Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
DB23
14. Aug 2012, 10:51#1421

Kopš: 29. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000XR

Kaut kas nogļučija , pirmie iespaidi, esmu mazliet šokā. Ne jaudas, ne uzrāviena, vienīgi muzons un navi

Offline

Niksons
14. Aug 2012, 11:18#1422

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu nestāsti. k16 viskauko var pārmest, bet ne jau jaudas trūkumu

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
14. Aug 2012, 11:39#1423

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Aug 2012, 10:51:52 DB23 rakstīja:
Kaut kas nogļučija , pirmie iespaidi, esmu mazliet šokā. Ne jaudas, ne uzrāviena, vienīgi muzons un navi

Skatoties ar ko salīdzina (K1300S-?)

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
14. Aug 2012, 11:42#1424

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Aug 2012, 09:44:34 Niksons rakstīja:
Sliktais - a pa taisno eļļu mērtraukā/burciņā noliet un tik pat ieliet atpakaļ nevarēja ?


Jap, kādi 10ml tāpat paliek pielipuši burcika/trektera virsmai, tāpēc jau ielēju arī 180 ml+ .

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Yeoman
14. Aug 2012, 14:08#1425

Kopš: 14. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW K1200GT


14 Aug 2012, 10:50:19 DB23 rakstīja:

14 Aug 2012, 09:44:34 Niksons rakstīja:
GTL, pirmie iespaidi šokējoši , jaudas nav , uzrāviena arī, vienīgi rādžiņš un navigācija
DB nesen satiku. Zepers tiešām visā nopietnīgā taisās pie guculietēm
Par k16 - kuru modeli Tev iedeva - GT vai GLT ?
Es esmu braucis ar GLT, viss ok, tikai 100 kg par smagu



GTL patiikams diivaans, paarvietojies leenaam un lepni, klausies radio. Nerodas veelme atvilkt, kas ir pozitiivi.

Meenesi atpakalj ar GT dienu pabraukaaju, liels tuuristnieks, bet ne tik komfortabls kaa GTL, tanii pashaa laikaa nav arii taa asuma un viegluma, kas ir vecam K1200GT.

Visvairaak gan trauceeja pagriezinu sleedzis, kas ir tikai uz kreisaa iikshkja. Gruuti iedomaaties ka man ar taadu atkal buutu jaatsaak braukaat. Es te gan laikam siikumiem piesienos.

Offline

VATERLAND
14. Aug 2012, 18:37#1426

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Aug 2012, 14:08:11 Yeoman rakstīja:

14 Aug 2012, 10:50:19 DB23 rakstīja:

14 Aug 2012, 09:44:34 Niksons rakstīja:
GTL, pirmie iespaidi šokējoši , jaudas nav , uzrāviena arī, vienīgi rādžiņš un navigācija
DB nesen satiku. Zepers tiešām visā nopietnīgā taisās pie guculietēm
Par k16 - kuru modeli Tev iedeva - GT vai GLT ?
Es esmu braucis ar GLT, viss ok, tikai 100 kg par smagu



Visvairaak gan trauceeja pagriezinu sleedzis, kas ir tikai uz kreisaa iikshkja. Gruuti iedomaaties ka man ar taadu atkal buutu jaatsaak braukaat. Es te gan laikam siikumiem piesienos.


...Nu bet sen tak ir 13 GT - veel niknaaks par 12 GT un nav nekaads zilonna diivaans. 13S,protams, ir kompaktaaks gan.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
14. Aug 2012, 19:04#1427

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Aug 2012, 18:37:40 VATERLAND rakstīja:

...Nu bet sen tak ir 13 GT - veel niknaaks par 12 GT un nav nekaads zilonna diivaans. 13S,protams, ir kompaktaaks gan.


Nu jau vairs motorrad piedāvājumā K1300GT nav: skat šite, nopirkt var vienīgi jūzētu, jo LV arī netiek piedāvats tūrisma motorradi. Nevar saprast, na*ujam atteicās, modelim nebija ne vaina

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 14 Aug 2012, 19:04:40 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
14. Aug 2012, 19:14#1428

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Aug 2012, 19:04:02 Sliktais rakstīja:

14 Aug 2012, 18:37:40 VATERLAND rakstīja:

...Nu bet sen tak ir 13 GT - veel niknaaks par 12 GT un nav nekaads zilonna diivaans. 13S,protams, ir kompaktaaks gan.


Nu jau vairs motorrad piedāvājumā K1300GT nav: skat šite, nopirkt var vienīgi jūzētu, jo LV arī netiek piedāvats tūrisma motorradi. Nevar saprast, na*ujam atteicās, modelim nebija ne vaina


pirkt jaunu no saloona
Nav ne mazaakas vainas nnemt lietotu ar minimaalu nobraukumu un nepaarmaksaat saloona bezjeedziigo procentu.

Kas attiecas uz 13GT - tak LV nav vieniigaa vieta,no kurienes pagaadaat sev shaadu Mradu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
14. Aug 2012, 19:24#1429

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Aug 2012, 19:14:34 VATERLAND rakstīja:

14 Aug 2012, 19:04:02 Sliktais rakstīja:

14 Aug 2012, 18:37:40 VATERLAND rakstīja:

...Nu bet sen tak ir 13 GT - veel niknaaks par 12 GT un nav nekaads zilonna diivaans. 13S,protams, ir kompaktaaks gan.


Nu jau vairs motorrad piedāvājumā K1300GT nav: skat šite, nopirkt var vienīgi jūzētu, jo LV arī netiek piedāvats tūrisma motorradi. Nevar saprast, na*ujam atteicās, modelim nebija ne vaina


pirkt jaunu no saloona
Nav ne mazaakas vainas nnemt lietotu ar minimaalu nobraukumu un nepaarmaksaat saloona bezjeedziigo procentu.

Kas attiecas uz 13GT - tak LV nav vieniigaa vieta,no kurienes pagaadaat sev shaadu Mradu.


Runa nav par to, ka pirkt/nepirkt, bet par to, ka vairāk neražo, laikam BMW uzskata, ka nu visi pirks K16

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
14. Aug 2012, 20:38#1430

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


14 Aug 2012, 19:04:02 Sliktais rakstīja:
Runa nav par to, ka pirkt/nepirkt, bet par to, ka vairāk neražo, laikam BMW uzskata, ka nu visi pirks K16


Tak tirgus taapat ir pilns ar jau sarazzoto 13GT/S/R techniku un banaalais Pateereetaaju Tirgus pieprasa vien to, lai buutu kkas jauns. Tie visi modellu feislifti uutteetee drazas ir tieshi no taas pashas seerijas. Jo biezzi vien pirmavots ir bijis veiksmiigaaks par uzfrishinaajumu.

Eu, Sliktais, tev tas Boxermotoors taads noklaajies izskataas - Klokkene un virzulli dragaa, a Sadalene staav ieruuseejusi

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 14 Aug 2012, 20:40:28 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

DB23
14. Aug 2012, 22:38#1431

Kopš: 29. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000XR

Sodien visu dienu pavadiju kopā ar K 1600 GT, kopā nobraukti 350 km, un nu man visbeidzot ir dažas atziņas par šo brīnišķo BMW izstradajumu. Lai daudz un gari nerakstitu, nolēmu vnk uzskaitīt lietas, kas man šajā motocikletā patīk , un kas nepatīk. Sāksim laikam ar to, kas nepatīk:
1. Moča svars, to nu tiešām var just , liekas, ka kādi 100 kg ir pa daudz;
2. Dzinējam varēja būt labāka vilkme, uzsākot kustību;
3. Bremzes, tām būtu jābūt asākām;
4. Līdz 220 km/h cēliens tīri neko, pēc 220 paliek pavisam nīkulīgs;
5. Radio normāli gāžot nevar dzirdēt
Lietas , kas patīk:
1. Laba vadāmība, pārsteidzoši viegli bija likt līkumos, uzreiz var just, ka labi izlīdzsvarots;
2. 6 cilindri dara savu, pue lieliem ātrumiem nav jūtamas vibrācijas;
3. Laba vēja aizsardzība;
4. Nejūt braucot otru pasažieri;
5. Ļoti funkcionāla un parocīga vadības izvēlne.
Rezumē,
Salidzinàju ar savu lidzšinējo K1300S, un secinàju, ka Nikson,s style laikam nav domāts man. Pašas lielākās problēmas man sagādāja šā motocikla gabarīti, braucot ar to, neiet runa, ka var braukt star mašīnām. Paldies BM Auto par doto iespēju izmēģināt šo apparātu

