Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
zona
09. Aug 2011, 07:29#11981

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Intruderi un Dominatoru


08 Aug 2011, 10:56:54 zona rakstīja:

08 Aug 2011, 10:14:06 Arturs rakstīja:


07 Aug 2011, 10:40:45 zona rakstīja:
Ar kādu laku lakot nopulētu alumīniju (priekšējā dakša) lai nelobītos nost un neoksidētos?

kādēļ vispār jālako ja ir nopulēts

Tapēc ka nav vēlēšanās ik pa brīdim atkārtot pulēšanu, gribu lai paliek spīdīga. Bez pārklājuma viņa pēc pāris mēn. atkal būs pelēka ar tumšiem pleķiem.
Tiešām neviens nav lakojis Al

-----------------
Ride hard, or stay home!

Offline

TB
09. Aug 2011, 13:44#11982

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Varbūt varat kāds ieteikt kādu labu slēdzeņu meistaru? Vajag pārlasīt aizdedzes atslēgai cilindrīti, jo kaut kur nav kontakta un dabonams tikai ar uztausītšanu. nekādas pārgudrās elektornikas tur nav, parasta mehāniska slēdzene.

Paldies!

Offline

pthica
09. Aug 2011, 13:46#11983

Kopš: 19. Oct 2010

Ziņojumi: 122

Braucu ar: kājām

Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

-----------------
nu ko nu ko....

Offline

TB
09. Aug 2011, 14:13#11984

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


09 Aug 2011, 13:46:13 Coool rakstīja:

09 Aug 2011, 13:44:32 TB rakstīja:
Varbūt varat kāds ieteikt kādu labu slēdzeņu meistaru? Vajag pārlasīt aizdedzes atslēgai cilindrīti, jo kaut kur nav kontakta un dabonams tikai ar uztausītšanu. nekādas pārgudrās elektornikas tur nav, parasta mehāniska slēdzene.

Paldies!

A' kāpēc pats nevari izārdīt un paskatīties. Gan jau kontakti apdiluši. Vajadzēs donoru ar labiem kontaktiem vai ar piļņiku padarboties.
Tāpēc, ka atslēgu meistars zin ko dara, es nezinu un man noteikti nebūs ne donoru detaļas ne arī es mācēšu salabot, ja pats sačakarēšu un tad būs tikai vēl lielāka skāde

Offline

feciic
09. Aug 2011, 14:40#11985

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga

Offline

ABU
09. Aug 2011, 21:03#11986

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1501

Braucu ar: ZRX1200S

Gribētu mazliet pastāstīt par kartera ventilāciju.

Tagad, kad ir mo braukšanas sezona man vairāki pazīstamie braucēji ir stastījuši par problēmu ar eļļas sulošanos gar blīvēm. Vairumos gadījumu viņi bija izmainījuši gaisa filtru kastes(saborējuši caurumus pirms filtiem) vai kartera ventilāciju atstājuši vienkārši gaisā + uzliekot vienkāršu filtriņu. Tā redz daudzi dara.
Tās filtru kastes un iesūcošās atveres ir speciāli aprēķinātas tā, lai pie noteiktiem apgr. rastos mazs retinājums pa kart. vent.trubu(protams arī iepūdes skaņas samazināšanai)!
Parasti tā truba ir pievienota filtra kastei starp ieplūdi un gaisa filtru. Ja ar to vent. trubu un kasti viss ir O.K. tad pat pastradājuši blīvslēgi un pašvakas blīves nesulo! Paša filtra caurplūdei ļoti lielas nozīmes nav ja nav galīgi ciet aizaudzis. Vēl jau protams tā vent. arī ir domāta ekoloģijai, lai kartera gāzes netiek atmosfērā pa taisno bet sadeg. Krietni pastrādājošiem motoriem mēdz arī vent. truba aizdirsties.
Tāds mans ieteikums ko darīt un kur skatīties vispirms, ja sāk kaut kur suloties eļļa. Ne vienmēr ir uzreiz viss jāmaina! Daudziem šis vienkāršais ir palīdzējis.

P.S. Par sportu šeit netiek runāts! Tur mēra ieplūdes pretestību u.t.t.un par pārējo nesatraucās

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Cipaans
10. Aug 2011, 11:09#11987

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: RMZ 250;

Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!

-----------------
______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!!

Offline

Gacho
10. Aug 2011, 11:26#11988

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

juandr
10. Aug 2011, 11:45#11989

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050


10 Aug 2011, 11:09:57 Cipaans rakstīja:
Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!

Prieks, ka kadam vel ir loti laba alga

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 14:31#11990

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

Offline

bike85
10. Aug 2011, 14:47#11991

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 15:26#11992

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē

Offline

Sliktais
10. Aug 2011, 15:34#11993

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē


Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Cipaans
10. Aug 2011, 15:39#11994

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: RMZ 250;


10 Aug 2011, 11:45:18 juandr rakstīja:

10 Aug 2011, 11:09:57 Cipaans rakstīja:
Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!

Prieks, ka kadam vel ir loti laba alga


Tas nozīmē ko? ka mocis ir dārgs vai uzturēšana dārga???
Nezinu, mobilē pa 8000 EUR var dabūt, UK vispār pa 6500 GBP, kas ir vēl lētāk!!! Neredzu īpaši lielu atšķirību no 08.gada CBR1000R, vai R1.
Ir kādam viedoklis?

-----------------
______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!!

Offline

void
10. Aug 2011, 15:46#11995

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē

Manuprāt nav jēgas nelietot sajūgu, ja vien nav mērķis ietaupīt simtdaļas paātrinājumā.
Uz leju jāslēdzas ar sajūgu un starpgāzi.

Offline

bike85
10. Aug 2011, 15:46#11996

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē

kapec tew gruti nospiest sajuga kloki??? un topasu tew vajag uzpiest 2.5cm un viss kartiba ...tew sajugu neuzpiezot sanak ta kad tu spied parnesuma bet karbas zobrati ir slodze ar dzineju lidz ar to ja atrak vai kaut ka samiksesies zobrats kurs nebus preti daksinai gala nebus jo tu ar savu kaju to panaksi

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 15:47#11997

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6

Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs

Offline

dzeksis
10. Aug 2011, 15:49#11998

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 15:59#11999

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..


Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās

Offline

dzeksis
10. Aug 2011, 16:02#12000

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


10 Aug 2011, 15:59:46 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..


Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās


Bet cik ilgi.. tas jau ir pavisam cits jautājums!

Offline