Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Advancētās braukšanas skolas

AutorsZiņojums
peecis
12. May 2009, 16:53#81

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


12 May 2009, 16:51:30 kristaps rakstīja:

12 May 2009, 15:39:43 Kengurs rakstīja:
Tehniskaja man pašmasa stāv 315kg ... uz rāmja pilna massa 450kg .. - kam ticet ? ...


Ir trīs dažādi lielumi:

motocikla svars (tik arī mocis sver)
pašmasa (svars+ šoferis un visi tehniskie šķidrumi)
pilnā masā ( pašmasa + maksimālā noslodze)

pašmasa šobrīd pēc csdd domām ir pilnībā aprīkots motocikls AR VADĪTĀJU (laikam 75 kg)

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Kengurs
12. May 2009, 16:55#82

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800

Skaidrs ..

-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

Cognition
12. May 2009, 16:57#83

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


12 May 2009, 16:51:30 kristaps rakstīja:
pašmasa (svars+ šoferis un visi tehniskie šķidrumi)


... peec Tevis teiktaa .. cik tad reekjina vodjilas svaru pashmasai ?
50,100,150 ?

... bet eee ..... tehniskajaa toch suudu raksta, tikko izlasiju, ka manam esot:

Seedvietas: 2
Veids: Motocikls Solo !!!
a es domaju buus duets

[ Šo ziņu laboja Cognition, 12 May 2009, 17:00:27 ]



-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Cognition
12. May 2009, 17:02#84

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


12 May 2009, 16:53:56 peecis rakstīja:

12 May 2009, 16:51:30 kristaps rakstīja:

12 May 2009, 15:39:43 Kengurs rakstīja:
Tehniskaja man pašmasa stāv 315kg ... uz rāmja pilna massa 450kg .. - kam ticet ? ...


Ir trīs dažādi lielumi:

motocikla svars (tik arī mocis sver)
pašmasa (svars+ šoferis un visi tehniskie šķidrumi)
pilnā masā ( pašmasa + maksimālā noslodze)

pašmasa šobrīd pēc csdd domām ir pilnībā aprīkots motocikls AR VADĪTĀJU (laikam 75 kg)


blin, jaaseezhas uz dietas

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Kengurs
12. May 2009, 17:04#85

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800

Man ar .. Mocis sver 214 - es 96 - .. vai nu diēta - vai 3 litri bākā ..

[ Šo ziņu laboja Kengurs, 12 May 2009, 17:05:06 ]



-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

peecis
13. May 2009, 18:43#86

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


12 May 2009, 16:57:50 Cognition rakstīja:

12 May 2009, 16:51:30 kristaps rakstīja:
pašmasa (svars+ šoferis un visi tehniskie šķidrumi)


... peec Tevis teiktaa .. cik tad reekjina vodjilas svaru pashmasai ?
50,100,150 ?

... bet eee ..... tehniskajaa toch suudu raksta, tikko izlasiju, ka manam esot:

Seedvietas: 2
Veids: Motocikls Solo !!!
a es domaju buus duets


Solo - bez blakusvāģa

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Niksons
10. Jun 2010, 18:58#87

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nu tad tā... Šodien nobeidzu skoliņu pie Mr. Spider
Sarakstīšu tādu īsu kopsavilkumu – kas patika un kas nē:
Sākšu ar “-”
mazliet (uzsvēršu – mazliet !) nepatika teorētiskā daļa: vietām pietrūka temps un organizētība. Bija pārāk lielas atkāpes no konkrētajiem topikiem. Mazliet pietrūka atraktivitātes. Atsevišķu tehnisku lietu izskaidrošanai varētu vairāk tikt pievienots teorētiskais pamatojums.
Trasē viss bija labi, varbūt vairāk gribējās dzirdēt – “nu šitais beidzot sanāca tā kā jāsanāk”. Reizēm, jo sevišķi pašā sākumā, iestājās tāda nesaprašana – ir labi vai nav.


