Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Akumulators
Autors | Ziņojums |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
09 Jan 2014, 21:31:36 VATERLAND rakstīja:
09 Jan 2014, 20:59:05 Sliktais rakstīja:
09 Jan 2014, 18:43:14 Niksons rakstīja:
toties ja ir 2 podi, katrs 600 ccm un kompresija 11 (vai 13), tad ir svarīgi, kā tas āķis griež.
Iepriekš biju zemtekstā minējis šo tēmu: kompresija. Kad biju "krievos" ZIL131 ar "līko" varēja pielaist vienkārši, kopresija bij nekādā, tik jānoķer vajdzīgais moments "uzrāvienam", R- sērijai kompresija 12,5:1 , tāpēc jau āķa starta strāva ir svarīga. Papētīju te netā raxtus par tiem LiIon, izskatās, ja būs vajadzība, jāķer tik ciet.
Lauri,ja tu pashtudiereesi MAXMOTO izklaastu par LiIon akku, tad kaa mineeto "-" var uzskatiit LiIon akku neciesh miinusa temperatuuras un paatrinaati zaudee kapacitaati
Ja es nnemtu,tad iespeejams skaabi vai zzeleju.
Nu mani gan īpaši neuztrauc, kā tas aķis uzvedīsies pie -10
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
10 Jan 2014, 08:57:37 Niksons rakstīja:
09 Jan 2014, 21:31:36 VATERLAND rakstīja:
09 Jan 2014, 20:59:05 Sliktais rakstīja:
09 Jan 2014, 18:43:14 Niksons rakstīja:
toties ja ir 2 podi, katrs 600 ccm un kompresija 11 (vai 13), tad ir svarīgi, kā tas āķis griež.
Iepriekš biju zemtekstā minējis šo tēmu: kompresija. Kad biju "krievos" ZIL131 ar "līko" varēja pielaist vienkārši, kopresija bij nekādā, tik jānoķer vajdzīgais moments "uzrāvienam", R- sērijai kompresija 12,5:1 , tāpēc jau āķa starta strāva ir svarīga. Papētīju te netā raxtus par tiem LiIon, izskatās, ja būs vajadzība, jāķer tik ciet.
Lauri,ja tu pashtudiereesi MAXMOTO izklaastu par LiIon akku, tad kaa mineeto "-" var uzskatiit LiIon akku neciesh miinusa temperatuuras un paatrinaati zaudee kapacitaati
Ja es nnemtu,tad iespeejams skaabi vai zzeleju.
Nu mani gan īpaši neuztrauc, kā tas aķis uzvedīsies pie -10
Tieši tā, ja pie +5°C ir OK, tad der.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
violator | | Kopš: 25. Nov 2009
Ziņojumi: 148
Braucu ar: KTM 990 Adventure
| Li aķis atdod pilnu strāvu pie noteiktas cellu temperatūras. tāpēc zemās temperaturās viņiem ir normāli kādu minūti pasildīties no gaismām pirms griezt starteri. tikai var sanāķt tā, ka pietrūkst kapacitate, ja mocis negrib lekt uzreiz. tāpēc gudri čaļi iesaka likt Li-ion aķi nevis pēc identiskas kapacitātes, bet pēc max izmēra kas lien kastē, svars tapat būs 3x mazāks. Li-ion aķiem kapacitāti mēra pie citas izlādes stravas, tāpēc sanāk ka pie identiska cipara uz korpusa, Li aķiem tās Ah reāli sanāk mazāk. | Offline | | |
|
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
10 Jan 2014, 09:07:49 Sliktais rakstīja:
10 Jan 2014, 08:57:37 Niksons rakstīja:
09 Jan 2014, 21:31:36 VATERLAND rakstīja:
09 Jan 2014, 20:59:05 Sliktais rakstīja:
09 Jan 2014, 18:43:14 Niksons rakstīja:
toties ja ir 2 podi, katrs 600 ccm un kompresija 11 (vai 13), tad ir svarīgi, kā tas āķis griež.
Iepriekš biju zemtekstā minējis šo tēmu: kompresija. Kad biju "krievos" ZIL131 ar "līko" varēja pielaist vienkārši, kopresija bij nekādā, tik jānoķer vajdzīgais moments "uzrāvienam", R- sērijai kompresija 12,5:1 , tāpēc jau āķa starta strāva ir svarīga. Papētīju te netā raxtus par tiem LiIon, izskatās, ja būs vajadzība, jāķer tik ciet.
Lauri,ja tu pashtudiereesi MAXMOTO izklaastu par LiIon akku, tad kaa mineeto "-" var uzskatiit LiIon akku neciesh miinusa temperatuuras un paatrinaati zaudee kapacitaati
Ja es nnemtu,tad iespeejams skaabi vai zzeleju.
Nu mani gan īpaši neuztrauc, kā tas aķis uzvedīsies pie -10
Tieši tā, ja pie +5°C ir OK, tad der.
Paziistot praktiskos latvjus,kas uz kluso sezonu nenoravee akki vai pat nepiesleedz pie straavas laadeetaaja/ uztureetaaja, tie miinusi ir pietiekami konrkeets arguments.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| atstāt salā ir neprātīgi, bet šķidrajam nav tik nāvējoši. a tauta ta toč ir aizmirstīga tika daudz lai nepadomāt par aķi vismaz
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Tā kā mājās ir palicis viens vecs un "tups" lādīzers, ir vajadzība pēc jauna.
Vai kāds (Nikson, Niere, atzīstaties) ir lietojis, ir atsauksmes par šiem lādētājiem:
CTEK
Ir padomā tādu ieķert.
Pirms pāris gadiem biju iepircis vienu *ūdu, saucās Nordic power smart charger. Šams ņēma un nobeidza autosam aķi pa ziemu.
Uzliekot lādēties, rāda, ka spriegums 14,2-14,4V, bet tiklīdz baterija sasniedz 12,5V (kas ir pamaz), uzlāde tiek pārtraukta. Ziemas beigās autosa aķis bij "kirdik"
Bildē izskatās tāds:
Šo gan pirkt nevajadzētu.[ Šo ziņu laboja Sliktais, 02 Feb 2014, 23:07:44 ]
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
drRD | | Kopš: 21. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 164
Braucu ar: CBR1100XX
|
02 Feb 2014, 22:29:26 Sliktais rakstīja:
Tā kā mājās ir palicis viens vecs un "tups" lādīzers, ir vajadzība pēc jauna.
Vai kāds (Nikson, Niere, atzīstaties) ir lietojis, ir atsauksmes par šiem lādētājiem:
CTEK
Ir padomā tādu ieķert.
Pirms pāris gadiem biju iepircis vienu *ūdu, saucās Nordic power smart charger. Šams ņēma un nobeidza autosam aķi pa ziemu.
Uzliekot lādēties, rāda, ka spriegums 14,2-14,4V, bet tiklīdz baterija sasniedz 12,5V (kas ir pamaz), uzlāde tiek pārtraukta. Ziemas beigās autosa aķis bij "kirdik"
Bildē izskatās tāds:
Šo gan pirkt nevajadzētu.
uzjautā personai Dzinss lai iedod notestēt. Ja sarunāsi, varu atvest līdz Ikšķilei. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Var jau uzjautāt, bet ko nu tur testēs, ja ir Ok, tad jau jāpaņem.
Pa ziemu jau kādas trīs vienības prasās, lai šad tad uzlādē
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
02 Feb 2014, 22:29:26 Sliktais rakstīja:
Tā kā mājās ir palicis viens vecs un "tups" lādīzers, ir vajadzība pēc jauna.
Vai kāds (Nikson, Niere, atzīstaties) ir lietojis, ir atsauksmes par šiem lādētājiem:
CTEK
Ir padomā tādu ieķert.
Pirms pāris gadiem biju iepircis vienu *ūdu, saucās Nordic power smart charger. Šams ņēma un nobeidza autosam aķi pa ziemu.
Uzliekot lādēties, rāda, ka spriegums 14,2-14,4V, bet tiklīdz baterija sasniedz 12,5V (kas ir pamaz), uzlāde tiek pārtraukta. Ziemas beigās autosa aķis bij "kirdik"
Bildē izskatās tāds:
[IMG]http://www.24.lv/images/detailed/28/oxl_44446.jpg[IMG]
Šo gan pirkt nevajadzētu.
CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
03 Feb 2014, 08:30:27 kawaracer rakstīja:
CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.
Skaic, tad jau būs jāņem, vismaz apskaidrība, ka produkts Ok.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| lādēt katru dienu nevajag, bet reizi mēnesī gan var, par CTEK nebija dzirdēts sliktu atsauksmju kas pārsvērtu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
03 Feb 2014, 08:36:30 Sliktais rakstīja:
03 Feb 2014, 08:30:27 kawaracer rakstīja:
CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.
Skaic, tad jau būs jāņem, vismaz apskaidrība, ka produkts Ok.
Man ir 5.0 cteks
Tādu ņēmu, jo tas der gan motorrrradam gan wāģiem vulgaris
Nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu. Moci biju atstājis uz 2 mēnešiem pie tāte verķa
Varu iedot savu notestēt.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
D_Bergs | | Kopš: 01. Oct 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 195
Braucu ar: divcilindru purkšķi
| Par CTEKu.
Vajadzētu pievērst uzmanību modelim. Te piesauktais 5.0 ir motociklistam ir pat nedaudz par "lielu".Vienu līmeni mazāks ir 3.8 (vai 3.6?). Jāpēta ctek.com vai ir vajadzīga tā papildu funkcija (-s). "Mazākais" modelītis pilnā apmērā apmierina motociklista un vieglā auto īpašnieka vajadzības.
Ofic.izplatitājs ir grosauto.lv.Pats 3.8 modeli par 52 eirām tiko paņēmu xnet.lv. Pirmā uzlāde notika pa smuko. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
03 Feb 2014, 09:49:32 Niksons rakstīja:
03 Feb 2014, 08:36:30 Sliktais rakstīja:
03 Feb 2014, 08:30:27 kawaracer rakstīja:
CTEK pārbaudīti! Ir tiešām labi!
Darbā izmantojam 3 dažādus - nekādu problēmu.
Ir izdevies arī reanimēt pāris AKB, kas bija norakstīti.
Skaic, tad jau būs jāņem, vismaz apskaidrība, ka produkts Ok.
Man ir 5.0 cteks
Tādu ņēmu, jo tas der gan motorrrradam gan wāģiem vulgaris
Nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu. Moci biju atstājis uz 2 mēnešiem pie tāte verķa
Varu iedot savu notestēt.
Ko nu tur testēs, jau iepirku, vakarā jāpieslēdz, jāiemēģina.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:
Ko nu tur testēs, jau iepirku, vakarā jāpieslēdz, jāiemēģina.
Nu gan jau būs viskass gerai
Tas maziem panasonikiem 5-ais cteks ir pa lielu. Kārtīgiem motorradiem tas ir īstais izmērs
Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
Mašīnai lieku uz krokšiem, nu pa normālo.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju. Tad es to krokšu vietā uzlieku [samopalu] ar apaļo spraudni - "papu", kuru iespraužu tajā piepīpētājā
Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums Esmu šausmīgi lepns ar savu sampalu - uztaisju pats no līdzi iedotā "komforta kontakta" un kautkāda sūda, kam pienācās baroties no piepīpētāja, bet nu tas palika bez astes ....
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
03 Feb 2014, 18:02:23 Niksons rakstīja:
03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:
Pačakarējamies, pieslēdzam, uzlādējam.
Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju.....
Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums
Pielikts ir, viss "gerai". Ar multimetru nomērīju, vai viss atbilst rakstītajam instrukcijā. Atbilst gan. (kā gan citādi)
Līdzi kastē bij arī fiksais savienojums, pieskrūvējams uz klemmām, bet papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Piepīpētāja ligzda man oriģinālā un dublētā, bet špans tur pazūd apmēram pēc minūtes pēc aizdedzes izslēgšanas, tā kā šāda modificēšana atkrita "saknē".
Kas vēl interesanti, līdz šim nebiju aķi rāvis ārā (nu nevajadzēja), izrādās vairs naf Exide, bet Yuasa ar "oridžinal" BMW bļambuku virsū
Tagad pieliku pie "nokautā" autosa aķa, mok atdzīvinās, ja nē, tad jānodod, dabu jau nepiesārņos
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
03 Feb 2014, 21:56:27 Sliktais rakstīja:
papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Jāieķer man arī šāds pagarinātājs, jo Kawai katru reizi bāka jāceļ nost, lai pie AKB tiktu.
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
03 Feb 2014, 21:56:27 Sliktais rakstīja:
03 Feb 2014, 18:02:23 Niksons rakstīja:
03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:
Pačakarējamies, pieslēdzam, uzlādējam.
Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju.....
Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums
Pielikts ir, viss "gerai". Ar multimetru nomērīju, vai viss atbilst rakstītajam instrukcijā. Atbilst gan. (kā gan citādi)
Līdzi kastē bij arī fiksais savienojums, pieskrūvējams uz klemmām, bet papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Piepīpētāja ligzda man oriģinālā un dublētā, bet špans tur pazūd apmēram pēc minūtes pēc aizdedzes izslēgšanas, tā kā šāda modificēšana atkrita "saknē".
Kas vēl interesanti, līdz šim nebiju aķi rāvis ārā (nu nevajadzēja), izrādās vairs naf Exide, bet Yuasa ar "oridžinal" BMW bļambuku virsū
Tagad pieliku pie "nokautā" autosa aķa, mok atdzīvinās, ja nē, tad jānodod, dabu jau nepiesārņos
Ar oridžinal lādētājiem, kad palaižot špani pretējā virzienā, no ligzdas uz akb, tad it kā can-bus neatvienojot to vairs un lādēšana notiekās.
