Autors | Ziņojums |
Naits | 30. Jun 2012, 10:43 | #15801 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Tev tur gadījumā nav brembo radiālā bremzmašīna, tā kura jājauc ārā lai tos hēbeļus nomainītu? Varbūt nepareizi saliki vai sabojāji ko liekot kopā?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Fastarow | 30. Jun 2012, 10:48 | #15802 |
|
Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| ja ķīniešu hēbeļi tad reizem var gadīties tā ka viņi līdz galam neļauj virzulītim atnakt atpakaļ. attiecīgi tu bremzē un kačā bremzes visu laiku. attiecīgi ritenis pēc laika var ķīlēties. pārbaudi vai virzuļa gajiens ir pilnīgs
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
|
Offline | |
|
akamviegli | 30. Jun 2012, 10:55 | #15803 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 363
Braucu ar: RSV Mille R
|
30 Jun 2012, 10:43:44 Naits rakstīja:
Tev tur gadījumā nav brembo radiālā bremzmašīna, tā kura jājauc ārā lai tos hēbeļus nomainītu? Varbūt nepareizi saliki vai sabojāji ko liekot kopā?
Ir gan Brembo.. bet pirmā dzirdēšana, ka tā jājauc ārā.. :P hmm... ljoti iespeejams, ka kas nav liidz galam pareizi salikt... jo no OEM hēbeļiem tiek ņemts cilindrīts, kas nāk iekšā bremzmašīnā.. varbūt esmu to šķībi ielicis vai kā.. bet vai tad to pašu bremzmašīnu maz var izjaukt..?
P.S.
Ar sajūgu itkā viss chiki.. tiku galaa tikai ar atgaisošanu.. |
Offline | |
|
|
Naits | 30. Jun 2012, 11:14 | #15804 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Ēriks stāstīja ka viņam, lai nomainītu bremžu hēbeli esot baigais čakars un jājaucot tur kas ārā, tāpēc pieļauju ka tev ir līdzīgi un tas jau uzreiz pavairo iespējas kur kļūdīties. Par to neatspiešaanu ar reāls variants, kā arī pačeko regulāciju, varbūt aizgriezta kur nemērā. Pašam ir gadījies palikt uz ceļa ar uzvārītām un sabloķētām bremzēm.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
MIGs | 30. Jun 2012, 12:14 | #15805 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ar lētajiem ķīniešu hēbeļeim var tā gadīties !
Noliec abus blakām un paskaties/samēri varbūt ieraugi kādu atšķirību ?!
Uzliec atpakaļ orģinālos un sapratīsi ir vaina hēbeļos vai kur citur.
-----------------
|
Offline | |
|
shkapars | 30. Jun 2012, 12:14 | #15806 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
30 Jun 2012, 10:48:11 Fastarow rakstīja:
ja ķīniešu hēbeļi tad reizem var gadīties tā ka viņi līdz galam neļauj virzulītim atnakt atpakaļ. attiecīgi tu bremzē un kačā bremzes visu laiku. attiecīgi ritenis pēc laika var ķīlēties. pārbaudi vai virzuļa gajiens ir pilnīgs
+1,
vajag pārbaudīt, lai ar jaunajiem hēbeļiem virzulis atnāk atpakaļ līdz galam. ar ir nācies pielabot hēbeli |
Offline | |
|
akamviegli | 30. Jun 2012, 12:53 | #15807 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 363
Braucu ar: RSV Mille R
|
30 Jun 2012, 12:14:23 shkapars rakstīja:
30 Jun 2012, 10:48:11 Fastarow rakstīja:
ja ķīniešu hēbeļi tad reizem var gadīties tā ka viņi līdz galam neļauj virzulītim atnakt atpakaļ. attiecīgi tu bremzē un kačā bremzes visu laiku. attiecīgi ritenis pēc laika var ķīlēties. pārbaudi vai virzuļa gajiens ir pilnīgs
+1,
vajag pārbaudīt, lai ar jaunajiem hēbeļiem virzulis atnāk atpakaļ līdz galam. ar ir nācies pielabot hēbeli
Hmm.. tā varētu būt, ka neatnāk līdz galam atpakaļ... jo kad hēbeli atspiež atpakaļ- ārā, tad bremzes nedaudz atbloķējas.. tā kā pēc loģikas sanāk, ka laikam tiešām cilindrīts neatnāk atpakaļ..
P.S.
kā pielabot hēbeli..? |
Offline | |
|
katerhams | 30. Jun 2012, 13:54 | #15808 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
kā pielabot hēbeli..?
ar pielaboshanas metodi
neesmu redzeejis kaads vinsh tev izskataas, bet domaaju ka shkapars bija domaajis pleca proporciju pamainiit vai atdures... [ Šo ziņu laboja katerhams, 30 Jun 2012, 13:56:25 ]
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|
uvelis | 30. Jun 2012, 15:39 | #15809 |
|
Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
| Droši vien, ka fleksīti vajag saukt palīgā...
----------------- ...one life - live it... |
Offline | |
|
shkapars | 30. Jun 2012, 16:14 | #15810 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| man nācās pievīlēt izcilni, kas spiež stienīti. citam var ieeurbt biš dziļāk tā stienīša atdures vietu. tas kāda kuram konstrukcija. galvenais skaties, kāda iemesla dēļ neļauj atnākt atpakaļ. var būt arī vienkārši hēbeļa atdure pret stiprinājuma kronšteinu neļauj hēbelim atnākt atpakaļ līdz galam. pajauc, tad jau izdomāsi
jā, vēl, modificē hēbeli nevis orģinālo detaļu, citādi nākošreiz var modificētās daļas pietrūkt[ Šo ziņu laboja shkapars, 30 Jun 2012, 16:18:23 ] |
Offline | |
|
Archy96 | 30. Jun 2012, 23:43 | #15811 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nepietiekams hēbeļa gājiens - 100%, neļauj cilindrītim atnākt līdz galam atpakaļ, tamdēļ ķīlējās.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
katerhams | 30. Jun 2012, 23:59 | #15812 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
| teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet, pie miera staavoklja puspieveerta galvenaa cilindra virzulja rodas probleemas ar atgaisoshanu, jo piepluudei saaak aptruukties piepluustoshais eljas materiaals, bet sheit nevajadzeetu buut nekaada sakara ar kjiileeshanu.... ar kjiileeshanu ir probleemas tad, kad alu bremzhu suports paarkarstot bremzhu virzuliisha chaulu deformee (parasti paliek ovaala, pietiek ar 3/10mm uz ~30mm diametru), to var paarbaudiit un izmeeriit, bet parastam mirstiigajam taada meerinstrumenta kabataa nav...(p.s.biidmers nav meerinstruments, bet smalks lineaals ) [ Šo ziņu laboja katerhams, 01 Jul 2012, 00:11:04 ]
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|
Archy96 | 01. Jul 2012, 00:11 | #15813 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 Jun 2012, 23:59:41 katerhams rakstīja:
teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet, pie miera staavoklja puspieveerta galvenaa cilindra virzulja rodas probleemas ar atgaisoshanu, jo piepluudei saaak aptruukties piepluustoshais eljas materiaals, bet sheit nevajadzeetu buut nekaada sakara ar kjiileeshanu.... ar kjiileeshanu ir probleemas tad, kad alu bremzhu suports paarkarstot bremzhu virzuliisha chaulu deformee (parasti paliek ovaala, pietiek ar 3/10mm uz ~30mm diametru), to var paarbaudiit un izmeeriit, bet parastam mirstiigajam taada meerinstrumenta kabataa nav...(biidmers nav meerinstruments, bet smalks lineaals )
Teorētiski - tas ir viens, bet praktiski ir tā, kad tieši dēļ šāda iemesla arī mēdz ķīlēties.
P.S. Bīdmērs IR mērinstruments, tikai pie nosacījuma, ja tas ir digitālais, un ne no lētā gala. 0.01 - 0.02 mm robežās var samērīt
loti labi.
Šis konkrētais eksemplārs ap 200ls [ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Jul 2012, 00:17:16 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
katerhams | 01. Jul 2012, 00:14 | #15814 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
01 Jul 2012, 00:11:54 Archy96 rakstīja:
30 Jun 2012, 23:59:41 katerhams rakstīja:
teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet
Teorētiski - tas ir viens, bet praktiski ir tā, kad tieši dēļ šāda iemesla arī mēdz ķīlēties.
un ja atver atgaisojamo un izliidzina ar atmo spiedienu? spiediena nav, bremzes straadaas, virzuljus nespiezh....[ Šo ziņu laboja katerhams, 01 Jul 2012, 00:15:46 ]
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|
Archy96 | 01. Jul 2012, 00:19 | #15815 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
01 Jul 2012, 00:14:39 katerhams rakstīja:
01 Jul 2012, 00:11:54 Archy96 rakstīja:
30 Jun 2012, 23:59:41 katerhams rakstīja:
teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet
Teorētiski - tas ir viens, bet praktiski ir tā, kad tieši dēļ šāda iemesla arī mēdz ķīlēties.
un ja atver atgaisojamo un izliidzina ar atmo spiedienu? spiediena nav, bremzes straadaas, virzuljus nespiezh....
Vienu momentu nenofiksēji - ja cilindrītis ir nedaudz nospiests un nobloķē kanālu atpakaļ eļļas bačokā, sanāk slēgta sistēma, un savukārt bremžu šķidrumam uzkarstot, tas izplēšās. Nedaudz, bet tomēr izplešās. Nu un kas tad tādā gadījumā mums sanāk, ko [ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Jul 2012, 00:19:49 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
katerhams | 01. Jul 2012, 00:23 | #15816 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
Šis konkrētais eksemplārs ap 200ls
ui, un shitaads katram kabataa citama pat divi...
man ar shitaadu gribas, bet kaut kaa zheel tos latvijas euro rubljus. bija reiz haljava nopirkt 50cm garu biidmeeru ar visu sertifikaacijas centra sertifikaatu pa 10ls, no sertificeeta digitaalaa ar neatteiktos... un ja veel pa 5Ls buutu
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|
Archy96 | 01. Jul 2012, 00:26 | #15817 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Man ir 300 mm garais bīdmērs, pirkts pa 70ls, ir pietiekami precīzs, ja piešaujās, ar kādu spēku jāspiež uz to.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
katerhams | 01. Jul 2012, 00:27 | #15818 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
Nu un kas tad tādā gadījumā mums sanāk, ko
nu labi, sanaak mazliet... bet vai tad juuzerim nekjiileeja visu laiku, gan auksts, gan silts, gan karsts?
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|
katerhams | 01. Jul 2012, 00:39 | #15819 |
|
Kopš: 22. May 2011
Ziņojumi: 380
Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju
|
01 Jul 2012, 00:26:38 Archy96 rakstīja:
Man ir 300 mm garais bīdmērs, pirkts pa 70ls, ir pietiekami precīzs, ja piešaujās, ar kādu spēku jāspiež uz to.
cilindra iekshmeera mikrometru var reizeem atrast pa 30Ls, tas buutu mazliet labaaks... un nav jaapieshaujas, tik jaasaregulee...
----------------- gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt |
Offline | |
|
Archy96 | 01. Jul 2012, 00:42 | #15820 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
01 Jul 2012, 00:39:02 katerhams rakstīja:
01 Jul 2012, 00:26:38 Archy96 rakstīja:
Man ir 300 mm garais bīdmērs, pirkts pa 70ls, ir pietiekami precīzs, ja piešaujās, ar kādu spēku jāspiež uz to.
cilindra iekshmeera mikrometru var reizeem atrast pa 30Ls, tas buutu mazliet labaaks... un nav jaapieshaujas, tik jaasaregulee...
Cilindru iekšējiem diametriem vispār paredzēts speciāls mērāmais, jo tur ar bīdmēru neielīdīsi. Mērinstrumenti - tā ir vesela zinātne, katram mērījumam - savs mērāmais, man ir darbā katalogs uz 1400 lapaspusēm, kur savas 100lpp veltītas tikai mērinstrumentiem, cenu diapazons sākot no dažiem desmitiem, līdz pat vairākiem tūkstošiem, atkarībā no pielietojuma un precizitātes klases. [ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Jul 2012, 00:46:06 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|