Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Bagars
20. May 2016, 22:03#1001

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4244

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

KTM RFS 20 litri nobrauktās degvielas = 3 motorstundas
Skatīt ~ 150. lapu
Skatīt pdf-a 17. lapu
Skatīt pdf-a 58. lapu
Links
23.-24. lpp
no 21. lpp
7000 km = ~100m/h
250m/h 525 RFS meža režīmā ir pupu mizas, ja visu pēc manuāļa dara un ja ir vismaz viena labā roka.
90% dzinēja diluma ir auksta dzinēja palaišanas brīdī un pirmo darbības sekunžu laikā, kā arī stipri paaugstinātas darba temperatūras gadījumā.
Pārējais viss, kā endurists teica.
te vēl linki http://kristofsx.com/
http://www.carlsalter.com/all-motorcycle-manuals.asp

[ Šo ziņu laboja Bagars, 20 May 2016, 22:50:57 ]

Offline

barons13
03. Jun 2016, 09:13#1002

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku

Speci, gribu jūsu viedokli - kādas būtu aptuvenās izmaksas savest kārtībā šo staļingradu?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...amaha/jgnhj.html
Zinu, ka WRs ir paraloģiski dārgs dzinēja ziņā, bet nu vismaz +/- cipars? Man čoms interesējas, skrūvētu pats, jo rokas abas ir labās un no dirsas neaug. Būšu ļoti pateicīgs par viedokļiem

-----------------
NOFUXGIVN

Offline

karlsons
03. Jun 2016, 11:26#1003

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


03 Jun 2016, 10:24:46 Bagars rakstīja:

03 Jun 2016, 09:13:38 barons13 rakstīja:
Speci, gribu jūsu viedokli - kādas būtu aptuvenās izmaksas savest kārtībā šo staļingradu?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...amaha/jgnhj.html
Zinu, ka WRs ir paraloģiski dārgs dzinēja ziņā, bet nu vismaz +/- cipars? Man čoms interesējas, skrūvētu pats, jo rokas abas ir labās un no dirsas neaug. Būšu ļoti pateicīgs par viedokļiem

Šeit ir rezerves daļas ar visu cenu


itas peec yzf izskataas, zem 2006 gada

bet:
Complete Rebuild Kit 940.63 EUR

[ Šo ziņu laboja karlsons, 03 Jun 2016, 11:27:07 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 12:44#1004

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 11:26:20 karlsons rakstīja:

03 Jun 2016, 10:24:46 Bagars rakstīja:

03 Jun 2016, 09:13:38 barons13 rakstīja:
Speci, gribu jūsu viedokli - kādas būtu aptuvenās izmaksas savest kārtībā šo staļingradu?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...amaha/jgnhj.html
Zinu, ka WRs ir paraloģiski dārgs dzinēja ziņā, bet nu vismaz +/- cipars? Man čoms interesējas, skrūvētu pats, jo rokas abas ir labās un no dirsas neaug. Būšu ļoti pateicīgs par viedokļiem

Šeit ir rezerves daļas ar visu cenu


itas peec yzf izskataas, zem 2006 gada

bet:
Complete Rebuild Kit 940.63 EUR


Ja to motoru var sakrāmēt pa 940, tad tas vēl ir pa lēto, bet ja ir metama galva, un vel bojati bloki, tad ebiomaķ cik tur salasīsies, es neieteiktu to darīt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
03. Jun 2016, 12:59#1005

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 13:40#1006

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 12:59:05 endurists rakstīja:
Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos.


Tā ļoti bieži vien arī ir, tamdēļ man kaut kā patīk detaļas motorā laicīgāk nomainīt, līdz ar noteikto motorstundu intervālu, jo tā sanāk finālā LĒTĀK, nekā lāpīt staļingradu .

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

elf
03. Jun 2016, 14:27#1007

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


03 Jun 2016, 13:40:34 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 12:59:05 endurists rakstīja:
Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos.


Tā ļoti bieži vien arī ir, tamdēļ man kaut kā patīk detaļas motorā laicīgāk nomainīt, līdz ar noteikto motorstundu intervālu, jo tā sanāk finālā LĒTĀK, nekā lāpīt staļingradu .


Bij kaut kāda gada Yamaha modeļiem ,kuriem trūka vārsti nenoskaidrojamu apstākļu dēļ...rūpnīca pat piesaistīja F1 vārstu testēšanā....tākā arī jauna detaļa var neparedzēti izbeigties.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 14:34#1008

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 14:27:55 elf rakstīja:

03 Jun 2016, 13:40:34 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 12:59:05 endurists rakstīja:
Es arī reiz jaucu mootoru ar notrūkušu vārstu. Galva, cilindrs, klanis, pi*da, bloki arī deformēti. Tā globāli derīga bija kārba, sajūgs, ģenerators un vāki. Remontēt konkrēto dzinēju neatmaksājās un tika sadalīts reizinātājos.


Tā ļoti bieži vien arī ir, tamdēļ man kaut kā patīk detaļas motorā laicīgāk nomainīt, līdz ar noteikto motorstundu intervālu, jo tā sanāk finālā LĒTĀK, nekā lāpīt staļingradu .


