Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
26 Mar 2013, 11:00:49 mexa rakstīja:
motula 7100 sintētiskā 10w40 būs priekš hondu V veidniekiem un street triple motora normāla? cena man pa 4L 32 lati, doma paņemt, vai paņemt vecākam motoram(87 gada v veidnieks) biezāku eļļu?
Varu piedāvāt redline 10W40 ..tiesa cipars būs 44ls/par galonu(3,865 litri) | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
25 Mar 2013, 19:17:20 maniac rakstīja:
Man jautājums vairāk bija par "novecošanu". Pa 200ml nepārdod. Cik ilgi var stāvēt aizsāktais litrs?
Man garažā kā reiz ir kārbas/reduktora eļļas pārpalikums 200+ ml, vēl vajag
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5173
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
26 Mar 2013, 11:27:24 Sliktais rakstīja:
25 Mar 2013, 19:17:20 maniac rakstīja:
Man jautājums vairāk bija par "novecošanu". Pa 200ml nepārdod. Cik ilgi var stāvēt aizsāktais litrs?
Man garažā kā reiz ir kārbas/reduktora eļļas pārpalikums 200+ ml, vēl vajag
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks! | Offline | | |
|
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| cūcene..uzminēja [ Šo ziņu laboja mezavecis, 26 Mar 2013, 16:54:46 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
26 Mar 2013, 16:40:53 maniac rakstīja:
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks!
pārliecinies arī, ka tā atbilst API GL-5, nevis GL-4 klasei! | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| spamoshu talāk ..ja kādam kārojas transmisijas eļļas ar slodzes indeksu GL-6 varu līdzēt! | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5173
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
26 Mar 2013, 17:31:24 Niere rakstīja:
26 Mar 2013, 16:40:53 maniac rakstīja:
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks!
pārliecinies arī, ka tā atbilst API GL-5, nevis GL-4 klasei!
Nebaidi! Braukšu skatīties, kas uz bunduļa rakstīts... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ....un tā kā eļļas burka aizsākta + stāvējusi pagrabā, pārbaudi, vai tā nav "piesūkusi" ūdeni.
Monitor Water-In-Oil with the Visual Crackle Test
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
26 Mar 2013, 17:33:46 mezavecis rakstīja:
spamoshu talāk ..ja kādam kārojas transmisijas eļļas ar slodzes indeksu GL-6 varu līdzēt!
čau, veci.
"kārojās" droši vien nebūs labākais motīvs izvēlei.
GL-6 + viskozitāti SAE ##W-250 prasti izmanto darba tehnikai, kur GL-5 + ##W-140 netiek galā.
Ja mocikam rekomendēts GL-5 un ##W-90 un viss darbojas kā paredzēts, nav jēgas taisīt eksperimentus.
Ar eļļām ir tāds likums - VAIRĀK NE TUVU NENOZĪMĒ LABĀK.
citiem vārdiem sakot, lielākoties nevar palielināt vienu parametru, nezaudējot kādu citu.
kā klasisks piemērs tā pati eļļas viskozitāte, kutu katrs otrais uzskate par nepieciešamu palielināt vismaz par vienu klasi. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| mežavecis pm jautāja, vai RedLine 75W90 GL-5 Gear Oil ir īstais produkts bavāriešiem un citiem kardānniekiem, kur presīts API GL-5 + SAE ##W-90.
jā, šis produkts izskatās patiešām pārliecinošs.
pamateļļa poliolesters, kas termāli stabilāks par visiem citiem esteriem. kardānniekiem būtisks arguments.
principā atbilst GL-5, bet izpildot arī GL-6.
ok, ja tas nav panākts ar papildus piedevu pievienošanu, tad apsveicami. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5173
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
26 Mar 2013, 17:38:33 maniac rakstīja:
26 Mar 2013, 17:31:24 Niere rakstīja:
26 Mar 2013, 16:40:53 maniac rakstīja:
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks!
pārliecinies arī, ka tā atbilst API GL-5, nevis GL-4 klasei!
Nebaidi! Braukšu skatīties, kas uz bunduļa rakstīts...
Paskatījos... GL-4+
Ko teiksi? Atlikumu izliet renstelē un ņemt 200 gramus no siktā? Ja tikai parametri atbilst. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
26 Mar 2013, 21:10:39 maniac rakstīja:
26 Mar 2013, 17:38:33 maniac rakstīja:
26 Mar 2013, 17:31:24 Niere rakstīja:
26 Mar 2013, 16:40:53 maniac rakstīja:
Paldies! Bet tad jau lietošu aizsākto.
Izrādās, ka man autoeļļu tirgonis ir iedevis Nieres ieteikto sintētiku 75-90. Spečuks!
pārliecinies arī, ka tā atbilst API GL-5, nevis GL-4 klasei!
Nebaidi! Braukšu skatīties, kas uz bunduļa rakstīts...
Paskatījos... GL-4+
Ko teiksi? Atlikumu izliet renstelē un ņemt 200 gramus no siktā? Ja tikai parametri atbilst.
Varu Tev to atlikumu tāpat uzdāvināt, ir GL-5, sintētika.
[ Šo ziņu laboja Sliktais, 27 Mar 2013, 08:38:40 ]
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
26 Mar 2013, 17:55:42 Niere rakstīja:
26 Mar 2013, 17:33:46 mezavecis rakstīja:
spamoshu talāk ..ja kādam kārojas transmisijas eļļas ar slodzes indeksu GL-6 varu līdzēt!
čau, veci.
"kārojās" droši vien nebūs labākais motīvs izvēlei.
GL-6 + viskozitāti SAE ##W-250 prasti izmanto darba tehnikai, kur GL-5 + ##W-140 netiek galā.
Ja mocikam rekomendēts GL-5 un ##W-90 un viss darbojas kā paredzēts, nav jēgas taisīt eksperimentus.
Ar eļļām ir tāds likums - VAIRĀK NE TUVU NENOZĪMĒ LABĀK.
citiem vārdiem sakot, lielākoties nevar palielināt vienu parametru, nezaudējot kādu citu.
kā klasisks piemērs tā pati eļļas viskozitāte, kutu katrs otrais uzskate par nepieciešamu palielināt vismaz par vienu klasi.
Bļēēē.....būtu Ugunsgrēku lūrējuši, ne spamojuši te... Tagad man arī jāvelkas skatīties, kas manam Agipam 80W-140 par GL-klasi tur uzrādīta... fcuk....
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| renstelē gan eļļu, īpaši jau transmisijas eļļu, negāz
bet bez API GL-5 nu nekā...
varu Tev sarežģīt dzīvi vēl vairāk:
bez minētā GL-5 labi, ja eļļai iraid API MT-1 un SAE J2360 arīdzan. (Tu mani ienīdīsi).
bet nu, lai būtu saprotamāk:
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
26 Mar 2013, 21:38:39 marcis rakstīja:
Bļēēē.....būtu Ugunsgrēku lūrējuši, ne spamojuši te... Tagad man arī jāvelkas skatīties, kas manam Agipam 80W-140 par GL-klasi tur uzrādīta... fcuk....
80W-140 vienmēr būs API-5. taču, tas nav vienīgais, kas var interesēt uz šiltes.
vēl jau - točna zini, ka Tev tieši ##W-140 prasīts (tā var būt). | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| jā, spriežot pēc viskozitātes, tas Agips iraid minerālene. iespējams ražotājs tādu pat rekomendē, taču... | Offline | | |
Yeehaa | | Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 375
Braucu ar: Yamaha XVZ13
| Hai, viedajiem!
Ir smags jautājums:
ir ienācies 1996.gada čoperis ar 30 000 km noskrējienu. Čoperis iraid V4 1300cc. Sezonā nobraucas līdz 5000 km.
Kādu eļļu ņemt?
Grāmata vēsta - API SE, SF vai SG SAE 20W40
1) http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=110&pcid=21
2) http://www.castrolmoto.com/en/products/power1_racing.php
3) http://www.castrolmoto.com/en/products/actevo.php
Varbūt vēl kādu citu alternatīvu skatīties?
Netieku gudrs...[ Šo ziņu laboja Yeehaa, 26 Mar 2013, 23:21:03 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| No minētā uzskaitījuma augstvērtīgākā ir RedLine.
Detaļās komentēt slinkums, taču mans viedoklis balstās uz objektīviem parametriem.
Tas, ka šo eļļu pārstāvis ir šī foruma dalībnieks, nenosaka manu viedokli.
kā saprotu, Tev rekomendācijās 20W-50 viskozitāte. pie tās arī pieturies. | Offline | | |
Yeehaa | | Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 375
Braucu ar: Yamaha XVZ13
| OK, ir kāds svarīgs iemesls, kādēļ izvēlēties Redline, nevis Castrol?
Cenu starpība ir aptuveni 2 reizes...
Rekomendācijās ir 20W40. Vai daudz kas mainās, ja ņem 20W50?[ Šo ziņu laboja Yeehaa, 26 Mar 2013, 23:36:23 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
26 Mar 2013, 23:33:29 Yeehaa rakstīja:
OK, ir kāds svarīgs iemesls, kādēļ izvēlēties Redline, nevis Castrol?
Cenu starpība ir aptuveni 2 reizes...
varētu gari rakstīt, bet īsā versija - Castrol moču eļļas, cik testētas, pat Racing sērija netur viskozitāti "karstajā" galā.
Konkrētā RedLine ražota no būtiski augstvērtīgākas pamateļļas un satur palielinātu daudzumu fosfora/zicka virsmu aizsardzības piedevas. Lielajiem V motoriem tas var būt svarīgi.
Nevaru apgalvot, ka ar Castrol produktu būs kādas problēmas, bet, ja Tu jautā, kura eļļa spēcīgāka, tad tāds ir mans viedoklis.
vēl - Tu norādīji Power 1, bet tai, cik atceros ir tikai 10W-30/40 viskozitātes. Attiecīgi, nebūs īsti piemērotas Tavam arklam. | Offline | | |
|
|