Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Piiiiii, bet ne politika
Autors | Ziņojums |
Atvilkt | 14. Mar 2014, 10:10 | #10421 |
| Kopš: 09. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 488
Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta
|
14 Mar 2014, 09:58:58 shuttle rakstīja:
man ir tāda aizdoma, ka elektroritenis ir vērtīgāks un piemērotāks par 125nieku!
Patiesībā, ņemot vērā to, ka, piemēram Rīgā, velo infrastruktūra praktiski neeksistē, tad es ar moci pārvietojoties jūtos daudz drošāk, ērtāk un ātrāk. Par parkošanos nerunājot. Tagad ar riteni braukāju praktiski tikai sportam. Par citām pilsētām nepratīšu nokomentēt.
Un jā, manuprāt tilpums "litrs" ikdienā ir izmantojams tūristniekiem. Protams, ja nevar atļauties vairākus aparātus, un ja vēl narcišu mīļotājs, tad vispār ir svarīgs tikai maksimums un spīdīgums. Viņi parasti spēju ar to dampi pārvietoties dēvē par prasmi braukt.
----------------- Lēnām tik pankūkas cepam. | Offline | | |
Marko | 14. Mar 2014, 10:18 | #10422 |
| Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Tieši tā, nav svarīgi cik sver Bergmanis, runa ir par to, ka 125kg ir nolaidība, nevis norma. | Offline | | |
Teiksmaqq | 14. Mar 2014, 10:22 | #10423 |
| Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
14 Mar 2014, 10:18:36 Marko rakstīja:
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Tieši tā, nav svarīgi cik sver Bergmanis, runa ir par to, ka 125kg ir nolaidība, nevis norma.
Vai tieši otrādi - ļoti cītīgs un smags darbs
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
|
shuttle | 14. Mar 2014, 10:25 | #10424 |
| Kopš: 23. Mar 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 786
Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition
| Jā, noteikti ņemtu riteni! nesmird un nerūc. Motoreolleris ar 125cc ir vērtīgāks par duke. | Offline | | |
martinss | 14. Mar 2014, 10:31 | #10425 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Labi, ka ir tadi cilveeki, kuri runaa reklamas bukletu vardiem- lielaaks, jaudiigaaks, garaaks... Ka gan citadi motoproms pastaveetu, ja cilveki vnk nopirktu moci savam patiesajaam vajadziibaam un brauktu ar to visu dziivi?
14 Mar 2014, 09:48:15 ParaTr00per rakstīja:
nu davai, argumentēti pastāsti man, kāpēc ir *nepieciešams* litrīgs baiks braucot pa pilsētu, mazliet pa šoseju ar blīvu satiksmi un gabalu pa grants ceļu. nu tā patiešām argumentēti, nevis kaut ko par baudu, evolūciju un "ar 125cc brauc tikai mīzalas"
P.S.
k-rautā atkal bija dārza šļūteņu uztinamie ruļļi uz atlaidēm...
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Valkyrie | 14. Mar 2014, 10:38 | #10426 |
| Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2192
Braucu ar: Valkyrie Interstate
|
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Nākošais moments: pēc CSDD reģistrētajiem 124cc braucamajiem (un tādu LV uz šo brīdi ir 741 gb.) varu redzēt, ka to pašmasa (2-pasažieru) ir no 190kg līdz 240kg, un jauda no 5.0 līdz 7.5kW !!! Solo (plastmasnieki) no 120kg+ . Un tagad pastāstiet, kā lai ar to pabrauc normālas komplekcijas cilvēks, augumā virs 190cm? Vai par optimālo masas/jaudas attiecību nekas nav dzirdēts (jeb fizika _ūkā un visu nosaka vienas sezonas sajūtas). Peace small asian!
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
Atvilkt | 14. Mar 2014, 10:48 | #10427 |
| Kopš: 09. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 488
Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta
|
14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Nākošais moments: pēc CSDD reģistrētajiem 124cc braucamajiem (un tādu LV uz šo brīdi ir 741 gb.) varu redzēt, ka to pašmasa (2-pasažieru) ir no 190kg līdz 240kg, un jauda no 5.0 līdz 7.5kW !!! Solo (plastmasnieki) no 120kg+ . Un tagad pastāstiet, kā lai ar to pabrauc normālas komplekcijas cilvēks, augumā virs 190cm? Vai par optimālo masas/jaudas attiecību nekas nav dzirdēts (jeb fizika _ūkā un visu nosaka vienas sezonas sajūtas). Peace small asian!
Šaubos, vai "normāls" skaitās proteinus un bagātinātājus saēdies kačoks. 99% cilvēki virs 110 ir tauku blāķi nevis kačoki. Un arī virs 190 cm braucēji tomēr ir retums. Pat Latvijā. Man pašam ir tieši 190 un tādēļ moča izvēle bija diezgan smags process.Grūti tiem garajiem. Vēl grūtāk resnajiem.
----------------- Lēnām tik pankūkas cepam. | Offline | | |
MartinsR | 14. Mar 2014, 10:57 | #10428 |
| Kopš: 26. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1249
Braucu ar: KTM Duke 790
|
14 Mar 2014, 09:48:15 ParaTr00per rakstīja:
nu davai, argumentēti pastāsti man, kāpēc ir *nepieciešams* litrīgs baiks braucot pa pilsētu, mazliet pa šoseju ar blīvu satiksmi un gabalu pa grants ceļu. nu tā patiešām argumentēti, nevis kaut ko par baudu, evolūciju un "ar 125cc brauc tikai mīzalas"
nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija
velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti
----------------- Riders on the storm | Offline | | |
soulfreak | 14. Mar 2014, 10:57 | #10429 |
| Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Kaut kāda matu skaldīšana te atkal Runa bija par kubatūrām nevis anaboliķiem. Negantelis pats ir punduris, kas sver uz aci kādi 65kg un pļurkst par 125cc. Davai, lai parāda kā šis ūber krutais braucējs, kā pats sevi dēvē, uztaisa video, kur kopā ar kūdras ērgļiem brauc ar savu mega tehniku un cik tur tiem kubiem, nevis ieliek 5 min. video, kur virina pa taisnu stigu. | Offline | | |
Marko | 14. Mar 2014, 11:00 | #10430 |
| Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Šie sportisiti ir vienīgie, kam piedodams tik liels svars. Pārējiem 125kg ir jābeidz rīt tik daudz un jāpadomā par fiziskām aktivitātēm, pirms apstājies motors.[ Šo ziņu laboja Marko, 14 Mar 2014, 11:01:22 ] | Offline | | |
ParaTr00per | 14. Mar 2014, 15:08 | #10431 |
| Kopš: 11. May 2011
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
14 Mar 2014, 10:57:42 MartinsR rakstīja:
nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija
velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti
nene, vot paralēles ar zupas šķīvi ir demagoģija te drīzāk ir zupas ēšana ar parastu ēdamkaroti v.s. zelta karote ar kaloriju skaitītāju un siksnas piedziņu no elektromotora
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.
ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.
es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.
nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.
P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci...
P.P.S.
jā, šodien piektdiena, darbs mazāk | Offline | | |
marcis | 14. Mar 2014, 15:37 | #10432 |
| Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:
14 Mar 2014, 10:57:42 MartinsR rakstīja:
nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija
velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti
nene, vot paralēles ar zupas šķīvi ir demagoģija te drīzāk ir zupas ēšana ar parastu ēdamkaroti v.s. zelta karote ar kaloriju skaitītāju un siksnas piedziņu no elektromotora
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.
P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci...
P.P.S.
jā, šodien piektdiena, darbs mazāk
Priekšpēdējais postulāts ir vietā
Piekrītu, katram ceļam un katrai dzīves situācijai ir sava loģika. Man bija laiks, kad praktiskākā mašīna priekš manis bija kupeja. Teicu, ka braukāju viens, dažreiz divi, sīkais sīks, tas sēž aizmugurē un nevirina durvis. Pēc tam jau praktiska mašīna palika sedans. Iespējams, ka praktiskas vienlaicīgi būs universāli un kabriolets. Bet par jaudīgiem litriem pilsētā piekrītu. Pašam tāds ir un tur nekas nav praktisks Ceļojumos cita lieta
Tie, kas postulē, ka tiem ir vajadzīgi 150+ zirgi, lai pilsētā ganītu aļņus, vnk ir īsu krānu operatori.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
soulfreak | 14. Mar 2014, 15:40 | #10433 |
| Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| īsi un vienkārši izskaidrots | Offline | | |
maniac | 14. Mar 2014, 15:46 | #10434 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5145
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
14 Mar 2014, 11:00:26 Marko rakstīja:
14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Šie sportisiti ir vienīgie, kam piedodams tik liels svars. Pārējiem 125kg ir jābeidz rīt tik daudz un jāpadomā par fiziskām aktivitātēm, pirms apstājies motors.
Es ar paofftopikošu
Labais saits tievētgribētājiem:
http://www.fotoreceptes.lv/tievejam1.html
Un receptes arī garšigas, saprotamas un ar humora piešprici! | Offline | | |
Letlander | 14. Mar 2014, 15:49 | #10435 |
| Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 198
Braucu ar:
| Gandrīz apraudājos... | Offline | | |
Sliktais | 14. Mar 2014, 15:58 | #10436 |
| Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:
14 Mar 2014, 10:57:42 MartinsR rakstīja:
nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija
velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti
nene, vot paralēles ar zupas šķīvi ir demagoģija te drīzāk ir zupas ēšana ar parastu ēdamkaroti v.s. zelta karote ar kaloriju skaitītāju un siksnas piedziņu no elektromotora
ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.
ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.
es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.
nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.
P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci...
P.P.S.
jā, šodien piektdiena, darbs mazāk
Labs, pamatots skaidrojums
Jāieliek "Zelta fondā"
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
ryii | 14. Mar 2014, 16:37 | #10437 |
| Kopš: 12. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: draudzeni
| tā piesējas cilvēkiem, katrs pats tak izvēlās ar ko viņam labāk un ērtāk braukt. Un piepisties tikai par to ka brauc ar 125, ir debīli.
Neganteli par tavam prāta spējam jau sen nešaubos | Offline | | |
uvelis | 14. Mar 2014, 17:07 | #10438 |
| Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
| Paratrooper, labi pateikts, malacis!
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
Runcis71 | 14. Mar 2014, 17:14 | #10439 |
| Kopš: 06. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 853
Braucu ar: CBR1000RR
|
14 Mar 2014, 15:49:55 Letlander rakstīja:
Gandrīz apraudājos...
A sākās viss tik vienkārši , bez demagoģijas un cenšanās kādu aptaisīt. Tā teikt, tipiska domu apmaiņa kur daži mazvērtību un argumentu trūkumu cenšas kompensēt ar otra apdiršanu . Jā , nemīl mazie krāni tos litrus ! )))
----------------- Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk | Offline | | |
Negantelis | 14. Mar 2014, 17:28 | #10440 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5366
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:
14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:
14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Nākošais moments: pēc CSDD reģistrētajiem 124cc braucamajiem (un tādu LV uz šo brīdi ir 741 gb.) varu redzēt, ka to pašmasa (2-pasažieru) ir no 190kg līdz 240kg, un jauda no 5.0 līdz 7.5kW !!! Solo (plastmasnieki) no 120kg+ . Un tagad pastāstiet, kā lai ar to pabrauc normālas komplekcijas cilvēks, augumā virs 190cm? Vai par optimālo masas/jaudas attiecību nekas nav dzirdēts (jeb fizika _ūkā un visu nosaka vienas sezonas sajūtas). Peace small asian!
Smiekli nāk par šitiem 125cc krustnešiem kas stāvēs un kritīs par to ka tas pats labākais kas uz zemes izgudrots.
Starp citu, es nevienam virsū nebrūku par to ka viņš brauc ar 125cc, tikai izsaku savas domas ka tas nav ne ekonomiski ne sapratīgi pamatoti pirkt jaunu 125.
Jau iepriekš uzrakstīju ka katram savs, viens grib pst kapeiku (reāli lētāk sanāk tikai tad ja brauc ar lietotu nīkulīgu 4t), citi grib baudīt braucienu. Nafig vispār visi moči nav 125cc, kāpēc visām mašīnām motora limits nav 1.4.
Tāds DUKE125 maksā 4339.76 EUR par 2x mazāku naudu var nopirkt svaigu normālu moci un gāzēt laimīgs. Par kaut kādu degvielas ekonomiju vispār nedomājot , jo par ietaupīto naudu varēs ieliet bākā gadus 3. Ar moci kuram ir motors varēs arī daudzreiz drošāk braukt un veikt apdzīšanu.
125 aizstāvju ideja laikam ir šāda,
Es labāk būšu kopā ar šitādu, vēlams aziātu, jo mazāks un jo labāk, aizņems par 20cm mazāk vietas garāžā. 2caurumi, 1 izpūtējs, divas rokas un kājas, funkciju pilda . Baigi labā, būšu kopā ar šito visu mūžu, man neko labāku nevajag, neesmu pelnījis, nav vērts pārmaksāt.
Jā tiešām, nafig normālu moci. Visu to pašu taču var sniegt arī 125.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
|