Bij kaut kāda gada Yamaha modeļiem ,kuriem trūka vārsti nenoskaidrojamu apstākļu dēļ...rūpnīca pat piesaistīja F1 vārstu testēšanā....tākā arī jauna detaļa var neparedzēti izbeigties.


Ir problemātiski modeļi, ir neproblemātiski modeļi, ar problemātiskajiem modeļiem papadoss var sanākt jebura brīdī un jebkura variantā, ar neproblemātiskajiem modeļiem pa lielam viss air atkarīgs no apkopēm un īpašnieka līkrocības.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

chirkainais
03. Jun 2016, 18:51#1009

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt..

03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja:
Homoloģēta CRF enduro versija?
Pilnīgs sekass


-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 19:09#1010

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja:
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt..

03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja:
Homoloģēta CRF enduro versija?
Pilnīgs sekass



Tas ir pārbūvēts krosinieks, jeb CRF450X ???? Kad rune iet par gondām, tad vienmēr figurē problemas ar vārstu sēžām kā tur īsti ir šiem modeļiem?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Jun 2016, 19:12:39 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VATERLAND
03. Jun 2016, 19:20#1011

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?



Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 19:50#1012

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja:
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?



Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....




Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VATERLAND
03. Jun 2016, 19:54#1013

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja:
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?

[IMG][/IMG]

Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....




Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?


Itkā Honda XR400. Incē specu domas....

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 03 Jun 2016, 19:55:27 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 19:59#1014

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja:

03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja:
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?

[IMG][/IMG]

Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....




Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?


Itkā Honda XR400. Incē specu domas....


Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VATERLAND
03. Jun 2016, 20:02#1015

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


03 Jun 2016, 19:59:59 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja:

03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja:
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?

[IMG][/IMG]

Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....




Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?


Itkā Honda XR400. Incē specu domas....


Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi?


Jautājums ar to svaru 125kg un jaudu 34HP - cik tāds kaplis ir piemērots tam pašam Hard Enduro segmentam. Pirkšanas /pārdošanas stratēģija skaidra - ja nav nojāts=ņemams.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

envy
03. Jun 2016, 20:15#1016

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Xr400 ir ļooooti labs!

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

karlsons
03. Jun 2016, 20:17#1017

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja:
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt..

03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja:
Homoloģēta CRF enduro versija?
Pilnīgs sekass



Vairs nav.

[ Šo ziņu laboja karlsons, 03 Jun 2016, 20:32:50 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

riils
03. Jun 2016, 20:43#1018

Kopš: 12. Jul 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 274

Braucu ar: Pārmērīgu Piesardzību


03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja:
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt..

03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja:
Homoloģēta CRF enduro versija?
Pilnīgs sekass



Vot shitas ir SEKASS!

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...=1&fnai=prev

-----------------
Mixin' Gas & Haulin' Ass

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 21:31#1019

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 20:43:25 riils rakstīja:

03 Jun 2016, 18:51:55 chirkainais rakstīja:
Pareizāk šķiet, tomēr būtu šeit postēt. Ka'zi', varbūt pat kāds spēj nokomentēt..

03 Jun 2016, 18:42:44 chirkainais rakstīja:
Homoloģēta CRF enduro versija?
Pilnīgs sekass



Vot shitas ir SEKASS!

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...=1&fnai=prev


Nu Tavs (mans) drapaks neizskatījās sliktāk, kad to pa nieka 1000ls nopirku, spriežot pēc cenas Mobile.de, laikam nevajadzēja drāzt pa mežu hardkorā, bet iekonservēt un nolikt stūrī, uz gadiem 10, varētu labu $$$$ izcelt.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 03 Jun 2016, 21:33:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 21:40#1020

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 20:02:45 VATERLAND rakstīja:

03 Jun 2016, 19:59:59 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 19:54:05 VATERLAND rakstīja:

03 Jun 2016, 19:50:57 Archy96 rakstīja:

03 Jun 2016, 19:20:48 VATERLAND rakstīja:
Varbūt Archy ir kas piebilstams arī par šo klasiku?

[IMG][/IMG]

Vērās jau offroudā normāli un turēja uz dažādiem segumiem lieliski.....




Kas tev ir ar to moci, pirkt gribi?


Itkā Honda XR400. Incē specu domas....


Noformulē savu jautājumu - interesē kas tieši? Pirkt gribi?


Jautājums ar to svaru 125kg un jaudu 34HP - cik tāds kaplis ir piemērots tam pašam Hard Enduro segmentam. Pirkšanas /pārdošanas stratēģija skaidra - ja nav nojāts=ņemams.


Šis ir ļoti labs mocis tādā ziņā, ka ļoti izturīgs, reti remontējams, un gana viegls, lai būtu lietojams hard apstākļos, tikai ir viena herņa, par cik šis ir jau ļoti vecs modelis, viņi daudzi ir ar saplaisājušām galvām, kas rodas acīmredzot no nepietiekamas dzeses, intensīva hardkora apstākļos, ja uz tādu uzrausies, būs dārgi.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline