Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Naits
30. Jun 2012, 10:43#15801

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Tev tur gadījumā nav brembo radiālā bremzmašīna, tā kura jājauc ārā lai tos hēbeļus nomainītu? Varbūt nepareizi saliki vai sabojāji ko liekot kopā?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Fastarow
30. Jun 2012, 10:48#15802

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

ja ķīniešu hēbeļi tad reizem var gadīties tā ka viņi līdz galam neļauj virzulītim atnakt atpakaļ. attiecīgi tu bremzē un kačā bremzes visu laiku. attiecīgi ritenis pēc laika var ķīlēties. pārbaudi vai virzuļa gajiens ir pilnīgs

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

akamviegli
30. Jun 2012, 10:55#15803

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R


30 Jun 2012, 10:43:44 Naits rakstīja:
Tev tur gadījumā nav brembo radiālā bremzmašīna, tā kura jājauc ārā lai tos hēbeļus nomainītu? Varbūt nepareizi saliki vai sabojāji ko liekot kopā?




Ir gan Brembo.. bet pirmā dzirdēšana, ka tā jājauc ārā.. :P hmm... ljoti iespeejams, ka kas nav liidz galam pareizi salikt... jo no OEM hēbeļiem tiek ņemts cilindrīts, kas nāk iekšā bremzmašīnā.. varbūt esmu to šķībi ielicis vai kā.. bet vai tad to pašu bremzmašīnu maz var izjaukt..?

P.S.
Ar sajūgu itkā viss chiki.. tiku galaa tikai ar atgaisošanu..

Offline

Naits
30. Jun 2012, 11:14#15804

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ēriks stāstīja ka viņam, lai nomainītu bremžu hēbeli esot baigais čakars un jājaucot tur kas ārā, tāpēc pieļauju ka tev ir līdzīgi un tas jau uzreiz pavairo iespējas kur kļūdīties. Par to neatspiešaanu ar reāls variants, kā arī pačeko regulāciju, varbūt aizgriezta kur nemērā. Pašam ir gadījies palikt uz ceļa ar uzvārītām un sabloķētām bremzēm.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

MIGs
30. Jun 2012, 12:14#15805

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ar lētajiem ķīniešu hēbeļeim var tā gadīties !
Noliec abus blakām un paskaties/samēri varbūt ieraugi kādu atšķirību ?!
Uzliec atpakaļ orģinālos un sapratīsi ir vaina hēbeļos vai kur citur.

-----------------

Offline

shkapars
30. Jun 2012, 12:14#15806

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


30 Jun 2012, 10:48:11 Fastarow rakstīja:
ja ķīniešu hēbeļi tad reizem var gadīties tā ka viņi līdz galam neļauj virzulītim atnakt atpakaļ. attiecīgi tu bremzē un kačā bremzes visu laiku. attiecīgi ritenis pēc laika var ķīlēties. pārbaudi vai virzuļa gajiens ir pilnīgs


+1,

vajag pārbaudīt, lai ar jaunajiem hēbeļiem virzulis atnāk atpakaļ līdz galam. ar ir nācies pielabot hēbeli

Offline

akamviegli
30. Jun 2012, 12:53#15807

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R


30 Jun 2012, 12:14:23 shkapars rakstīja:

30 Jun 2012, 10:48:11 Fastarow rakstīja:
ja ķīniešu hēbeļi tad reizem var gadīties tā ka viņi līdz galam neļauj virzulītim atnakt atpakaļ. attiecīgi tu bremzē un kačā bremzes visu laiku. attiecīgi ritenis pēc laika var ķīlēties. pārbaudi vai virzuļa gajiens ir pilnīgs


+1,

vajag pārbaudīt, lai ar jaunajiem hēbeļiem virzulis atnāk atpakaļ līdz galam. ar ir nācies pielabot hēbeli


Hmm.. tā varētu būt, ka neatnāk līdz galam atpakaļ... jo kad hēbeli atspiež atpakaļ- ārā, tad bremzes nedaudz atbloķējas.. tā kā pēc loģikas sanāk, ka laikam tiešām cilindrīts neatnāk atpakaļ..

P.S.
kā pielabot hēbeli..?

Offline

katerhams
30. Jun 2012, 13:54#15808

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


kā pielabot hēbeli..?

ar pielaboshanas metodi
neesmu redzeejis kaads vinsh tev izskataas, bet domaaju ka shkapars bija domaajis pleca proporciju pamainiit vai atdures...

[ Šo ziņu laboja katerhams, 30 Jun 2012, 13:56:25 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

uvelis
30. Jun 2012, 15:39#15809

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču

Droši vien, ka fleksīti vajag saukt palīgā...

-----------------
...one life - live it...

Offline

shkapars
30. Jun 2012, 16:14#15810

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

man nācās pievīlēt izcilni, kas spiež stienīti. citam var ieeurbt biš dziļāk tā stienīša atdures vietu. tas kāda kuram konstrukcija. galvenais skaties, kāda iemesla dēļ neļauj atnākt atpakaļ. var būt arī vienkārši hēbeļa atdure pret stiprinājuma kronšteinu neļauj hēbelim atnākt atpakaļ līdz galam. pajauc, tad jau izdomāsi

jā, vēl, modificē hēbeli nevis orģinālo detaļu, citādi nākošreiz var modificētās daļas pietrūkt

[ Šo ziņu laboja shkapars, 30 Jun 2012, 16:18:23 ]

Offline

Archy96
30. Jun 2012, 23:43#15811

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nepietiekams hēbeļa gājiens - 100%, neļauj cilindrītim atnākt līdz galam atpakaļ, tamdēļ ķīlējās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

katerhams
30. Jun 2012, 23:59#15812

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju

teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet, pie miera staavoklja puspieveerta galvenaa cilindra virzulja rodas probleemas ar atgaisoshanu, jo piepluudei saaak aptruukties piepluustoshais eljas materiaals, bet sheit nevajadzeetu buut nekaada sakara ar kjiileeshanu.... ar kjiileeshanu ir probleemas tad, kad alu bremzhu suports paarkarstot bremzhu virzuliisha chaulu deformee (parasti paliek ovaala, pietiek ar 3/10mm uz ~30mm diametru), to var paarbaudiit un izmeeriit, bet parastam mirstiigajam taada meerinstrumenta kabataa nav...(p.s.biidmers nav meerinstruments, bet smalks lineaals )

[ Šo ziņu laboja katerhams, 01 Jul 2012, 00:11:04 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Archy96
01. Jul 2012, 00:11#15813

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Jun 2012, 23:59:41 katerhams rakstīja:
teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet, pie miera staavoklja puspieveerta galvenaa cilindra virzulja rodas probleemas ar atgaisoshanu, jo piepluudei saaak aptruukties piepluustoshais eljas materiaals, bet sheit nevajadzeetu buut nekaada sakara ar kjiileeshanu.... ar kjiileeshanu ir probleemas tad, kad alu bremzhu suports paarkarstot bremzhu virzuliisha chaulu deformee (parasti paliek ovaala, pietiek ar 3/10mm uz ~30mm diametru), to var paarbaudiit un izmeeriit, bet parastam mirstiigajam taada meerinstrumenta kabataa nav...(biidmers nav meerinstruments, bet smalks lineaals )

Teorētiski - tas ir viens, bet praktiski ir tā, kad tieši dēļ šāda iemesla arī mēdz ķīlēties.

P.S. Bīdmērs IR mērinstruments, tikai pie nosacījuma, ja tas ir digitālais, un ne no lētā gala. 0.01 - 0.02 mm robežās var samērīt
loti labi.



Šis konkrētais eksemplārs ap 200ls

[ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Jul 2012, 00:17:16 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

katerhams
01. Jul 2012, 00:14#15814

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


01 Jul 2012, 00:11:54 Archy96 rakstīja:

30 Jun 2012, 23:59:41 katerhams rakstīja:
teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet

Teorētiski - tas ir viens, bet praktiski ir tā, kad tieši dēļ šāda iemesla arī mēdz ķīlēties.

un ja atver atgaisojamo un izliidzina ar atmo spiedienu? spiediena nav, bremzes straadaas, virzuljus nespiezh....

[ Šo ziņu laboja katerhams, 01 Jul 2012, 00:15:46 ]



-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Archy96
01. Jul 2012, 00:19#15815

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Jul 2012, 00:14:39 katerhams rakstīja:

01 Jul 2012, 00:11:54 Archy96 rakstīja:

30 Jun 2012, 23:59:41 katerhams rakstīja:
teoreetiski pie nenospiesta heebelja attaisot atgaisojamo, sistemas spiediens ar atmo spiedienu izliidzinaatos un nekam nevajadzeetu kjiileet

Teorētiski - tas ir viens, bet praktiski ir tā, kad tieši dēļ šāda iemesla arī mēdz ķīlēties.

un ja atver atgaisojamo un izliidzina ar atmo spiedienu? spiediena nav, bremzes straadaas, virzuljus nespiezh....

Vienu momentu nenofiksēji - ja cilindrītis ir nedaudz nospiests un nobloķē kanālu atpakaļ eļļas bačokā, sanāk slēgta sistēma, un savukārt bremžu šķidrumam uzkarstot, tas izplēšās. Nedaudz, bet tomēr izplešās. Nu un kas tad tādā gadījumā mums sanāk, ko

[ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Jul 2012, 00:19:49 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

katerhams
01. Jul 2012, 00:23#15816

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju




Šis konkrētais eksemplārs ap 200ls

ui, un shitaads katram kabataa citama pat divi...
man ar shitaadu gribas, bet kaut kaa zheel tos latvijas euro rubljus. bija reiz haljava nopirkt 50cm garu biidmeeru ar visu sertifikaacijas centra sertifikaatu pa 10ls, no sertificeeta digitaalaa ar neatteiktos... un ja veel pa 5Ls buutu

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Archy96
01. Jul 2012, 00:26#15817

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Man ir 300 mm garais bīdmērs, pirkts pa 70ls, ir pietiekami precīzs, ja piešaujās, ar kādu spēku jāspiež uz to.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

katerhams
01. Jul 2012, 00:27#15818

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


Nu un kas tad tādā gadījumā mums sanāk, ko

nu labi, sanaak mazliet... bet vai tad juuzerim nekjiileeja visu laiku, gan auksts, gan silts, gan karsts?

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

katerhams
01. Jul 2012, 00:39#15819

Kopš: 22. May 2011

Ziņojumi: 380

Braucu ar: TIG`u pa ļumīniju


01 Jul 2012, 00:26:38 Archy96 rakstīja:
Man ir 300 mm garais bīdmērs, pirkts pa 70ls, ir pietiekami precīzs, ja piešaujās, ar kādu spēku jāspiež uz to.

cilindra iekshmeera mikrometru var reizeem atrast pa 30Ls, tas buutu mazliet labaaks... un nav jaapieshaujas, tik jaasaregulee...

-----------------
gudrs neesmu, bet protu daudz lasīt un patīk gudri pļūtīt

Offline

Archy96
01. Jul 2012, 00:42#15820

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


01 Jul 2012, 00:39:02 katerhams rakstīja:

01 Jul 2012, 00:26:38 Archy96 rakstīja:
Man ir 300 mm garais bīdmērs, pirkts pa 70ls, ir pietiekami precīzs, ja piešaujās, ar kādu spēku jāspiež uz to.

cilindra iekshmeera mikrometru var reizeem atrast pa 30Ls, tas buutu mazliet labaaks... un nav jaapieshaujas, tik jaasaregulee...

Cilindru iekšējiem diametriem vispār paredzēts speciāls mērāmais, jo tur ar bīdmēru neielīdīsi. Mērinstrumenti - tā ir vesela zinātne, katram mērījumam - savs mērāmais, man ir darbā katalogs uz 1400 lapaspusēm, kur savas 100lpp veltītas tikai mērinstrumentiem, cenu diapazons sākot no dažiem desmitiem, līdz pat vairākiem tūkstošiem, atkarībā no pielietojuma un precizitātes klases.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Jul 2012, 00:46:06 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline