Nolēmu atrādīt savu pagājušās ziemas padarīto. 2011. gada pavasarī no lietotāja EDX tika iegādāts mans tā brīža motocikla ideāls - 1996. gada Suzuki DR 650 SE. Tehniski tas bija lieliskā stāvoklī, taču vizuāli - katra detaļa savā krāsā, uzlīmes utt. no vienas puses izskatījās huligāniski, bet 90% cilvēkiem - vienkārši nolaists
Pirmo sezonu nobraucot, tika pieņemts lēmums pa ziemas aukstajām dienām un naktīm dot tam vizuālo skaistumu un jauneklīgo pievilcību. Šāds tas izskatījās pirms pārvērtībām:
Oktobrī tas tika nogādāts uz ziemas miegu Valmierā pie sievas tēva, kur arī sākās jaukšanas darbi:
Viss process tika foto-dokumentēts, lai pēc tam nerastos lieki jautājumi (protams radās tāpat )
Brīžiem bildēšana likās absurda, taču tieši visabsurdākās bildes beigās izrādījās visnoderīgākās.
Šiet jau praktiski viss ir izjaukts.
Te arī motors jau ir izcelts (iznāca arā pārsteidzoši viegli, iespējams tāpēc, ka nevajadzēja iespringt par rāmja krāsojumu vēl )
Klusā daba..
Šajā brīdī plastmasas, bāka un disku aploces tika aizvestas pie ļoti meistarīga krāsotāja uz "parasto krāsošanu" un rāmis uz pulverkrāsošanu. Pirms krāsošaas diski tika izvalcēti, lai viss būtu OK. Kamēr aploces krāsojās nolēmu sapucēt spieķus un galviņas, viena galviņa protams neatgriezeniski tika aizskalota prom, sākumā likās pasaules gals, bet spieķotājs nomierināja, ka esot rezerves un stresa nav
Uz restaurāciju tika aizvests arī pakaļējais amis un pārlasīta visa dakša.
Un tad sākās kopā likšanas darbi - likās būs riktīgs challenge, bet ņemot vērā, ka bija bildes no jaukšanas ārā, beigu beigās nekas grūts nebija, izņemot motora ielikšanu..
Te jau motors ir iekšā - šis arī bija visgrūtākais un sāpīgākais moments - svaigi krāsots rāmis, kurā "uz milimetriem" jāiedabū iekšā motors - kā vēlāk izrādījās to nevar izdarīt, ka vien iegribas bet tieši no kreisās puses, lai gan no labās izskatījas, ka ir vairāk vietas. Ņemot vērā, ka nekādas viņčas nebija, tad bija nedaudz jāpacilā smagumi. Sanāca nedaudz arī apskrāpēt krāsu, bet beigu beigās veiksmīgi tika dabūs iekšā.
Tālredzīgi tika ieplānota VIN vietas aizsardzība
Te jau smuki piekrāsots:
Liekam iekšā stūri:
Tad priekšējo ratu..
Parādījās viena mazā problēma, nolūza viena no 4 špiļkām
Labi, ka no PSRS bija palicis "metālapstrādes mantojums" , ja to tā var nosaukt apvienojumā ar zelta rokām top jauna "špiļka"
Te jau gandrīz gatavs
Top numura turētājs:
Mocis jau gandrīz salikts:
Izstumts ārā - gatavs gāžamais
Kad atkal pierūcināju un izbraucu prieks bija neizsakāms.
+ tas ka visam pats esi pārgājis pāri, zini katru vietu, katru stiprinājumu utt. dod baigo drošības sajūtu
Kopumā tika izdarīts:
*pārkrāsotas plastmasas
*sapucēti diski
*pārkrāsots rāmis
*pāršūts beņķis
*ielikta pareizā pakaļlampa
*pārlasīta visa amortizācija
*nomainīta bremžu eļļa un kalotkas
*nomainīta ķēde un zobrati
*samainīts, kas maināms pakaļdakšai