Nu tad īss razklads. Sezonas beigās beidzot iepirkās mocis. Viss bija super skaisti, braucās labi, virsū stāv daudz tjūninga (Gilles Tooling kāpšļi un ķēdes spriegotāji, Braking bremžu diski, Goodridge armētās bremžu šļaukas, Ohlins demferis, K&N gaisa filtrs, Yoshimura bunduļi, Magura radiālie bremžu un sajūga rokturi, PowerCommander 2 un vēl šis tas...). Taču sanāca ķibele
Pēc Galileusa jubilejas braucu pakaļ mocim. Darbinu - a šis maita negrib darboties. Tad jau sāka likties ka kaut kas nav riktīgi... Nu tad es vēl darbinu un pēkšņi skaņa nelabā : KRAKŠ!!!
Bļac... tika ieturēta pauze un motors vairs negriezās. Tā nu es konstatēju ka man nav paveicies vinnēt šajā loterijā
Ilgi nebijā jādomā - mocis tika transportēts pie čoma uz garāžu lai viņu tur varētu izārdīt!
Un te es piedāvāju nelielu ieskatu pašā procesā.
Šitāds arkls ir čoma īpašumā
Bet šito mans bračka vēl būvē! Pagājušajā ziemā pārlasīju šito motorīti.
Kad noņēmu ieplūdes droseles, tad man pāvērās šitāds nepatīkams skats...
Tad tika izskrūvētas sveces. Pirmajā cilindrā stāvēja šitā apdauzītā un salocītā svece, bet otrajā bija ielikta irīdija svece - tātad kāds angļu kretīns jau tur bija būries!
Tagad mocis izskatās šitā
Tad es noņēmu izpūtējus un kolektorus. No pirmā cilindra kolektora izbira ārā shitādas te driskas bļe
Mazliet pirkstu veiklības un no driskām es uztaisīju šitādu veidojumu! Trīsreiz varat minēt kas tas tāds ira!
Jā, jobanijvrot.... tas ir maita izplūdes vārsts, kurš acīmredzot ir izdomājis iet pensijā! Plus vēl slikti ir tas ka tas gabaliņš, kas labajā pusē - ir fragments no otra izplūdes vārsta!!!
Taču visam šitajam ir arī divi, nē... trīs plusi!
1. Ir sākusies tā ziema, jo labi ka tas nenotika vasaras vidū!
2. Pēc visa šitā zināšu savu moci no A līdz Z
3. Labi ka tas vārsts neizdomāja atdalīties pie 100+ km/h uz šosejas, jo tad gan motorā būtu baigā kapsēta....
Nu ko - rīt mēģināšu beidzot izraut to motoru ārā no rāmja un tad jau redzēs tālāk
....
Tā kā pēc 5dienas pasēdējiena Rocabillijā nebiju spējīgs savu pakaļu aizvilkt līdz garāžai abas brīvdienas, tad motora izcelšana atlikās līdz šodienai
Verdikts: bija grūtāk nekā izskatījās un īstenībā vienam pašam to izdarīt būtu ļoti grūti! Man paveicās, jo man bija palīgi
.........
Nu tā - motors daļēji izārdīts. Protams ka atklājās krietni lielāka staļingrada nekā bija gaidīts.
Šitās driskas ir pārpaliekas no vārstu čaškām.
Daļa no vārsta bija palikusi vadīklā! Nedaudz paāmurēju un viņa iznāca ārā
Arī izplūdes sadalene ir dabūjusi ka kaklu normāli!
Pauris
Virzulī arī kāds gribējis izdauzīt caurumu
Otrajam cilindram protams viss ir vislabākajā kārtībā!
Rezumē: nezināmu iemeslu pēc ir notrūcis viens izplūdes vārsts, kurš tad arī mēģināja no viena cilindra uztaisīt salātus. Esmu aprunājies nu jau ar vairākiem spečukiem un vienīgais izskaidrojums ir tāds, ka metāls bijis saguris...
Ebayā jau ir atrasta cita galva, tā ka nākamgad es gāzīšu 100%