Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Akumulators

AutorsZiņojums
Niksons
10. Jan 2014, 08:57#181

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


09 Jan 2014, 21:31:36 VATERLAND rakstīja:

09 Jan 2014, 20:59:05 Sliktais rakstīja:

09 Jan 2014, 18:43:14 Niksons rakstīja:

toties ja ir 2 podi, katrs 600 ccm un kompresija 11 (vai 13), tad ir svarīgi, kā tas āķis griež.


Iepriekš biju zemtekstā minējis šo tēmu: kompresija. Kad biju "krievos" ZIL131 ar "līko" varēja pielaist vienkārši, kopresija bij nekādā, tik jānoķer vajdzīgais moments "uzrāvienam", R- sērijai kompresija 12,5:1 , tāpēc jau āķa starta strāva ir svarīga. Papētīju te netā raxtus par tiem LiIon, izskatās, ja būs vajadzība, jāķer tik ciet.

Lauri,ja tu pashtudiereesi MAXMOTO izklaastu par LiIon akku, tad kaa mineeto "-" var uzskatiit LiIon akku neciesh miinusa temperatuuras un paatrinaati zaudee kapacitaati

Ja es nnemtu,tad iespeejams skaabi vai zzeleju.


Nu mani gan īpaši neuztrauc, kā tas aķis uzvedīsies pie -10

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
10. Jan 2014, 09:07#182

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Jan 2014, 08:57:37 Niksons rakstīja:

09 Jan 2014, 21:31:36 VATERLAND rakstīja:

09 Jan 2014, 20:59:05 Sliktais rakstīja:

09 Jan 2014, 18:43:14 Niksons rakstīja:

toties ja ir 2 podi, katrs 600 ccm un kompresija 11 (vai 13), tad ir svarīgi, kā tas āķis griež.


Iepriekš biju zemtekstā minējis šo tēmu: kompresija. Kad biju "krievos" ZIL131 ar "līko" varēja pielaist vienkārši, kopresija bij nekādā, tik jānoķer vajdzīgais moments "uzrāvienam", R- sērijai kompresija 12,5:1 , tāpēc jau āķa starta strāva ir svarīga. Papētīju te netā raxtus par tiem LiIon, izskatās, ja būs vajadzība, jāķer tik ciet.

Lauri,ja tu pashtudiereesi MAXMOTO izklaastu par LiIon akku, tad kaa mineeto "-" var uzskatiit LiIon akku neciesh miinusa temperatuuras un paatrinaati zaudee kapacitaati

Ja es nnemtu,tad iespeejams skaabi vai zzeleju.


Nu mani gan īpaši neuztrauc, kā tas aķis uzvedīsies pie -10

Tieši tā, ja pie +5°C ir OK, tad der.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

violator
10. Jan 2014, 10:36#183

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

Li aķis atdod pilnu strāvu pie noteiktas cellu temperatūras. tāpēc zemās temperaturās viņiem ir normāli kādu minūti pasildīties no gaismām pirms griezt starteri. tikai var sanāķt tā, ka pietrūkst kapacitate, ja mocis negrib lekt uzreiz. tāpēc gudri čaļi iesaka likt Li-ion aķi nevis pēc identiskas kapacitātes, bet pēc max izmēra kas lien kastē, svars tapat būs 3x mazāks. Li-ion aķiem kapacitāti mēra pie citas izlādes stravas, tāpēc sanāk ka pie identiska cipara uz korpusa, Li aķiem tās Ah reāli sanāk mazāk.

Offline

VATERLAND
10. Jan 2014, 11:53#184

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


10 Jan 2014, 09:07:49 Sliktais rakstīja:

10 Jan 2014, 08:57:37 Niksons rakstīja:

09 Jan 2014, 21:31:36 VATERLAND rakstīja:

09 Jan 2014, 20:59:05 Sliktais rakstīja:

09 Jan 2014, 18:43:14 Niksons rakstīja:

toties ja ir 2 podi, katrs 600 ccm un kompresija 11 (vai 13), tad ir svarīgi, kā tas āķis griež.


Iepriekš biju zemtekstā minējis šo tēmu: kompresija. Kad biju "krievos" ZIL131 ar "līko" varēja pielaist vienkārši, kopresija bij nekādā, tik jānoķer vajdzīgais moments "uzrāvienam", R- sērijai kompresija 12,5:1 , tāpēc jau āķa starta strāva ir svarīga. Papētīju te netā raxtus par tiem LiIon, izskatās, ja būs vajadzība, jāķer tik ciet.

Lauri,ja tu pashtudiereesi MAXMOTO izklaastu par LiIon akku, tad kaa mineeto "-" var uzskatiit LiIon akku neciesh miinusa temperatuuras un paatrinaati zaudee kapacitaati

Ja es nnemtu,tad iespeejams skaabi vai zzeleju.


Nu mani gan īpaši neuztrauc, kā tas aķis uzvedīsies pie -10

Tieši tā, ja pie +5°C ir OK, tad der.


Paziistot praktiskos latvjus,kas uz kluso sezonu nenoravee akki vai pat nepiesleedz pie straavas laadeetaaja/ uztureetaaja, tie miinusi ir pietiekami konrkeets arguments.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

mexa
10. Jan 2014, 12:59#185

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

atstāt salā ir neprātīgi, bet šķidrajam nav tik nāvējoši. a tauta ta toč ir aizmirstīga tika daudz lai nepadomāt par aķi vismaz

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Sliktais
02. Feb 2014, 22:29#186

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Tā kā mājās ir palicis viens vecs un "tups" lādīzers, ir vajadzība pēc jauna.
Vai kāds (Nikson, Niere, atzīstaties) ir lietojis, ir atsauksmes par šiem lādētājiem:
CTEK

Ir padomā tādu ieķert.
Pirms pāris gadiem biju iepircis vienu *ūdu, saucās Nordic power smart charger. Šams ņēma un nobeidza autosam aķi pa ziemu.
Uzliekot lādēties, rāda, ka spriegums 14,2-14,4V, bet tiklīdz baterija sasniedz 12,5V (kas ir pamaz), uzlāde tiek pārtraukta. Ziemas beigās autosa aķis bij "kirdik"
Bildē izskatās tāds:

Šo gan pirkt nevajadzētu.

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 02 Feb 2014, 23:07:44 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

drRD
03. Feb 2014, 00:36#187

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX


02 Feb 2014, 22:29:26 Sliktais rakstīja:
Tā kā mājās ir palicis viens vecs un "tups" lādīzers, ir vajadzība pēc jauna.
Vai kāds (Nikson, Niere, atzīstaties) ir lietojis, ir atsauksmes par šiem lādētājiem:
CTEK

Ir padomā tādu ieķert.
Pirms pāris gadiem biju iepircis vienu *ūdu, saucās Nordic power smart charger. Šams ņēma un nobeidza autosam aķi pa ziemu.
Uzliekot lādēties, rāda, ka spriegums 14,2-14,4V, bet tiklīdz baterija sasniedz 12,5V (kas ir pamaz), uzlāde tiek pārtraukta. Ziemas beigās autosa aķis bij "kirdik"
Bildē izskatās tāds:

Šo gan pirkt nevajadzētu.
uzjautā personai Dzinss lai iedod notestēt. Ja sarunāsi, varu atvest līdz Ikšķilei.

Offline

Sliktais
03. Feb 2014, 08:23#188

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Var jau uzjautāt, bet ko nu tur testēs, ja ir Ok, tad jau jāpaņem.
Pa ziemu jau kādas trīs vienības prasās, lai šad tad uzlādē

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

kawaracer
03. Feb 2014, 08:30#189

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


02 Feb 2014, 22:29:26 Sliktais rakstīja:
Tā kā mājās ir palicis viens vecs un "tups" lādīzers, ir vajadzība pēc jauna.
Vai kāds (Nikson, Niere, atzīstaties) ir lietojis, ir atsauksmes par šiem lādētājiem:
CTEK

Ir padomā tādu ieķert.
Pirms pāris gadiem biju iepircis vienu *ūdu, saucās Nordic power smart charger. Šams ņēma un nobeidza autosam aķi pa ziemu.
Uzliekot lādēties, rāda, ka spriegums 14,2-14,4V, bet tiklīdz baterija sasniedz 12,5V (kas ir pamaz), uzlāde tiek pārtraukta. Ziemas beigās autosa aķis bij "kirdik"
Bildē izskatās tāds:
[IMG]http://www.24.lv/images/detailed/28/oxl_44446.jpg[IMG]
Šo gan pirkt nevajadzētu.


CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Sliktais
03. Feb 2014, 08:36#190

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


03 Feb 2014, 08:30:27 kawaracer rakstīja:

CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.

Skaic, tad jau būs jāņem, vismaz apskaidrība, ka produkts Ok.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

mexa
03. Feb 2014, 08:53#191

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

lādēt katru dienu nevajag, bet reizi mēnesī gan var, par CTEK nebija dzirdēts sliktu atsauksmju kas pārsvērtu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niksons
03. Feb 2014, 09:49#192

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


03 Feb 2014, 08:36:30 Sliktais rakstīja:

03 Feb 2014, 08:30:27 kawaracer rakstīja:

CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.