Offline

toyokawa
14. Aug 2012, 23:33#1432

Kopš: 10. Oct 2009

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


14 Aug 2012, 22:38:24 DB23 rakstīja:
Sodien visu dienu pavadiju kopā ar K 1600 GT, kopā nobraukti 350 km, un nu man visbeidzot ir dažas atziņas par šo brīnišķo BMW izstradajumu. Lai daudz un gari nerakstitu, nolēmu vnk uzskaitīt lietas, kas man šajā motocikletā patīk , un kas nepatīk. Sāksim laikam ar to, kas nepatīk:
1. Moča svars, to nu tiešām var just , liekas, ka kādi 100 kg ir pa daudz;
2. Dzinējam varēja būt labāka vilkme, uzsākot kustību;
3. Bremzes, tām būtu jābūt asākām;
4. Līdz 220 km/h cēliens tīri neko, pēc 220 paliek pavisam nīkulīgs;
5. Radio normāli gāžot nevar dzirdēt
Lietas , kas patīk:
1. Laba vadāmība, pārsteidzoši viegli bija likt līkumos, uzreiz var just, ka labi izlīdzsvarots;
2. 6 cilindri dara savu, pue lieliem ātrumiem nav jūtamas vibrācijas;
3. Laba vēja aizsardzība;
4. Nejūt braucot otru pasažieri;
5. Ļoti funkcionāla un parocīga vadības izvēlne.
Rezumē,
Salidzinàju ar savu lidzšinējo K1300S, un secinàju, ka Nikson,s style laikam nav domāts man. Pašas lielākās problēmas man sagādāja šā motocikla gabarīti, braucot ar to, neiet runa, ka var braukt star mašīnām. Paldies BM Auto par doto iespēju izmēģināt šo apparātu

Offline

toyokawa
14. Aug 2012, 23:36#1433

Kopš: 10. Oct 2009

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


14 Aug 2012, 23:33:27 toyokawa rakstīja:

14 Aug 2012, 22:38:24 DB23 rakstīja:
Sodien visu dienu pavadiju kopā ar K 1600 GT, kopā nobraukti 350 km, un nu man visbeidzot ir dažas atziņas par šo brīnišķo BMW izstradajumu. Lai daudz un gari nerakstitu, nolēmu vnk uzskaitīt lietas, kas man šajā motocikletā patīk , un kas nepatīk. Sāksim laikam ar to, kas nepatīk:
1. Moča svars, to nu tiešām var just , liekas, ka kādi 100 kg ir pa daudz;
2. Dzinējam varēja būt labāka vilkme, uzsākot kustību;
3. Bremzes, tām būtu jābūt asākām;
4. Līdz 220 km/h cēliens tīri neko, pēc 220 paliek pavisam nīkulīgs;
5. Radio normāli gāžot nevar dzirdēt
Lietas , kas patīk:
1. Laba vadāmība, pārsteidzoši viegli bija likt līkumos, uzreiz var just, ka labi izlīdzsvarots;
2. 6 cilindri dara savu, pue lieliem ātrumiem nav jūtamas vibrācijas;
3. Laba vēja aizsardzība;
4. Nejūt braucot otru pasažieri;
5. Ļoti funkcionāla un parocīga vadības izvēlne.
Rezumē,
Salidzinàju ar savu lidzšinējo K1300S, un secinàju, ka Nikson,s style laikam nav domāts man. Pašas lielākās problēmas man sagādāja šā motocikla gabarīti, braucot ar to, neiet runa, ka var braukt star mašīnām. Paldies BM Auto par doto iespēju izmēģināt šo apparātu


kaut kas noglučīja.
Jau paskatoties ka esi nolēmis izmēgināt 340kg padomāju, ārprāc d Vairāk tiēsi interesēja spēcīgā grieze pie tiem kg, bet aizdomas apstiprinājās.
Paskatīsimies kāds verdikst būs DXO.

Offline

Yeoman
15. Aug 2012, 09:53#1434

Kopš: 14. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: BMW K1200GT


14 Aug 2012, 19:14:34 VATERLAND rakstīja:
pirkt jaunu no saloona
Nav ne mazaakas vainas nnemt lietotu ar minimaalu nobraukumu un nepaarmaksaat saloona bezjeedziigo procentu.

Kas attiecas uz 13GT - tak LV nav vieniigaa vieta,no kurienes pagaadaat sev shaadu Mradu.


Kaada vella peec lai es savu nulliiti pirkto mainiitu uz citu lietotu? Nez, izklausaas apshaubaami, aiziet salonaa nopirkt, drusku pabraukt, un tad mekleet sludinaajums naakamo modeli lietotu.

Absoluuti visi 100% mochi un mashiinas ko tu redzi uz ielas, vinjus kaads nopirka salonaa jaunus, a tu te meetaajies ar saviem esmu_lol aamuriem. Kaut kas nav ok.

Zheel ka BMW paartrauca razhot LT seeriju, un taadeelj panjeema GT un aiz ausiim velk augshaa, meegjinot aizpildiit LT seerijas caurumu. Beigaas sanaak ka prieksh GT lietotaajiem jaunais GT/GTL ir par lielu (+46kg, +2cil) un LT lietotaajiem atkal GTL ir par mazu/beernishkjiigu.

[ Šo ziņu laboja Yeoman, 15 Aug 2012, 09:54:28 ]

Offline

DB23
15. Aug 2012, 10:40#1435

Kopš: 29. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000XR

Par to jauno tehnikas vienību pirkšanu no salona...Personīgi mans viedoklis ir šāds, viss atkarīgs ko pērc, kādu cenu klases tehniku. Piemēram pirkt Citroenu vai Kia mazlietotu , manā skatījumā nav vērts. tas cenas kritums nav tik ievērojams. Piem. ja ņem BMW vai Mercedes tad gan ir vērts apdomāt, vai ir vērts maksāt 100000 Eur par jau nu, vai 45_47000 par nepilnu gadu vecu.K1300 S ņēmu jaunu no BM auta, dzēki iedeva atlaidi, un cena man anāca tāda paša kā mobilē.Tomēr atziņa, ka esi pirmais kas lieto... nav sūdīga. tas tāpat kā ar sievieti

Offline

Lord
15. Aug 2012, 10:48#1436

Kopš: 28. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: BMW F800 GS

Piekrītu 100 %

15 Aug 2012, 10:40:09 DB23 rakstīja:
Par to jauno tehnikas vienību pirkšanu no salona...Personīgi mans viedoklis ir šāds, viss atkarīgs ko pērc, kādu cenu klases tehniku. Piemēram pirkt Citroenu vai Kia mazlietotu , manā skatījumā nav vērts. tas cenas kritums nav tik ievērojams. Piem. ja ņem BMW vai Mercedes tad gan ir vērts apdomāt, vai ir vērts maksāt 100000 Eur par jau nu, vai 45_47000 par nepilnu gadu vecu.K1300 S ņēmu jaunu no BM auta, dzēki iedeva atlaidi, un cena man anāca tāda paša kā mobilē.Tomēr atziņa, ka esi pirmais kas lieto... nav sūdīga. tas tāpat kā ar sievieti

Offline

Niksons
15. Aug 2012, 11:29#1437

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu šajos jautājumos domas var būt dažādas. Un visas - pareizas

1. Par lielo hypertūrismu. BMW gribēja un vajadzēja kaut ko likt pretī gondas zeltaspārnam. GTL imho ir cienīga alternatīva. Večiem, kuri brauc ar tiem motorradiem jūsu čīkstēšana par k16 350 kg svaru liekas smieklīga, jo gonda sver 450 kg . tas nu gan ir Nu un zemeslodes tumšo pusi ar H_D nemaz nesāksim analizēt

2. otra niša ir sportūreri. Ja pirmie ir paredzēti braukalēšanai @ 90 grad no viena retirement castle uz otru, tad sportūreriem tā naftalīna smaka nav tik izteikta.
k16gt / k12gt / un savu r12rt kopā ar nez kur pazudušo r12ST pieskaitu šai grupai. Un atkal ja paskatās, tad alternatīvas nemaz nav tik daudz. panasonikiem ir kawa 1400 zzr, hondai ar viens modelis (laikam). Tā kā arī šajā nišā bmw normāli tur tirgu un īsti raudāt nav par ko. Itaļješkām šeit vispār nav nekā...

3. bmw 60 % močiem liek iekšā boxerus. r-gs / gsA ir ~ 40 % no konveirea produkcijas. Tad vēl ~ 15 % ir RT un tikai kādi 5 % Roksteri. Tikai 40 % ir visi K un F. Precīzus ciparus tagad slinkums meklēt, bet tas labi parāda, kur ir tirgus un par ko viņiem jādomā

4. par jaunu vs "otrās rokas" DB domu esmu formulējis vienā frāzē - lai izbraucot no salona nepārsteigtu pēkšņais vērtības kritums, to vērtības kritumu vajag atdot dīlerim.
Savu motorradu arī jaunu nopirku pa cenu kādu mobilē prasija par jāreswāgeniem
Lai gan pieredze ir dažāda. Nesen piedalijos procesā, kurā viens zeperis iepirka jauno bmw 5-er gadu vecu, 20.000 km. Precīzi pa 1/2 cenu no tā ko par tāpat nokomplektētu mašīnu prasija wessā. Vēl pie handlera izložņāju salonu. Es nespēju atrast ne1 pazīmi, ka tā mašīna ir bijusi lietota (riepas un pedāļu gumijas nevērtējot)

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
16. Aug 2012, 21:42#1438

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


15 Aug 2012, 11:29:52 Niksons rakstīja:
Nu šajos jautājumos domas var būt dažādas. Un visas - pareizas


3. bmw 60 % močiem liek iekšā boxerus. r-gs / gsA ir ~ 40 % no konveirea produkcijas. Tad vēl ~ 15 % ir RT un tikai kādi 5 % Roksteri. Tikai 40 % ir visi K un F. Precīzus ciparus tagad slinkums meklēt, bet tas labi parāda, kur ir tirgus un par ko viņiem jādomā


Par šito jautājumu kāreiz biju lasījis un ar BM Robi runāju, bet jau pasen. Tā arī varētu būt, jo palasot info netā, tad populārākais EU un USA no BMW Motorrad ir R1200GS (ne ADV). Faterlandē tad cipars ir vēl cmukāks, tikai HVZ, kur viņiem tur sūdīgi (LV tipa) ceļi, bet laikam jau pārbaudītas vērtības tomēr vislabākās

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niksons
16. Aug 2012, 22:07#1439

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

nu vo, atmiņa mani mazzliet pievīla
The big travel enduro BMW R 1200 GS was once again the most successful model in 2011 with 18,413 units sold (previous year: 18,768 units), followed by its sibling model the R 1200 GS Adventure, with 10,453 units (previous year: 11,648 units).

The medium category enduro F 800 GS finishes third with 9,829 units, followed closely by the touring classic BMW R 1200 RT (9,540 units) and the supersports bike S 1000 RR (9,044 units). The super touring models K 1600 GT and K 1600 GTL launched in the spring of 2011 were sold to a total of 8,019 customers worldwide. Outstanding sales figures were also achieved by the roadster models F 800 R (7,986 units), R 1200 R (7,310 unit) as well as the enduro F 650 GS (6,145 units).


boxeri kopā ir:
18,5 + 10,5 + 9,5 + 7 = 45,5. kopā berlineri sametina gandrīz 100k mo

r/gs(a) mazliet krīt, neskatoties uz kopējo pieaugumu. Laikam tomēr tirgus gaida to waterkūlēto boxeri

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
16. Aug 2012, 22:18#1440

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


16 Aug 2012, 22:07:23 Niksons rakstīja:

boxeri kopā ir:
18,5 + 10,5 + 9,5 + 7 = 45,5. kopā berlineri sametina gandrīz 100k mo

r/gs(a) mazliet krīt, neskatoties uz kopējo pieaugumu. Laikam tomēr tirgus gaida to waterkūlēto boxeri

Palasot advrider, izskatās, ka negaida gan
Man ar tas "ūdens-dzesētais suns" kaut kā ne visai, labāk pārbaudītas vērtības
Edit: statistiku izbojāja S1000RR, jo jaunatnei jau vajag "superbike"

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 16 Aug 2012, 22:30:44 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline