12 May 2016, 11:32:08 Archy96 rakstīja:
Re kur čalis ar R1 izbrauca Āfrikai cauri, tātad yamaha R1 ir enduro motocikls
Pēc šādas loģikas vadoties, jebkurš mocis var būt enduro mocis, bet tā tas tomēr nav. Āfrika nav nekāds enduro mocis, tas ir dualsports , kuram pamata vieta ir uz asfalta, bet uz asfalta ar 90 zirgiem atrasties, ir gaužām skumji un garlaicīgi
To čali gan jau sauc par Iron butt, ja jau bija izlēmis ceļot ar žileti.
Vēl jau zirgu daudzumam pretī stāv svars. Ja tev būtu 100zs mo ar 100kg un norālu torqu pie 5k, tad tas arī nemaz nebūtu garlaicīgi.
Bet skaidrs ir viens..
Tev vajag šo un uz citiem mo nav ko skatīties, ja vienīgi kā jau minēju, nobraukt no šosejas vari tik ar Hard enduro, bet pa šoseju, neko mazāku par šo:
Ar šo es esmu braucis - diezgan garlaicīgs motocikls, iet jau viņš labi, bet kaut kā nav tā asumiņa, braukšana kā ar lielu mikroautobusu
Es kādreiz domāju.. kad man apniks Mo lietas, tad došos tālā mazās Aviācijas virzienā.. Varbūt tu arī esi izaudzis jau no 2 riteņiem un laiks skatīties tālāk...
Vēl pirms tam vari paņemt CRF500veidīgo un pa mežu paālēties..
Vai KTM SuperDuke
Patiesībā, tas viss ir fufelis Katrs brauc ar to, kas viņam patīk vai ko maciņš atļauj. Vienam vajag 200 Zs, citam enduro, citam čoperi bubinātāju. Kaut kādi strīdi par to, kas labāks ir tukša laika tērēšana Vienam māte, otram meita, trešajam kleita. Pēc skata un garšas visi flomasteri dažādi
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
CR 500, gribēji teikt laikam?
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Motoparaplanierisms. Divtakteru spēks
Pareizi - domāju CR500
Paskatoties dažus deltaplāna lidojumus arī drusku iekšas pakutinās.. Vēl jau planieristi redzami, kas mauc gar klintīm.. bet nu LV te tādu nav.
Par to visu tāpat - kamēr neizmēģināsi un neiegūsi pieredzi, tikmēr nezināsi..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
12 May 2016, 11:55:22 spider rakstīja:
Patiesībā, tas viss ir fufelis Katrs brauc ar to, kas viņam patīk vai ko maciņš atļauj. Vienam vajag 200 Zs, citam enduro, citam čoperi bubinātāju. Kaut kādi strīdi par to, kas labāks ir tukša laika tērēšana Vienam māte, otram meita, trešajam kleita. Pēc skata un garšas visi flomasteri dažādi
Mēs jau nestrīdamies, mēs analizējam, salīdzinām, diskutējam, tas kaut kas slikts?
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Motoparaplanierisms. Divtakteru spēks
O jā, tas noteikti varētu būt fun, un salīdzinoši nedārgi.
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Motoparaplanierisms. Divtakteru spēks
O jā, tas noteikti varētu būt fun, un salīdzinoši nedārgi.
Nu bet ko es rakstu? To, ka KTMs=funs no mocha un tikai.
Bet man, savukart, funs ir no braukshanas ar moci vispar un visur. Un tur vajag sveices naziiti, nevis skuteri, adrenalina mashinu.
Analogijas runaajot- audiofiilam vajag lerumu prichendalu, lai klausiities muziku. Bet man pietiek ar letam datora galda tumbinjaam, jo muzika skan galvaa un nav svarigi cik laba ieriice man par to "atgadina".
12 May 2016, 11:03:47 Archy96 rakstīja:
...
Es vienmēr esmu uzskatījis , ka viens no galvenajiem motocikla kvalitātes kritērijiem ir fun-factors un spēja izraisīt emocijas, jo spilgtākas un asākas emocijas mocis izraisa, jo labāks viņš ir man.....
[ Šo ziņu laboja martinss, 12 May 2016, 12:24:27 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Motoparaplanierisms. Divtakteru spēks
O jā, tas noteikti varētu būt fun, un salīdzinoši nedārgi.
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Motoparaplanierisms. Divtakteru spēks
O jā, tas noteikti varētu būt fun, un salīdzinoši nedārgi.
Par mazo aviāciju - jā, domāju, pat vienu brīdi pie stūres sēdēju šitādam aparātam , mācījos sēdināt Spilvē , bet to es sapratu ātri, ka šie ultralight aparāti, kas ietilpst plus mīnus budžeta kategorijā, diezgan ātri apniks, jo viņu pilotāžas iespējas ir diezgan ierobežotas, bet tas, kas varētu tik tiešām sagadāt adrenalīna spaini, ir XXXXXX cenu kategorijā, tā kā - līdz tam vēl jāizaug
Motoparaplanierisms. Divtakteru spēks
O jā, tas noteikti varētu būt fun, un salīdzinoši nedārgi.
Ir mums Latvijā kādi kursi, nodarbības, kur var aiziet, pamācīties lidot utt???
Ir ir kursi. Ar paraplānu arī apmācīs lidot.. Tas ir lētākais lidojamais, pēc tam jau deltaplāns, vieglā tipa lidmašīna un tad jau kāda Cessna 172 pēc cenu trepītes..
Ir mums Latvijā kādi kursi, nodarbības, kur var aiziet, pamācīties lidot utt???
Es mācījos Adrenalīnā
Apmācība notiek Rumbulas lidlaukā un vasarā mēdz būt izbraukuma nometnes Krustpilī.
Kā arī, protams, kopīgi braucieni uz kalniem.
Mmm! Šī štelle mani uzrunā! Feinākais, ka, ja motors saniķojas, laidies lejā jebkurā klajākā pleķī.
Ja vien neatrodies virs jūras vai pilsētas
Vispār liekas interesanti, tik apskatījos arī adrenalīna skolā ir arī drošas lidošanas apmācība nestandarta situācijām, kas var notikt ar spārnu.. http://adrenalins.lv/school/siv#start
Tur tiešām arī adrenalīnu labu var noķert.. Bet spārns ir intersanta lieta, moš kkad 'būs jāpamēģina, kad būs brīvāks laiks..