Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii, bet ne politika

AutorsZiņojums
Atvilkt
14. Mar 2014, 10:10#10421

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta


14 Mar 2014, 09:58:58 shuttle rakstīja:
man ir tāda aizdoma, ka elektroritenis ir vērtīgāks un piemērotāks par 125nieku!


Patiesībā, ņemot vērā to, ka, piemēram Rīgā, velo infrastruktūra praktiski neeksistē, tad es ar moci pārvietojoties jūtos daudz drošāk, ērtāk un ātrāk. Par parkošanos nerunājot. Tagad ar riteni braukāju praktiski tikai sportam. Par citām pilsētām nepratīšu nokomentēt.
Un jā, manuprāt tilpums "litrs" ikdienā ir izmantojams tūristniekiem. Protams, ja nevar atļauties vairākus aparātus, un ja vēl narcišu mīļotājs, tad vispār ir svarīgs tikai maksimums un spīdīgums. Viņi parasti spēju ar to dampi pārvietoties dēvē par prasmi braukt.

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

Marko
14. Mar 2014, 10:18#10422

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Tieši tā, nav svarīgi cik sver Bergmanis, runa ir par to, ka 125kg ir nolaidība, nevis norma.

Offline

Teiksmaqq
14. Mar 2014, 10:22#10423

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


14 Mar 2014, 10:18:36 Marko rakstīja:

14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars
Tieši tā, nav svarīgi cik sver Bergmanis, runa ir par to, ka 125kg ir nolaidība, nevis norma.
Vai tieši otrādi - ļoti cītīgs un smags darbs

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

shuttle
14. Mar 2014, 10:25#10424

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition

Jā, noteikti ņemtu riteni! nesmird un nerūc. Motoreolleris ar 125cc ir vērtīgāks par duke.

Offline

martinss
14. Mar 2014, 10:31#10425

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Labi, ka ir tadi cilveeki, kuri runaa reklamas bukletu vardiem- lielaaks, jaudiigaaks, garaaks... Ka gan citadi motoproms pastaveetu, ja cilveki vnk nopirktu moci savam patiesajaam vajadziibaam un brauktu ar to visu dziivi?


14 Mar 2014, 09:48:15 ParaTr00per rakstīja:

nu davai, argumentēti pastāsti man, kāpēc ir *nepieciešams* litrīgs baiks braucot pa pilsētu, mazliet pa šoseju ar blīvu satiksmi un gabalu pa grants ceļu. nu tā patiešām argumentēti, nevis kaut ko par baudu, evolūciju un "ar 125cc brauc tikai mīzalas"

P.S.
k-rautā atkal bija dārza šļūteņu uztinamie ruļļi uz atlaidēm...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Valkyrie
14. Mar 2014, 10:38#10426

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate


14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars

Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Nākošais moments: pēc CSDD reģistrētajiem 124cc braucamajiem (un tādu LV uz šo brīdi ir 741 gb.) varu redzēt, ka to pašmasa (2-pasažieru) ir no 190kg līdz 240kg, un jauda no 5.0 līdz 7.5kW !!! Solo (plastmasnieki) no 120kg+ . Un tagad pastāstiet, kā lai ar to pabrauc normālas komplekcijas cilvēks, augumā virs 190cm? Vai par optimālo masas/jaudas attiecību nekas nav dzirdēts (jeb fizika _ūkā un visu nosaka vienas sezonas sajūtas). Peace small asian!

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

Atvilkt
14. Mar 2014, 10:48#10427

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta


14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:

14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars

Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Nākošais moments: pēc CSDD reģistrētajiem 124cc braucamajiem (un tādu LV uz šo brīdi ir 741 gb.) varu redzēt, ka to pašmasa (2-pasažieru) ir no 190kg līdz 240kg, un jauda no 5.0 līdz 7.5kW !!! Solo (plastmasnieki) no 120kg+ . Un tagad pastāstiet, kā lai ar to pabrauc normālas komplekcijas cilvēks, augumā virs 190cm? Vai par optimālo masas/jaudas attiecību nekas nav dzirdēts (jeb fizika _ūkā un visu nosaka vienas sezonas sajūtas). Peace small asian!


Šaubos, vai "normāls" skaitās proteinus un bagātinātājus saēdies kačoks. 99% cilvēki virs 110 ir tauku blāķi nevis kačoki. Un arī virs 190 cm braucēji tomēr ir retums. Pat Latvijā. Man pašam ir tieši 190 un tādēļ moča izvēle bija diezgan smags process.Grūti tiem garajiem. Vēl grūtāk resnajiem.

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

MartinsR
14. Mar 2014, 10:57#10428

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1249

Braucu ar: KTM Duke 790


14 Mar 2014, 09:48:15 ParaTr00per rakstīja:
nu davai, argumentēti pastāsti man, kāpēc ir *nepieciešams* litrīgs baiks braucot pa pilsētu, mazliet pa šoseju ar blīvu satiksmi un gabalu pa grants ceļu. nu tā patiešām argumentēti, nevis kaut ko par baudu, evolūciju un "ar 125cc brauc tikai mīzalas"

nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija

velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti

-----------------
Riders on the storm

Offline

soulfreak
14. Mar 2014, 10:57#10429

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Kaut kāda matu skaldīšana te atkal Runa bija par kubatūrām nevis anaboliķiem. Negantelis pats ir punduris, kas sver uz aci kādi 65kg un pļurkst par 125cc. Davai, lai parāda kā šis ūber krutais braucējs, kā pats sevi dēvē, uztaisa video, kur kopā ar kūdras ērgļiem brauc ar savu mega tehniku un cik tur tiem kubiem, nevis ieliek 5 min. video, kur virina pa taisnu stigu.

Offline

Marko
14. Mar 2014, 11:00#10430

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:

14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars

Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/

Šie sportisiti ir vienīgie, kam piedodams tik liels svars. Pārējiem 125kg ir jābeidz rīt tik daudz un jāpadomā par fiziskām aktivitātēm, pirms apstājies motors.

[ Šo ziņu laboja Marko, 14 Mar 2014, 11:01:22 ]

Offline

ParaTr00per
14. Mar 2014, 15:08#10431

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


14 Mar 2014, 10:57:42 MartinsR rakstīja:

nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija

velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti


nene, vot paralēles ar zupas šķīvi ir demagoģija te drīzāk ir zupas ēšana ar parastu ēdamkaroti v.s. zelta karote ar kaloriju skaitītāju un siksnas piedziņu no elektromotora

ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.

ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.

es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.

nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.

P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci...

P.P.S.
jā, šodien piektdiena, darbs mazāk

Offline

marcis
14. Mar 2014, 15:37#10432

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:

14 Mar 2014, 10:57:42 MartinsR rakstīja:

nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija

velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti


nene, vot paralēles ar zupas šķīvi ir demagoģija te drīzāk ir zupas ēšana ar parastu ēdamkaroti v.s. zelta karote ar kaloriju skaitītāju un siksnas piedziņu no elektromotora

ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):


nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.

P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci...

P.P.S.
jā, šodien piektdiena, darbs mazāk


Priekšpēdējais postulāts ir vietā

Piekrītu, katram ceļam un katrai dzīves situācijai ir sava loģika. Man bija laiks, kad praktiskākā mašīna priekš manis bija kupeja. Teicu, ka braukāju viens, dažreiz divi, sīkais sīks, tas sēž aizmugurē un nevirina durvis. Pēc tam jau praktiska mašīna palika sedans. Iespējams, ka praktiskas vienlaicīgi būs universāli un kabriolets. Bet par jaudīgiem litriem pilsētā piekrītu. Pašam tāds ir un tur nekas nav praktisks Ceļojumos cita lieta

Tie, kas postulē, ka tiem ir vajadzīgi 150+ zirgi, lai pilsētā ganītu aļņus, vnk ir īsu krānu operatori.



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

soulfreak
14. Mar 2014, 15:40#10433

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

īsi un vienkārši izskaidrots

Offline

maniac
14. Mar 2014, 15:46#10434

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5145

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


14 Mar 2014, 11:00:26 Marko rakstīja:

14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:

14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars

Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/

Šie sportisiti ir vienīgie, kam piedodams tik liels svars. Pārējiem 125kg ir jābeidz rīt tik daudz un jāpadomā par fiziskām aktivitātēm, pirms apstājies motors.

Es ar paofftopikošu
Labais saits tievētgribētājiem:
http://www.fotoreceptes.lv/tievejam1.html
Un receptes arī garšigas, saprotamas un ar humora piešprici!

Offline

Letlander
14. Mar 2014, 15:49#10435

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar:

Gandrīz apraudājos...

Offline

Sliktais
14. Mar 2014, 15:58#10436

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Mar 2014, 15:08:07 ParaTr00per rakstīja:

14 Mar 2014, 10:57:42 MartinsR rakstīja:

nu Rinald beidz, pats taču saproti ka tā ir tīrākā demagoģija

velkot paralēles - zupas šķīvi izēst ar tējkaroti - tas ir tehniski iespējams, bet tikai nezin kāpēc cilvēki parasti to dara ar ēdamkaroti


nene, vot paralēles ar zupas šķīvi ir demagoģija te drīzāk ir zupas ēšana ar parastu ēdamkaroti v.s. zelta karote ar kaloriju skaitītāju un siksnas piedziņu no elektromotora

ok, lūdzu - mana argumentācija par labu 125cc (bet tikpat labi derēs arī 200cc vai 400cc):
es savu mopēdu izmantoju braukšanai ikdienā. braucu ar to no mājām uz darbu un vakarā atpakaļ. kādreiz arī uz veikalu (gan pa Rīgu, gan no mājām līdz Ķekavai vai Plakanciemam) pēc kāda sīkuma vai kaut kā tā. braucu es kad nav sniegs, pamatā īpaši nepētot laika apstākļus - uz darbu jābrauc katru darba dienu. es sezonu (nevis izbraucienu pa pilsētu saulainā pēcpusdienā) sāku agri un beidzu vēlu. mans ikdienas maršruts ir no mājām uz V6 ceļa (ceļš Ķekava-Plakanciems) uz Rīgu, Mūkusalas 41. 4km pa sūdīgu zemes/grants ceļu, kas slapjā laikā slīd kā pa jēlām olām. 5km pa asflatētu ceļu līdz A7, apmēram 5km pa A7 līdz pirmajam korķim vēl pāris km no Rīgas robežas, tad pa sastrēgumiem / pilsētu kādus atlikušos 9km līdz darbam. vakarā atpakaļ. šo maršrutu varu nobraukt ar auto - ~45 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~12l/100km. ar moci ~25 minūtēs, ar vidējo degvielas patēriņu ~2.5l/100km. mocim ir iešprice - nav problēmu braukt aukstā laikā. mocim ir abs - stājas pat uz slapjas zāles, lieliski palīdz, kad pilsētā jāapstājas "uz viens", kad nav laika domāt un zīlēt, vai te šeit apakšā ir akmentiņi vai izlijis šķidrums. mocis ir viegls - nepilni 130kg - vadās viegli un precīzi kā rapieris, var ietūcīties visās šķirbās.

ko man dotu jaudīgāks mocis? teorētisku 5min ieguvumu uz vienu galu, jo es kaut kur varu atrast vietu ātrāk par 100kmh paskriet? pa granti ātrāk par 70-80kmh īpaši nepanēsāsies - pa ceļam mājas, suņi, traktori, plakaniski krāmētāji ar subāriem. pilsētā nēsāties ar trīsciparu skaitli uz spido es neuzskatu, ka ir ilgtspējīgi - man vajag līdz darbam aizbraukt, nevis līdz morgam. pa šoseju ar blīvu satiksmi izmēģināt savu laimi lidojot starp mašīnām? turklāt visas tās priekšrocības būs sausā, smukā, siltā pēcpusdienā, nevis kā tagad, kad no rītiem uz ceļa vietām ir ledus - grantene vēl tikai atkūst, uz asfalta līkumos meža ēnā ir uzsalis kondensāts un ārā ir ap 0C.

es saprotu tos, kas ceļo - jā, tur līdzi jāvazā pasažieris + 100kg krava, jābrauc daudzus tūkstošus km, tur prasās pēc motora, kas spēj to visu pakustināt un negurt arī visu dienu braucot. saprotu tos, kuri trasē gulda savus 600cc un 1000cc, spiež ārā visu ko var un saķer no tā adrenalīnu. saprotu tos, kuri lien mežā ar spēcīgu tehniku un tur ēd dubļus, ķer adrenalīnu un čiekurus.

nesaprotu pozerus, kam pilsētā vajag litrīgu baiku (īstenībā vispār baiku pilsētā) un viss pārējais ir sūds. nesaprotu cilvēkus, kam vajag nesaprotu litrīgu dualsport ar Dakāras aprīkojumu, lai aizbrauktu no Pļavniekiem uz Siguldu un atpakaļ. nesaprotu cilvēkus, kam vajag krutu supermoto, lai spolētu lielveikala stāvvietā vai raut ratā pie krusta.

P.S.
un vēl nesaprotu, kāpēc garīgi nestabiliem cilvēkiem dod moto instruktora licenci...

P.P.S.
jā, šodien piektdiena, darbs mazāk

Labs, pamatots skaidrojums
Jāieliek "Zelta fondā"

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

ryii
14. Mar 2014, 16:37#10437

Kopš: 12. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: draudzeni

tā piesējas cilvēkiem, katrs pats tak izvēlās ar ko viņam labāk un ērtāk braukt. Un piepisties tikai par to ka brauc ar 125, ir debīli.
Neganteli par tavam prāta spējam jau sen nešaubos

Offline

uvelis
14. Mar 2014, 17:07#10438

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču

Paratrooper, labi pateikts, malacis!

-----------------
...one life - live it...

Offline

Runcis71
14. Mar 2014, 17:14#10439

Kopš: 06. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: CBR1000RR


14 Mar 2014, 15:49:55 Letlander rakstīja:
Gandrīz apraudājos...
A sākās viss tik vienkārši , bez demagoģijas un cenšanās kādu aptaisīt. Tā teikt, tipiska domu apmaiņa kur daži mazvērtību un argumentu trūkumu cenšas kompensēt ar otra apdiršanu . Jā , nemīl mazie krāni tos litrus ! )))

-----------------
Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk

Offline

Negantelis
14. Mar 2014, 17:28#10440

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


14 Mar 2014, 10:38:47 Valkyrie rakstīja:

14 Mar 2014, 10:08:41 Teiksmaqq rakstīja:

14 Mar 2014, 10:03:21 Marko rakstīja:
Tagad ir 2014, ja neesi pamanījis.
Nu kaut vai 2114, tas nemaina faktu, ka 125kg ir reāls cipars

Vai šajā sarakstā ir atrodams kaut viens "nīkulis" zem 125kg: http://www.theworldsstrongestman.com/our-athletes/
Nākošais moments: pēc CSDD reģistrētajiem 124cc braucamajiem (un tādu LV uz šo brīdi ir 741 gb.) varu redzēt, ka to pašmasa (2-pasažieru) ir no 190kg līdz 240kg, un jauda no 5.0 līdz 7.5kW !!! Solo (plastmasnieki) no 120kg+ . Un tagad pastāstiet, kā lai ar to pabrauc normālas komplekcijas cilvēks, augumā virs 190cm? Vai par optimālo masas/jaudas attiecību nekas nav dzirdēts (jeb fizika _ūkā un visu nosaka vienas sezonas sajūtas). Peace small asian!



Smiekli nāk par šitiem 125cc krustnešiem kas stāvēs un kritīs par to ka tas pats labākais kas uz zemes izgudrots.

Starp citu, es nevienam virsū nebrūku par to ka viņš brauc ar 125cc, tikai izsaku savas domas ka tas nav ne ekonomiski ne sapratīgi pamatoti pirkt jaunu 125.

Jau iepriekš uzrakstīju ka katram savs, viens grib pst kapeiku (reāli lētāk sanāk tikai tad ja brauc ar lietotu nīkulīgu 4t), citi grib baudīt braucienu. Nafig vispār visi moči nav 125cc, kāpēc visām mašīnām motora limits nav 1.4.


Tāds DUKE125 maksā 4339.76 EUR par 2x mazāku naudu var nopirkt svaigu normālu moci un gāzēt laimīgs. Par kaut kādu degvielas ekonomiju vispār nedomājot , jo par ietaupīto naudu varēs ieliet bākā gadus 3. Ar moci kuram ir motors varēs arī daudzreiz drošāk braukt un veikt apdzīšanu.


125 aizstāvju ideja laikam ir šāda,


Es labāk būšu kopā ar šitādu, vēlams aziātu, jo mazāks un jo labāk, aizņems par 20cm mazāk vietas garāžā. 2caurumi, 1 izpūtējs, divas rokas un kājas, funkciju pilda . Baigi labā, būšu kopā ar šito visu mūžu, man neko labāku nevajag, neesmu pelnījis, nav vērts pārmaksāt.




Jā tiešām, nafig normālu moci. Visu to pašu taču var sniegt arī 125.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline