Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs. | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
08 Mar 2013, 23:27:44 Niere rakstīja:
piezīme: MA/MA2 atšķirība ir tikai sajūga saķeršanās ātrumā. nezinu, vai ikdienas lietotājs to spēj sajust.
Taatad - jo zveeriigaaks sporta agregaats ar slapjo sajuugu, jo lielaaka noziime MA2 klaatbuutnei?
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
08 Mar 2013, 23:33:01 VATERLAND rakstīja:
Taatad - jo zveeriigaaks sporta agregaats ar slapjo sajuugu, jo lielaaka noziime MA2 klaatbuutnei?
apmēram tā. | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| te šis tas, ko savulaik biju uzcepis par tēmu:
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Mar 2013, 23:30:58 Niere rakstīja:
kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.
Nu es 3 gadus kapāju tikai un vienīgi ar Fuchs, neko negatīvu neesmu novērojis, viss baigi labi, mocis kā griezās sākumā, tā arī joprojām griežās, motors trokšņaināks nav kļuvis, kompresija laba, nu tie ir tikai mani subjektīvie novērojumi, tamdēļ arī neko citu neesmu mēģinājis liet iekšā.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Mar 2013, 23:00:32 jancels rakstīja:
08 Mar 2013, 22:43:35 Niere rakstīja:
08 Mar 2013, 22:38:32 jancels rakstīja:
Ok, bet kur loģika?
Itkā diskiem ar MA2 "saķerei" jābūt labākai
kāds konkrēti produkts?
Labs jautājums. Pats nemainīju, bet meistars rādija 3000 kanniņu. kas patiesībā, ej nu sazini. Vispār gadījums šķita ļoti dīvains, tāpēc neko labu nesaku par servisu, ja nemaldos, - "motostyle". Serviss pēc tam pārvācās uz maskačkas galu pie ķengaraga. Sākumā šis ņēmās pa vecmmīlgrāvi. Itkā jau apķērīgs čalis likās, bet noplēsa man gan padaudz + neatdeva man oriģinālo gaisa filtru savāca vecās vārstu šāibas (10 gab - kopā pa 80ls(katra pa 8ls)).
Un driz pec tam sāka raustīties 3 gaņģis (pirms tam nebija novērots). Lai arē forumos atradu info, ka 99g tas ir rūpnīcas defekts - uz 50000km 3 pazūd dēļ sliktas sazobes (šaibojuma), tikuntā dīvaini, jo kad savācu moci, tā uzreiz pirmajā braucienā 3 sāka lēkāt..
Tāpēc tādi iespaidi par Motul
Un vispār, tagad atceros visu laiku vilka termiņus, ibio. Novilka kādu mēnesi ar savu "aizņemtību".
Bļ.. es jau sāku sazvērestību teorijas vērpt, vells..
Pieļauju domu, kad tev vienkārši ir iepiļījuši kaut kādu lēto auto eļļu, bet parādīja Motul kanniņu, man kādreiz moto pirmsākumos, kad vēl bija ārkārtīgi maz tehniskās informācijas pieejams, viens gudrinieks no autosalona ieteica liet autoeļļu, "jo neesot atšķirības", sajūgs nokāvās ļoti ātri.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
08 Mar 2013, 23:55:18 Archy96 rakstīja:
08 Mar 2013, 23:30:58 Niere rakstīja:
kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.
Nu es 3 gadus kapāju tikai un vienīgi ar Fuchs, neko negatīvu neesmu novērojis, viss baigi labi, mocis kā griezās sākumā, tā arī joprojām griežās, motors trokšņaināks nav kļuvis, kompresija laba, nu tie ir tikai mani subjektīvie novērojumi, tamdēļ arī neko citu neesmu mēģinājis liet iekšā.
Eu, Archij,es varu spekuleet, bet domaaju, ka esi savu motoo ar visu Fuchs izgriezis pa sarkano zoonu tahoo, kaa tev bija ar ellas pateerinnu taadaa rezziimaa gaazzot? cik eed ellu?[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 09 Mar 2013, 00:00:36 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Mar 2013, 00:00:01 VATERLAND rakstīja:
08 Mar 2013, 23:55:18 Archy96 rakstīja:
08 Mar 2013, 23:30:58 Niere rakstīja:
kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.
Nu es 3 gadus kapāju tikai un vienīgi ar Fuchs, neko negatīvu neesmu novērojis, viss baigi labi, mocis kā griezās sākumā, tā arī joprojām griežās, motors trokšņaināks nav kļuvis, kompresija laba, nu tie ir tikai mani subjektīvie novērojumi, tamdēļ arī neko citu neesmu mēģinājis liet iekšā.
Eu, Archij,es varu spekuleet, bet domaaju, ka esi savu motoo ar visu Fuchs izgriezis pa sarkano zoonu tahoo, kaa tev bija ar ellas pateerinnu taadaa rezziimaa gaazzot? cik eed ellu?
Nu Tu zini, es faktiski gandrīzt tikai sarkanajā vien griezu, protams, kur to fiziski ir iespējams izveikt, necenšoties nokļūt Sv.Pētera orķestra rindās, un man par lielu pārsteigumu - eļļu vispār neēd, kas ir diezgan neraksturīgi yamahai. Nezinu, kam šeit ir lielāks nopelns - eļļai, moča nelielajam nobraukumam, jeb salīdzinoši nelielajiem intervāliem starp eļļas nomaiņām.
Ak jā - vēl viens interesants moments, jaunajam R1 ielēju Motuli, nezinu kāpēc, sezonas vidū nācās pieliet līmeni , kaut gan uz tāfeles vispār tikai 4000km, vēl viena lieta ar ko netieku nekādi galā - visu laiku pārkarst motors, bet nevis braucot, tieši apstājoties , šosezon likšu papildus radiatoru.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
| ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Mar 2013, 00:12:15 jancels rakstīja:
ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?
Ieteiktās stundas kam? Eļļai, virzuļiem?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 00:21:54 Archy96 rakstīja:
09 Mar 2013, 00:12:15 jancels rakstīja:
ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?
Ieteiktās stundas kam? Eļļai, virzuļiem?
Visam! es gribu salīdszināt un man nav priekšstatu kā ir ar baikiem | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy, nezinu vai pamanīji, tādēļ atkārtošos:
Archy,
Starp citu - tā kā Tev radās probza ar 2T, par kuru daļēji atbildīgs jūtos, piemeklēju Tev sintētisku esteri par iespējami zemu ciparu.
mēģinu gan vēl no Motul (un citu sintētisko esteru piedāvātāju) pamateļļas ražotāja izspiest vēl kādu alternatīvu, bet iznākums nav ienācies. kā jau ar fakin dienvidniekiem francūžiem (neapskaužu Ape motoru).
vienā vārdā - mēģinu rast ideālu produktu par pieņemamu praisu.
tā kā tas nav mans pamatbizness, piedāvātā cena būs iespējami zema.....Tev, protams. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Mar 2013, 00:31:05 Niere rakstīja:
Archy, nezinu vai pamanīji, tādēļ atkārtošos:
Archy,
Starp citu - tā kā Tev radās probza ar 2T, par kuru daļēji atbildīgs jūtos, piemeklēju Tev sintētisku esteri par iespējami zemu ciparu.
mēģinu gan vēl no Motul (un citu sintētisko esteru piedāvātāju) pamateļļas ražotāja izspiest vēl kādu alternatīvu, bet iznākums nav ienācies. kā jau ar fakin dienvidniekiem francūžiem (neapskaužu Ape motoru).
vienā vārdā - mēģinu rast ideālu produktu par pieņemamu praisu.
tā kā tas nav mans pamatbizness, piedāvātā cena būs iespējami zema.....Tev, protams.
Jā, būtu baigi labi, ja varētu kādu oilu man ierekomendēt, tūlīt sākšu gāzēt un tā manta ies uz urrā
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Mar 2013, 00:29:34 jancels rakstīja:
09 Mar 2013, 00:21:54 Archy96 rakstīja:
09 Mar 2013, 00:12:15 jancels rakstīja:
ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?
Ieteiktās stundas kam? Eļļai, virzuļiem?
Visam! es gribu salīdszināt un man nav priekšstatu kā ir ar baikiem
Nu te ir drusku atkarīgs, kā tu brauc un cik tu brauc.
Katrā ziņā - motorā līst iekšā sanāk gaužām reti, ja vien pats neesi kaut ko nokāvis jeb kā savādāk sabeidzis, kā jau es te eļļu topikā rakstīju -kapāju ar R1 3 sezonas amatieros, viss ko pa šo laiku nomainīju, bija sajūga disku komplekts (pats dēļ sava stulbuma nokurināju), un ūdens sūknim membrānas (arī dēļ stulbuma sabeidzu lejot ūdeni radiātorā bez piedevām). Eļļas gan tika mainītas diezgan cītīgi un no biezā gala, neatceros vairs precīzi, bet laikam ik pa kādiem 2000km. Ražotājs rekomendē maiņas intervālu no 6000-10000km, kā nu kuram modelim. Bet ja tevi intresē detalizēts tehnisko apkopju grafiks kādam konkrētam modelim, tad ieraksti meklētājā "xxxxxx service manual" jeb "xxxxxxx user manual" un varēsi detalizēti izlasīt, pie cik km, kas tiek rekomendēts mainīt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| Labi ka vēl nepanesas diskusijas- ko labāk liet mopēdu kārbas kam atdalītā transmisija un amishos.. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Mopēdam amīši bija truba+atspere - eļļa tur nebija paradzēta !
-----------------
| Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 10:41:22 MIGs rakstīja:
Mopēdam amīši bija truba+atspere - eļļa tur nebija paradzēta !
atspere ar tik dekoratīvu funkciju pildīja vismaz aizmugurejam | Offline | | |
Roliss | | Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: FZ6S
| Varbūt kāds var padalīties ar info, kur šobrīd ir labas cenas motoreļļām? | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| United oils uz Mūkusalas apļa vērts apskatīties... Repsols... Bet tā 6 Ls litrā pussintētika jebkurā moču bodē, lētāk par 5 Ls tik lejamās servisos var pameklēt, bet vai vērts čakarēties...
| Offline | | |
jancels | | Kopš: 23. Feb 2011
Ziņojumi: 82
Braucu ar:
|
09 Mar 2013, 08:36:38 mezavecis rakstīja:
Labi ka vēl nepanesas diskusijas- ko labāk liet mopēdu kārbas kam atdalītā transmisija un amishos..
mezavecis ir pillaa.. | Offline | | |
|
|