Ka tik nesanaak preteejs efekts-tipa tagad dzeki(biedriiba,organizaacija) saaks mediit CP-ka tik CP nesaak mediit mo peec taadiem gaajieniem.
Zivkiniem to ir dariit vieglaak, jo viniem jau par to maksaa.
Baigais varonis ...
Tā vietā lai paņemtu uz radara un apstādinātu šis šim iesēžas astē un vēl uzkurina lai velk. Malacis. Var izrakstīt lielāku sodu.
Arī tas, ka motociklists ātri braucot rada draudus sabiedŗibai, BET policists ātri braucot nerada draudus. Ak jā - TIKAI policisti var iemācīties braukt labi vai droši.
Te tāda normāla liekulība panesās.
Skaidrs, ka džeks pārkāpj, skaidrs, ka bīstami utt.
A par šodienu - bijām četratā. Nomūldējām labu brīdi. Biki jāsakrāmē domas galvā un tad var arī provēt kaut ko uzrakstīt.
Runājām par diviem iespējamiem darbības variantiem:
1. Filmēt foto radaru apkalpotāju un ceļu policijas veiktos satiksmes noteikumu pārkāpumus,
kas traucētu viņiem justies labi, būtu izklaidējoši skatītājiem un varbūt rezultātā tiktu sasniegta kritiskā masa izmaiņu veikšanai.
2. Atrast absolūti nepamatotu noteikumu punktu vai nejēdzīgi novietotu ceļa zīmi. Filmēt situāciju šajā vietā. Sagatavot likumprojektu, kas maina
idiotisko situāciju un mēģināt to izbīdīt.
Kādi būtu priekšlikumi, ko vēl varētu darīt, kas šeit nav minēts?
Varbūt kādam ir zināmas vietas, kur regulāri foto radaru vīreļi vai ceļu policisti pārkāpj likumus / noteikumus?
Kur ir absolūti kretīniski novietotas ceļa zīmes?
Kādi noteikumi ir pilnīgi debīli un būtu maināmi (Grošas priekšlikums ir cīnīties par to lai motobraucēji varētu izmantot sabiedriskā transporta joslas)?
Es domāju, ka ja var savākt balsis par krievvalodas referendumu, varbūt vienkārši uzrīkot akciju un savākt balsis, ka Zivtiņu nost un Latvijā aizliegt pārvietojamos FR ??? Es pilnībā atbalsu, kā piemēram Šveicē ir uz krustojumiem stacionārie radari, kas bildē, kad brauc pie sarkanās gaismas. Tas ir ok. Bet tie pārvietojamie radari uz ātrumu - tikai LV tāds bezpriģels.
Es te pagājušo sestdienu maniju, ka uz brīvības gatves 'braucot iekšā Rīgā pretī Brīvdabas muzejam stāvēja FR. Stāvēja tieši pie zīmes 70. Atceros ļoti labi autoskolā, kur instruktors mācija, ka ātrumu nedrīkst mērīt vietās, kur mainās zīmes. Attālumam jābūt 150m uz abām pusēm. Domāju, šo setdienu tie atkal tur stāvēs.
Diezgan ironiski, un patiešām skumji, ka jātaisa organizācijas, kas sabiedrību sargātu no policijas visatļautības un kretīniskajiem izgājieniem. Lai gan viņiem pašiem tā kā pēc loģikas būtu jāsargā sabiedrības miers, jānodrošina drošība.
Vobla tik karina sev kārtējo ordeni un nevar savaldīt sev pakļautībā esošos bandītus formās. Un žēlabainā balstīs stāsta, ka "viņu neklausot" fotogrāfi-reketieri. Par šitādiem noziegumiem pret sabiedrību citā valstī viņš sen jau sēdētu pie rūtainas saules.
tuvojas atvaļinājumu laiks. varētu realizēt plānu ar fotoradaru sargātāju pafilmēšanu. spriežot pēc tā, ka tagad tos sargā privāti auto ar krievijas lentītēm logā, varētu būt paaugstinātas bīstamības pasākums.
"Kreiss" koncepcija ir PAR drošību un kultūru !
