Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
VATERLAND
08. Aug 2012, 21:24#1381

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


08 Aug 2012, 21:21:36 Niksons rakstīja:

08 Aug 2012, 19:57:51 Sliktais rakstīja:

08 Aug 2012, 19:30:29 VATERLAND rakstīja:

08 Aug 2012, 10:59:03 DB23 rakstīja:
Cien motorādu dīdītāji!!! Mēs ar DXO 22. augustā dodamies ar močiem uz Kijevu. Plānojam būt atpakaļ tajā pašā nedēļā , svētdien. Brauciena mērķis samērā vienkārš, iedzert šnabsu, un tuvāk iepazīt vietējo kolorītu . Varbūt kāds vēlas piebiedroties !!!


Ou,kaa DXOo un DB23 brauca Guculietes luukoties?! Lai labi noiet!

Pēc brauciena lai neaizmirst ielikt "razkladu" kā gāja ar guculietēm un hohluškām
Bet nu veiksmīgi aizripināties un atripināties



вай тад хохлием невайаг визу ?


Nu gan jau,ka kaads Triperplaaksteris uz kontroolpunkta viniem buus jaauzliimee

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 08 Aug 2012, 21:25:24 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
08. Aug 2012, 21:28#1382

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


Gada sākumā bija 8400 tagad ir 15900. tātad 7500 jau ir veikti

Man pēc pēdējiem pāris stiepieniem ~ 300 grami nokrita, kompis sāka mest paziņojumus. Skaņas un sajūtu dēļ liekas, ka eļļu vajadzētu nomainīt. Nezinu par filtru. Mož tagad nomainīt tikai eļļu, nobraukt līdz oktobrim (3- 4k km) un tad uz bmautu - lai mania visu kas jāmaina ???
Sliktais - agronomiem kārbā eļļu nomainīt ir jautājums nopiens vai sūds-darbs ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
08. Aug 2012, 21:56#1383

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


08 Aug 2012, 21:28:55 Niksons rakstīja:

Sliktais - agronomiem kārbā eļļu nomainīt ir jautājums nopiens vai sūds-darbs ?

Sūds-darbs. Netā ir vigjiks, bet sagatavo trekteri ar słūtenes galu, vannu, kur liet veco ełu, atskrūvē apakšējo kārbas ełłas noliešanas skrūvi, paliec trekteri apakšā, skrūvē ārā uzpildīšanas korki. Ieliet tur vairāk par normu nav iespējams (kā reduktorā)

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 08 Aug 2012, 21:56:53 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

ABU
09. Aug 2012, 16:08#1384

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Bembisti pasakat sarkanais kāds modelis, kubi un kura gada apmēram šis ir
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/other/hggki.html

Es tik labi vēl neorientējos

[ Šo ziņu laboja ABU, 09 Aug 2012, 16:08:52 ]



-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

ABU
09. Aug 2012, 16:21#1385

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Atradu pats
Šitais laikam
http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1150_rt_2004.php

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

ABU
09. Aug 2012, 16:27#1386

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Iespējams ka pamainīšu, bet laikam pa švaku izskatās... Un vēl vispirms jāuzsēžas virsū, varbūt manas garās kājas atdursies ar ceļiem pret to būri

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

soulfreak
09. Aug 2012, 16:36#1387

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Date of Liability 04 07 2012
Date of First Registration 26 05 2004
Year of Manufacture 2004
Cylinder Capacity (cc) 1130cc
CO2 Emissions 0g/Km
Fuel Type PETROL
Export Marker Y
Vehicle Status Unlicensed
Vehicle Colour RED
Vehicle Type Approval M1

Offline

Niksons
09. Aug 2012, 19:08#1388

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


09 Aug 2012, 16:08:13 ABU rakstīja:
Bembisti pasakat sarkanais kāds modelis, kubi un kura gada apmēram šis ir
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/other/hggki.html

Es tik labi vēl neorientējos

Tas ir feisliftotais rt
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=5517
Man bija pirmslifta
Labs no 175 līdz 185 cm gariem zeperiem. Es esmu uz augšējā limita, man prasijās augstāku stiklu.
Ķūna iespējas virtuāli neierobežotas
Nepatika, ka smags un dārgs pērkot
Patika, jo lēts expluatācijā, laba vēja aizsardzība....
Konkrētajam ir ķūna sēdeklītis un noskrūvētas bagāžas kastes un topkeisa platforma

Edit
Nākošajā bildē keisi ir. Uvaga - tie ir stnd komplektācijā. Topkeiss ir opcionās un der visādi givi šmigi

[ Šo ziņu laboja Niksons, 09 Aug 2012, 19:20:04 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

piter
09. Aug 2012, 19:52#1389

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


08 Aug 2012, 21:28:55 Niksons rakstīja:

Gada sākumā bija 8400 tagad ir 15900. tātad 7500 jau ir veikti
agronomiem kārbā eļļu nomainīt ir jautājums nopiens vai sūds-darbs ?

..ja Tu domā mainīt savam drapakam, kas saucās RT, tad būs jānoņem sānu kronšteins pie kā kāpšļi stiprinās.. vēl vajag no kaut kā uzveidot tādu kā piltuvi vai notekreni, jo citādi nevar trāpīt kārbas caurumā.. var mēģināt ar kaut kādu šprici ņemties vai super duper trekteri ar mīksto cauruli apakšgalā..
..pacel moci uz viduspekas un laisties uz nebēdu.. atcerējos, ka izlaist eļļu kaut kā nesanāca, kad bija pacelts uz vidējās kājas, jo tieši apakšā nevarēja palikt vannīti.. tur arī liku kaut kādu kannas fragmentu, lai tek vannītē..

Offline

Sliktais
09. Aug 2012, 20:01#1390

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nezinu kā RT, bet GS viss ir vienkārši (skat augstāk), noliešanai vajadzīgs trekteris ar słauku galā, lai neizlaistītu pa grīdu. Ieliešanai ar nav problēmu, vismaz ełłai, ko pirku, ir tāds izvelkams snīpis, lej tik iekšā.
Nikson, motoram ełłu pielej klāt, rudenī nomainīsi.
Edit: Nav nemaz no Louis jāsūta, tepat Rīgā var nopirkt kastrolis

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 10 Aug 2012, 15:21:15 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

peecis
10. Aug 2012, 14:06#1391

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


08 Aug 2012, 19:54:41 Sliktais rakstīja:
Teorētiski mūsu braucamo motoriem der parasta, laba auto ełła, bet nekur neesmu lasījis/dzirdējis ieteikumus autoełłu izmantot , tāpēc liešu to, ko es zinu par labu esam
Atceros, Peecis kaut kad bija iedomājies autoełłu liet, varēja pastāstīt, ielēja, vai ne


ielēju
kad Andreits to bembi pirka ar, šķiet, 59k uz šiltes, līdzi deva sajūga disku, tjip drīz būšot jāmaina. Tagad ir 102k, un toč jāmaina...

cik sapratu no And, tur pamatīga jebļa uz visu dienu...

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Sliktais
10. Aug 2012, 15:18#1392

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Aug 2012, 14:06:09 peecis rakstīja:
kad Andreits to bembi pirka ar, šķiet, 59k uz šiltes, līdzi deva sajūga disku, tjip drīz būšot jāmaina. Tagad ir 102k, un toč jāmaina...

cik sapratu no And, tur pamatīga jebļa uz visu dienu...

Jebatorijs varētu būt, praktiski mopeds jāsadala uz pusēm
Un kā iet ar autosu eļļu?

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

peecis
10. Aug 2012, 15:54#1393

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


10 Aug 2012, 15:18:03 Sliktais rakstīja:

10 Aug 2012, 14:06:09 peecis rakstīja:
kad Andreits to bembi pirka ar, šķiet, 59k uz šiltes, līdzi deva sajūga disku, tjip drīz būšot jāmaina. Tagad ir 102k, un toč jāmaina...

cik sapratu no And, tur pamatīga jebļa uz visu dienu...

Jebatorijs varētu būt, praktiski mopeds jāsadala uz pusēm
Un kā iet ar autosu eļļu?


kāpēc lai ar labu un piemērotu eļļu mocim, kuru īpaši virs 6k negriež, būtu sliktāk?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Sliktais
10. Aug 2012, 21:15#1394

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Aug 2012, 15:54:31 peecis rakstīja:

10 Aug 2012, 15:18:03 Sliktais rakstīja:

10 Aug 2012, 14:06:09 peecis rakstīja:
kad Andreits to bembi pirka ar, šķiet, 59k uz šiltes, līdzi deva sajūga disku, tjip drīz būšot jāmaina. Tagad ir 102k, un toč jāmaina...

cik sapratu no And, tur pamatīga jebļa uz visu dienu...

Jebatorijs varētu būt, praktiski mopeds jāsadala uz pusēm
Un kā iet ar autosu eļļu?


kāpēc lai ar labu un piemērotu eļļu mocim, kuru īpaši virs 6k negriež, būtu sliktāk?

Pēc teorijas jau tā arī ir, jo agrotehniskais motors vairāk ir automotors, nekā augstu apgriezinu mopēda dampis ar kopēju kārbu un slapjo sajūgu

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
11. Aug 2012, 17:10#1395

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Šodien sitas te "krāns" atsūtīja bildi, tipa vizinoties pa Toskānu, IT, mums te jābauda lietus



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
12. Aug 2012, 11:32#1396

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


11 Aug 2012, 17:10:21 Sliktais rakstīja:
Šodien sitas te "krāns" atsūtīja bildi, tipa vizinoties pa Toskānu, IT, mums te jābauda lietus
[IMG][/IMG]



Reku veel prieksh Sliktaa paaris bildes



Tika padiiraata Mishas 2CT svaigajaam Reifeem slidenaa kaartinna nost

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
12. Aug 2012, 20:28#1397

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Laika ziņas Toskānai rāda dienā 33, naktī 20 grādi

Es labāk pa lietu vizinos



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
12. Aug 2012, 20:40#1398

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


09 Aug 2012, 19:52:35 piter rakstīja:

08 Aug 2012, 21:28:55 Niksons rakstīja:

Gada sākumā bija 8400 tagad ir 15900. tātad 7500 jau ir veikti
agronomiem kārbā eļļu nomainīt ir jautājums nopiens vai sūds-darbs ?

..ja Tu domā mainīt savam drapakam, kas saucās RT, tad būs jānoņem sānu kronšteins pie kā kāpšļi stiprinās.. vēl vajag no kaut kā uzveidot tādu kā piltuvi vai notekreni, jo citādi nevar trāpīt kārbas caurumā.. var mēģināt ar kaut kādu šprici ņemties vai super duper trekteri ar mīksto cauruli apakšgalā..
..pacel moci uz viduspekas un laisties uz nebēdu.. atcerējos, ka izlaist eļļu kaut kā nesanāca, kad bija pacelts uz vidējās kājas, jo tieši apakšā nevarēja palikt vannīti.. tur arī liku kaut kādu kannas fragmentu, lai tek vannītē..


Kaut ko Tu man te sairsi
Vai arī mans mo ir mazliet uzlabots. Kāpsli noņēmu nost pilnīgi nepriekškam Noņēmu un tad sapratu, ka eļļu izlaiž pa skrūvi, kura ir tieši kārbas apakšā. Nevis sānā apakšējā malā, bet apakšā. 19 mm muciņa un viskass gerai. Pilnai laimei varēju uzlīmēt kādu plēvi uz auspufa - mazliet nolija uz trubas.
Krautā nopirku tādu apsēklotāju šprici ar apm 30 cm garu stobru. 3 pūtieni un kārba pilna.
Eļļu pielēju mazliet par daudz - mocis stāvēja uz sānu pekas, tāpēc kādi 50 grami virs līmeņa iespiedās. Domāju, ka tas ir fofig.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
12. Aug 2012, 21:14#1399

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nikson, cerams nekādu "širpotrebu" nesalēji kārbā

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

vacsons
12. Aug 2012, 21:41#1400

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


12 Aug 2012, 20:40:42 Niksons rakstīja:

09 Aug 2012, 19:52:35 piter rakstīja:

08 Aug 2012, 21:28:55 Niksons rakstīja:

Gada sākumā bija 8400 tagad ir 15900. tātad 7500 jau ir veikti
agronomiem kārbā eļļu nomainīt ir jautājums nopiens vai sūds-darbs ?

..ja Tu domā mainīt savam drapakam, kas saucās RT, tad būs jānoņem sānu kronšteins pie kā kāpšļi stiprinās.. vēl vajag no kaut kā uzveidot tādu kā piltuvi vai notekreni, jo citādi nevar trāpīt kārbas caurumā.. var mēģināt ar kaut kādu šprici ņemties vai super duper trekteri ar mīksto cauruli apakšgalā..
..pacel moci uz viduspekas un laisties uz nebēdu.. atcerējos, ka izlaist eļļu kaut kā nesanāca, kad bija pacelts uz vidējās kājas, jo tieši apakšā nevarēja palikt vannīti.. tur arī liku kaut kādu kannas fragmentu, lai tek vannītē..


Kaut ko Tu man te sairsi
Vai arī mans mo ir mazliet uzlabots. Kāpsli noņēmu nost pilnīgi nepriekškam Noņēmu un tad sapratu, ka eļļu izlaiž pa skrūvi, kura ir tieši kārbas apakšā. Nevis sānā apakšējā malā, bet apakšā. 19 mm muciņa un viskass gerai. Pilnai laimei varēju uzlīmēt kādu plēvi uz auspufa - mazliet nolija uz trubas.
Krautā nopirku tādu apsēklotāju šprici ar apm 30 cm garu stobru. 3 pūtieni un kārba pilna.
Eļļu pielēju mazliet par daudz - mocis stāvēja uz sānu pekas, tāpēc kādi 50 grami virs līmeņa iespiedās. Domāju, ka tas ir fofig.


pitera teksts vairāk pēc eļļas maiņas kārbā manam mocim izskatās.
piter - Niksonam svaigāks - 1200RT

Offline