Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Ferre
17. Jul 2013, 17:27#1778

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


17 Jul 2013, 17:10:52 tuciz rakstīja:

17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...


katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km

Ik pa 500 km šķiet bieži.., bet laikam jau atkarīgs kādā režīmā dzenā cik tad bieži būtu jāmaina pie normālas ekspluatācijas.. braucot pamatā vidējos apgriezienos..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Ferre
17. Jul 2013, 17:57#1779

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


17 Jul 2013, 10:08:03 Decy rakstīja:
Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.

Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei


Nu gudrās galvas, palīdziet.., tad manā gadījumā, un ja runājam par Motul, es droši gāžu iekšā 10w40 7100 300v

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

seris
17. Jul 2013, 18:07#1780

Kopš: 17. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: GSX-R1000 K5


17 Jul 2013, 17:57:52 Ferre rakstīja:

17 Jul 2013, 10:08:03 Decy rakstīja:
Cik es prasiju servisos un lasiju forumos:
5100 ir prieks aktivai brauksanai pa pilsetu, 4-8k apgriezieni un dazreiz lidz galam,
7100 domats tiem kuri parsvara brauc pa pilsetu, bet dazreiz izbrauc trase kur tur apgriezienus tuvu sarkanajai zonai,
v300 domats trasei.

Bet nu amerikanu forumos izlasiju ka vini ieks r1 un lidzigiem lei 5100 un gaz pa trasi. Mainas intervals viniem 2-3 trackdays neatkarigi no ta, kadu ellu lei


Nu gudrās galvas, palīdziet.., tad manā gadījumā, un ja runājam par Motul, es droši gāžu iekšā 10w40 7100 300v


Gaz tik iekšā 10w40 7100 un būs labi..
Es sev izvelējos SILKOLENE PRO 4 10W-40.. recomendācijas

[ Šo ziņu laboja seris, 17 Jul 2013, 18:08:48 ]



-----------------
I'm who I'm and your approval isn't needed...

Offline

Niere
17. Jul 2013, 18:35#1781

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

par tiem nomaiņas 500km ir tāpat kā ar piemērotas viskozitātes izvēli:

objektīvu nomaiņas intervālu nosaka
- dzelža modelis, tā stāvoklis, degvielas sistēmas un motora šķūnings, pārkaršanas, putekļu un degvielas kontaminācijas risks.
- raidera paradumi un prasmes
- izmantošanas vides temperatūra, reljefs, krava, pasažieris, putekļi, ūdens utt.

pārāk daudz nezināmo, lai viennozīmīgi spriestu.
jau esmu teicis daudzkārt, ka vienīgais veids, kā noteikt pareizu nomaiņas intervālu, ir lietotās eļļas analīzes.
gadījumā, ja 12Ls/L eļļu maina ik 500km, šo pasākumu sirsnīgi iesaku. ļoti ticams, ka intervālu varēs pagarināt vismaz 2x, ja ne krietni vairāk. pat 2x pagarinot, tikai uz eļļu vien katrā nomaiņā izdosies ietaupīt 18Ls (uz 3L karteri).
Pieskaitot filtra un liekā čakara izmaksas, būs krietni lētāk par veiktu analīzi.

Offline

K-K
17. Jul 2013, 18:42#1782

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Iepirku Fuchs Silcolene 15w50 pilno sintētiku esteri





Paparovēs
COMP 4 15W-50
Heavier grade formulation designed to give excellent protection in higher ambient temperature conditions. Also offers very good 'stay-in-grade' performance and good corrosion resistance to give lasting protection, even during periods of intermittent use. Meets the needs of modern high performance engines, both with and without integral gearboxes.



[ Šo ziņu laboja K-K, 17 Jul 2013, 18:45:58 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Niere
17. Jul 2013, 19:14#1783

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

izskatās labi.
testējis gan neesmu.

Offline

sarmands
17. Jul 2013, 20:10#1784

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650

Niere, ko saki par šo Castrol Power1 GPS 4T 10w40 ? Leju to Hondai F4i, braukšana - darbs-mājas-darbs, pilsēta un vīkendos garāki pārbraucieni,trase (trijnieki) vienīgi tad, ja sanāk, kas būs ne biežāk kā 2 max 3 reizes nedēļā. Redlainā nebraucu. Vai POWER SYNT 4T 10w50 būtu laba alternatīva, vai var droši turpināt liet manis pieminēto Castrol? Vai skatīties vispār citā virzienā, atmetot šos abus? Eļļu mainu parasti 5k km intervālā. Danke!

Offline

Niere
17. Jul 2013, 20:21#1785

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

par konkrētajiem produktiem nevaru precīzi komentēt, taču Castrol TOP produkts Power 1 Racing 4T 10W-40 točna netur viskozitāti:



Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 20:27#1786

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Tas intervāls nav gluži izzīsts no pirksta.
Visa amerika tā dara. Motors ir stundinieks.

Jā varbūt uztaisot analīzes, varetu arī pavilkt ilgāk, galvenais kas satrauc lai nabūtu eļļā kaukādi gruži, kas aizdambētu eļļošanas kanālus un nenobeigtu šāles.


17 Jul 2013, 17:27:01 Ferre rakstīja:

17 Jul 2013, 17:10:52 tuciz rakstīja:

17 Jul 2013, 15:33:57 El_Camino rakstīja:
Motorsportā arī pērku, vienreiz no ebay.de pasūtiju kannu, bet diži lētak nesanāk.
Amerikāņi arī lieto Aprīļiem, tapēc arī es sāku.
Jācer ka kaplos labi arī turpmāk, 12Ls/l nav lēti, un ja vēl jāmaina ik pēc 500km bet dzinēja remonts izmaksā vairāk...


katrus 500km? nav takā bish par treknu?
augstas kvalitātes eļļām darbamūžsh ir kuda labāks. es saprastu ja optima līniju mainītu ik pa 500km

Ik pa 500 km šķiet bieži.., bet laikam jau atkarīgs kādā režīmā dzenā cik tad bieži būtu jāmaina pie normālas ekspluatācijas.. braucot pamatā vidējos apgriezienos..


-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Niere
17. Jul 2013, 20:29#1787

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


17 Jul 2013, 20:27:16 El_Camino rakstīja:
Tas intervāls nav gluži izzīsts no pirksta.
Visa amerika tā dara. Motors ir stundinieks.

Jā varbūt uztaisot analīzes, varetu arī pavilkt ilgāk, galvenais kas satrauc lai nabūtu eļļā kaukādi gruži, kas aizdambētu eļļošanas kanālus un nenobeigtu šāles.

vai ir šāda pieredze?
un ko īsti uzskati par gružiem?

Offline

Naits
17. Jul 2013, 20:32#1788

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Izklausās mazliet pārspīlēti, viņam vajadzētu būt intervālam ap kādi 3000km un kaut kāda 10w60

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 20:51#1789

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

www.apriliaforum.com
tur ir daudz stāstu par to kā aprauj šāles. Protams ka neviens nevar 100% pierādīt ka eļļa tik mainīta pārāk reti vai kas tāds. Nezinu. Man personīgi šķiet drošāk samainīt eļļu pa 20ls biežāk, nevis ieguldīt 1000ls kloķenes, klaņu u.t.t. maiņā.

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Naits
17. Jul 2013, 20:54#1790

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Principā jau taisnība, samaini sirdsmieram un tik mauc. Pie tā daudzuma , kas Tev tur ietiekša.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

El_Camino
17. Jul 2013, 20:55#1791

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Nu jā, man ir 1.25l motorā un 0.55l kārbā.

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

QQlis
18. Jul 2013, 16:16#1792

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Jautājums Nieres Personāžam:
Kuru no variantiem labāk liet iekšā

1. =21&f[viscosity]=28]Motul 5100 4T 10W40 Pussintētika

vai

2. =21&f[viscosity]=28]Motul 7100 4T 10W40 100% sintētika

Mocis - Bandīts 600`nieks
Braukšanas režīms: pamatā pilsēta, bet nedēļas nogalēs garie gabali + plus pietiekami bieži redz arī redlainu

-----------------

Offline

Decy
18. Jul 2013, 17:23#1793

Kopš: 04. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Kawasaki zx10r 11


18 Jul 2013, 16:16:55 QQlis rakstīja:
Jautājums Nieres Personāžam:
Kuru no variantiem labāk liet iekšā

1. =21&f[viscosity]=28]Motul 5100 4T 10W40 Pussintētika

vai

2. =21&f[viscosity]=28]Motul 7100 4T 10W40 100% sintētika

Mocis - Bandīts 600`nieks
Braukšanas režīms: pamatā pilsēta, bet nedēļas nogalēs garie gabali + plus pietiekami bieži redz arī redlainu


Manam suzuki gsr600 k7 ari interese sis jautajums Jau 2k km ar 5100 un vis cotka.
Cik es sapratu, 5100 ari ir 100% sintetika, bet ne 100% no estera.

MOTUL 5100 Ester. This Ester based oil is blended with PAO technology to reduce the cost and still offer one of the best motorcycle oils on the market.

"There are two principal classes of base stocks used in real synthetic oils: synthesized hydrocarbons (PAOs) and organic esters."
links

Citi razotaji tadu ellu sauc par full synthetic.

Ja es kko nepareizi uzraxtiju, tad liels lugums lai lietotajs Niere mani palabo.

Offline

andrejins
18. Jul 2013, 17:33#1794

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


18 Jul 2013, 17:23:04 Decy rakstīja:

18 Jul 2013, 16:16:55 QQlis rakstīja:
Jautājums Nieres Personāžam:
Kuru no variantiem labāk liet iekšā

1. =21&f[viscosity]=28]Motul 5100 4T 10W40 Pussintētika

vai

2. =21&f[viscosity]=28]Motul 7100 4T 10W40 100% sintētika

Mocis - Bandīts 600`nieks
Braukšanas režīms: pamatā pilsēta, bet nedēļas nogalēs garie gabali + plus pietiekami bieži redz arī redlainu


Manam suzuki gsr600 k7 ari interese sis jautajums Jau 2k km ar 5100 un vis cotka.
Cik es sapratu, 5100 ari ir 100% sintetika, bet ne 100% no estera.

MOTUL 5100 Ester. This Ester based oil is blended with PAO technology to reduce the cost and still offer one of the best motorcycle oils on the market.

"There are two principal classes of base stocks used in real synthetic oils: synthesized hydrocarbons (PAOs) and organic esters."
links

Citi razotaji tadu ellu sauc par full synthetic.

Ja es kko nepareizi uzraxtiju, tad liels lugums lai lietotajs Niere mani palabo.


MOTUL 5100 ir pussintētika! 7100 ir sintētika...

Tas vismaz cik man zināms! Pats šodien mainīšos, bet pēc nelāgajiem rakstiem un info par un ap motul, mainīšu uz castrol... arī 10w40 bet sintētika! (konkrētāk jaunā būs: Castrol POWER 1 4T 10W40)

[ Šo ziņu laboja andrejins, 18 Jul 2013, 17:40:23 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Sliktais
18. Jul 2013, 17:40#1795

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


18 Jul 2013, 17:33:21 andrejins rakstīja:

MOTUL 5100 ir pussintētika! 7100 ir sintētika...

Tas vismaz cik man zināms! Pats šodien mainīšos, bet pēc nelāgajiem rakstiem un info par un ap motul, mainīšu uz castrol... arī 10w40 bet sintētika!

Vot par kastroli neko labu pateikt nevaru. Bm uz 1000 km apkopi (pirmo) ielēja to *ūdu, kad bija nobraukti 5000 km bija jāpieliej kādi 700 ml, lai būtu augšējais līmenis. Rudenī nomainīju uz citu eļļu (šoreiz ne motuli), uz šiltes pie 11k km, nekas nekur nezūd, nav jāpielej. Kastrolis bija kkāda 10w50.
Par motuli, ap 10 gadiem saviem aparātiem leju tikai motuli, ne lēto galu, nekādas šaizes nav novērotas.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

mexa
18. Jul 2013, 17:45#1796

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es lēju 7100 MA2 pa tricāru dabūju, motori klusāki palika, vispār jau sen motuli lejam dažādāko, bet nu personīgi sliktas pieredzes nebija, bet reāli uz aci jau nepamanīsi

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Decy
18. Jul 2013, 18:16#1797

Kopš: 04. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 77

Braucu ar: Kawasaki zx10r 11


MOTUL 5100 ir pussintētika! 7100 ir sintētika...

Tas vismaz cik man zināms! Pats šodien mainīšos, bet pēc nelāgajiem rakstiem un info par un ap motul, mainīšu uz castrol... arī 10w40 bet sintētika! (konkrētāk jaunā būs: Castrol POWER 1 4T 10W40)


"Semi-synthetic oils (also called 'synthetic blends') are blends of mineral oil with no more than 30% synthetic oil.
Synthetic motor oils are man-made oils from the following classes of lubricants: Polyalphaolefin (PAO) and Synthetic esters." <wiki>

5100 ir 100% sintetiska ella, poa + esters, 7100 ir 100% no estera.

[ Šo ziņu laboja Decy, 18 Jul 2013, 18:17:39 ]

Offline