Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f
03 Jun 2016, 21:40:21 Archy96 rakstīja:
03 Jun 2016, 20:02:45 VATERLAND rakstīja:
03 Jun 2016, 19:59:59 Archy96 rakstīja:
03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja:
03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja:
03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja:
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?
[IMG][/IMG]
Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....
Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?
Itkā Honda XR400. Incē specu domas....
Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi?
Jautājums ar to svaru 125kg un jaudu 34HP - cik tāds kaplis ir piemērots tam pašam Hard Enduro segmentam. Pirkšanas /pārdošanas stratēģija skaidra - ja nav nojāts=ņemams.
Šis ir ļoti labs mocis tādā ziņā, ka ļoti izturīgs, reti remontējams, un gana viegls, lai būtu lietojams hard apstākļos, tikai ir viena herņa, par cik šis ir jau ļoti vecs modelis, viņi daudzi ir ar saplaisājušām galvām, kas rodas acīmredzot no nepietiekamas dzeses, intensīva hardkora apstākļos, ja uz tādu uzrausies, būs dārgi.
Div vasaras nokaplēju pa mežiem ar xr400r. Vienīgais kas nepatika bij eļas problēma. Zuda. Visādi citādi bij forši. Vienu virzuli iznīcināju. Nekas kosmisks un nereāls nebija sakārtot šo problēmu. O vel atceros forši bij dabūt to asi pakaļas dakšai laukā.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
04 Jun 2016, 01:25:09 envy rakstīja:
To šķērsoja 4! braucēji un daļa hardistu mauca pa soft trasi
Nu rinķī braucot arī gana dabūja pamocīties, visiem jau nepatīk speciāli pašiem sev tādas ciešanas sagādāt, man vienu brīdi pašam sāka likties, ka tas nebija gudri maukt tur pa taisno pāri, bet nu ar mokām kaut kā sanāca
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
20 May 2016, 20:31:25 riils rakstīja:
Slavenā "resursa" diskusija
Pēc šī onkuļa stāstītā, 500 EXC var 7000 km notūristot bez problēmām.
Atsaucoties uz šo paveco postu: te mans vakardienas "snapshots" 13.gada 500 exc (fe501) +/- 7000 km, 177 stundas, nekādu problēmu, mainu eļļu un braucu, uz kādām 170 stundām pārbaudīju vārstus un tur viss pēc spec. Iespējams kaut kad tuvākajā nākotnē samainīšu sajūga demferus, sveci.. moš ziemā inžektoru patīrīšu ar Modrs palīdzību.
Tiek braukts gan pa granti, gan meža taciņām, purvi, ledus. Kādreiz arī kāda XC trase.
[ Šo ziņu laboja endurists, 06 Jun 2016, 13:21:27 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Nu es arī savam :mainivirzulikatrunedēļu: enduro 2T mocim dzinējā ielīdu pēc 70H/3200km/5xRīga-Tallina, nomainīju virzuli, kurš absolūti nebija tik slikts, un turpinu vien nodarbības , teorētiski, pat varēt doties kādā ne pārāk gara ceļojumā
VArbūt kādas var pastāstīt par ktm 690 enduro r 15g un husqvarna 701? Katrs izplatītājs protams saka ka viņu esot labāks
Kādas tās galvenās nianses un atsķirības šiem? Vairāk braukšanas ziņā kā tehniskajos datos.
Cik saprotu husis manevrētspējīgāks un labāk jutīsies mežos un tehniskos braucienos?
Braucu ar: MTX80 -> CB400N -> DR650RS -> XT600 -> G650F -> RM-Z450 -> EXC300 SIX DAYS
18 Jun 2016, 11:47:20 eri rakstīja:
VArbūt kādas var pastāstīt par ktm 690 enduro r 15g un husqvarna 701? Katrs izplatītājs protams saka ka viņu esot labāks
Kādas tās galvenās nianses un atsķirības šiem? Vairāk braukšanas ziņā kā tehniskajos datos.
Cik saprotu husis manevrētspējīgāks un labāk jutīsies mežos un tehniskos braucienos?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
18 Jun 2016, 11:47:20 eri rakstīja:
VArbūt kādas var pastāstīt par ktm 690 enduro r 15g un husqvarna 701? Katrs izplatītājs protams saka ka viņu esot labāks
Kādas tās galvenās nianses un atsķirības šiem? Vairāk braukšanas ziņā kā tehniskajos datos.
Cik saprotu husis manevrētspējīgāks un labāk jutīsies mežos un tehniskos braucienos?
Tas ir viens un tas pats mocis pa lielam ņemot, krāsa atšķiras, un vēl kādi sīkumi. Ņem, kurš labāk patīk.