“+/-”
par kursa pamatu ir ņemts “twist the wrist”, kas tomēr būtu jāuzskata par klasisku vērtību, kurai ir pievienoti Ronalda paša pieredzes pipariņi.
Trasē sākām baigi strauji. Varbūt skatoties uz manām konkrētām sākotnējām braukšanas iemaņām. Bet tā 15 minūtes “pasildīt riepas” un tagad sākam “gāzt”. Gribējās tā maigāk, bet kopumā laikam ka labi vien ir.
Es tomēr būtu kursus organizējis miksētus. Tagad ir 3 teorijas + 3 prakses. IMO labāk būtu: 2 teorijas -> 1 trasīte -> teorija -> 2 trasītes

“+”
čalim tomēr ir baigā pacietība un neatlaidība. Pašam uz sevi “no malas” skatoties, liekas, ka būtu no panckām izlamājis. Cik var teikt vienu un to pašu !!?? utt. Mums NEKAD nebija pat mājiens tajā virzienā.
Braukšanas tehnika tiek veidota straujai ikdienas braukšanai, nevis sacīkšu stiliņam.
Manuprāt tie kursi ir ļoti lēti. Mēs trasē bijām apm 8 stundas.
1.Trases īre 4 Ls X 8 st = 32 Ls
2.Viņam līdz 333 jāatbrauc/jāaizbrauc – 100 km X 3 = 300 km
3.8 stundas vizināties līdzi man pa trasi = 50 km/h X 8 st = 400 km (tas nosacīti, protams, trasē nav tāda ātruma, bet toties tiek stiepts uz nebēdu...)
Es savām tehniķu mašīnām (toyo corolla 1,6 benz.) esmu rēķinājis, ka vidēji 1 kilometra pašizmaksa (kopā viss – benzīni apdrošināšanas, ziepjūdeņi, riepas un šofera alga (800 Ls bruto = 450 “uz rokas”)) ir 0.23 Ls. Ok, mocim tur viss būs MAZLIET lētāks, bet nu ne daudz – tāpat ir jāpērk ekips + vēl visāda draza
4.700 km X 0.20 Ls = 140 Ls
Tiktālu pašizmaksa ir ap 170 Ls
5.Plus vēl 3 X teorijas. Vien atbraukt līdz tām - 300 km X 0.20 = 60 Ls
Tas jau kopā taisa 230 Ls
6.Un vēl teorijās nosēdētās stundas būtu normāli apmaksājamas, bet es pat nesākšu te pacelt teletiltu, kādai būtu jābūt speciālista algai LV, jo jau līdz šai pozīcijai saskaitītie 230 Ls ir vairāk nekā Rolands prasa...

Mans mērķis nav ne kādu reklamēt ne aizstāvēt, tikai gribu parādīt, lai tie kuriem riepas pērk mamma un izpūtējus – paps, pamēģina saprast, ko tas patiesībā maksā. Pats par kursiem samaksāju pilnu summu, galvā piesviežot tos ciparus pat nesāku plēst skidonus par to ka teorijas kursi notika manā birojā, blakus manam kafijas automātam


Tāds fināla kopsavilkums.
1.IMO ir vērts. Iegūt kaut kādu pašpārliecību un iemaņas, kuras varbūt/ir noderīgas...
2.Ir interesanti. Noskaidrot moča un savas spēju robežas. Un izdarīt to drošā, kontrolētā vidē.
3.kad dzīvē kas mainīsies (mocis, sezonas gads) noteikti sarunāšu kādu īso - pāris stundu nodarbību

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
10. Jun 2010, 19:55#88

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Jun 2010, 18:58:55 Niksons rakstīja:
Blā, blā blā..................
Tāds fināla kopsavilkums.
1.IMO ir vērts. Iegūt kaut kādu pašpārliecību un iemaņas, kuras varbūt/ir noderīgas...
2.Ir interesanti. Noskaidrot moča un savas spēju robežas. Un izdarīt to drošā, kontrolētā vidē.
3.kad dzīvē kas mainīsies (mocis, sezonas gads) noteikti sarunāšu kādu īso - pāris stundu nodarbību

Razklads labs Vismaz vērtīga info, savādak viss miglā tīts, ka nezini, kas tur notiek, cik jamaksā un par ko
Sen sen atpakaļ ar sāku ar teoriju no grāmatām RU valodā (internāts nebija), šo to vel atceros un pielietoju praksē, bet arī šis tas ir aizmirsts , iespējams, mazsvarīgakais. Tādi kursi ir tikai apsveicami

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

undo
10. Jun 2010, 20:09#89

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


12 May 2009, 15:54:09 markelis rakstīja:

12 May 2009, 15:39:43 Kengurs rakstīja:
Tehniskaja man pašmasa stāv 315kg ... uz rāmja pilna massa 450kg .. - kam ticet ? ...


tikai ne tehniskajai. tas kas par svaru ko vinji tur raksta. ja ticeet tehniskajai tad man sitais



sver 250 kg
Man luni CSDD FZ6 pasmasu ierakstijusi 288kg, vnk +100kg

-----------------
homo homini lupus est

Offline

undo
10. Jun 2010, 20:12#90

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer


12 May 2009, 16:51:30 kristaps rakstīja:

12 May 2009, 15:39:43 Kengurs rakstīja:
Tehniskaja man pašmasa stāv 315kg ... uz rāmja pilna massa 450kg .. - kam ticet ? ...


Ir trīs dažādi lielumi:

motocikla svars (tik arī mocis sver)
pašmasa (svars+ šoferis un visi tehniskie šķidrumi)
pilnā masā ( pašmasa + maksimālā noslodze)
Es gan visu muzu esmu domajis, ka pasmasa ir transporta lidzekla masa ar visiem tehniskajiem skidrumiem. Viens soferis svers 50kg, a cits 200

-----------------
homo homini lupus est

Offline

spider
10. Jun 2010, 22:13#91

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Tāds fināla kopsavilkums.
1.IMO ir vērts. Iegūt kaut kādu pašpārliecību un iemaņas, kuras varbūt/ir noderīgas...
2.Ir interesanti. Noskaidrot moča un savas spēju robežas. Un izdarīt to drošā, kontrolētā vidē.
3.kad dzīvē kas mainīsies (mocis, sezonas gads) noteikti sarunāšu kādu īso - pāris stundu nodarbību

Paldies, protams, par siltajiem vārdiem
Neliels komentārs, laikam tomēr prasījās (nu, tā, lai nebūtu pārpratumi )
Teorijas nodarbības ir izveidotas tā lai viss stāstītais iesēstos smadzenēs un pēc iespējas dziļāk. Tapēc arī atkārtoju kaut kādas lietas 10 reizes pēc kārtas. Kādam varbūt tāds monotonisms var neiet pie sirds (nestrīdēšos, dažādi cilvēki - dažādas gaumes), toties diezgan iedarbīgs.
Kas attiecas tīri uz braukšanu - tad katram apmācāmajam ir sava pieeja - būtu muļķīgi prasīt ar BMW 1150 RT izpildīt to, ko es prasu no Fireblade, vai ne? Turklāt zinot to, ka Tu nekad nebrauksi sacensībās. Un vēl - ir skaidri jānošķir divas lietas - ikdienas braukšana satiksmē un sportā. Tās galvenās lietas ir vienas un tās pašas, atšķirība ir tikai niansēs un atsevišķos tehnikas veidos.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Niksons
10. Jun 2010, 22:39#92

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


10 Jun 2010, 22:13:09 spider rakstīja:
Paldies, protams, par siltajiem vārdiem
Neliels komentārs, laikam tomēr prasījās (nu, tā, lai nebūtu pārpratumi )
Teorijas nodarbības ir izveidotas tā lai viss stāstītais iesēstos smadzenēs un pēc iespējas dziļāk. Tapēc arī atkārtoju kaut kādas lietas 10 reizes pēc kārtas. Kādam varbūt tāds monotonisms var neiet pie sirds (nestrīdēšos, dažādi cilvēki - dažādas gaumes), toties diezgan iedarbīgs.
Kas attiecas tīri uz braukšanu - tad katram apmācāmajam ir sava pieeja - būtu muļķīgi prasīt ar BMW 1150 RT izpildīt to, ko es prasu no Fireblade, vai ne? Turklāt zinot to, ka Tu nekad nebrauksi sacensībās. Un vēl - ir skaidri jānošķir divas lietas - ikdienas braukšana satiksmē un sportā. Tās galvenās lietas ir vienas un tās pašas, atšķirība ir tikai niansēs un atsevišķos tehnikas veidos.


