Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
jancels
09. Mar 2013, 00:29#1521

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


09 Mar 2013, 00:21:54 Archy96 rakstīja:

09 Mar 2013, 00:12:15 jancels rakstīja:
ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?

Ieteiktās stundas kam? Eļļai, virzuļiem?

Visam! es gribu salīdszināt un man nav priekšstatu kā ir ar baikiem

Offline

Niere
09. Mar 2013, 00:31#1522

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy, nezinu vai pamanīji, tādēļ atkārtošos:


Archy,
Starp citu - tā kā Tev radās probza ar 2T, par kuru daļēji atbildīgs jūtos, piemeklēju Tev sintētisku esteri par iespējami zemu ciparu.
mēģinu gan vēl no Motul (un citu sintētisko esteru piedāvātāju) pamateļļas ražotāja izspiest vēl kādu alternatīvu, bet iznākums nav ienācies. kā jau ar fakin dienvidniekiem francūžiem (neapskaužu Ape motoru).


vienā vārdā - mēģinu rast ideālu produktu par pieņemamu praisu.
tā kā tas nav mans pamatbizness, piedāvātā cena būs iespējami zema.....Tev, protams.

Offline

Archy96
09. Mar 2013, 00:47#1523

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Mar 2013, 00:31:05 Niere rakstīja:
Archy, nezinu vai pamanīji, tādēļ atkārtošos:


Archy,
Starp citu - tā kā Tev radās probza ar 2T, par kuru daļēji atbildīgs jūtos, piemeklēju Tev sintētisku esteri par iespējami zemu ciparu.
mēģinu gan vēl no Motul (un citu sintētisko esteru piedāvātāju) pamateļļas ražotāja izspiest vēl kādu alternatīvu, bet iznākums nav ienācies. kā jau ar fakin dienvidniekiem francūžiem (neapskaužu Ape motoru).


vienā vārdā - mēģinu rast ideālu produktu par pieņemamu praisu.
tā kā tas nav mans pamatbizness, piedāvātā cena būs iespējami zema.....Tev, protams.

Jā, būtu baigi labi, ja varētu kādu oilu man ierekomendēt, tūlīt sākšu gāzēt un tā manta ies uz urrā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Mar 2013, 00:54#1524

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Mar 2013, 00:29:34 jancels rakstīja:

09 Mar 2013, 00:21:54 Archy96 rakstīja:

09 Mar 2013, 00:12:15 jancels rakstīja:
ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?

Ieteiktās stundas kam? Eļļai, virzuļiem?

Visam! es gribu salīdszināt un man nav priekšstatu kā ir ar baikiem

Nu te ir drusku atkarīgs, kā tu brauc un cik tu brauc.
Katrā ziņā - motorā līst iekšā sanāk gaužām reti, ja vien pats neesi kaut ko nokāvis jeb kā savādāk sabeidzis, kā jau es te eļļu topikā rakstīju -kapāju ar R1 3 sezonas amatieros, viss ko pa šo laiku nomainīju, bija sajūga disku komplekts (pats dēļ sava stulbuma nokurināju), un ūdens sūknim membrānas (arī dēļ stulbuma sabeidzu lejot ūdeni radiātorā bez piedevām). Eļļas gan tika mainītas diezgan cītīgi un no biezā gala, neatceros vairs precīzi, bet laikam ik pa kādiem 2000km. Ražotājs rekomendē maiņas intervālu no 6000-10000km, kā nu kuram modelim. Bet ja tevi intresē detalizēts tehnisko apkopju grafiks kādam konkrētam modelim, tad ieraksti meklētājā "xxxxxx service manual" jeb "xxxxxxx user manual" un varēsi detalizēti izlasīt, pie cik km, kas tiek rekomendēts mainīt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
09. Mar 2013, 08:36#1525

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Labi ka vēl nepanesas diskusijas- ko labāk liet mopēdu kārbas kam atdalītā transmisija un amishos..

Offline

MIGs
09. Mar 2013, 10:41#1526

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Mopēdam amīši bija truba+atspere - eļļa tur nebija paradzēta !

-----------------

Offline

mezavecis
09. Mar 2013, 10:55#1527

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


09 Mar 2013, 10:41:22 MIGs rakstīja:
Mopēdam amīši bija truba+atspere - eļļa tur nebija paradzēta !
atspere ar tik dekoratīvu funkciju pildīja vismaz aizmugurejam

Offline

Roliss
09. Mar 2013, 15:28#1528

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S

Varbūt kāds var padalīties ar info, kur šobrīd ir labas cenas motoreļļām?

Offline

lomsz
09. Mar 2013, 15:44#1529

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

United oils uz Mūkusalas apļa vērts apskatīties... Repsols... Bet tā 6 Ls litrā pussintētika jebkurā moču bodē, lētāk par 5 Ls tik lejamās servisos var pameklēt, bet vai vērts čakarēties...

Offline

jancels
09. Mar 2013, 22:34#1530

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


09 Mar 2013, 08:36:38 mezavecis rakstīja:
Labi ka vēl nepanesas diskusijas- ko labāk liet mopēdu kārbas kam atdalītā transmisija un amishos..


mezavecis ir pillaa..

Offline

jancels
09. Mar 2013, 22:39#1531

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

veči, mams jautājums pilnīgi nopietns - kā jūs uzpasējat savus baikus? tieši šosejai? mqn gqlīgi nav skaidrs, jo krosiniekam maina klaņus, varstus pēc kkādām iedomātām x stundām.. klani - uz 80
(ama)

[ Šo ziņu laboja jancels, 09 Mar 2013, 22:40:03 ]

Offline

Archy96
09. Mar 2013, 22:45#1532

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Mar 2013, 22:39:24 jancels rakstīja:
veči, mams jautājums pilnīgi nopietns - kā jūs uzpasējat savus baikus? tieši šosejai? mqn gqlīgi nav skaidrs, jo krosiniekam maina klaņus, varstus pēc kkādām iedomātām x stundām.. klani - uz 80
(ama)

Tur neko īpaši neuzpasē, baikam ir pavisam cits resurss, nekā krosiniekam - maina eļļu, filtru, regulē vārstus, un brauc, kad noklapē, tad maina motoru visu zborā, tas arī viss. Nav vajadzības tur speciāli periodiki līst iekšā.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 09 Mar 2013, 22:46:30 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

jancels
09. Mar 2013, 23:06#1533

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


09 Mar 2013, 22:45:37 Archy96 rakstīja:

09 Mar 2013, 22:39:24 jancels rakstīja:
veči, mams jautājums pilnīgi nopietns - kā jūs uzpasējat savus baikus? tieši šosejai? mqn gqlīgi nav skaidrs, jo krosiniekam maina klaņus, varstus pēc kkādām iedomātām x stundām.. klani - uz 80
(ama)

Tur neko īpaši neuzpasē, baikam ir pavisam cits resurss, nekā krosiniekam - maina eļļu, filtru, regulē vārstus, un brauc, kad noklapē, tad maina motoru visu zborā, tas arī viss. Nav vajadzības tur speciāli periodiki līst iekšā.

Esnu dz\irdējis, ka amatierim līdz 100h pat galva nav japieliec.Vārstu aqtstarpes uzpasēt - vienigais

[ Šo ziņu laboja jancels, 09 Mar 2013, 23:07:17 ]

Offline

deMarco
11. Mar 2013, 09:28#1534

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Jancel, ko tu tur pīpē?

Baikiem viss prosto - maini tik eļļu regulāri (atkarībā no baika un pielietojuma) un lej tik bendžu! Motorā lien tikai tad, ja kaut ko pats nokauj...

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

endurists
13. Mar 2013, 10:11#1535

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Būtu forši ja kāds varētu iedot salīdzinājumu šiem konkrētajiem produktiem:

a) Denicol Thumper lube - parasti ņemu 10w50 (moska 15w50 - neatceros īsti)
http://www.denicol.com/eviertakt.php

b) Repsol 4T offroad
http://www.repsoloil.com.my/products/motorcycle...f-road-4t-10w40/

Repsolim cena pa kādiem 30% zemāka un vakar uz iepakojuma redzēju full synthetic

tiesa var dabūt 10w40 tikai

esmu lējis abus, bet kuram par labu iet nākamreiz?


[ Šo ziņu laboja endurists, 13 Mar 2013, 10:12:16 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Niere
13. Mar 2013, 10:20#1536

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Mar 2013, 10:08:26 Coooool rakstīja:
Niere, kā ir pareizi teikt pussintētika jeb daļēji sintētika! Jūk. Bet pa lielam jau pofig. Galvenais, ka saprot pa ko bazars.

nav tādas PUSsintētikas. ir tikai daļēja sintētika, kur sintētiskā komponente grozās starp 5-20% un nekad nepārsniedz 30%.
turklāt saucamā "sintētika" tur ir Group III pamateļļa, kas faktiski ir labi attīrīta minerālene.
šie produkti ražotājiem ir īsts eldorado, jo izmaksas tuvas minerālenei, bet skan daudzsološi. attiecīgi kā nu kurš tai krāmē uzcenojumu.

Offline

Niere
13. Mar 2013, 10:26#1537

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Mar 2013, 10:11:33 endurists rakstīja:
Būtu forši ja kāds varētu iedot salīdzinājumu šiem konkrētajiem produktiem:

a) Denicol Thumper lube - parasti ņemu 10w50 (moska 15w50 - neatceros īsti)
http://www.denicol.com/eviertakt.php

b) Repsol 4T offroad
http://www.repsoloil.com.my/products/motorcycle...f-road-4t-10w40/

Repsolim cena pa kādiem 30% zemāka un vakar uz iepakojuma redzēju full synthetic

tiesa var dabūt 10w40 tikai

esmu lējis abus, bet kuram par labu iet nākamreiz?





Denicol ir daudz produkti. ko pret ko gribi salīdzināt?
a par viskozitāti - kas Tev rakstīts papīros?
visdrīzāk 10W-40 Tev der ziemas pielietojumam, bet ziema pēc nedēļas jau cauri.

Offline

endurists
13. Mar 2013, 10:30#1538

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Mar 2013, 10:26:03 Niere rakstīja:

13 Mar 2013, 10:11:33 endurists rakstīja:
Būtu forši ja kāds varētu iedot salīdzinājumu šiem konkrētajiem produktiem:

a) Denicol Thumper lube - parasti ņemu 10w50 (moska 15w50 - neatceros īsti)
http://www.denicol.com/eviertakt.php

b) Repsol 4T offroad
http://www.repsoloil.com.my/products/motorcycle...f-road-4t-10w40/

Repsolim cena pa kādiem 30% zemāka un vakar uz iepakojuma redzēju full synthetic

tiesa var dabūt 10w40 tikai

esmu lējis abus, bet kuram par labu iet nākamreiz?





Denicol ir daudz produkti. ko pret ko gribi salīdzināt?
a par viskozitāti - kas Tev rakstīts papīros?
visdrīzāk 10W-40 Tev der ziemas pielietojumam, bet ziema pēc nedēļas jau cauri.


esmu ielicis konkrētu produktu linkā: Thumper Lube, pirmais no augšas listē

[ Šo ziņu laboja endurists, 13 Mar 2013, 10:30:34 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Niere
13. Mar 2013, 10:37#1539

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Mar 2013, 10:30:04 endurists rakstīja:
esmu ielicis konkrētu produktu linkā: Thumper Lube, pirmais no augšas listē

ā, ok, uz ātro nepamanīju.
Thumper lube ir esteru bāzes sintētika. attiecīgi - no tehniskā izpildījuma viedokļa vajadzētu būt piemērotākai Tavam dzelzim.
tomēr sajūgam dažos gadījumos labāk patīk MA2, kas Denicol nav.

ja man būtu jāizvēlas, izvēle būtu par labu Thumper lube 15W-50.

Offline

endurists
13. Mar 2013, 10:58#1540

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


13 Mar 2013, 10:37:22 Niere rakstīja:

13 Mar 2013, 10:30:04 endurists rakstīja:
esmu ielicis konkrētu produktu linkā: Thumper Lube, pirmais no augšas listē

ā, ok, uz ātro nepamanīju.
Thumper lube ir esteru bāzes sintētika. attiecīgi - no tehniskā izpildījuma viedokļa vajadzētu būt piemērotākai Tavam dzelzim.
tomēr sajūgam dažos gadījumos labāk patīk MA2, kas Denicol nav.

ja man būtu jāizvēlas, izvēle būtu par labu Thumper lube 15W-50.


OK, paldies

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline