Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
AK292 | | Kopš: 09. Dec 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 296
Braucu ar: FE350
| Ko Nieres kungs labu vai ne tik labu teiks par http://prolong.lv/ ????
Man vietējā bodē sastāstīja brīnumus, atsauces uz lieliem motokrosa meistariem un bezceļa kingiem.
Pats nopirku un pielēju CRV, liekas ka iet labāk | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| man i tāds vērojums, ka tās piedevas vislabāk ietirgojas cilvēkiem, kuriem patīk sazvērestības teorijas. proti, aftersales piedevu tirdzniecība balstās uz vienu pieņēmumu - eļļu ražotāji ir stulbeņi un/vai blēži. tie vai nu nemāk saražot ideālu produktu vai taupības nolūkos neliek pietiekami daudz 'labākās un jaunākās' piedevas.
runājot par veco golfiņu:
par tēmu nedadz nesen paspriedām šeitan. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
10 Nov 2014, 10:26:36 AK292 rakstīja:
Ko Nieres kungs labu vai ne tik labu teiks par http://prolong.lv/ ????
Man vietējā bodē sastāstīja brīnumus, atsauces uz lieliem motokrosa meistariem un bezceļa kingiem.
Pats nopirku un pielēju CRV, liekas ka iet labāk
jā, aftersales piedevu tirgotājiem viss balstās ne uz OEM apstiprinājumiem un testiem, bet uz "lieliem meistariem un kingiem".
par to es rakstīju iepriekšējā ierakstā norādītajā saitē. | Offline | | |
|
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
10 Nov 2014, 10:33:42 Niere rakstīja:
man i tāds vērojums, ka tās piedevas vislabāk ietirgojas cilvēkiem, kuriem patīk sazvērestības teorijas. proti, aftersales piedevu tirdzniecība balstās uz vienu pieņēmumu - eļļu ražotāji ir stulbeņi un/vai blēži. tie vai nu nemāk saražot ideālu produktu vai taupības nolūkos neliek pietiekami daudz 'labākās un jaunākās' piedevas.
[/URL]
cik noprotu tad nav konkrēta viedokļa par PROLONG nav nedz izplatītājiem nedz Tev pašam - tikai emocijas?
kas tad Tavā vērtējumā tā piedeva ir? viltīga mahinācija? triks?
vai informācijas trūkums un tāpēc ir noliegums?
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Nov 2014, 10:26:36 AK292 rakstīja:
Ko Nieres kungs labu vai ne tik labu teiks par http://prolong.lv/ ????
Man vietējā bodē sastāstīja brīnumus, atsauces uz lieliem motokrosa meistariem un bezceļa kingiem.
Pats nopirku un pielēju CRV, liekas ka iet labāk
Atvainojos par nelielu sarkasmu, bet ja cilvēks prot pro līmenī gāzes ručku grozīt, tas vēl nenozīmē, kad tādā pašā līmenī arī ir viņa izpratne par tehniku un viss, kas ap to saistīts, un runājot par motokrosistiem, tad lielākus zābakus tieši tehniskās lietās vēl vajag pameklēt, nu ar dažiem izņēmumiem , protams
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Nov 2014, 10:44:07 Zigmunds rakstīja:
10 Nov 2014, 10:33:42 Niere rakstīja:
man i tāds vērojums, ka tās piedevas vislabāk ietirgojas cilvēkiem, kuriem patīk sazvērestības teorijas. proti, aftersales piedevu tirdzniecība balstās uz vienu pieņēmumu - eļļu ražotāji ir stulbeņi un/vai blēži. tie vai nu nemāk saražot ideālu produktu vai taupības nolūkos neliek pietiekami daudz 'labākās un jaunākās' piedevas.
[/URL]
cik noprotu tad nav konkrēta viedokļa par PROLONG nav nedz izplatītājiem nedz Tev pašam - tikai emocijas?
kas tad Tavā vērtējumā tā piedeva ir? viltīga mahinācija? triks?
vai informācijas trūkums un tāpēc ir noliegums?
Zigi, esi sācis Prolongu tirgot
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
10 Nov 2014, 10:48:44 Archy96 rakstīja:
Zigi, esi sācis Prolongu tirgot
Noteikti nē! | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
10 Nov 2014, 10:44:07 Zigmunds rakstīja:
kas tad Tavā vērtējumā tā piedeva ir? viltīga mahinācija? triks?
bet protams, ka mahinācija un triks!
melot jau viņi nemelo, tikai visu patiesību parasti pat paši tirgotāji nezina. tādēļ dažkārt i redzēti tādi tirgotāji, kas ar putām uz lūpām stāv un krīt par 'savu' produktu.
Rietumos šo piedevu sērgu izslimoja jau līdz 90tajiem, bet pie mums arvien smagi recidīvi. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Man ir Prolong flakoniņš viskautkā ēļlošanai(skrutulenēm gultņi, velo ķēde). Liekas foršs. Aerosola flakoniņš arī tāds tīri foršs.
-----------------
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| mēs te vairāk par eļļu piedevām un uzlabotājiem.
gatavie produkti kā jau produkti. viņiem tur, piemēram, kalcija sulfonāta ziede tiek prezentēta kā ūberprodukts.
mani vienmēr sajūsmina šādu piedevu ražotāju lietotā terminoloģija, kur nekaunās no tik banālu apzīmējumu lietoksanas kā "super lubricant". citēju:
Prolong technology helps turn ordinary natural or synthetic oils into a "Super Lubricant".
tostarp kā pamatvielu saviem 'metāla ārstētājiem' izmanto minerāleni. | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Tās Bardahl eļļas ieinteresēja.
Vai tiešām viņas ir tās cenas vērta?
LV vispār kaut kur viņu var nopirkt? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| klibixxx,
atslābsti, nevajag Tev nekādu Bardahl-u.
90to gadu sākumā tie sūdi no šī ražotāji bija pilni plaukti. tagad atkal kāds grib reanimēt vecu smaku. | Offline | | |
klibikxxx | | Kopš: 24. Jul 2014
Ziņojumi: 142
Braucu ar: lūžņiem...
| Nu vnk interesējos, jo diezgan smaigam mocim kaut kā negribas liet mēslu. Ieteikumi? CBF 1000 11 10w40 | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| Niere a kā tur īsti ir at tām piedevām, vai eļļu ražotājus piedevu daudzuma ziņa neierobežo "zaļie"? šķiet ka tas pievienotas piedevas ir nevisai dabai draudzīgas!? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
11 Nov 2014, 09:00:18 klibikxxx rakstīja:
Nu vnk interesējos, jo diezgan smaigam mocim kaut kā negribas liet mēslu. Ieteikumi? CBF 1000 11 10w40
Piedāvā variantus, kas pašam šķiet vērā ņemami cenas/vaiktspējas attiecības vēlamajā kategorijā.
Ievērtēsim. | Offline | | |
Zigmunds | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
11 Nov 2014, 13:09:16 Niere rakstīja:
11 Nov 2014, 09:00:18 klibikxxx rakstīja:
Nu vnk interesējos, jo diezgan smaigam mocim kaut kā negribas liet mēslu. Ieteikumi? CBF 1000 11 10w40
Piedāvā variantus, kas pašam šķiet vērā ņemami cenas/vaiktspējas attiecības vēlamajā kategorijā.
Ievērtēsim.
es piedāvāju šo:
CHAMPION CHRONO 4T 10W40
šeit arī technical sheet ir atrodams.
http://www.championlubes.com/EN_EU/products/pro...5.aspx?cat=21412 | Offline | | |
rgx | | Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 245
Braucu ar:
| Elf Moto4Road 10w40
Nezinu par testiem u.t.t. bet jau vairākus gadus praksē sevi pierādījusi eļļa visdažādākajos braukšanas apstākļos.
8,40 Eur/L
----------------- SFRT veikals un serviss.
Brembo, Dunlop Racing un Eneos Motor Oils oficiālais partneris.
Gustava Zemgala gatve 67
+371 29 184 673
info@sfrt.lv
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
11 Nov 2014, 09:47:12 Next rakstīja:
Niere a kā tur īsti ir at tām piedevām, vai eļļu ražotājus piedevu daudzuma ziņa neierobežo "zaļie"? šķiet ka tas pievienotas piedevas ir nevisai dabai draudzīgas!?
Jā, šis i viens aktīvs mīts, kuru tie paši aftersales piedevu tirgoņi kultivē. Un atkal viņi paņem daļu patiesības un pagriež sev vēlamā virzienā. Kārtējā manipulācija ar patiesību.
Vārdu sakot:
Neviens ekomaniaks neregulē eļļu ražošanu, ja neskaita ISO 14000 dabas aizsardzības standartu, kas neattiecas uz galaproduktu, bet gan uz pašas ražotnes nekaitīgumu videi.
Taču ES parlaments ik pēc 2-4 gadiem arvien piežmiedz izplūdes gāžu pieļaujamās normas. Attiecīgi, katra Eiropā tirgojāmā motora ražotājs ir spiests pakļauties normām un risina šo problēmu diezgan atšķirīgiem paņēmieniem. To ļoti labi var vērot, piemēram, smagās tehnikas dīzeļmotoru atgāzu neitralizēšanas paņēmienos. Līdz ar to radušās visas tās bezgalīgi daudzās prasības eļļām gandrīz no katra autoražotāja.
Tā kā vecā tipa piedevas var sačakarēt šīs jaunās atgāzu neitralizācijas/attīrīšanas sistēmas, tad nu arī neskaitāmi daudz dažādas motoreļļas agrāko dažu produktu vietā katra eļļu ražotāja sortimentā.
līdzīgi, taču ne tik raibi, arī ar moto jomā, kur eļļu izvēles primārais kritērijs - ir vai nav uzstādīts/izravēts katalizators. ja ir, tad jāievēro OEM rekomendācijas un parasti runa par API SL; SM; SN klasēm.
ja nav katalizatora, tad izvēle jau visai plaša vēlamās viskozitātes robežās. parasti runa par API SG; SH; SJ. un tad ir nākošais jautājums - vai ir kādi ierobežojumi šīm 'vecajām' klasēm, kurās visai lielā daudzumā izmantotas vecās ZDDP (cinka dialkilditiofosfāts) piedevas. Jā, arī šīm klasēm šādas robežas ir, taču manāmi brīvākas par SL; SM; SN.
Tā kā tīrasiņu sacīkšu eļļām šis ZDDP un fosfors var būt vēl lielāks kā API SG klase pieļauj, tām parasti nekādas specifikācijas uz burkas vispār neraksta.
Maksimālai pieļaujamais fosfora daudzums API standartā:
SG .12% jeb 1200 ppm
SH .12% / 1200 ppm
SJ .10% / 1000 ppm
SL .10% / 1000 ppm
SM .08% / 800 ppm
Cinks samazināts proporcionāli fosfora normām ZDDP piedevā:
SG .13% jeb 1300 ppm
SH .13% / 1300 ppm
SJ .11% / 1100 ppm
SL .11% / 1100 ppm
SM .09% / 900 ppm
Arī JASO uz sacīkšu eļļām var nebūt atrodam, jo japāņu klasifikācija ir spēkā tikai tad, ja eļļa izpilda kādu no API klasēm.
un šajā punktā daudzi iebrauc auzās, jo uzskata, ka sacīkšu eļļa ir pati-pati un tādēļ lejama ielas mocim. Jā, tā visdrīzāk satur palielinātu vecā tipa virsmu aizsradzības piedevu daudzumu, taču tām ir arī blaknes. Proti, ZDDP sadegot veido saucamos sulfāta pelnus jeb eļļas nesadedzināmo atlikumu, ko angliski sauc par Sulphated Ash. un šiem pelniem ir tendence veidot abrazīvu uzdegumu degkamerā, uz vārstiem un izplūdes sistēmā.
saprotams, ka sacīkšu pielietojumā šis aspekts tiek upurēts par labu virsmu aizsradzībai, jo slodzes un apgriezieni mēdz nodarīt vairāk ļaunuma kā uzdegums. vidēji statistiskam ielas mocim tomēr ne tuvu nav tādas prasības, tādēļ jāskatās līdzsvars starp abām īpašībām.
minētā ir uzkrītošākā sacīkšu eļļas atšķirība, taču ne vienīgā. piemēram, sacīkšu eļļai nav jākalpo 6-12kkm vai veselu gadu.
un, ja mēs uztaisam šovu uz jau redzētās slodzes iekārtas, protams, ka sacīkšu eļļa būs nesalīdzināmi slodzes noturīgāka, bet tas ne tuvu nav vienīgais, ko eļļa motorā dara.
tādēļ vēl un vēl atkārtoju, ka nefig iespaidoties no tiem sūda reklāmas ruļļiem, kas ir tīrākais lohatrons.
es te mēģināju ļoti lakoniski aprakstīt problēmu, tādēļ, iespējams, bišķi neskaidri, bet man nav iekšā šobrīd garāk rakstīt. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| šis komentārs man patika | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| miljoni iegrūstie mārketingā stipri iespaido patstāvīgo domāšanu...
tāpēc jau ir joks Krievijā par to
сколько месяцев потребовалось бы федеральным каналам, чтобы 60% россиян стали отвечать социологам, что Земля плоская а не круглая.
Te pat ir apraksts kā tas vis varētu izskatīties
http://monfore.livejournal.com/413607.html
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
|
|