Nu jā, kad izbrauci ar manu dīvānu, tad ātri vien izdomāji, ka jāmet miers manai trenkāšanai

Grūti jau iet ar raizetūrenu kartingtrasē, bet tāpat jau tās pamatlietas visiem ir vienādas...

Par to apmācības veidu nestrīdos. Es jau neteicu, ka bija slikti. IMO ideāli būtu piemēram no rīta teorijas topiks "kontrastūrēšana", pēcpusdienā - "laboratorijas darbi" trasītē

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

spider
10. Jun 2010, 22:50#93

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


10 Jun 2010, 22:39:07 Niksons rakstīja:

10 Jun 2010, 22:13:09 spider rakstīja:
Paldies, protams, par siltajiem vārdiem
Neliels komentārs, laikam tomēr prasījās (nu, tā, lai nebūtu pārpratumi )
Teorijas nodarbības ir izveidotas tā lai viss stāstītais iesēstos smadzenēs un pēc iespējas dziļāk. Tapēc arī atkārtoju kaut kādas lietas 10 reizes pēc kārtas. Kādam varbūt tāds monotonisms var neiet pie sirds (nestrīdēšos, dažādi cilvēki - dažādas gaumes), toties diezgan iedarbīgs.
Kas attiecas tīri uz braukšanu - tad katram apmācāmajam ir sava pieeja - būtu muļķīgi prasīt ar BMW 1150 RT izpildīt to, ko es prasu no Fireblade, vai ne? Turklāt zinot to, ka Tu nekad nebrauksi sacensībās. Un vēl - ir skaidri jānošķir divas lietas - ikdienas braukšana satiksmē un sportā. Tās galvenās lietas ir vienas un tās pašas, atšķirība ir tikai niansēs un atsevišķos tehnikas veidos.


Nu jā, kad izbrauci ar manu dīvānu, tad ātri vien izdomāji, ka jāmet miers manai trenkāšanai

Grūti jau iet ar raizetūrenu kartingtrasē, bet tāpat jau tās pamatlietas visiem ir vienādas...

Par to apmācības veidu nestrīdos. Es jau neteicu, ka bija slikti. IMO ideāli būtu piemēram no rīta teorijas topiks "kontrastūrēšana", pēcpusdienā - "laboratorijas darbi" trasītē

Nu te arī ir savi knifi, 9 cilvēkiem vajag tā, 1 vajag citādi

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Atvars
10. Jun 2010, 23:47#94

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 241

Braucu ar: BMW R65


10 Jun 2010, 22:50:39 spider rakstīja:

10 Jun 2010, 22:39:07 Niksons rakstīja:

10 Jun 2010, 22:13:09 spider rakstīja:
Paldies, protams, par siltajiem vārdiem
Neliels komentārs, laikam tomēr prasījās (nu, tā, lai nebūtu pārpratumi )
Teorijas nodarbības ir izveidotas tā lai viss stāstītais iesēstos smadzenēs un pēc iespējas dziļāk. Tapēc arī atkārtoju kaut kādas lietas 10 reizes pēc kārtas. Kādam varbūt tāds monotonisms var neiet pie sirds (nestrīdēšos, dažādi cilvēki - dažādas gaumes), toties diezgan iedarbīgs.
Kas attiecas tīri uz braukšanu - tad katram apmācāmajam ir sava pieeja - būtu muļķīgi prasīt ar BMW 1150 RT izpildīt to, ko es prasu no Fireblade, vai ne? Turklāt zinot to, ka Tu nekad nebrauksi sacensībās. Un vēl - ir skaidri jānošķir divas lietas - ikdienas braukšana satiksmē un sportā. Tās galvenās lietas ir vienas un tās pašas, atšķirība ir tikai niansēs un atsevišķos tehnikas veidos.


Nu jā, kad izbrauci ar manu dīvānu, tad ātri vien izdomāji, ka jāmet miers manai trenkāšanai

Grūti jau iet ar raizetūrenu kartingtrasē, bet tāpat jau tās pamatlietas visiem ir vienādas...

Par to apmācības veidu nestrīdos. Es jau neteicu, ka bija slikti. IMO ideāli būtu piemēram no rīta teorijas topiks "kontrastūrēšana", pēcpusdienā - "laboratorijas darbi" trasītē

Nu te arī ir savi knifi, 9 cilvēkiem vajag tā, 1 vajag citādi


A kategorija ir, bet vēlme nokrist- nav. Ceru, ka nākamgad tikšu pie sakarīga braucamā un tad došos pie Ronalda braukšanas zinātni apgūt.

-----------------

Offline

Cognition
11. Jun 2010, 09:54#95

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

spider, Tev vajag uzrīkot kādu intro apmācību, kā motoaplis uztaisija, lai cilvēki izgaršotu, good for business

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Rendija
11. Jun 2010, 10:49#96

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:


10 Jun 2010, 20:09:48 undo rakstīja:

12 May 2009, 15:54:09 markelis rakstīja:

12 May 2009, 15:39:43 Kengurs rakstīja:
Tehniskaja man pašmasa stāv 315kg ... uz rāmja pilna massa 450kg .. - kam ticet ? ...


tikai ne tehniskajai. tas kas par svaru ko vinji tur raksta. ja ticeet tehniskajai tad man sitais



sver 250 kg
Man luni CSDD FZ6 pasmasu ierakstijusi 288kg, vnk +100kg


Tad jau man ir mazmoto- jo Teh pasē ir 170kg......

-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline

eds
11. Jun 2010, 11:00#97

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu

moš var uztaisīt kautkādu viesizrādi liepājā

te jau ar kautkādi mopēdisti tirinās apkārt. man personīgi šķiet, ka es jau visu zinu, bet nu katru dienu kautkādus netipiskus manevrus sanāk izveikt.

piem. - kurus nevis tur 3 reizes pa cik tur stundām, bet vienu pilnu sestdienu - paklausamies ļerkstēšanu + aizbraucam uz otaņķiem pavirināt.


-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

spider
11. Jun 2010, 11:37#98

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


11 Jun 2010, 11:00:48 eds rakstīja:
moš var uztaisīt kautkādu viesizrādi liepājā

te jau ar kautkādi mopēdisti tirinās apkārt. man personīgi šķiet, ka es jau visu zinu, bet nu katru dienu kautkādus netipiskus manevrus sanāk izveikt.

piem. - kurus nevis tur 3 reizes pa cik tur stundām, bet vienu pilnu sestdienu - paklausamies ļerkstēšanu + aizbraucam uz otaņķiem pavirināt.



Laba ideja. Ja var sapulcinat vismaz paris interesentus, why not?

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

spider
11. Jun 2010, 11:40#99

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Gribeetu izteikt pateicibu visiem kas atbalsta (arii vaardos) motobrauksanas apmacibu. Visi komentaari un ieteikumi tiks apkopoti un njemti veraa!

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Cognition
11. Jun 2010, 12:48#100

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

es Tev vēl ieteiktu rast iespēju lai kāds pafilmē apmācības un sakrāmē youtube un linkus šeit, arī būtu good for business
Kā arī aizsūti labāko safilmēto uz kādu Zebru vai tml.
A vispār jau prasītos Tava reklāma Mūkusalas moto apmācību laukumā (vai ta tuvumā), nu turienes Tev varētu būt vislielākā "otdača"

-----------------
The Power of Dreams !

Offline