Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļas maiņa
Autors | Ziņojums |
Paw | | Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Kādu eļļu ieteiksiet liet šim te nezvēram ER5. Manuālī rakstīti šādi burti:
SAE10W-40
API SE, SF, SG or
API SH or SJ with JASO MA | Offline | | |
Paw | | Kopš: 25. Jul 2012
No: Baldone
Ziņojumi: 202
Braucu ar: zirgu
| Un kāds būtu zelta vidusceļš cenas/kvalitātes ziņā motol repsol vai kādu citu?
09 Oct 2012, 11:38:29 Niere rakstīja:
09 Oct 2012, 11:34:10 Paw rakstīja:
Kādu eļļu ieteiksiet liet šim te nezvēram ER5. Manuālī rakstīti šādi burti:
SAE10W-40
API SE, SF, SG or
API SH or SJ with JASO MA
To arī lej:
SAE 10W-40;
API SH/SJ, var zemāk;
JASO MA vai MA2
| Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Ir labs,
Man vēl prasītos lai sānos izceļas tas raksts kas atvērts, bet tas tiktā vieglākai uztveri
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
Buba | | Kopš: 05. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 86
Braucu ar: KTM 1190
| Eu Viedie, vai var rudenī uzsildot dzinēju izliet āræ visu pussintētiku, atstāt veco filtru un ieliet minerāli, pavasarī drusku pasildīt un nakren izliet ārā un nomainīt filtru un ellu uz pussintētiku?
A? Ahūns gudrinieks... | Offline | | |
Buba | | Kopš: 05. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 86
Braucu ar: KTM 1190
|
14 Oct 2012, 19:22:11 Buba rakstīja:
Eu Viedie, vai var rudenī uzsildot dzinēju izliet āræ visu pussintētiku, atstāt veco filtru un ieliet minerāli, pavasarī drusku pasildīt un nakren izliet ārā un nomainīt filtru un ellu uz pussintētiku?
A? Ahūns gudrinieks...
Ķipa izdzēru alu un izdomāju , kā viltīgi dzinēju izskalot. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Sezonas noslēgumam par godu, uzcepu raksus par šādām tēmām:
1) Motociklu ieziemošana (vēlams lasīt secībā)
- Maini eļļu ieziemojot!
- Viltnieku risinājumi
- Vai ziemu "izvilks"?
- Ieziemošana ideālā pasaulē
- Motora skalošana
- Uzglabāšanas nianses
2) Eļļas oksidācija
3) Pareiza eļļas nomaiņa
4) Eļļas līmenis/kontaminācija
Kad būšu pabeidzis daudz apjomīgāku garadarbu par eļļām (arvien top ), augstākminētās tēmas tiks pārvietotas uz jaunizveidotu vietni. Pagaidām iekrāmēju sev visvieglāk koriģējamā vietnē.
Saturs nav šīs vietnes vai uzņēmuma promotēšana, jo man no tā nekāds labums netiek.
Lūgums diskusijā vai uz pm sūtīt norādes par visu veidu kasjakiem - gan satura, gan dizaina. Ņem vērā, ka pietiekami sajēdzu eļļošanas tēmas, bet dzelžu skrūvēšanā noteikti nevarēšu sacensties ar lielu daļu klātesošo.
Neesmu arī webdizaineris.
Ceru kādam noderēs!
Augstākminētās tēmas zem jaunizveidotas izvēlnes sadaļas "Raksti"
Jauniem foruma lietotājiem:
lai komentētu/kritizētu vietnes saturu, nokopē citātu, spied zem ieraksta loga redzamo pogu [CITĀTS] un iekopē starp [ QUOTE]....citāts Ctrl+V....[ /QUOTE] Tālāk raksti savu komentu.
Ja vietnes fonts šķiet par sīku, spied Ctrl+(+) vai Ctrl + (peles rullis)
| Offline | | |
zikeris21 | | Kopš: 25. Jun 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki gsf600s 98
| Nelamājiet stipri tāpēc ka pirmais ārzemju mocis suzuki gsf 600s bandit 98 uz korka rakstīts 10W40 ta jau saiet pus sintētika kādu eļļu ieteiktu liet un kādus filtru labāk izvēlēties???? | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
27 Feb 2013, 17:37:44 zikeris21 rakstīja:
Nelamājiet stipri tāpēc ka pirmais ārzemju mocis suzuki gsf 600s bandit 98 uz korka rakstīts 10W40 ta jau saiet pus sintētika kādu eļļu ieteiktu liet un kādus filtru labāk izvēlēties????
Nu te par eļļu ir veseli zinātniski pamatoti un arī nepamatoti apcerējumi.
Topiks: Eļļa motocikliem
Vēl jau var uzjautāt Niere's kungam personīgi PM.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Feb 2013, 18:25:35 Sliktais rakstīja:
27 Feb 2013, 17:37:44 zikeris21 rakstīja:
Nelamājiet stipri tāpēc ka pirmais ārzemju mocis suzuki gsf 600s bandit 98 uz korka rakstīts 10W40 ta jau saiet pus sintētika kādu eļļu ieteiktu liet un kādus filtru labāk izvēlēties????
Nu te par eļļu ir veseli zinātniski pamatoti un arī nepamatoti apcerējumi.
Topiks: Eļļa motocikliem
Vēl jau var uzjautāt Niere's kungam personīgi PM.
da kas tur ko jautāt, konkrētajam mocim nav īpašas prasības. ja noskatīta kāda konkrēta eļļa, tad arī jēga jautāt. | Offline | | |
zikeris21 | | Kopš: 25. Jun 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki gsf600s 98
| Itka biju noskatījis repsola eļļas bet palasīju te foruma ka ar sajīgu problēmas sakas tagad domaju ko nemt!! | Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
27 Feb 2013, 17:37:44 zikeris21 rakstīja:
Nelamājiet stipri tāpēc ka pirmais ārzemju mocis suzuki gsf 600s bandit 98 uz korka rakstīts 10W40 ta jau saiet pus sintētika kādu eļļu ieteiktu liet un kādus filtru labāk izvēlēties????
daudzākus gadus braucu ar gsf1200s, motors tam ir tāds pats kā tavējam tikai lielāki podi
vairākus gadus lēju motul un vairākus gadus leju elf, motorex, texaco
izmaiņu nav, ja brauc virs 160 tad šis motors ēd eļļu, vismaz manējais ēd
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
1kaspars | | Kopš: 24. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar: Valkyrie interstate
| Jautājums vai būs dzinējam sekas lejot kopā šādas eļļas: Motul 5100 10W40 MA + Motul 5100 10w40 MA2.
Vai arī kāds var nopārdot litru Motul 5100 10w40 MA kods: M033MOT055 ? (APEMOTORS tāda vairs nav).
Moto: Honda NTV650.
Ir pārpalikums 2L MA, vajag vel litru klāt.[ Šo ziņu laboja 1kaspars, 15 Jul 2013, 16:52:50 ] | Offline | | |
Greidzha | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 176
Braucu ar: SMR 510
| Nav vienkāršāk nomainīt eļļu un viss? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
15 Jul 2013, 16:48:26 1kaspars rakstīja:
Jautājums vai būs dzinējam sekas lejot kopā šādas eļļas: Motul 5100 10W40 MA + Motul 5100 10w40 MA2.
Vai arī kāds var nopārdot litru Motul 5100 10w40 MA kods: M033MOT055 ? (APEMOTORS tāda vairs nav).
Moto: Honda NTV650.
Ir pārpalikums 2L MA, vajag vel litru klāt.
jaukt var, bet vispār šāds jautājiens tika vēl nesen apskatīts šeitan. | Offline | | |
1kaspars | | Kopš: 24. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar: Valkyrie interstate
| Liels paldies Niere, ar tiem Motul tieši mans gadījums. Mēģināšu sajaukt, ja būs negatīvs rezultāts, ziņošu! Tēma atrisināta. Paldies.
citēju:
jaukt var, bet vispār šāds jautājiens tika vēl nesen apskatīts šeitan.
[ Šo ziņu laboja 1kaspars, 15 Jul 2013, 17:09:00 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| čalis man uz pm iesūtīja jautājienu, iesakiet kaut ko:
08-10-2013, 14:49:19 zde rakstīja:
Droši vien forumā ir daudz apspriests, bet nespēju ar meklētāju atrast. Varbūt vari kā eļļu speciālists nokomentēt vai atsūtīt lasāmlinku par eļļas maiņas intervāliem krosa močiem. Man ir Handa CRF 250 (2011.g.), braukt tikai mācos, krosa 'speciālisti' saka maini pēc ~ 5 motor h, manuālis saka 15 h, ir 'experti' kas argumentē ka pat 15 h ir tikai gadījumā ja brauc MX pro braucējs, un 'sēņu' gadījumā var droši 2x vairāk braukt. Eļļu pagaidām leju labāko ko krosa močiem piedāvā Baltic Motoparts (sintētisko ar nano piedevēm), nu un žēl naudas viņu mainīt pēc katriem 3 treniņiem. Vizuāli lejot ārā ir kā jauna.
es jau varu atbildēt kā parasti - objektīvu nomaiņas intervālu, kontekstā ar konkrētu dzelzi, lietotāju un izmantošanas apstākļiem, var noteikt vien lietotās eļļas analīzes. | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
08 Oct 2013, 15:03:13 Niere rakstīja:
čalis man uz pm iesūtīja jautājienu, iesakiet kaut ko:
08-10-2013, 14:49:19 zde rakstīja:
Droši vien forumā ir daudz apspriests, bet nespēju ar meklētāju atrast. Varbūt vari kā eļļu speciālists nokomentēt vai atsūtīt lasāmlinku par eļļas maiņas intervāliem krosa močiem. Man ir Handa CRF 250 (2011.g.), braukt tikai mācos, krosa 'speciālisti' saka maini pēc ~ 5 motor h, manuālis saka 15 h, ir 'experti' kas argumentē ka pat 15 h ir tikai gadījumā ja brauc MX pro braucējs, un 'sēņu' gadījumā var droši 2x vairāk braukt. Eļļu pagaidām leju labāko ko krosa močiem piedāvā Baltic Motoparts (sintētisko ar nano piedevēm), nu un žēl naudas viņu mainīt pēc katriem 3 treniņiem. Vizuāli lejot ārā ir kā jauna.
es jau varu atbildēt kā parasti - objektīvu nomaiņas intervālu, kontekstā ar konkrētu dzelzi, lietotāju un izmantošanas apstākļiem, var noteikt vien lietotās eļļas analīzes.
Mēs CRF450 eļļu mainījām pēc 8-10 motorstundām.
Ja ir skaitītājs tas tās stundas saskaita ātrāk nekā ja pieraksta blociņā!!!
Bet pirmā eļļa kas ir motorā derot tikai piedarbināšanai....tukšgaitā norūcina 1h un jālej ārā...sākumā daudzi to nezināja un nočakarēja motorus...kas tieši juka .. diemžēl neatceros...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Agris112 | | Kopš: 26. Jul 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 104
Braucu ar: CBR F4
| cau visiem, man tads jautajums ko varat pastastit par so produktu + -
labs vai netiklabs mocis honda CBR 600F 2000gads lieta tada ka samainiju ellu pec ziemosanas, ieleju to kas atela, sakuma pirmais robs sledzas miksti samera klusi, tagad ar baigo klakski, kamer dzinejs auksts sledzas ok, kad uzsilst tad ar cirtienu. cik palasiju temas tad viss sliecas uz ellu, bet nevar but ka pa 1000km ellai hana. ir varianti? Un ko labak liet tadam? brauksanas rezims mainigs, bet lidotajs nesu tapec brinos ka pa 1000km var izstradaties ella [ Šo ziņu laboja Agris112, 01 Jun 2014, 19:21:54 ] | Offline | | |
Bullis | | Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Mocis yamaha r1, pagājušā gadā ielēju yamalube pilno sintētiku, rezultātā sāka slīdēt sajūgs 6 gaņģi, šogad pārgāju uz motul 5100 4t pussintetiku un sajūgs neslid, varbūt kādam noder šī informācija. | Offline | | |
ABU | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Man sķiet ka tā slēgšanās ar krakšķi un sajūga slīdēšana ir atkarīga no moča(gaņģanes konstrukcijas ninsēm-brīvgaitas apgr.u.t.t.) un citiem faktoriem(dilšnas), bet ne jau no eļļas
Esmu lējis dažādas(vismaz 5 ne-top markas - tik ar JASO MA).....slēdzot pirmajā skaļi klakšķ vienmēr un sajūgs nav slīdējis
Mainu eļļu(10w40) ik pēc 6000km un filtru pēc 12000+-km kā manuālī teikts. Un tā jau 87000km(50 manējie)
Sportā droši savādāk
Manas domas - galvenais lai tā eļļa ir un normālā līmenī vislaik!
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline | | |
|
|