gadus un esmu remontejis tikai starteri(bendiktu)

Offline

tankists69
06. Jul 2009, 23:13#34

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Bet ar Duke 2 ir baigi labi pa pilseetu! Pa bedreeem, pa brugji, paari sliedeem... Taadaa zinjaa vinjsh ir kaa tanks!

-----------------
;)

Offline

HariHaki
21. Oct 2009, 09:23#35

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Ko domājat par KTM DUKE2 ?
Kādi ir + un -
Varbūt ir kāds labāks models, razotājs kas ir līdzīgs šim aparātam.

Doma ir iegādāties, gribētu zināt jūsu viedokli.

Offline

Morsitis
22. Oct 2009, 00:12#36

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Palasi, ka nu šo pašu sadaļu ja ir konkrēti jautājumi, tad pastāstīšu.

Jebkurā gadījumā atceries - šis mocis ir pilsētai un kartinga trasei

Offline

HariHaki
22. Oct 2009, 08:43#37

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vai ir iespējams daudzmaz komfortabli braukt arī tālākus gabalus?
Kā ir braukt pa grunti?
Vai motora vibrācija ir tik pamanāma?
Kāda ir vadāmība kad brauc divatā?

KTM DUKE II var pirkt?

Offline

tankists69
22. Oct 2009, 15:28#38

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Esmu stāvā sajūsmā par šo moci!

Tāli gabali kas tev ir?

PA grunti ir ok, ja juuti ka neesaa, dod ru4kaa!

Vibrācijas pašam kā tādam mocim ir standartā,
protams, pie 160km/h ir vibrācijas stiprākas, nav baiks, nu un arii prieksh taada aatruma nav vinjsh domaats!

Divatā ir ok, pašam šī bija pirmā sezona ar moci, un jutos pritams saspringtaaks nekaa kad braucu viens. Bet tas ir normaali, jo esmu atbildiigs par pasažieri. Bet prieksh diviem nav nekaada vaina!


-----------------
;)

Offline

HariHaki
22. Oct 2009, 16:02#39

Kopš: 07. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Tāls gabals protams ir 150km un vairāk

Offline

Morsitis
22. Oct 2009, 16:20#40

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! vienas dienas laikā ir braukts no Rīgas uz D-Pili un apakaļ, gan izskrējieni Rīga-Valmiera-Smiltene-Cēsis-Rīga, gan pēdējais m-powera lielbrauciens - Rīga-Jelgava-Iecava-Ķekava-Ķegums-Inčukalns-Sigulda-Rīga... un nekas - dzīvs un staigājošs.

Ja ir paredzēts doties ceļojumā, tad domāju, ka 600-700km dienā var nobraukt mierīgi.

Motora vibrācija IR, pa grunti braukt VAR (un pat pietiekami labi), divatā braucu reti, bet man ir teikuši, ka esot diezgan ērti sēdēt.

Offline