VISIEM, KAM MEKLĒJAMI AUTOTEHNISKIE TERMINI, VARAT NOKAČĀT NO MANIS ŠEIT.
97tā gada, bet toties latviešu-krievu-angļu-vācu valodās uz 477 lappusēm [200Mb]. tā kā *.pdf formātā, ļoti ētrti ar Ctrl+F darbināt meklēšanu.
visādi citādi izmantoju Politehnisko vārdnīcu divos biezos sējumos, kuru pirku par palielu piķi.
mūsdienās arī http://termini.lza.lv/term.php noteikti izmantojams, jo tiek nemitīgi papildināts ar jaunu terminoloģiju.
Tikai pārdomas.
Vakar pie darbavietas pieparkojās mototehnika un gāju pažūrēt, nekad KTM superadventūri nebiju dzīvē, tuvumā pētījis. LIELS!
Pabolījos un pietika, tad pievērsos blakus noparkotajam "motorollerim". BMW C650GT. Skatījos uz viņu, atpakaļ uz KTMu, atpakaļ uz skūteri un prātoju - kur tur vēl vispār skūteris? Nu, ja neskaita taburešveida uzsēdi un automātisko transmisiju, tad tur no skūtera pamatiezīmēm visai maz. Nesaku, ka slikti, vien tā filosofiski aizdomāos par šīs kategorijas evolūciju..
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
11 May 2016, 14:06:24 chirkainais rakstīja:
Tikai pārdomas.
Vakar pie darbavietas pieparkojās mototehnika un gāju pažūrēt, nekad KTM superadventūri nebiju dzīvē, tuvumā pētījis. LIELS!
Jā, vizuāli un gabarītos liels, bet vadāmība kā mopēdam - nekādas smaguma sajūtas.
11 May 2016, 14:06:24 chirkainais rakstīja:
Tikai pārdomas.
Vakar pie darbavietas pieparkojās mototehnika un gāju pažūrēt, nekad KTM superadventūri nebiju dzīvē, tuvumā pētījis. LIELS!
Jā, vizuāli un gabarītos liels, bet vadāmība kā mopēdam - nekādas smaguma sajūtas.
Pabrauc ar jauno Āfriku, KTMs liksies kā gaziks bez stūres pastiprinātāja
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
11 May 2016, 21:53:11 spider rakstīja:
11 May 2016, 21:04:27 Archy96 rakstīja:
11 May 2016, 14:06:24 chirkainais rakstīja:
Tikai pārdomas.
Vakar pie darbavietas pieparkojās mototehnika un gāju pažūrēt, nekad KTM superadventūri nebiju dzīvē, tuvumā pētījis. LIELS!
Jā, vizuāli un gabarītos liels, bet vadāmība kā mopēdam - nekādas smaguma sajūtas.
Pabrauc ar jauno Āfriku, KTMs liksies kā gaziks bez stūres pastiprinātāja
Jaunā āfrika man izraisa nulle interesi, jo šosejas mocim ir jābūt vismaz 150zs, savādāk nav aršanas.
P.S. Ja kādam liekas, ka vecā āfrika ir baigi labs mocis, kas manuprāt ir totāls vidusmēra sūds, kurš nepavelk nevienā kategorijā, tad viņam arī liksies, ka jaunā āfrika ir ok, kurš būtībā ir tāds pats vidusmēra sūds.
KTMs, citos terminos runaajot, stradaa uz megapikseljiem, jo cilveki paarsvaraa jau perk tos, nevis ieriici kopumaa.
Protams, protams, es jau zinu, katrs motobraucejs par 100% parliecinaats, ka tos 150zs vinsh arii spej loti biezhi izmantot.
Isak sakot, KTMs ir funam, bet konkretaa Honda ir tiem, kuriem vajag arii kaut kur aizbraukt bez lieka trokshnja.
11 May 2016, 22:03:53 Archy96 rakstīja:
Jaunā āfrika man izraisa nulle interesi, jo šosejas mocim ir jābūt vismaz 150zs, savādāk nav aršanas.
P.S. Ja kādam liekas, ka vecā āfrika ir baigi labs mocis, kas manuprāt ir totāls vidusmēra sūds, kurš nepavelk nevienā kategorijā, tad viņam arī liksies, ka jaunā āfrika ir ok, kurš būtībā ir tāds pats vidusmēra sūds.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.
11 May 2016, 22:03:53 Archy96 rakstīja:
Jaunā āfrika man izraisa nulle interesi, jo šosejas mocim ir jābūt vismaz 150zs, savādāk nav aršanas.
P.S. Ja kādam liekas, ka vecā āfrika ir baigi labs mocis, kas manuprāt ir totāls vidusmēra sūds, kurš nepavelk nevienā kategorijā, tad viņam arī liksies, ka jaunā āfrika ir ok, kurš būtībā ir tāds pats vidusmēra sūds.
Archy tu esi hardkorisks pilsonis, tev vajag 2t un žileti.
