Autors | Ziņojums |
zona | 09. Aug 2011, 07:29 | #11981 |
|
Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 284
Braucu ar: Intruderi un Dominatoru
|
08 Aug 2011, 10:56:54 zona rakstīja:
08 Aug 2011, 10:14:06 Arturs rakstīja:
07 Aug 2011, 10:40:45 zona rakstīja:
Ar kādu laku lakot nopulētu alumīniju (priekšējā dakša) lai nelobītos nost un neoksidētos?
kādēļ vispār jālako ja ir nopulēts
Tapēc ka nav vēlēšanās ik pa brīdim atkārtot pulēšanu, gribu lai paliek spīdīga. Bez pārklājuma viņa pēc pāris mēn. atkal būs pelēka ar tumšiem pleķiem.
Tiešām neviens nav lakojis Al
----------------- Ride hard, or stay home! |
Offline | |
|
TB | 09. Aug 2011, 13:44 | #11982 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Varbūt varat kāds ieteikt kādu labu slēdzeņu meistaru? Vajag pārlasīt aizdedzes atslēgai cilindrīti, jo kaut kur nav kontakta un dabonams tikai ar uztausītšanu. nekādas pārgudrās elektornikas tur nav, parasta mehāniska slēdzene.
Paldies! |
Offline | |
|
pthica | 09. Aug 2011, 13:46 | #11983 |
|
Kopš: 19. Oct 2010
Ziņojumi: 122
Braucu ar: kājām
| Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
----------------- nu ko nu ko.... |
Offline | |
|
|
TB | 09. Aug 2011, 14:13 | #11984 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
09 Aug 2011, 13:46:13 Coool rakstīja:
09 Aug 2011, 13:44:32 TB rakstīja:
Varbūt varat kāds ieteikt kādu labu slēdzeņu meistaru? Vajag pārlasīt aizdedzes atslēgai cilindrīti, jo kaut kur nav kontakta un dabonams tikai ar uztausītšanu. nekādas pārgudrās elektornikas tur nav, parasta mehāniska slēdzene.
Paldies!
A' kāpēc pats nevari izārdīt un paskatīties. Gan jau kontakti apdiluši. Vajadzēs donoru ar labiem kontaktiem vai ar piļņiku padarboties.
Tāpēc, ka atslēgu meistars zin ko dara, es nezinu un man noteikti nebūs ne donoru detaļas ne arī es mācēšu salabot, ja pats sačakarēšu un tad būs tikai vēl lielāka skāde |
Offline | |
|
feciic | 09. Aug 2011, 14:40 | #11985 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga |
Offline | |
|
ABU | 09. Aug 2011, 21:03 | #11986 |
|
Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Gribētu mazliet pastāstīt par kartera ventilāciju.
Tagad, kad ir mo braukšanas sezona man vairāki pazīstamie braucēji ir stastījuši par problēmu ar eļļas sulošanos gar blīvēm. Vairumos gadījumu viņi bija izmainījuši gaisa filtru kastes(saborējuši caurumus pirms filtiem) vai kartera ventilāciju atstājuši vienkārši gaisā + uzliekot vienkāršu filtriņu. Tā redz daudzi dara.
Tās filtru kastes un iesūcošās atveres ir speciāli aprēķinātas tā, lai pie noteiktiem apgr. rastos mazs retinājums pa kart. vent.trubu(protams arī iepūdes skaņas samazināšanai)!
Parasti tā truba ir pievienota filtra kastei starp ieplūdi un gaisa filtru. Ja ar to vent. trubu un kasti viss ir O.K. tad pat pastradājuši blīvslēgi un pašvakas blīves nesulo! Paša filtra caurplūdei ļoti lielas nozīmes nav ja nav galīgi ciet aizaudzis. Vēl jau protams tā vent. arī ir domāta ekoloģijai, lai kartera gāzes netiek atmosfērā pa taisno bet sadeg. Krietni pastrādājošiem motoriem mēdz arī vent. truba aizdirsties.
Tāds mans ieteikums ko darīt un kur skatīties vispirms, ja sāk kaut kur suloties eļļa. Ne vienmēr ir uzreiz viss jāmaina! Daudziem šis vienkāršais ir palīdzējis.
P.S. Par sportu šeit netiek runāts! Tur mēra ieplūdes pretestību u.t.t.un par pārējo nesatraucās
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline | |
|
Cipaans | 10. Aug 2011, 11:09 | #11987 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: RMZ 250;
| Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!
----------------- ______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!! |
Offline | |
|
Gacho | 10. Aug 2011, 11:26 | #11988 |
|
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
|
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
juandr | 10. Aug 2011, 11:45 | #11989 |
|
Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 293
Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050
|
10 Aug 2011, 11:09:57 Cipaans rakstīja:
Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!
Prieks, ka kadam vel ir loti laba alga |
Offline | |
|
qedzis | 10. Aug 2011, 14:31 | #11990 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
|
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu???? |
Offline | |
|
bike85 | 10. Aug 2011, 14:47 | #11991 |
|
Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga
----------------- ar diegiem nav arsana! |
Offline | |
|
qedzis | 10. Aug 2011, 15:26 | #11992 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
|
10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga
Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē |
Offline | |
|
Sliktais | 10. Aug 2011, 15:34 | #11993 |
|
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga
Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
Cipaans | 10. Aug 2011, 15:39 | #11994 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: RMZ 250;
|
10 Aug 2011, 11:45:18 juandr rakstīja:
10 Aug 2011, 11:09:57 Cipaans rakstīja:
Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!
Prieks, ka kadam vel ir loti laba alga
Tas nozīmē ko? ka mocis ir dārgs vai uzturēšana dārga???
Nezinu, mobilē pa 8000 EUR var dabūt, UK vispār pa 6500 GBP, kas ir vēl lētāk!!! Neredzu īpaši lielu atšķirību no 08.gada CBR1000R, vai R1.
Ir kādam viedoklis?
----------------- ______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!! |
Offline | |
|
void | 10. Aug 2011, 15:46 | #11995 |
|
Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
|
10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga
Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē
Manuprāt nav jēgas nelietot sajūgu, ja vien nav mērķis ietaupīt simtdaļas paātrinājumā.
Uz leju jāslēdzas ar sajūgu un starpgāzi. |
Offline | |
|
bike85 | 10. Aug 2011, 15:46 | #11996 |
|
Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga
Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē
kapec tew gruti nospiest sajuga kloki??? un topasu tew vajag uzpiest 2.5cm un viss kartiba ...tew sajugu neuzpiezot sanak ta kad tu spied parnesuma bet karbas zobrati ir slodze ar dzineju lidz ar to ja atrak vai kaut ka samiksesies zobrats kurs nebus preti daksinai gala nebus jo tu ar savu kaju to panaksi
----------------- ar diegiem nav arsana! |
Offline | |
|
qedzis | 10. Aug 2011, 15:47 | #11997 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
| Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas
Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs |
Offline | |
|
dzeksis | 10. Aug 2011, 15:49 | #11998 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas
Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs
un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči.. |
Offline | |
|
qedzis | 10. Aug 2011, 15:59 | #11999 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
|
10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:
10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas
Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs
un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..
Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās |
Offline | |
|
dzeksis | 10. Aug 2011, 16:02 | #12000 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
10 Aug 2011, 15:59:46 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:
10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas
Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs
un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..
Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās
Bet cik ilgi.. tas jau ir pavisam cits jautājums! |
Offline | |
|