Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: XRV650 Africa Twin
Autors | Ziņojums |
Extreems | | Kopš: 16. Jul 2012
No: Preiļi
Ziņojumi: 0
Braucu ar: ĶĪNIETI
| Kko pastāstiet par šo moci.Vēlos iegādāties.
kaa motori vispār? Elektronika? ..
+ - .
[ Šo ziņu laboja Extreems, 24 Nov 2012, 14:59:00 ] | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| http://africatwin.ru/
| Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| http://advrider.com/forums/showthread.php?t=50630
24 Nov 2012, 14:53:08 Extreems rakstīja:
Kko pastāstiet par šo moci.Vēlos iegādāties.
kaa motori vispār? Elektronika? ..
+ - .
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
|
Vercha | | Kopš: 23. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Honda XRV650
| Ja interesē elektriskās problēmas, tad esmu saskāries ar 2 tādām, kuras abas esot tipiskas priekš XRV650.
1) Nobeidzas sprieguma regulators. Par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur viņš slikti ventilējas, pārkarst, sāk dot pārāk lielu spriegumu un uzvāra akumulatoru. Pie pirkšanas šo defektu ir viegli konstatēt, ar voltmetru pamērot spriegumu starp akumulatora spailēm pie dažādiem motora apgriezieniem un ieslēgtām/izslēgtām gaismām – vai ir manuālī paredzētajās robežās. Hondas veikalā oriģinālais sprieguma regulators ir ap 170Ls... Man viens elektriķis pats uztaisīja pa 50Ls. Pagaidām darbojas perfekti.
2) Aizdedzes vadības blokiem (CDI) izļurkājas kontakti. Arī šim defektam par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur braucējs ar savu svaru spiež uz tiem štekeriem. Kad man tā notikās, konstatēju, ka kāds pirms manis jau ir lauzis vaļā vienu CDI un lodējis šos kontaktus. Pārlodēju vēlreiz un zem beņķa uzliku metāla plāksni, lai pasargātu štekerus. Domāju gan, ka tas nav pārāk ilglaicīgs risinājums, jo enduro mocim tomēr vibrācijas ir ievērojamas... Laba alternatīva esot čehu Ignitech ražojumi (arī programmējamie CDI).
Citādi vēl, protams, jārēķinās ar 20+ gadus (jo no 90.g. jau ražoja 750cm3 Āfrikas) vecam aparātam tipiskām kaitēm – biški ēd eļļu, kaut kur kaut kas sulojās utt. Nu manējam papildus ir parādījušās dzesēšanas problēmas, pa ziemu nāksies pajaukt ūdens sūkni.
Mocīti lietoju gan ikdienā pilsētā gan ar pasažieri esmu paceļojis (bet mierīgi, jo >120km/h vibrācijas paliek nepatīkamas...) – nav ne vainas. Uz zemes ceļa turas ļoti labi. Šādai lietošanai jaudas pilnīgi pietiek. Bezceļam gan, protams, par smagu, vienatnē ir gadījies „noslīkt” mežinieku atstātās risēs – bija jāmeklē lāpsta un jārok laukā.
Daudz labas info esmu atradis šeit: http://xrv650story.eu – ja piereģistrējas, tad tiek pie vērtīgiem manuāļiem.
Vispār žēl, ka vairs neražo jaunus XRV650... | Offline | | |
mg-t | | Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
|
25 Nov 2012, 23:37:43 Vercha rakstīja:
Ja interesē elektriskās problēmas, tad esmu saskāries ar 2 tādām, kuras abas esot tipiskas priekš XRV650.
1) Nobeidzas sprieguma regulators. Par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur viņš slikti ventilējas, pārkarst, sāk dot pārāk lielu spriegumu un uzvāra akumulatoru. Pie pirkšanas šo defektu ir viegli konstatēt, ar voltmetru pamērot spriegumu starp akumulatora spailēm pie dažādiem motora apgriezieniem un ieslēgtām/izslēgtām gaismām – vai ir manuālī paredzētajās robežās. Hondas veikalā oriģinālais sprieguma regulators ir ap 170Ls... Man viens elektriķis pats uztaisīja pa 50Ls. Pagaidām darbojas perfekti.
2) Aizdedzes vadības blokiem (CDI) izļurkājas kontakti. Arī šim defektam par iemeslu tiek uzskatīts neveiksmīgais novietojums zem beņķa, kur braucējs ar savu svaru spiež uz tiem štekeriem. Kad man tā notikās, konstatēju, ka kāds pirms manis jau ir lauzis vaļā vienu CDI un lodējis šos kontaktus. Pārlodēju vēlreiz un zem beņķa uzliku metāla plāksni, lai pasargātu štekerus. Domāju gan, ka tas nav pārāk ilglaicīgs risinājums, jo enduro mocim tomēr vibrācijas ir ievērojamas... Laba alternatīva esot čehu Ignitech ražojumi (arī programmējamie CDI).
Citādi vēl, protams, jārēķinās ar 20+ gadus (jo no 90.g. jau ražoja 750cm3 Āfrikas) vecam aparātam tipiskām kaitēm – biški ēd eļļu, kaut kur kaut kas sulojās utt. Nu manējam papildus ir parādījušās dzesēšanas problēmas, pa ziemu nāksies pajaukt ūdens sūkni.
Mocīti lietoju gan ikdienā pilsētā gan ar pasažieri esmu paceļojis (bet mierīgi, jo >120km/h vibrācijas paliek nepatīkamas...) – nav ne vainas. Uz zemes ceļa turas ļoti labi. Šādai lietošanai jaudas pilnīgi pietiek. Bezceļam gan, protams, par smagu, vienatnē ir gadījies „noslīkt” mežinieku atstātās risēs – bija jāmeklē lāpsta un jārok laukā.
Daudz labas info esmu atradis šeit: http://xrv650story.eu – ja piereģistrējas, tad tiek pie vērtīgiem manuāļiem.
Vispār žēl, ka vairs neražo jaunus XRV650...
Uzrakstīji visu pareizi, izņemot to ka to sprieguma regulatoru ko tas krievs tirgo pa 50ls izmetu laukā pēc pusgada lietošanas. Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
Krieva ražojumu izārdīju un sapratu kāpēc aizdedze gļukoja pie augstiem apgriezieniem- nav pilnīgi nekāda elektrotīkla traucējumu slāpēšana salīdzinot ar OEM regulatoru. un 50ls prasīt par izstrādājumu kurā detaļas ir uz 6ls arī nav godīgi. | Offline | | |
Vercha | | Kopš: 23. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Honda XRV650
| Bedīgi dzirdēt šādu atsauksmi par krieviņa "ražojumu"... Man viņu ieteica saprātīgi ļaudis.
Nu katrā ziņā savējo srieguma regulatoru ārā nejaukšu, kamēr viņš darbojas kā vajag.
Nevaru arī teikt, ka man būtu bijušas problēmas ar aizdedzi. Problēma bija pārāk liels spriegums un ar jauno regulatoru tā ir novērsta. | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
To mosfetnieku var arii pa 30-50ls noganiit, vienigi var gadiities, ka vadus naksies partaisiit. Bet to jebkursh normals elektrikis izdariis. Ieteicams butu nemt hermetiskos shtekerus, jo orginalie nav nekadi pasargaati no mitruma un ka likums ar laiku nooksidejas un saak karst... Strava tur tomer ir pietiekami nopietna.
..Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
...
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
mg-t | | Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
|
26 Nov 2012, 23:10:30 martinss rakstīja:
To mosfetnieku var arii pa 30-50ls noganiit, vienigi var gadiities, ka vadus naksies partaisiit. Bet to jebkursh normals elektrikis izdariis. Ieteicams butu nemt hermetiskos shtekerus, jo orginalie nav nekadi pasargaati no mitruma un ka likums ar laiku nooksidejas un saak karst... Strava tur tomer ir pietiekami nopietna.
..Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
...
Tam mosfetniekam ir OEM štekeri ar blīvējumu - ir ok.
P.s. Krieva izstrādājums aizgāja ar liesmām, secinājums ka nevar to motoru dzīt uz lieliem apgriezieniem ilgstoši, jo no ģeneratora starp fāzēm pie 5 - 6 krpm ir plus mīnus 90v vecā tipa regulātors ir šuntinieks un visu lieko enerģiju dzēš uz sevi siltumā.
Savam regulatoru pārvilku uz sānu pie pasažiera kāpšļa - piehamutoju uz savilcējiem pagaidām. Labāk lai dzīvo pa dubli un ūdeni nekā taisa pažaru ze sēdekļa, caurumu no pirmā pažara vel neesmu aizlāpījis. Mosfetnieku var likt oem vietā. | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
26 Nov 2012, 23:10:30 martinss rakstīja:
To mosfetnieku var arii pa 30-50ls noganiit, vienigi var gadiities, ka vadus naksies partaisiit. Bet to jebkursh normals elektrikis izdariis. Ieteicams butu nemt hermetiskos shtekerus, jo orginalie nav nekadi pasargaati no mitruma un ka likums ar laiku nooksidejas un saak karst... Strava tur tomer ir pietiekami nopietna.
..Risinājums ir fh012 mosfetnieks, ebajaa 85ls ar visiem štekeriem.
...
jap, es FH020 it kā nelietotu par Ls 35 ar visu sūtīšanu izcēlu, vadus gan pats saķimerēju, jo vismaz triumfam jau oriģināli nekas īpaši nopietns tur nebija.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| 2015. gads - Jauna Africa Twin?
Africa Twin
Iespējams, ka tas būs šis:
| Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Nu screwy... Paņem šo bildi, paņem varadero bildi un uzliec vienu virs otras
Šī bilde iederas sadaļā joki
27 Feb 2014, 12:15:29 screwy rakstīja:
2015. gads - Jauna Africa Twin?
Africa Twin
Iespējams, ka tas būs šis:
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
Bildi es atradu šeit, pats netaisīju
Africa | Offline | | |
Atrix | | Kopš: 28. Aug 2014
Ziņojumi: 484
Braucu ar: bez braucamā pagaidām...
| http://www.rideapart.com/articles/honda-africa-twin-round
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai... | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
ŠOdien bija cemos
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Vercha | | Kopš: 23. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Honda XRV650
| Sveiki!
Ja kādam ir palicis lieks vecās Āfrikas XRV650 vējstikls, tad labprāt nopirkšu. Foršāk būtu mazais stikls, bet var piedāvāt arī tūrisma.
PM vai t. 29654536 | Offline | | |
mg-t | | Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
|
15 Jul 2015, 08:01:22 Vercha rakstīja:
Sveiki!
Ja kādam ir palicis lieks vecās Āfrikas XRV650 vējstikls, tad labprāt nopirkšu. Foršāk būtu mazais stikls, bet var piedāvāt arī tūrisma.
PM vai t. 29654536
Ir, kaut kāds augstais ko var graizīt, nopirku mra - komplektā pāris vecas uzlīmes | Offline | | |
abbestias | | Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 90
Braucu ar: Honda Africa Twin
|
15 Jul 2015, 08:01:22 Vercha rakstīja:
Sveiki!
Ja kādam ir palicis lieks vecās Āfrikas XRV650 vējstikls, tad labprāt nopirkšu. Foršāk būtu mazais stikls, bet var piedāvāt arī tūrisma.
PM vai t. 29654536
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12146 | Offline | | |
dzidars | | Kopš: 19. Sep 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 209
Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide
| Sveiki.
Tā kā esmu iestājies Āfrikas pulciņā-man tāds jautājums.Kā viņam var noņemt sēdekli??? | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Liekas ka šitam bij skrūvējams vēl, vai nu no apakšās vai sānos zem plastmasām [ Šo ziņu laboja Naits, 29 Jun 2017, 09:15:01 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
dzidars | | Kopš: 19. Sep 2016
No: Liepāja
Ziņojumi: 209
Braucu ar: Harley Davidson Electra Glide
|
29 Jun 2017, 09:13:51 Naits rakstīja:
Liekas ka šitam bij skrūvējams vēl, vai nu no apakšās vai sānos zem plastmasām
Man ir 99 gada. | Offline | | |
|
|