Man pabraucot ar jebko vienmēr patīk kāpt atpakaļ uz āfrikas. Jā nav jauda un vēl visskaut kas, bet āfrika ir kā šveices nazis un šampūns ar kondicionieri vienā flakonā. Visu dara labi, neko super izcili.
Jūsu domas par yamaha bulldog 1100?!
Kāpēc lv tirgus piedāvājums ir tik niecīgs?
Varbūt kāds ar tādu brauc/braucis un var nokomentēt vispārīgi šo moci!?
Archy - nhj Tev tos 150ZS? Pa mežu lidot? Ne Āfrika, ne tas KTM superduperenduro nav nekādi plastmasnieki, ar kuriem baigi vajadzētu griezt arī pa asfaltu.
Varbūt mana īpatnība ir tā, ka braucu tā, lai redzētu arī kaut ko sev apkārt...
Gan jau braucot rallija rezhimaa un atrumos tie 150zs noder gan arii pa mezhu.
Par pedejo teikumu pilniba piekritu. Celojumu rezhimaa man pat ar 600cc transalpa jaudu pietiekas.
Un kaut kas shajos Hondas Vveidniekos tomer ir tads, kas nav citiem. Transalpu (tagad jau ar XRV piekareem) nopirku nekad pirms tam ar vinju nebraucis dziivee. Un jo vairak sanaak pabraukt ar citiem mochiem, jo vairak parliecinos, ka tieshi shis mocis visvairak atbilst visam ko no shada mocha velos.
12 May 2016, 10:21:09 Zais rakstīja:
Archy - nhj Tev tos 150ZS? Pa mežu lidot? Ne Āfrika, ne tas KTM superduperenduro nav nekādi plastmasnieki, ar kuriem baigi vajadzētu griezt arī pa asfaltu.
Varbūt mana īpatnība ir tā, ka braucu tā, lai redzētu arī kaut ko sev apkārt...
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.
11 May 2016, 14:06:24 chirkainais rakstīja:
Tikai pārdomas.
Vakar pie darbavietas pieparkojās mototehnika un gāju pažūrēt, nekad KTM superadventūri nebiju dzīvē, tuvumā pētījis. LIELS!
Jā, vizuāli un gabarītos liels, bet vadāmība kā mopēdam - nekādas smaguma sajūtas.
Pabrauc ar jauno Āfriku, KTMs liksies kā gaziks bez stūres pastiprinātāja
Jaunā āfrika man izraisa nulle interesi, jo šosejas mocim ir jābūt vismaz 150zs, savādāk nav aršanas.
P.S. Ja kādam liekas, ka vecā āfrika ir baigi labs mocis, kas manuprāt ir totāls vidusmēra sūds, kurš nepavelk nevienā kategorijā, tad viņam arī liksies, ka jaunā āfrika ir ok, kurš būtībā ir tāds pats vidusmēra sūds.
Nu liekas, ka tomēr drusku atšķirīgi Mo, kas nav salīdzināmi - jaunā Āfrika un SuperAdventure. Tur jau 300cc starpība un tas atspoguļojas arī zirgos.. Ja kādam vajag to 150, tas ir cits stāsts, jo mo ir arī būdīgāks un smagāks. + lielākā daļa tomēr tos visus 150 neizmantos.
Āfriku tad drīzāk varētu likt blakus 1090 Adventūrei
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
12 May 2016, 10:21:09 Zais rakstīja:
Archy - nhj Tev tos 150ZS? Pa mežu lidot? Ne Āfrika, ne tas KTM superduperenduro nav nekādi plastmasnieki, ar kuriem baigi vajadzētu griezt arī pa asfaltu.
Varbūt mana īpatnība ir tā, ka braucu tā, lai redzētu arī kaut ko sev apkārt...
Muļķības.
Ne āfrika un ne KTMs nav nekādi enduro moči. Tie ir asfalta motocikli, ar nelielu iespēju iebraukt apgrūtinatas caurgājamības apvidū, uz 80% brauksanai pa asfaltu, mazliet pa grunteni. UN tieši asfalta braukšanas lauciņā arī tie lielie zirgi ir nepieciešami, ne jau gruntenei.
Es vienmēr esmu uzskatījis , ka viens no galvenajiem motocikla kvalitātes kritērijiem ir fun-factors un spēja izraisīt emocijas, jo spilgtākas un asākas emocijas mocis izraisa, jo labāks viņš ir man. Mocis, tas nav kamazs, kuru vērtēt pēc tā, cik tonnas ar šķembām ar to vara izvest no punkta a uz b. Degvielas patēriņš, komforts, funkcionalitāte - tie visi ir tikai cipariņi, kuriem maza jēga, ja ar moci nevar smelt kaifu spaiņiem.
Kāda jēga, piemēram no tāda transalpa??? Tad es labāk brauktu ar 600kubu maxirolleri - komforts lielāks, aizbraukt var tāpat, tik pat totāli garlaicīgā manierē
12 May 2016, 10:21:09 Zais rakstīja:
Archy - nhj Tev tos 150ZS? Pa mežu lidot? Ne Āfrika, ne tas KTM superduperenduro nav nekādi plastmasnieki, ar kuriem baigi vajadzētu griezt arī pa asfaltu.
