Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
tipin6
06. Jul 2012, 21:20#15921

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


06 Jul 2012, 20:35:57 drago rakstīja:

06 Jul 2012, 19:53:34 LBRichY rakstīja:
Šodien sanāca piešķilt moci! BĒĒT - sāku to sildīt uzliku uz čoka - pēc kādām 3min... pirmo reizi nokrita apgriezieni no 2,5 līdz 0,8, tad atgriezās pie 2,5, trīs sekundes padarbojās, atkal nolaida līdz 0,8 un tad vnk noslāpa!!!

Nevarētu tā būt, ka tas ir saistīts ar gaisa, vai benzīna filtru???

Jo pēc noslāpšanas, moci uzreiz piedarbināt nevarēja, jo vispār neko negrieza un starteris nemaz nestrādāja, bet pēc kāda laika, kaut ko nedaudz grieza, bet izklausījās itkā sestos aķis un pārstāja griezt!!!

Kā ir ar tiem filtriem? Tie varētu būt pie vainas???




atvaino, draugs, foruma gaisregis ir aizgaajis vasaras atvalinaajumaa, taa ka uzdodot shitik interesantus jautaajumus, tici vai nee, ljoti vajadziiga ir konkreeta informaacija - kas pa moci, kaada dzeseeshana, kaada baroshanas sisteema - karburatori vai sprice, uttp.
citaadi tev tipa "klepus un deguns niez - nosakiet diagnozi, un kaa aarsteet" - a kam tie simptomi - kuivinzin, vecmaatei, ziidainim, vai kakjim...?
goda vaards, ar galvu vajag tak arii vismaz reizeem meeginaat domaat, nevis izmantot to tikai kaa pakaramo cepurei...


drago saki ka tu tikai izliecies?

varbūt vēl neesi pamanījis tādu ailīti šajā saitā kur rakstīts "braucu ar" bez tam iepriekšējajā postā viņš jau norādīja kuram mocim tā vaina...

bet Lbrichy kad iedevi ručka ko viņš darīja, gura nost? un ja ir iespēja tad tomēr to aķi uzlādē....

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 21:26#15922

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626

tipiņ!!!

Arī tev pateicos par vismaz kaut kādu atbildi!!!!

Jā - kad devu ručkā mocis vairs negribēja iet uz priekšu un sāka nogurt!! Kad jau bija pa lēnu un iemetu pirmajā robā, devu virsū - saraustījās - izspiedu sajūgu un viņš noslāpa!!!
Šodien, kā jau rakstīju, pielaidu pēc 12-15h stāvēšanas, 4min strādāja, bet pēc tam vienkārši noslāpa - ja aķis būtu švaks, tad jau pat nepielaistu!!! Vai tad aķis nav pārsvarā tam domāts?? (es to precīzi nezinu, tāpēc uzdodu tik retorisku jautājumu)

-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

tipin6
06. Jul 2012, 21:29#15923

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

pats šodien baigi iegrābos... atstāju lukturus ieslēgtus un vakarā pilnīgi nekādas dzīvības pazīmes, pat bija aizdoma ka kkur elektrības padevē sāku baudīt visus kontaktus pēc kārtas.. bet izrādās galīgs sausums aķī... uzstūmu un pat tad tā negribīgi pieleca, tā parasti man nav.

Offline

drago
06. Jul 2012, 21:30#15924

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .



Nez vai tu pats biji tik pat spics čalis, kad tev pirmo reizi noplīsa mocis!!! Savu pauri arī izmantoji vairāk par cepures nēsāšanu???

man pirmo moci nopirka, kad man bija 13 gadu. peec ilgas kaukshanas - neejoshu, bez karburatora, ar dazaadaam cilindru galvaam, un faaras un centraalaa sleedza vietaa bija nogriezts vadu kuulis. taa ka pie piedarbinaashanas un peec tam arii braukshanas tiku peec saliidzinoshi ilgas literatuuras un elektrosheemu studeeshanas un lot of works.
peec tam diezgan ilgu laiku esmu intereseejies par ieksdedzes dzineeju diagnostiku. bet nu reakcija tev ir tipiska - noraadot uz tavu kljuudu, kura ir aciimredzqama, atbildee uzbrauciens tipa "da tu pats nikuja nezinaaji, kad tev pirmaa tehnika nopliisa!".
nu ta vot - atskiriibaa no tevis - zinaaju gan. un kad uzdodu jautaajumu ar ceriibu sakariigu atbildi dabuut, noraadu maksimaali daudz informaacijas, kura vareetu paliidzeet probleemas diagnostikaa. a tev noveelu doties uz servisu - mosh i tur sataisiis...:\

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

tipin6
06. Jul 2012, 21:33#15925

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

nu karbūži... vakar tāpat krošaču čakarējām.... lai gan baigi jocīgi, ja tu brauci un tev vnk noslāpa.. pamēģini moš ar starta gāzīti filtrā iepūst ja pielec kārtīgi izgāzēt moš aiziet..
Nu jā ja aķis starteri griež tad ir okey...

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 21:51#15926

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626


06 Jul 2012, 21:30:25 drago rakstīja:


Nez vai tu pats biji tik pat spics čalis, kad tev pirmo reizi noplīsa mocis!!! Savu pauri arī izmantoji vairāk par cepures nēsāšanu???

man pirmo moci nopirka, kad man bija 13 gadu. peec ilgas kaukshanas - neejoshu, bez karburatora, ar dazaadaam cilindru galvaam, un faaras un centraalaa sleedza vietaa bija nogriezts vadu kuulis. taa ka pie piedarbinaashanas un peec tam arii braukshanas tiku peec saliidzinoshi ilgas literatuuras un elektrosheemu studeeshanas un lot of works.
peec tam diezgan ilgu laiku esmu intereseejies par ieksdedzes dzineeju diagnostiku. bet nu reakcija tev ir tipiska - noraadot uz tavu kljuudu, kura ir aciimredzqama, atbildee uzbrauciens tipa "da tu pats nikuja nezinaaji, kad tev pirmaa tehnika nopliisa!".
nu ta vot - atskiriibaa no tevis - zinaaju gan. un kad uzdodu jautaajumu ar ceriibu sakariigu atbildi dabuut, noraadu maksimaali daudz informaacijas, kura vareetu paliidzeet probleemas diagnostikaa. a tev noveelu doties uz servisu - mosh i tur sataisiis...:\


Drago... es neesmu tu!! Man neviens neko nekad normāli nav pircis, pats beidzot sakrāju pēdējo naudiņu un piepildīju savu sapni!!! Man vairs sen nav 13, 20 gadi, lai varētu visu dienu čakarēties ap moci! Man, tāpat kā daudziem motopoweristiem, maz brīvā laika un ja tas arī ir, tie jāpavada kopā ar ģimeni, ap dzīvokli, labi ja sanāk vecākus apraudzīt!!!
Jocīgi tik tas, ka tu tik gudrs, bet ne sūda tā arī neesi uzrakstījis - kādu nebūt diagnozi, tu esi kārtējais no tiem dir...ējiem, kuri raksta par to, kur neesmu ielicis komatu, nevis, lai palīdzētu manā problēmā
Vari atslābt, gan jau citi palīdzēs, tiem kam motocikli ir kas īpašs

[ Šo ziņu laboja LBRichY, 06 Jul 2012, 21:55:16 ]



-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 21:54#15927

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626

Uz servisu dzīšu, pats no sevis, kā mana mazda, mocis gan jau nesāks strādāt!!!
Paldies drago!!!
Paldies tipin6

Man tiešām liekas, ka benzīna filtrs aizdirsies, jo viss strādā, iespējams kādā no momentiem, benzīns vairs netiek padots uz dzinēju un līdz ar to tas vienkārši noslāpst!!!
Tik jocīgi, ka pēc kāda laiciņa, starteris griež (ļoti vāji - faktiski mirstot), bet aizsvilināt katlus galīgi nesanāk!!!

-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

drago
06. Jul 2012, 21:56#15928

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .

nedomaaju ka tu sapratiisi, ja tev arii otrreiz pateiks to pashu ( neesi jauniibaa par milici vai armijaa straadaajis? ), bet nu - diagnostika, it seviskji neelementaaros ( textbooks) variantos ir visai sarezgiita lieta. un maksimaalas informaacijas truukuma gadiijumaa daudzmaz preciizu diagnozi izdot ir praktiski nereaali. it seviskji njemot veeraa, ka pirmoreiz noslaapstot, kaa tu rakstiiji, no dzineeja naaca diivainas metaaliskas skanjas - vareetu buut kautkas gana kompliceets un nelabs. peec filtriem neizklausaas, man skiet. iespeejams, elektriska probleema - kautkaads iisais kjeedee, un apgriezienu kritums notiek jo viens / divi cilindri izrubiijas? tu praktiski nekaadu deriigu informaaciju diagnostikai nedod, as so nekaadu sakariigu diagnozi, pat pienjeemumu liimenii, nav iespeejas izdot.

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

kidd
06. Jul 2012, 21:57#15929

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

pamēģini no sākuma vnk tukšgaitas skrūvi paregulēt. man identiski bija gan ar gsx600, gan ar RF900. bik pagrozīju, viss nostājās savās vietās un bija čiki

Offline

drago
06. Jul 2012, 21:58#15930

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


06 Jul 2012, 21:57:14 kidd rakstīja:
pamēģini no sākuma vnk tukšgaitas skrūvi paregulēt. man identiski bija gan ar gsx600, gan ar RF900. bik pagrozīju, viss nostājās savās vietās un bija čiki

aha faaru veel notiiri, un riepu paspaardi

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

kidd
06. Jul 2012, 21:59#15931

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

drago - ej vienkārši nahuj un vēlams nenāc atpakaļ

Offline

tipin6
06. Jul 2012, 22:01#15932

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


06 Jul 2012, 21:54:38 LBRichY rakstīja:
Uz servisu dzīšu, pats no sevis, kā mana mazda, mocis gan jau nesāks strādāt!!!
Paldies drago!!!
Paldies tipin6

Man tiešām liekas, ka benzīna filtrs aizdirsies, jo viss strādā, iespējams kādā no momentiem, benzīns vairs netiek padots uz dzinēju un līdz ar to tas vienkārši noslāpst!!!
Tik jocīgi, ka pēc kāda laiciņa, starteris griež (ļoti vāji - faktiski mirstot), bet aizsvilināt katlus galīgi nesanāk!!!

A tu pamēģināji motoru kārtīgi izgriezt? un starteris griež vāji jo aķis sauss uzlādē to un mēģini ar starta gāzi izgāzē un moš serviss nebūs vajadzīgs?

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 22:13#15933

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626


06 Jul 2012, 22:01:40 tipin6 rakstīja:

06 Jul 2012, 21:54:38 LBRichY rakstīja:
Uz servisu dzīšu, pats no sevis, kā mana mazda, mocis gan jau nesāks strādāt!!!
Paldies drago!!!
Paldies tipin6

Man tiešām liekas, ka benzīna filtrs aizdirsies, jo viss strādā, iespējams kādā no momentiem, benzīns vairs netiek padots uz dzinēju un līdz ar to tas vienkārši noslāpst!!!
Tik jocīgi, ka pēc kāda laiciņa, starteris griež (ļoti vāji - faktiski mirstot), bet aizsvilināt katlus galīgi nesanāk!!!

A tu pamēģināji motoru kārtīgi izgriezt? un starteris griež vāji jo aķis sauss uzlādē to un mēģini ar starta gāzi izgāzē un moš serviss nebūs vajadzīgs?


Paskaidro konkrētāk???
Piešķiļot moci, uzgriezt pilnu pulksteni pāris reizes???
Man cilindri neizlidos no motora telpas???

Kidd... man, tiešām, mocis ir kā nonākt laukos naktī! Pilnīga tumsa Man pat neerti tev prasīt, kas tā par skrūvi!!! Es pieregulēšu da jeb ko, lai tik varu braukt uz diviem riteņiem!!!
Man tulīt, tulīt no ķīnas nāk jauna plastmasa, mocim jābūt kā konfektei uz to brīdi!!!!

-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

kidd
06. Jul 2012, 22:16#15934

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

nezinu, kur F3 ir tā skrūve. F4 ir labajā pusē, netālu no kāpšļa. vismaz mqanējam

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 22:26#15935

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626


06 Jul 2012, 22:16:55 kidd rakstīja:
nezinu, kur F3 ir tā skrūve. F4 ir labajā pusē, netālu no kāpšļa. vismaz mqanējam


Manā Deustche manual grāmatiņā skaidri un gaiši raktīsts Honda CBR 600 F (ne F2, ne F3, ne F4)
Man ir tīrasiņu eFinieks!


-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 22:32#15936

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626

Bet enīvei!! Paldies Jums liels, ka vismaz cenšaties palīdzēt!! Laikam jau noteikti pamēģināšu viņu izgāzēt un tad noteikti sūtīšu nākamnedēļ uz servisu, lai skatās - bet es nezkāpēc ticu, ka vaina ir filtros!!

Braucot lejā no akmens tilta no 4 roba nometu uz 2 uzreiz, palaidu vaļā sajūgu un mocis pietiekami rezka sabremzējās (es ļoti bieži ar ātrumiem bremzēju), devu ar otro ručkā viss itkā normāli, apgriezos pie luksafora un devu ručkā - gāja, bet ar jocīgu skaņu - pie maksimas atkal sabremzējos, iemetu 2 robā, un jutu ka pakaļējais rats biki nobloķējās un sanesās, nogriezos aiz maksimas un atstāju 2 robā, tad normāli gāja, bet ar jocīgu skaņu, domāju, ka par zemu apgriezieni, iemetu 1 robā, atkal nogriezos - devu ručkā, bruģa skaņa plus jocīga skaņa no apakšas, turpināju braukt un pirms nākamā pagrieziena izspiedu sajūgu - tad mocis noslāpa... end...
Kā jau rakstīju, jau iepriekš biju pamanījis jocīgu smaku nākam tieši no apakšas zem sēdpizīcijas... kaut kas līdzīgs starp kaķu mīzeļiem un svilumu...
Neko vairāk nespēju raksturot, tas ir viss ko es saprotu no moča

[ Šo ziņu laboja LBRichY, 06 Jul 2012, 22:33:41 ]



-----------------
Tač saņemies!!!

Offline

Difers
06. Jul 2012, 22:36#15937

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Nav jau jēga skaidrot, ja neko nesaprot...
Sāc ar to ka saproti kāpēc negriež starteris...
* aķis
* starteris
* varbūt motors nemaz negriežas...
Ja starteris ir sācis griezt, tad tiec skaidrībā vai pie karburatoriem vai iesmidzes pienāk degviela. (varbūt beigusies)
Ko vēl cilvēks neredzot moci var tev palīdzēt...
Mazliet rokas jānosmērē un smadzenes jāpakustina, ja nē atver maku un ved uz servisu, vai pie kāda speciālista.

Offline

Difers
06. Jul 2012, 22:39#15938

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


06 Jul 2012, 22:32:12 LBRichY rakstīja:
Bet enīvei!! Paldies Jums liels, ka vismaz cenšaties palīdzēt!! Laikam jau noteikti pamēģināšu viņu izgāzēt un tad noteikti sūtīšu nākamnedēļ uz servisu, lai skatās - bet es nezkāpēc ticu, ka vaina ir filtros!!

Braucot lejā no akmens tilta no 4 roba nometu uz 2 uzreiz, palaidu vaļā sajūgu un mocis pietiekami rezka sabremzējās (es ļoti bieži ar ātrumiem bremzēju), devu ar otro ručkā viss itkā normāli, apgriezos pie luksafora un devu ručkā - gāja, bet ar jocīgu skaņu - pie maksimas atkal sabremzējos, iemetu 2 robā, un jutu ka pakaļējais rats biki nobloķējās un sanesās, nogriezos aiz maksimas un atstāju 2 robā, tad normāli gāja, bet ar jocīgu skaņu, domāju, ka par zemu apgriezieni, iemetu 1 robā, atkal nogriezos - devu ručkā, bruģa skaņa plus jocīga skaņa no apakšas, turpināju braukt un pirms nākamā pagrieziena izspiedu sajūgu - tad mocis noslāpa... end...
Kā jau rakstīju, jau iepriekš biju pamanījis jocīgu smaku nākam tieši no apakšas zem sēdpizīcijas... kaut kas līdzīgs starp kaķu mīzeļiem un svilumu...
Neko vairāk nespēju raksturot, tas ir viss ko es saprotu no moča

Pēc šitā jau izklausās ka tas motors ir noklājies...
Kam jānotiek lai liktos ka ar otro ātrumu vairs nevelk...
Un ja beigās ritenis nošļūca tad jāizdara secinājumi kāpēc starteris negriež...
Varbūt ka dzeses šķidrums jau sen kā beidzies...

Offline

drago
06. Jul 2012, 22:50#15939

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


06 Jul 2012, 22:39:48 Difers rakstīja:

06 Jul 2012, 22:32:12 LBRichY rakstīja:
Bet enīvei!! Paldies Jums liels, ka vismaz cenšaties palīdzēt!! Laikam jau noteikti pamēģināšu viņu izgāzēt un tad noteikti sūtīšu nākamnedēļ uz servisu, lai skatās - bet es nezkāpēc ticu, ka vaina ir filtros!!

Braucot lejā no akmens tilta no 4 roba nometu uz 2 uzreiz, palaidu vaļā sajūgu un mocis pietiekami rezka sabremzējās (es ļoti bieži ar ātrumiem bremzēju), devu ar otro ručkā viss itkā normāli, apgriezos pie luksafora un devu ručkā - gāja, bet ar jocīgu skaņu - pie maksimas atkal sabremzējos, iemetu 2 robā, un jutu ka pakaļējais rats biki nobloķējās un sanesās, nogriezos aiz maksimas un atstāju 2 robā, tad normāli gāja, bet ar jocīgu skaņu, domāju, ka par zemu apgriezieni, iemetu 1 robā, atkal nogriezos - devu ručkā, bruģa skaņa plus jocīga skaņa no apakšas, turpināju braukt un pirms nākamā pagrieziena izspiedu sajūgu - tad mocis noslāpa... end...
Kā jau rakstīju, jau iepriekš biju pamanījis jocīgu smaku nākam tieši no apakšas zem sēdpizīcijas... kaut kas līdzīgs starp kaķu mīzeļiem un svilumu...
Neko vairāk nespēju raksturot, tas ir viss ko es saprotu no moča

Pēc šitā jau izklausās ka tas motors ir noklājies...
Kam jānotiek lai liktos ka ar otro ātrumu vairs nevelk...
Un ja beigās ritenis nošļūca tad jāizdara secinājumi kāpēc starteris negriež...
Varbūt ka dzeses šķidrums jau sen kā beidzies...

vinjiem gaazu sadales mehaanisms ar kjeedi piedzenas, jeb gadaas varianti ar zobsiksnu?
pie padilushas kjeedes un zobratiem ir iespeejama paarleskshana pa zobiem? peec tiem tekstiem man liktos, ka ir iespeeja tam, ka faazes nobiiidiijushaas. tas gan neizskaidro, kaapeec peec pastaaveeshanas tas motors meedz pielaisties, un bez diivainaam skanjaam, cik noprotu...?

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

LBRichY
06. Jul 2012, 22:51#15940

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Mazda 626


06 Jul 2012, 22:39:48 Difers rakstīja:

06 Jul 2012, 22:32:12 LBRichY rakstīja:
Bet enīvei!! Paldies Jums liels, ka vismaz cenšaties palīdzēt!! Laikam jau noteikti pamēģināšu viņu izgāzēt un tad noteikti sūtīšu nākamnedēļ uz servisu, lai skatās - bet es nezkāpēc ticu, ka vaina ir filtros!!

Braucot lejā no akmens tilta no 4 roba nometu uz 2 uzreiz, palaidu vaļā sajūgu un mocis pietiekami rezka sabremzējās (es ļoti bieži ar ātrumiem bremzēju), devu ar otro ručkā viss itkā normāli, apgriezos pie luksafora un devu ručkā - gāja, bet ar jocīgu skaņu - pie maksimas atkal sabremzējos, iemetu 2 robā, un jutu ka pakaļējais rats biki nobloķējās un sanesās, nogriezos aiz maksimas un atstāju 2 robā, tad normāli gāja, bet ar jocīgu skaņu, domāju, ka par zemu apgriezieni, iemetu 1 robā, atkal nogriezos - devu ručkā, bruģa skaņa plus jocīga skaņa no apakšas, turpināju braukt un pirms nākamā pagrieziena izspiedu sajūgu - tad mocis noslāpa... end...
Kā jau rakstīju, jau iepriekš biju pamanījis jocīgu smaku nākam tieši no apakšas zem sēdpizīcijas... kaut kas līdzīgs starp kaķu mīzeļiem un svilumu...
Neko vairāk nespēju raksturot, tas ir viss ko es saprotu no moča

Pēc šitā jau izklausās ka tas motors ir noklājies...
Kam jānotiek lai liktos ka ar otro ātrumu vairs nevelk...
Un ja beigās ritenis nošļūca tad jāizdara secinājumi kāpēc starteris negriež...
Varbūt ka dzeses šķidrums jau sen kā beidzies...


Tā ir no trakākajām lietām, kuru negribās pieņemt, ka varētu būt motors noklājies, jo uz to pusi velk!! Bet kapēc šodien es viņu piešķīlu un viņš griezās??? Benzīns ir pietiekamā daudzumā!!!
Sākumā likās, ka robi aizgājuši pa pieskari un mocis vienkārši nogrieza dzinēju, lai vēl vairāk sūdus nesataisītu!!!

-----------------
Tač saņemies!!!

Offline