Man kaut kā mīziens experimentēt, pieliku savu ligzdu. Tādai, citi pievienotai ligzdai vēl + ir, ka vari kautkādus sūdiņus palādēt kamēr dzer kapiju kautvai. Nu piemēram ķiverei pietiek ar 30 min.
Protams, jāskatās, lai visi paterātāji ir kvalitatīvi un nenokož akb pa to laiciņu
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
04 Feb 2014, 08:24:13 Niksons rakstīja:
03 Feb 2014, 21:56:27 Sliktais rakstīja:
03 Feb 2014, 18:02:23 Niksons rakstīja:
03 Feb 2014, 13:29:02 Sliktais rakstīja:
Pačakarējamies, pieslēdzam, uzlādējam.
Tam ctekam vadā ir forša klemmīte - savienojums.
A mocim, mož atceries, man ir taisnais vads no AKB uz piepīpētāju.....
Moci pielikt pie vada ir apmēram 3 sec jautājums
Pielikts ir, viss "gerai". Ar multimetru nomērīju, vai viss atbilst rakstītajam instrukcijā. Atbilst gan. (kā gan citādi)
Līdzi kastē bij arī fiksais savienojums, pieskrūvējams uz klemmām, bet papildus iepirku šitādu h*jāciju, tā lai būtu , lampočkas midžina, zinies vai
Piepīpētāja ligzda man oriģinālā un dublētā, bet špans tur pazūd apmēram pēc minūtes pēc aizdedzes izslēgšanas, tā kā šāda modificēšana atkrita "saknē".
Kas vēl interesanti, līdz šim nebiju aķi rāvis ārā (nu nevajadzēja), izrādās vairs naf Exide, bet Yuasa ar "oridžinal" BMW bļambuku virsū
Tagad pieliku pie "nokautā" autosa aķa, mok atdzīvinās, ja nē, tad jānodod, dabu jau nepiesārņos
Ar oridžinal lādētājiem, kad palaižot špani pretējā virzienā, no ligzdas uz akb, tad it kā can-bus neatvienojot to vairs un lādēšana notiekās.
Man kaut kā mīziens experimentēt, pieliku savu ligzdu. Tādai, citi pievienotai ligzdai vēl + ir, ka vari kautkādus sūdiņus palādēt kamēr dzer kapiju kautvai. Nu piemēram ķiverei pietiek ar 30 min.
Protams, jāskatās, lai visi paterātāji ir kvalitatīvi un nenokož akb pa to laiciņu
Man savukārt tāda pieredze.
Pāris reizes nosēdinot aķi savam CBRam, citiem močiem sāku ligzdu likt caur relejiem lai atslēdzas kad izslēdz aizdedzi. Aķis protams vairs nekad nenosēžas, bet ir tik besīgi ka navigācija visu laiku grib aiziet sleep režīmā kad esi moci noslāpējis, ka nolēmu nākotnē uztaisīt vienu ligzdu pa taisno pie akb caur drošinātāju. Laikam vajadzēs arī jaunu navigatoru jo vecais jau galīgi neiet.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
04 Feb 2014, 08:24:13 Niksons rakstīja:
Ar oridžinal lādētājiem, kad palaižot špani pretējā virzienā, no ligzdas uz akb, tad it kā can-bus neatvienojot to vairs un lādēšana notiekās.
Man kaut kā mīziens experimentēt, pieliku savu ligzdu. Tādai, citi pievienotai ligzdai vēl + ir, ka vari kautkādus sūdiņus palādēt kamēr dzer kapiju kautvai. Nu piemēram ķiverei pietiek ar 30 min.
Protams, jāskatās, lai visi paterātāji ir kvalitatīvi un nenokož akb pa to laiciņu
tur jau DC-BUS būs ja pa power lainu laiž šinu. tavam oem ligzda?
patērētāju lādēšanai ir ļoti veselīgi uztaisīt savu ķēdi, kurā ir ieslēgts circuit breaker lai pie noteikta sprieguma atslēdzas španis un netērējas vairāk, atstāt vismaz tik lai spēj pagriezt. tas ja grib lai krutāk un bez atslēgas strādā un voltmetrs būtu arī laba opcija, starp citu ko tādu būs jāuztaisa vasarai (labi ja beigām )[ Šo ziņu laboja mexa, 04 Feb 2014, 13:58:49 ]
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
|