Laipni lūgti ziņot par šādām situācijām.
Fūras ID ir, ar lieliem cipariem , uz vilcēja sāniem.
t. 25661121
10 Jul 2014, 14:07:13 -1- rakstīja:
04 Jul 2014, 16:44:31 mdriver rakstīja:
....
Vakardienas avārijā cietuši vadītāji ar vismaz 3 gadu pieredzi (tikai šajā kompānijā).
Nekāda sakara ar kadru maiņu.
Kādam no jūsējiem vajadzētu vienu dienu nosēdēt Daugavpils šosejas malā un paskatīties kā (pieredzējušie) Восток virziena darbinieki braukā - konvojos pa 3-5 mašīnām, distance ~2metri, apdzīt neļauj, lamājas un sūta visus nakuj tā ka ausis nokalst.. Nav pat runas par pieklājību - konkrēti slepkavnieki!
"How am I driving" koncepts nav dzirdēts? Kārtiga izmēra tel nr un fūres ID aizmugurē, un pēc mēneša ceļi būs stipri drošāki.
Ja kas, aizmugurē ir piekabe , viņas mainās.
Savukārt piekabei ir valst Nr. zīme.
Pēc piekabes (konkrētā datumā, un laikā, + vieta, informācija precizitātei )var noteikt vilcēju un vadītāju.
Protams, ka piekabei aizmugurē ir v.n.zīme! Bet maza, netīra un neredzama..
Ja kas, tad nezinātājs pretīm braucot nevar paspēt pamanīt uz kabīnes uzzīmētos nummurus.
Ja ir vēlēšanās apkarot stulbumu uz ceļiem, tad tas tel nummurs (un ID lieliem burtiem/cipariem) būtu vajadzīgs uz attiecīgās piekabes - tā lai aizmugurē braucošais zinātu, ka pastāv šāda ziņošanas programma un ir jēga informēt darba devēju.
Manuprāt šādas metodes esamība vien stimulēs vadītājus domāt ne tikai par savu kravu/maciņu/degvielu, bet arī citiem satiksmes dalībniekiem.
Jā, būs arī nepamatoti zvani, taču statistiku vēl neviens nav apmānījis - laika griezumā būs redzams kas pamatots, kas nē..
Ja ir vēlēšanās apkarot stulbumu uz ceļiem, tad tas tel nummurs (un ID lieliem burtiem/cipariem) būtu vajadzīgs uz attiecīgās piekabes - tā lai aizmugurē braucošais zinātu, ka pastāv šāda ziņošanas programma un ir jēga informēt darba devēju.
+1.
degvielas ekonomijai gan miinusus neredzu. driizaak otraadi - cik nav redzeeti mutanti a fuureem, kuri apdzen, taalaak brauc pa 2 km/h aatraak, un peec kilometra bremzee lai nogrieztos, un tu tam kretiinam dabon veel astee minuuti pastaaveet, kameer jams dabon "logu" lai nogrieztos. ne sekundi laika jams taa nevinneeja, tiik degvielu vairaak nokurinaaja, un radiija biistamiibu satiksmee ar savu apdziishanu...
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D
10 Jul 2014, 22:01:30 Naits rakstīja:
Tāds ātrums , manuprāt, ir bīstamāks un traucējošāks nekā kādi 110
jo mazaaks aatrums - jo droshaak. taa ir aksioma. mazaaks bremzeeshanas celsh, vairaak laika reageeshanai. domaaju, ap 90% avaariju pie vainas ir tieshi aatrums - pat tad, kad "izliida, nedeva celju", vai "alnis izskreeja no meza" - braucot ar mazaaku aatrumu, no sadursmes izdotos izvairiities. vispaar taa ir plasha un interesanta teema - drosha braukshana - bet runaajot par sho tavu komentaaru dotajaa gadiijumaa, atkaartoshu - ar shaadu aatrumu braucu tad, kad iipashi nevienam netrauceeju. nav taa, ka es pa divjoslu celju uz 75 kmh braucu, un aiz manis rinda puskilometra garumaa....
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D