Skaic, tad jau būs jāņem, vismaz apskaidrība, ka produkts Ok.



Man ir 5.0 cteks
Tādu ņēmu, jo tas der gan motorrrradam gan wāģiem vulgaris
Nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu. Moci biju atstājis uz 2 mēnešiem pie tāte verķa

Varu iedot savu notestēt.



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

D_Bergs
03. Feb 2014, 11:48#193

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 195

Braucu ar: divcilindru purkšķi

Par CTEKu.
Vajadzētu pievērst uzmanību modelim. Te piesauktais 5.0 ir motociklistam ir pat nedaudz par "lielu".Vienu līmeni mazāks ir 3.8 (vai 3.6?). Jāpēta ctek.com vai ir vajadzīga tā papildu funkcija (-s). "Mazākais" modelītis pilnā apmērā apmierina motociklista un vieglā auto īpašnieka vajadzības.
Ofic.izplatitājs ir grosauto.lv.Pats 3.8 modeli par 52 eirām tiko paņēmu xnet.lv. Pirmā uzlāde notika pa smuko.

Offline

Sliktais
03. Feb 2014, 13:29#194

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


03 Feb 2014, 09:49:32 Niksons rakstīja:

03 Feb 2014, 08:36:30 Sliktais rakstīja:

03 Feb 2014, 08:30:27 kawaracer rakstīja:

CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.

Skaic, tad jau būs jāņem, vismaz apskaidrība, ka produkts Ok.



Man ir 5.0 cteks
Tādu ņēmu, jo tas der gan motorrrradam gan wāģiem vulgaris
Nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu. Moci biju atstājis uz 2 mēnešiem pie tāte verķa

Varu iedot savu notestēt.



Ko nu tur testēs, jau iepirku, vakarā jāpieslēdz, jāiemēģina.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
03. Feb 2014, 18:02#195

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:

Ko nu tur testēs, jau iepirku, vakarā jāpieslēdz, jāiemēģina.


Nu gan jau būs viskass gerai
Tas maziem panasonikiem 5-ais cteks ir pa lielu. Kārtīgiem motorradiem tas ir īstais izmērs

Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
Mašīnai lieku uz krokšiem, nu pa normālo.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju. Tad es to krokšu vietā uzlieku [samopalu] ar apaļo spraudni - "papu", kuru iespraužu tajā piepīpētājā

Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums Esmu šausmīgi lepns ar savu sampalu - uztaisju pats no līdzi iedotā "komforta kontakta" un kautkāda sūda, kam pienācās baroties no piepīpētāja, bet nu tas palika bez astes ....

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
03. Feb 2014, 21:56#196

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


03 Feb 2014, 18:02:23 Niksons rakstīja:

03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:

Pačakarējamies, pieslēdzam, uzlādējam.


Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju.....

Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums


Pielikts ir, viss "gerai". Ar multimetru nomērīju, vai viss atbilst rakstītajam instrukcijā. Atbilst gan. (kā gan citādi)
Līdzi kastē bij arī fiksais savienojums, pieskrūvējams uz klemmām, bet papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Piepīpētāja ligzda man oriģinālā un dublētā, bet špans tur pazūd apmēram pēc minūtes pēc aizdedzes izslēgšanas, tā kā šāda modificēšana atkrita "saknē".
Kas vēl interesanti, līdz šim nebiju aķi rāvis ārā (nu nevajadzēja), izrādās vairs naf Exide, bet Yuasa ar "oridžinal" BMW bļambuku virsū
Tagad pieliku pie "nokautā" autosa aķa, mok atdzīvinās, ja nē, tad jānodod, dabu jau nepiesārņos

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

kawaracer
03. Feb 2014, 23:02#197

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


03 Feb 2014, 21:56:27 Sliktais rakstīja:
papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai



Jāieķer man arī šāds pagarinātājs, jo Kawai katru reizi bāka jāceļ nost, lai pie AKB tiktu.

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niksons
04. Feb 2014, 08:24#198

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


03 Feb 2014, 21:56:27 Sliktais rakstīja:

03 Feb 2014, 18:02:23 Niksons rakstīja:

03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:

Pačakarējamies, pieslēdzam, uzlādējam.


Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju.....

Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums


Pielikts ir, viss "gerai". Ar multimetru nomērīju, vai viss atbilst rakstītajam instrukcijā. Atbilst gan. (kā gan citādi)
Līdzi kastē bij arī fiksais savienojums, pieskrūvējams uz klemmām, bet papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Piepīpētāja ligzda man oriģinālā un dublētā, bet špans tur pazūd apmēram pēc minūtes pēc aizdedzes izslēgšanas, tā kā šāda modificēšana atkrita "saknē".
Kas vēl interesanti, līdz šim nebiju aķi rāvis ārā (nu nevajadzēja), izrādās vairs naf Exide, bet Yuasa ar "oridžinal" BMW bļambuku virsū
Tagad pieliku pie "nokautā" autosa aķa, mok atdzīvinās, ja nē, tad jānodod, dabu jau nepiesārņos


Ar oridžinal lādētājiem, kad palaižot špani pretējā virzienā, no ligzdas uz akb, tad it kā can-bus neatvienojot to vairs un lādēšana notiekās.
Man kaut kā mīziens experimentēt, pieliku savu ligzdu. Tādai, citi pievienotai ligzdai vēl + ir, ka vari kautkādus sūdiņus palādēt kamēr dzer kapiju kautvai. Nu piemēram ķiverei pietiek ar 30 min.
Protams, jāskatās, lai visi paterātāji ir kvalitatīvi un nenokož akb pa to laiciņu

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Negantelis
04. Feb 2014, 11:59#199

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


04 Feb 2014, 08:24:13 Niksons rakstīja:

03 Feb 2014, 21:56:27 Sliktais rakstīja:

03 Feb 2014, 18:02:23 Niksons rakstīja:

03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:

Pačakarējamies, pieslēdzam, uzlādējam.


Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju.....

Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums


Pielikts ir, viss "gerai". Ar multimetru nomērīju, vai viss atbilst rakstītajam instrukcijā. Atbilst gan. (kā gan citādi)
Līdzi kastē bij arī fiksais savienojums, pieskrūvējams uz klemmām, bet papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Piepīpētāja ligzda man oriģinālā un dublētā, bet špans tur pazūd apmēram pēc minūtes pēc aizdedzes izslēgšanas, tā kā šāda modificēšana atkrita "saknē".
Kas vēl interesanti, līdz šim nebiju aķi rāvis ārā (nu nevajadzēja), izrādās vairs naf Exide, bet Yuasa ar "oridžinal" BMW bļambuku virsū
Tagad pieliku pie "nokautā" autosa aķa, mok atdzīvinās, ja nē, tad jānodod, dabu jau nepiesārņos


Ar oridžinal lādētājiem, kad palaižot špani pretējā virzienā, no ligzdas uz akb, tad it kā can-bus neatvienojot to vairs un lādēšana notiekās.
Man kaut kā mīziens experimentēt, pieliku savu ligzdu. Tādai, citi pievienotai ligzdai vēl + ir, ka vari kautkādus sūdiņus palādēt kamēr dzer kapiju kautvai. Nu piemēram ķiverei pietiek ar 30 min.
Protams, jāskatās, lai visi paterātāji ir kvalitatīvi un nenokož akb pa to laiciņu



Man savukārt tāda pieredze.

Pāris reizes nosēdinot aķi savam CBRam, citiem močiem sāku ligzdu likt caur relejiem lai atslēdzas kad izslēdz aizdedzi. Aķis protams vairs nekad nenosēžas, bet ir tik besīgi ka navigācija visu laiku grib aiziet sleep režīmā kad esi moci noslāpējis, ka nolēmu nākotnē uztaisīt vienu ligzdu pa taisno pie akb caur drošinātāju. Laikam vajadzēs arī jaunu navigatoru jo vecais jau galīgi neiet.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

mexa
04. Feb 2014, 13:54#200

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


04 Feb 2014, 08:24:13 Niksons rakstīja:


Ar oridžinal lādētājiem, kad palaižot špani pretējā virzienā, no ligzdas uz akb, tad it kā can-bus neatvienojot to vairs un lādēšana notiekās.
Man kaut kā mīziens experimentēt, pieliku savu ligzdu. Tādai, citi pievienotai ligzdai vēl + ir, ka vari kautkādus sūdiņus palādēt kamēr dzer kapiju kautvai. Nu piemēram ķiverei pietiek ar 30 min.
Protams, jāskatās, lai visi paterātāji ir kvalitatīvi un nenokož akb pa to laiciņu

tur jau DC-BUS būs ja pa power lainu laiž šinu. tavam oem ligzda?

patērētāju lādēšanai ir ļoti veselīgi uztaisīt savu ķēdi, kurā ir ieslēgts circuit breaker lai pie noteikta sprieguma atslēdzas španis un netērējas vairāk, atstāt vismaz tik lai spēj pagriezt. tas ja grib lai krutāk un bez atslēgas strādā un voltmetrs būtu arī laba opcija, starp citu ko tādu būs jāuztaisa vasarai (labi ja beigām )

[ Šo ziņu laboja mexa, 04 Feb 2014, 13:58:49 ]



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline