Braucu ar: Suzuki DL1000, Honda CBF600, Jawa 250/559 un Jawa 638
Neņemiet ļaunā, bet vairums no spriedelējumiem ir infantili. Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. A kāds bija sagaidosais rezultāts ka uzlabosies uz 5w50? Ja atskaita sportistus, kuri zin ko liet, tad parastie braucēji lejam to ko ražotājs prasa un galvenais ievērojam maiņas intervālu. Nav naudas lejam addinol silinolu citus. Patīk mast..bēt ne tikai dzīvē bet arī ar moci, izlejam atrobotku un sūtam Nierem, lai izmēra pa cik nokrities eļļas koeficients
Diskusijās „kura eļļa ir labākā?” parasti dominē vispārinājumi, kas izriet no viena piemēra -
„Kopš Janka lej X eļļu, mocis iet labāk”.
Sevišķi pārliecināti diskusijas dalībnieki ir tad, ja šis piemērs ir viņu pašu piedzīvots –
„Leju X eļļu un ar to nekad nav bijušas problēmas, visiem iesaku!”
Vai arī tiek piesaukta kāda viņaprāt respektējama references persona –
„Sportists Janka lej X un zinu, ka viņš eļļai naudu netaupa.”
Angliski šādus pierādījumus sauc par „anecdotal evidence”.
Jāsaprot, ka nedz gadījumā, ja vienam motociklam bijušas problēmas, nedz gadījumā, ja tādu nav bijis nekad, nav iespējams viennozīmīgi secināt par eļļas īpašībām. Tas tādēļ, ka tehnikas bojājuma iemesli visbiežāk meklējami pašas tehnikas problēmās. Un otrādi, tas, ka ar eļļu X nav bijušas problēmas, var būt skaidrojams ar tehnikas robustu konstrukciju, kurai nav nepieciešamas kāda sevišķa veiktspēja.
Spriežot par šādiem viena piemēra gadījumiem, parasti netiek ņemti vērā arī braukšanas apstākļi, vides temperatūra, braucēja paradumi un prasmes, tehnikas nolietojums un citi būtiski apstākļi. Pat vienāda modeļa tehnika ar vienu un to pašu eļļu, var uzrādīt būtiski atšķirīgu rezultātu.
Niere ir bijis kādreiz kāds nopietns 2T mocis?
Ja ir, tad ko tu varētu pakomentēt par eļļām????
Man ir bijis... es varu pakomentēt!
Esmu izmēģinājis daudz brendus līdz nonācu līdz Motul 800 (ar to arī sākās Motul ēra manā dzīvē pirms 14 gadiem) tā skola maksāja ļoti dārgi..
kā reklāmā: kopš lietoju Motul visas lietas kas saistās ar detaļu ilgspēlējamību mani vairāk nesatrauc.
Tāpēc analīzes neanalīzes... stipram neko nepadarīsi.
Tā ir tikai mana pieredze.Man arī nav ko klātesošajiem pierādīt.
Tapēc PEACE!!
Labāk lai Niere uzraksta cik KM ir nobraucis pag. vasarā
@ edmundo
šeit runa neiet par kosmiskiem 20k, bet gan par daudz īsakirm maiņas intervaliem.
groupIII eļļas de jure skaitās sintetiskās, tātad pēc idejas tiem arī ir jatur savu viskozitāti ka tas piemīt sint. eļļām.
reāli sanāk ka groupIII eļļas ir sintetiskās tikai uz papīra. tās zaudē savu viskozitāti, un relatīvi ātri sāk līdzināties mineraleļļām. kas de fakto ta arī ir.
07 Mar 2014, 00:07:11 Next rakstīja:
@ edmundo
šeit runa neiet par kosmiskiem 20k, bet gan par daudz īsakirm maiņas intervaliem.
groupIII eļļas de jure skaitās sintetiskās, tātad pēc idejas tiem arī ir jatur savu viskozitāti ka tas piemīt sint. eļļām.
reāli sanāk ka groupIII eļļas ir sintetiskās tikai uz papīra. tās zaudē savu viskozitāti, un relatīvi ātri sāk līdzināties mineraleļļām. kas de fakto ta arī ir.
ar piebildi, ka tas spēkā, runājot primāri par moto un sporta pielietojumu kopumā.
06 Mar 2014, 23:55:28 MT77 rakstīja:
Niere ir bijis kādreiz kāds nopietns 2T mocis?
ir, ir bijis KX250nieks, bet visai droši neesmu bijis ne tuvu tik advancēts motokrosa disciplīnā kā Tu. rulēju pa mežiem vienatnē.
Ja ir, tad ko tu varētu pakomentēt par eļļām????
Man ir bijis... es varu pakomentēt!
Kā saprotu, "eļļa", tā ir tikai 2-taktene?
Vai zini, ka lielam ražotājam ir vairāk kā tūkstos tažādu produktu? tad par ko īsti runājam?
Esmu izmēģinājis daudz brendus līdz nonācu līdz Motul 800 (ar to arī sākās Motul ēra manā dzīvē pirms 14 gadiem) tā skola maksāja ļoti dārgi..
blin, es Tev iedodu saiti par vispārinājumiem eļļu jomā, bet Tu to pat neizlasi. ja būtu izlasījis, tik nejēdzīgus apgalvojumus nemētātu.
starp citu, runājot par 2-taktenēm, ļoti iespējams Tav taisnība, bet visai droši tas nav vienīgais produkts tādā sniegumā.
un vai Tava pieredze ar 2-taktenēm, kas ir strauji mirstošs tirgus, kaut ko izsaka arī par 4-taktenēm par kurām mēs šeit spriežam?
kā reklāmā: kopš lietoju Motul visas lietas kas saistās ar detaļu ilgspēlējamību mani vairāk nesatrauc.
nu, ļoti labi. un?
Tāpēc analīzes neanalīzes... stipram neko nepadarīsi.
ā, tātad zīmols ir ūber alles, bet laboratorijas mērījumi i tikai priekš visādiem tur...
Tā ir tikai mana pieredze.Man arī nav ko klātesošajiem pierādīt.
vēl viens mēģinājums savu pieredzi vispārināt uz pilnīgi visu viena ražotāja sortimenta. Tu taču nojaut, ka tas ir absurdi jau pašā saknē.
Tapēc PEACE!!
a kurš te i satraucies?
Labāk lai Niere uzraksta cik KM ir nobraucis pag. vasarā
precīzi necik... un visdrīzāk vairs pie moto neatgriezīšos. pērn vēl plānoju, bet kaut kā vairs nesaista lidot ar 300...
citādi drīz vairs nebūs kaulu, ko neesmu saluzis.
pieturos pie principa laiku pa laikam radikāli mainīt nodarbes, jo citādi ātri paliek garlaicīgi. daudzas interesantas nodarbes dzīvē esmu izmēģinājis un vakar spēru vēl vienu soli pretim jauniem horizontiem, ko nekad vēl neesmu mēģinājis. proti, iepirku sporta katamarānu ar kuru maukt Baltijas jūras trakos vējos un vienkārši ātri aizšaut līdz Roņu salai pašaudīt fišu. te uz ātru roku kaut kas līdzīgs, tikai man nav Hobie 16, bet 17nieks:
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
07 Mar 2014, 01:13:11 Niere rakstīja:
pieredze ar 2-taktenēm, kas ir strauji mirstošs tirgus,
pērn vēl plānoju, bet kaut kā vairs nesaista lidot ar 300...
1) 2T tirgus nemaz tik mirstošs nav, drīzāk pat pieaugošs - motorzāģi, trimmeri, krosa moči mazo kubatūru, enduro 125. 250. 300 kubiki iet uz urrā. Domāju, pat tad, kad mēs visi brauksim jau ar akumulātoriem, joprojām varēs nopirkt 2T tehniku, kā lielu ekstru motogardēžiem, nu tas tā.
2) Tev nevajag lidot pa šoseju uz 300, tam toč jēgas nav, bet pa meži uz 100, i kauli būs veseli, i adrenalīns sasmelts
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
07 Mar 2014, 01:38:12 Niere rakstīja:
Archy, biju jau kaut kad šo te licis iekš MP:
tas ir izgriezums no eļļinieku profesionālā žurnāla Infineum.
par atgriešanos pie mo:
par to es pastukošu vēl pēc pāris gadiem, kad apniks katamarāns.
moš būs pat beidzot pienācis vecums, kad mīkstu klavieri prasās.
tā nodomāju, ka atgriešanās pie jau darītā, īpaši jau pasliktinoties veselībai, vienmēr saistīta ar dziļu vilšanos. tas tāpat kā ar vindsērfingu, kas vienmēr bijis asinī. izšļūcot pa gludo, vienmēr nāk atmiņā nostaļģiskas domas, kā tas bija lēkāt pa viļņiem Pāvilostā, kad pūš 20+m/s un vilnis masta augstumā.
paliek tāda lūzeriska sajūta.
Tajā grafikā viss beidzās ar 2007 gadu, pameklē ko svaigāku, es domāju, pēdējos gadus, jo neskatoties uz 4T dominanci ielas tehnikas jomā, sporta sektorā 2T kaut kā šķiet savairojušies un daudziem ražotājiem.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
07 Mar 2014, 01:57:18 Niere rakstīja:
kaut kādā līmenī jau, protams, divtakteri saglabāsies un tas būs sports/mežizstrāde, tur Tev taisnība. iespējams, ka nu ir sasniegts kaut kāds plato, bet tas vairs nevar būtiski augt. tad arī būs tā, kā saki, ka ekskluzīva prece.
bet, runājot par 2-taktu eļļu tirgu, tas gan nu jau ir tāds, ka neviens no lielajiem ražotājiem to sevišķi neņem pierē (ja neskaita motorzāģu ražotāju eļļu piegādātāju).
tad nu tas i segments, kurā var izpausties nišas produktu ražotāji.
bet, ok, šis ir lauciņš, kuram tiešām sen vairs nesekoju iepriekš minēto iemeslu dēļ.
Iesaku sākt sekot, jo man padomā janāks un dusmīgāks 2T zvērs, eļļu vajadzēs daudz un labu
. . . Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. . . .
Kad savam exBMW mainīju "kruto" Castroli, pēc 6,6k km tad no w40 bija palicis tikai w20, protams pašā range augšā, bet tomēr.
Tagad lietoju Amsoil.
Tas "krutais" kakustrolis ir tikai bm autā (cenas ziņā), lielveikala cena nesasniedz pat 50% no servisa rēķina cenas.
Kaut kad viens eļļu tirgotājs stāstīja,ka laba eļļa (sintētika) zem 10€ litrā nemēdz būt. Cik tur taisnības
Tas "krutais" kakustrolis ir tikai bm autā (cenas ziņā), lielveikala cena nesasniedz pat 50% no servisa rēķina cenas.
Kaut kad viens eļļu tirgotājs stāstīja,ka laba eļļa (sintētika) zem 10€ litrā nemēdz būt. Cik tur taisnības
07 Mar 2014, 11:11:05 rex_saugerty rakstīja:
Nu pag, pagājušo gadu vēl maniju 4T trimmeri. Ļoti ilgi nevareju saprast, kapēc dīvaini skan. Eļļu gan tāpat ar bendžu jauca
Kādu eļļu? 4T ??
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
06 Mar 2014, 23:29:59 edmundo rakstīja:
Neņemiet ļaunā, bet vairums no spriedelējumiem ir infantili. Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. A kāds bija sagaidosais rezultāts ka uzlabosies uz 5w50? Ja atskaita sportistus, kuri zin ko liet, tad parastie braucēji lejam to ko ražotājs prasa un galvenais ievērojam maiņas intervālu. Nav naudas lejam addinol silinolu citus. Patīk mast..bēt ne tikai dzīvē bet arī ar moci, izlejam atrobotku un sūtam Nierem, lai izmēra pa cik nokrities eļļas koeficients
Nevajag, lūdzu, pārspīlēt!
Un parādi man tos krutos sportistus, kuri zin ko liet... Rossi neskaitās...
Es arī esmu "sportists" un mēģinu saprast ko liet mocī - daudz kas ir izmēģināts, bet sniegums ir so so...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
Tas "krutais" kakustrolis ir tikai bm autā (cenas ziņā), lielveikala cena nesasniedz pat 50% no servisa rēķina cenas.
Kaut kad viens eļļu tirgotājs stāstīja,ka laba eļļa (sintētika) zem 10€ litrā nemēdz būt. Cik tur taisnības
Tas krutais Kastrolis ir šis?
Šim cena tak laba...
Tas krutais kakstrolis bij Šis
tikai bm autas cipars bija 22,55 €/litrs pēc invoisa, -10% atlaide
Tā bij pēdējā reize, kad pie šiem šito *ūdu ielēja. Pēc 5k km bij vēl litrs jāuzlej, lai dabūtu līmeni
07 Mar 2014, 01:13:11 Niere rakstīja:
pieredze ar 2-taktenēm, kas ir strauji mirstošs tirgus,
pērn vēl plānoju, bet kaut kā vairs nesaista lidot ar 300...
1) 2T tirgus nemaz tik mirstošs nav, drīzāk pat pieaugošs - motorzāģi, trimmeri, krosa moči mazo kubatūru, enduro 125. 250. 300 kubiki iet uz urrā. Domāju, pat tad, kad mēs visi brauksim jau ar akumulātoriem, joprojām varēs nopirkt 2T tehniku, kā lielu ekstru motogardēžiem, nu tas tā.
2) Tev nevajag lidot pa šoseju uz 300, tam toč jēgas nav, bet pa meži uz 100, i kauli būs veseli, i adrenalīns sasmelts
Pa Moto gardēžiem ..viedi vārdi
P.s ir meiģinātas daudzas eļļas bet vislabāk sprāgst 2t mopēds ar 800to jotuli vai redline
07 Mar 2014, 19:28:06 Sliktais rakstīja:
Tas krutais kakstrolis bij Šis
tikai bm autas cipars bija 22,55 €/litrs pēc invoisa, -10% atlaide
nevarēju atrast nevienu piedienīgu vārdu, lai izteiktu emociju....
Toreiz ar bij šoks - WTF
Šamie teica: nūū, tā ir pati labākā eļļa (tagad iedomājos, kādas šiem pārējās ). Kaut kad jau te tika runāts par eļļu testiem ar visiem linkiem, toreiz kakstrolis bij īpaši atzīmējies ar ''FAIL"
06 Mar 2014, 23:29:59 edmundo rakstīja:
Neņemiet ļaunā, bet vairums no spriedelējumiem ir infantili. Wow pēc 20k eļļa zaudēja savas īpašības un nokritās no 10w40 uz 10w30. A kāds bija sagaidosais rezultāts ka uzlabosies uz 5w50? Ja atskaita sportistus, kuri zin ko liet, tad parastie braucēji lejam to ko ražotājs prasa un galvenais ievērojam maiņas intervālu. Nav naudas lejam addinol silinolu citus. Patīk mast..bēt ne tikai dzīvē bet arī ar moci, izlejam atrobotku un sūtam Nierem, lai izmēra pa cik nokrities eļļas koeficients
+100
šitas mazohisms ar tām eļļām man nav saprotams...varētu padomāt, ka visi te taisās miljons km nobraukt ar vienu MO...dzinēju neaiztiekot...normāli lejam kas un kad paredzēts un maucam!...nē nu, protams, super problēmas vienmēr dzīvē var atrast...un jā- nerunāju tgd par gonšķikiem, tā jau atsevišķa šlaka
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"