Varbūt mana īpatnība ir tā, ka braucu tā, lai redzētu arī kaut ko sev apkārt...
Muļķības.
Ne āfrika un ne KTMs nav nekādi enduro moči. Tie ir asfalta motocikli, ar nelielu iespēju iebraukt apgrūtinatas caurgājamības apvidū, uz 80% brauksanai pa asfaltu, mazliet pa grunteni. UN tieši asfalta braukšanas lauciņā arī tie lielie zirgi ir nepieciešami, ne jau gruntenei.
Es vienmēr esmu uzskatījis , ka viens no galvenajiem motocikla kvalitātes kritērijiem ir fun-factors un spēja izraisīt emocijas, jo spilgtākas un asākas emocijas mocis izraisa, jo labāks viņš ir man. Mocis, tas nav kamazs, kuru vērtēt pēc tā, cik tonnas ar šķembām ar to vara izvest no punkta a uz b. Degvielas patēriņš, komforts, funkcionalitāte - tie visi ir tikai cipariņi, kuriem maza jēga, ja ar moci nevar smelt kaifu spaiņiem.
Kāda jēga, piemēram no tāda transalpa??? Tad es labāk brauktu ar 600kubu maxirolleri - komforts lielāks, aizbraukt var tāpat, tik pat totāli garlaicīgā manierē
Bet tad par kāda tilpuma enduro tu runā. Daži jau mauc ar 1.2l BMW un priecājas, ka baigais enduro, kaut gan manā skatījumā baigi plats ar saviem cilindriem uz sāna..
Tad droši vien tu nedomā pat Dual sport klasi, bet veco labo HardEnduro, kas der.
Tad jau vari skatīties uz Aprilia RXV, kam esot 70 poniji uz rata...
A ar lielajiem kuģiem droši vien ikdienā velc visu laiku 200+, ka vajag tos 150hp.
Dziļi purvā jau ar Lielo tāpat neviens nelīdīs..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Re kur čalis ar R1 izbrauca Āfrikai cauri, tātad yamaha R1 ir enduro motocikls
Pēc šādas loģikas vadoties, jebkurš mocis var būt enduro mocis, bet tā tas tomēr nav. Āfrika nav nekāds enduro mocis, tas ir dualsports , kuram pamata vieta ir uz asfalta, bet uz asfalta ar 90 zirgiem atrasties, ir gaužām skumji un garlaicīgi
12 May 2016, 11:32:08 Archy96 rakstīja:
Re kur čalis ar R1 izbrauca Āfrikai cauri, tātad yamaha R1 ir enduro motocikls
Pēc šādas loģikas vadoties, jebkurš mocis var būt enduro mocis, bet tā tas tomēr nav. Āfrika nav nekāds enduro mocis, tas ir dualsports , kuram pamata vieta ir uz asfalta, bet uz asfalta ar 90 zirgiem atrasties, ir gaužām skumji un garlaicīgi
To čali gan jau sauc par Iron butt, ja jau bija izlēmis ceļot ar žileti.
Vēl jau zirgu daudzumam pretī stāv svars. Ja tev būtu 100zs mo ar 100kg un norālu torqu pie 5k, tad tas arī nemaz nebūtu garlaicīgi.
Bet skaidrs ir viens..
Tev vajag šo un uz citiem mo nav ko skatīties, ja vienīgi kā jau minēju, nobraukt no šosejas vari tik ar Hard enduro, bet pa šoseju, neko mazāku par šo..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
12 May 2016, 11:41:32 JohnyW rakstīja:
12 May 2016, 11:32:08 Archy96 rakstīja:
Re kur čalis ar R1 izbrauca Āfrikai cauri, tātad yamaha R1 ir enduro motocikls
Pēc šādas loģikas vadoties, jebkurš mocis var būt enduro mocis, bet tā tas tomēr nav. Āfrika nav nekāds enduro mocis, tas ir dualsports , kuram pamata vieta ir uz asfalta, bet uz asfalta ar 90 zirgiem atrasties, ir gaužām skumji un garlaicīgi
To čali gan jau sauc par Iron butt, ja jau bija izlēmis ceļot ar žileti.
Vēl jau zirgu daudzumam pretī stāv svars. Ja tev būtu 100zs mo ar 100kg un norālu torqu pie 5k, tad tas arī nemaz nebūtu garlaicīgi.
Bet skaidrs ir viens..
Tev vajag šo un uz citiem mo nav ko skatīties, ja vienīgi kā jau minēju, nobraukt no šosejas vari tik ar Hard enduro, bet pa šoseju, neko mazāku par šo:
Ar šo es esmu braucis - diezgan garlaicīgs motocikls, iet jau viņš labi, bet kaut kā nav tā asumiņa, braukšana kā ar lielu mikroautobusu