Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)

AutorsZiņojums
kba-pro
20. Jun 2016, 20:56#21

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Nu projektam "aizpakaļvilcēja šķūnings" ar tādas bija

Offline

Archy96
20. Jun 2016, 21:00#22

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Jun 2016, 20:56:11 kba-pro rakstīja:
Nu projektam "aizpakaļvilcēja šķūnings" ar tādas bija


Biju piemirsis.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kba-pro
20. Jun 2016, 21:06#23

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Pagaidām konstruktīvu kritiku neredzu...

Offline

karlsons
20. Jun 2016, 21:09#24

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


20 Jun 2016, 21:02:50 Coooool rakstīja:
Viss projekts ir bezjēdzīgs, ja skatās no praktiskā viedokļa. Būtu labāk elektrisko dranduļetu būvējis. Tur kontrolieri varētu programmet, kā grib. Nebūtu tik daudz sākuma parametru, kā iekšdedzes dzinējam. Nevajadzētu čakarēties veidojot konkrētu raksturlīkni. Bet ja nav ko darīt, tad uz priekšu.


Kuul tavs koments ir bzjeedziigs, cilveeki dara to, ko viniem patiik dariit...esi jau uzbuuveejis elektrisko dranduljetu?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

karlsons
20. Jun 2016, 21:15#25

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


20 Jun 2016, 21:14:27 Coooool rakstīja:
karlsons, ir procesā. 3 kW motors, caur kuru izgrūst vismaz 1000 ampērus . Tur viens robs un 350 km/h garantēts.



Pilniigi bezjeedziigs pasaakums jo pie mums max aatrums ir 90 kmh

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
20. Jun 2016, 21:45#26

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Jun 2016, 21:06:30 kba-pro rakstīja:
Pagaidām konstruktīvu kritiku neredzu...



Te jau nav ko kritizēt, viss ir iģeaļņikā, gaidām turpinājumu ar nepacietību

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezamaris
20. Jun 2016, 22:54#27

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


20 Jun 2016, 20:20:20 Archy96 rakstīja:
Man uzreiz "uz sitienu" ir jautājums - kamdēļ skanēt sadalenes, mainīt kulaciņu profilu? Vai pie mums iekš LV vispār ir kāds kantoris, kurš varētu sadalenēm saslīpēt kulaciņus zem savādāka profila, nekā tie ir original izpildījumā? Varbūt esmu ko palaidis garām, bet man šķiet, to pie mums izpildīt nevar (Praktiski nevar, teorētiski var)
Kuļikovskis Baložos.Savulaik taisīja mums Tigrai.Bet viņš jau tagad ar sīkumiem nekrāmējas.

Offline

Archy96
20. Jun 2016, 23:01#28

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Jun 2016, 22:54:17 mezamaris rakstīja:

20 Jun 2016, 20:20:20 Archy96 rakstīja:
Man uzreiz "uz sitienu" ir jautājums - kamdēļ skanēt sadalenes, mainīt kulaciņu profilu? Vai pie mums iekš LV vispār ir kāds kantoris, kurš varētu sadalenēm saslīpēt kulaciņus zem savādāka profila, nekā tie ir original izpildījumā? Varbūt esmu ko palaidis garām, bet man šķiet, to pie mums izpildīt nevar (Praktiski nevar, teorētiski var)
Kuļikovskis Baložos.Savulaik taisīja mums Tigrai.Bet viņš jau tagad ar sīkumiem nekrāmējas.

Es kaut kad ar Kuļikovski par šo tematu runāju, un man šķiet, ka tur arī figurēja variants pasūtīt no ārzemēm , nevis slīpēt pašiem

P.S. Un pilnīgi pareizi dara, ka nekrāmējās, jo tie sīkumi noēd sasodīti daudz laika, bet nelielā pievienotā vērtība to neatsit.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Jun 2016, 23:02:44 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mikrefons
21. Jun 2016, 00:17#29

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Šis ir spēcīgs topiks ar zinātnisku piegaršu. Interesē metode ar kādu lēpam caurumus. Advancētas programmas skan labi, vai tām ir arī nosaukumi?


20 Jun 2016, 12:57:14 kba-pro rakstīja:
Industriālā kvalitātes kontroles iekārta FaroArm + Laser Line Probe, precizitāte 0.028 mm.
Atrašanās vietu dažādu apsvērumu dēļ nepublicēsim, vismaz pagaidām.

Par cik lāzera staru dabaszinātne ikdienas apstākļos izliekt neļauj, tad protams būs sektori kur tas nesniedzas, līdz ar to protams izliektos kanālos būs tam neaizsniedzamas vietas. Jā caurumi ir. Caurumu lāpīšanai tiek izmantotas advancētas programmas.

Par uzmodelēšanu – objektīva kritika ir viennozīmīgi vēlama... kā sacīt welcome

Par pārējo turpinām sekot, lūdzu neapvainoties ja uz kāda jautājumu tiek aizmirsts atbildēt.

Offline

mezamaris
21. Jun 2016, 00:18#30

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Šai komercializētajā pasaulē,un īpaši tehniskajā sportā populāriem modeļiem viss ir atstrādāts un piedāvāts-atver tik maciņu!Cita lieta nestandarta projekti,pīpējošu konstruktoru murgi...Te nu bieži nonākam situācijā kad tas kurš tehniski var ,pat neaptver cik tas varētu maksāt,un tas kurš būtu gatavs maksāt ,nevar atrast kam.

Offline

mikrefons
21. Jun 2016, 00:23#31

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Ja visi pieturētos pie tā, kas ir atļauts, noteikti visiem pietiktu ar 125cc motoriem. Lai notiktu tehnoloģiskā attīstība, noteikti nepieciešams mēģināt sasniegt limitu.

Gadījumā, ja cilvēce elektriskās iekārtas izmantotu tikai vienkāršiem aprēķiniem, šo forumu būtu pagrūti noorganizēt, jo būtu lapiņas pie kādas sienas, kur katrs lipinātu savu domu!

20 Jun 2016, 21:15:39 karlsons rakstīja:

20 Jun 2016, 21:14:27 Coooool rakstīja:
karlsons, ir procesā. 3 kW motors, caur kuru izgrūst vismaz 1000 ampērus . Tur viens robs un 350 km/h garantēts.



Pilniigi bezjeedziigs pasaakums jo pie mums max aatrums ir 90 kmh

Offline

mikrefons
21. Jun 2016, 02:10#32

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Es par tām niansēm domāju. Zinu, ka ir ekstrapolācijas algoritmi, kā arī vienkārši vidējā aprēķināšana, bet kurš ir labāks?

Dūmu velku, bet ne zaļu



21 Jun 2016, 01:38:05 Coooool rakstīja:

21 Jun 2016, 00:23:17 mikrefons rakstīja:
...

Gadījumā, ja cilvēce elektriskās iekārtas izmantotu tikai vienkāršiem aprēķiniem, šo forumu būtu pagrūti noorganizēt, jo būtu lapiņas pie kādas sienas, kur katrs lipinātu savu domu!

...



Šajā momentā, laikam ievilki lielo dūmu un ideja kaut kur pakārās. Caurumu aizlāpīšanas programmas pilns internets. Kas labāk patīk, to izmanto. Taču ir nianses.

Offline

kba-pro
21. Jun 2016, 09:24#33

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Labrīt visiem interesentiem
Liekam jaunu bildi iekšā.

Skenējumu zīmēšana, sākums ar sadales sistēmu:



Un turpinām ar galvas portiem elastīgā modeļa būvēšanā:





Galvas portu koopija digitālā vidē gatava:

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 21 Jun 2016, 09:36:48 ]

Offline

kba-pro
21. Jun 2016, 09:33#34

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Šeit atbilde uz iepriekš uzdotajiem jautājumiem:

Attēlā redzamais skanējums STL formātā. Caurumus tajā pirmajā piegājienā aizlāpa ar PolyWorks un nobeidz ar NX

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 21 Jun 2016, 09:57:09 ]

Offline

Geduss
21. Jun 2016, 20:22#35

Kopš: 17. May 2015

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Merida 1HP(human power)

Cooooooooool, pret vēju mīzt neapnīk?

-----------------
Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās)

Offline

karlsons
21. Jun 2016, 20:23#36

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Tas taklabi,ka jautā. kautvai kuuls

[ Šo ziņu laboja karlsons, 21 Jun 2016, 20:23:21 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
21. Jun 2016, 20:39#37

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Es jau sāku uztraukties, ka tu esi pazudis

Droši vien, ka tev ir bijusi darīšana ar šāda veida (stereo litography) failiem un izskatās, ka arī pirmīt izrādīji izpratni par šo lietu virzību un jēgu, līdz ar to saproti atšķirību starp STL un CAD tādā izpratnē, ka CAD fails, pareizi būvēts, pēcāk ir ērti modificējams pēc lietotāja izvēlētajām metodēm un prasībām, proti, elastīgs.

Offline

kba-pro
21. Jun 2016, 20:59#38

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Vispār jau to, uz ko tu atsaucies dēvē par elastības moduli. Manuprāt atšķirība starp vārdu salikumiem
1) Elastīgais modelis
2) Elastības modulis
Ir pietiekoša

Offline

VATERLAND
21. Jun 2016, 21:51#39

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Jun 2016, 09:33:11 kba-pro rakstīja:
Šeit atbilde uz iepriekš uzdotajiem jautājumiem:

Attēlā redzamais skanējums STL formātā. Caurumus tajā pirmajā piegājienā aizlāpa ar PolyWorks un nobeidz ar NX

[IMG][/IMG]


Solidworks vienmēr noder

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

kba-pro
21. Jun 2016, 21:58#40

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Attiecībā uz vārstu mehānisma modeli - pilnībā piekrītu

Offline