Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM LC4 620/640
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| pacepini sajūgu un tad skaties, vai parādības mainās.
ņem vērā, ka problēmas mēdz būt kombinētā versijā - proti, tiklīdz parādās viena problēma, cita, iepriekš nemanīta, pastiprina primāro.
tā, piemēram, sajūgam vāji piemērotas eļļas sliktās īpašības izpaužas tiklīdz sajūgam parādās kāda problēma. | Offline | | |
Zars | | Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
| Diski nav nodiluši?Pamēģini ielikt 1 starpdisku un patestē.Kādreiz pie nabadzības tā izlīdzējāmies. | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| Par eļļām paturpinot-640 tajam manuālī rakstīts šitā: | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
18 Feb 2013, 21:52:11 feciic rakstīja:
Par eļļām paturpinot-640 tajam manuālī rakstīts šitā:[IMG/IMG]
baigi vienkāršoti ktm uz viskozitātes izvēli skatās.
zem 0C ir gan -2, gan -20C. bet 10W-## salā ne tuvu nav optimāla viskozitāte.
vismaz "karstais gals" konkrētā modeļa viskozitātei apmēram skaidrs. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Es gan to redzu nedaudz savādāk - praktiski neviens moci neglabā ārā šķūnī, bet siltā garāžā.
Biki sliktāk ir ar ziemas sacensībām kur mocis dabūn kādu laiku pastāvēt, bet tā, tāpat tā eļļa nekad nenokrīt zemās temperatūrās. Motors tak pats sevi silda visu laiku un kā zinām motocikliem lielākoties ir kopēja kārbas/motora/sajūga eļļošana.
Tātad, ja mocis izbrauc no siltām telpām un turpat iebrauc, tad vai tiešām man jāņem ziemas eļļas(Nerunāsim par Dakārai vai Sahārai paradzētām eļļām slodzē !) ?!
-----------------
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ir tāds visai universāls likums - viskozitāti jāizvēlas pašu zemāko, kāda spēj nodrošināt virsmu aizsardzību.
un tas attiecināms gan uz "karsto", gan "auksto" viskozitātes intervāla galu.
un vienlaicīgi pēc iespējas jāizvairās no īpaši paplašinātu intervālu lietošanas.
tieši tādēļ ktm, kā redzams pēdējā diagrammā, visai pareizi iesaka - temperatūrā virs 0C izmantot šaurāka intervāla viskozitātes.
par viskozitātes stabilitāti jau ir runāts agrāk.
bet par to, ka "neviens neglabā šķūnī".
nu to kā nu kurš.
un uz gasēšanas vietu ļautis tak dzelžus mēdz vest piekabē arī ziemas laikā.
turklāt @-20C motors atdziest ļoti strauji.
arī karstajā galā ##W-50 var izrādīties par augstu, jo zemā temperatūrā eļļa karterī dzesējas būtiski efektīvāk. | Offline | | |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| Tā kā sezonas sākums vairs nav aiz kalniem, gribētu savlaicīgi uzzināt ko Jūs darāt, lai moci sagatavotu sezonai.
Šī būs mana pirmā sezona un gribētos visu pirmssezonas apkopi paveikt pašam..
Mocis: KTM DUKE II (2002.g.)
Cik sapratu, tad vajag nomainīt:
Eļļas filtru
2. eļļas filtru kurš rāmī
Par gaisa filtru vēl nesapratu vai ir papīra vai eļļojamais (mocis nav tuvumā)attiecīgi jānomaina vai jāiztīra/jāsaeļļo
Eļļu (KTM iesaka Motorex Power Synt 4t) 15w40/50 vajag 2L
Sveci NGK DCPR 8E
Notīrīt/saeļļot ķēdi un sapūst kontaktus (kurus?) ar kontaktu spreju.
Palabojiet vai papildiniet, ja esmu kaut ko palaidis garām
| Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
19 Feb 2013, 09:24:23 al13n rakstīja:
Tā kā sezonas sākums vairs nav aiz kalniem, gribētu savlaicīgi uzzināt ko Jūs darāt, lai moci sagatavotu sezonai.
Šī būs mana pirmā sezona un gribētos visu pirmssezonas apkopi paveikt pašam..
Mocis: KTM DUKE II (2002.g.)
Cik sapratu, tad vajag nomainīt:
Eļļas filtru
2. eļļas filtru kurš rāmī
Par gaisa filtru vēl nesapratu vai ir papīra vai eļļojamais (mocis nav tuvumā)attiecīgi jānomaina vai jāiztīra/jāsaeļļo
Eļļu (KTM iesaka Motorex Power Synt 4t) 15w40/50 vajag 2L
Sveci NGK DCPR 8E
Notīrīt/saeļļot ķēdi un sapūst kontaktus (kurus?) ar kontaktu spreju.
Palabojiet vai papildiniet, ja esmu kaut ko palaidis garām
Ja eļļa ir arī rāmī tad ar diviem litriem nepietiks.
Vel var noņemt un apčubināt karburatoru, ja ir Mikuni tad ļoti ieteicams iztīrīt vakuuma kameru, pārbaudīt vai adata nav sadilusi.
Par elektrības kontaktiem-VISUS iztīri un sapūt ar kontaktu pūšamo.
ā un pats galvenais pārvelc visas skrūves, kurām tiec klāt [ Šo ziņu laboja feciic, 19 Feb 2013, 10:44:03 ] | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Skrūves jau sākumā ir jāliek uz skrūvju līmi/skrūvjcementu lai vēlāk nebūtu jāčakarējas.
Jā, KTM visas skrūves ir uz to jāliek.
Skrūves jāvelk ar manuālī noteikto spēku nevis "cik spēka".
-----------------
| Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Kurš varētu uzmest aci Mikuni karbim? Pats negribu tur līst iekšā. | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
19 Feb 2013, 11:03:25 semjonoff rakstīja:
Kurš varētu uzmest aci Mikuni karbim? Pats negribu tur līst iekšā.
uzjautā kba-pro
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Feb 2013, 09:24:23 al13n rakstīja:
Eļļu (KTM iesaka Motorex Power Synt 4t) 15w40/50 vajag 2L
neko nesaku par konkrēto eļļu, vienkārši neliels komentārs par šiem "OEM (Original Equipment Manufacturer) recommends" jeb ražotāja rekomendācijām:
apsvērumi, kādēļ kāds tehnikas ražotājs iesaka kādu konkrētu produktu( īpaši, ja ekskluzīvi tikai vienu) ne tuvu nav tehniski, bet drīzāk grozās ap potenciālo peļņu un/vai ērtībām.
neesmu pētījis, bet ļoti ticams, ka konkrētā gadījumā viens no rekomendētās eļļas izvēles kritērijiem bijusi motoru un eļļas rūpnīcu fiziski tuvā atrašanās vieta. tas ne no tāda aspekta, ka piegādes tuvāk, bet gan no tāda, ka eļļu rūpnīcas tirdzniecības un tehniskajiem cilvēkiem ir iespēja ātri nokļūt līdz moto ražotāja cilvēkiem. līgumi bieži tiek slēgti cilvēcīga faktora iespaidā.
pats par sevi, produktam jāatbilst OEM prasībām.
taču, kā pieredze rāda, OEM rekomendētais ne vienmēr ir pati labākā izvēle no visiem tirgū atrodamiem produktiem.
ok, konkrēto produktu detaļās nepētīju, bet vismaz bāze eļļai ir esteru/PAO maisījums, kaut informāciju par Motorex atrast ir ļoti grūti.
bet ir arī citi piemēri -
kā ūber produkts postulētais Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50, kuru iesaka BMW u.c. šī eļļa ir saucamā Group III jeb īpaši attīrīta minerāleļļa (DDL), kuru "drīkst" saukt par sintētiku. taču patiesas sintētikas ir Group IV un V.
cenu atšķirība bāzēm ir visai būtiska.
vēl jāpiemin, ka ES institūcijas savulaik aktīvi karoja pret šādu viena vai dažu ražotāju lobēšanu, prasot, lai ražotāju/produkta vietā tiktu uzrādītas tehniskās prasības.
cīņa diemžēl nav vainagojusies ar panākumiem un par to maksā tehnikas/eļļas pircējs.[ Šo ziņu laboja Niere, 19 Feb 2013, 13:21:35 ] | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
19 Feb 2013, 11:29:08 Bagars rakstīja:
19 Feb 2013, 10:43:23 feciic rakstīja:
19 Feb 2013, 09:24:23 al13n rakstīja:
Tā kā sezonas sākums vairs nav aiz kalniem,
ā un pats galvenais pārvelc visas skrūves, kurām tiec klāt
tikai pievelc. Un ar prātu nevis ar rokām!
my bad, tikko pats sapratu ko uzrakstīju[ Šo ziņu laboja feciic, 19 Feb 2013, 15:56:29 ] | Offline | | |
al13n | | Kopš: 23. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 192
Braucu ar: 300 EXC
| Paldies par atbildēm!
Par skrūvēm ņemšu vērā, karbīti gan labāk kādam citam uzticēšu
Citādi ko vēl pirmssezonas sagatavošanā darāt?
Niere,
kādu alternatīvu eļļu ieteiktu šim dzinējam? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Feb 2013, 16:04:01 al13n rakstīja:
Niere,
kādu alternatīvu eļļu ieteiktu šim dzinējam?
pēc iespējas cenšos neieteikt konkrētus ražotājus vai eļļas. šajā gadījumā OEM ieteikums visdrīzāk ir ok, bet tas vienmēr nozīmē arī maksimālu ciparu.
ja piedāvāsi versijas, ko pats uzskati par piemērotām, komentēšu, ja būs viedoklis. | Offline | | |
Mintons | | Kopš: 17. Feb 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Kawasaki
| Apnika tas sajugs..kad ielikts atruma tad vins jau ar nepievilktam atsperem diezgan gruti griezas griezot ar riepu...mosk ta ella vaig skidraka vai siltaks laiks lai labak slid...es te brinijos kpc gruti stumjas nopuleju metala diskus,izmeriju visu ar bidmeru viss ir ok,nekas nav par traku nodilis..saliku atpakal,pieregulesu un ceru ka pavasari ar jaunu eļļu šances normali | Offline | | |
Mintons | | Kopš: 17. Feb 2013
No: Saldus
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Kawasaki
| Vēl!!!!
KAS tas par zobratu kreisaja puse pats pedejais????
man tads nav motoraa [ Šo ziņu laboja Mintons, 19 Feb 2013, 17:59:19 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Feb 2013, 17:55:20 Mintons rakstīja:
Apnika tas sajugs..
nu iedomājies, kas notiek, kad starp diviem diskiem milimetra attālumā ielietu medu. | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
|
19 Feb 2013, 17:57:35 Mintons rakstīja:
man tads nav motoraa
Nav paredzēts vai nahrenizēts??? | Offline | | |
Andrs | | Kopš: 13. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 153
Braucu ar: enduro moci
|
19 Feb 2013, 17:57:35 Mintons rakstīja:
Vēl!!!!
KAS tas par zobratu kreisaja puse pats pedejais????
man tads nav motoraa
Tas ir balansieris,tev viņš ir izņemts.
----------------- Bet nezāles jau neiznīkst! | Offline | | |
|
|