Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
aluminijs
02. Jul 2013, 21:54#1761

Kopš: 07. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 81

Braucu ar: z750 07


02 Jul 2013, 18:37:49 Negantelis rakstīja:

02 Jul 2013, 18:06:46 aluminijs rakstīja:
z750 ir pilsētas, bet zx un gsx ir ielinieki. Nav tik ērti tālākām braukāšanām.
Es, kad meklēju, skatījos fazer un hornet vēl, jo tiem zirgi ir ap tiem 100, kā z750, bet beigās nopirku z750, jo vislabāk vizuāli patika.



Konkrēti muļkības.

Gsx600f ir tūrisma mocis.


varētu padomāt ka pilsētas mocis un ielinieks ir kautkas ļoti atšķirīgs. Tas ir viens un tas pats.

Biju domajis iepriekmineto gsxr

[ Šo ziņu laboja aluminijs, 02 Jul 2013, 21:55:40 ]

Offline

ralfonsino
02. Jul 2013, 21:55#1762

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma


02 Jul 2013, 21:43:31 Mashele rakstīja:

02 Jul 2013, 20:06:00 ralfonsino rakstīja:
Nu nav jau tā Ztka tāda "raķete". Tā ka ar jaudu lielākajai daļai 600nieku nebūs problēmu salīdzinājumā ar to. Sportbaiks pat 600nieks ceļ daaaaudz labāk par Tavu ex kawasaki. Ja jau apmierina arī sportbaiks, tad jau zx6r der.
Nu man ar maniem 1,72m sēdpozīcija bija ļoti vērsta uz priekšu. Praktiksi balstījos uz rokām.


Es principā, veselu dienu pavādīju meklējot sēdpozīciju, lai braucot ar Ninju, netirptu rokas un nesāpētu mugura. Klausot padomos, ko man 7dien sniedza 333 trasē. Lieki teikt, ka augums man ir 1,62 un ceru, ka vēders nAV tik liels


Ticu, ka var atrast iespējami ērtāko pozīciju klausoties gudrākos cilvēkos, bet diez vai kāds mani spēs pārliecināt, ka uz piem. GSXR būs ērtāk idienā braukt kā uz Bandīta. Tikai mans subjektīvais viedoklis
P.s.Arī es esmu pabraucis ar daudz un dažādiem močiem

Offline

Mixy
02. Jul 2013, 22:03#1763

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: ZX6RR

tadāa

strīts ir way to go

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=10122

-----------------
-- To Live Is To Die --

Offline

Negantelis
03. Jul 2013, 09:39#1764

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


02 Jul 2013, 21:55:30 ralfonsino rakstīja:

02 Jul 2013, 21:43:31 Mashele rakstīja:

02 Jul 2013, 20:06:00 ralfonsino rakstīja:
Nu nav jau tā Ztka tāda "raķete". Tā ka ar jaudu lielākajai daļai 600nieku nebūs problēmu salīdzinājumā ar to. Sportbaiks pat 600nieks ceļ daaaaudz labāk par Tavu ex kawasaki. Ja jau apmierina arī sportbaiks, tad jau zx6r der.
Nu man ar maniem 1,72m sēdpozīcija bija ļoti vērsta uz priekšu. Praktiksi balstījos uz rokām.


Es principā, veselu dienu pavādīju meklējot sēdpozīciju, lai braucot ar Ninju, netirptu rokas un nesāpētu mugura. Klausot padomos, ko man 7dien sniedza 333 trasē. Lieki teikt, ka augums man ir 1,62 un ceru, ka vēders nAV tik liels


Ticu, ka var atrast iespējami ērtāko pozīciju klausoties gudrākos cilvēkos, bet diez vai kāds mani spēs pārliecināt, ka uz piem. GSXR būs ērtāk idienā braukt kā uz Bandīta. Tikai mans subjektīvais viedoklis
P.s.Arī es esmu pabraucis ar daudz un dažādiem močiem




ehmm, esmu izbraucis ar dažim močiem, kādiem 60, varbūt 90, pašam ir bijis ap 20.



Ar jebkuru moci var aizbraukt tik tālu cik viņš tur, pārējais ir braucēja vaina.


Te dažas manas domas par to kādu moci izvēlētos ES.



1. Ielinieks.

Pilnīgi bezjedzīgākais mocis.Der tikai iesācējam un cilvēkam kas nekur nesteidzas un īsti nezin ko grib, vai arī nezin ko spēj piedāvāt citi moto. Braucot ar ielinieku ir tā ka var visur, bet vienlaicīgi tā īsti neko. Ja tas ir naked un 600 tad ar to pa šoseju nepavilksi, vējš puš nost un jaudas arī nekādas, tādi pocketbaiki kā Hornet ērti varētu būt mazām meitenēm. Ceļot es ar tādu negribētu, pat brauciens līdz Siguldai būtu jau kā ceļojums. Divatā uz tādiem īsti nav vietas, koferus pielikt? Izskatītos briesmīgi. Itkā var aizbraukt visur, arī pa zeminieku, arī pa asfaltu, bet lēnām. Pilsētā?, nu tur arī tiem īstā vieta. Lielie ielinieki virs litra, tas jau skan foršāk. Ja vēl kāds S vai F versija ar pusaptecētāju tad krietni labāk. Ar tādu var ari paceļot.


Enduro.

Pārak daudz viņu ir lai visus sabāztu vienā maisā.


Hard- dubļu cūku un mežu dīdītāju braucamais= nav paredzēts ar tādu lamatu pa asfaltu braukt. Nestabils, bez bremzēm, un trokšņains.



Soft- pilsētas mocis, ar iespēju kādreiz aizbraukt pie vecmammas pēc kartupeļiem.


Lielie tūrisma- realākais un universālākais mocis ar kuru puslīdz normāli braukt visur. Pilsētā ideāli. Mauc pāri visāmm lūkām,sliedēm utt. Jaudas pilsētā pietiek. ĒRTI, daudz vietas. Var aizbraukt ceļojumā. Mazām meitenēm nederēs. Liels un pasmags. Pa zemes ceļiem so,so. Tad jāmaina riepas un smagi jāzaudē asfalta prieki. Mocis jrbkādam,bet asfaltam.



SM- sado mazo, pilnīgs sūds. Der tikai 333 un pilsētas centram. Nekur tālāk.


Baiki 600

600ir urbjmašīnas kas neiet. Un nevajag tagad kaut ko sākt pļūtīt par 100% potenciāla izmantošanu utt. Latvijā nav līkumu. Ar baiku tiek vilkts pa šosseju. Mazi, ļoti mazi mocīši, Ne visai ērti. Vēja aizsardzība nedaudz ir.


Baiki 1000

oho.
Šie vismaz iet un ir par 3 milimetriem lielāki nekā 600. Pilsētā ne visai. Rigā asfalts ir tādā ānī ka ar 17" priekšējo ratu vispār labāk nerādīties. Uz šosejas cita lieta. Atvilt uz 2,8 var ik uz stūra. Tas ir mīts ka ar baiku latvijā nav kur braukt. Var gan līkumus atrast gan taisnītes. Komforts ir pakārtota lieta, lai gan neērti (uz rokām) ir tikai lēni velkotes. Ja normāli kapā virs 1,6 nekādas rokas negurst jo vējiņš palīdz.



Baiki 1000+ (sporttūreri,hiperi utt)


Reāla štelle.

Baika dinamika+ krietni labāks griezes moments visos gadījumos. Nesalīdzināmi komfortablāki,ērtāki. Var braukt divatā. Var braukt 1000km no vietas. Lielas bākas. Iespēja pieskrūvēt koferus,somas utt. un cļot. Labāka vēja aizsardzība. Pilsētā ne īpaši, viegli ielikt kādam pakaļā ja mocim ir 150+Zs. Pasmagnēji lai starp auto rindām sprauktos.

Klavieres:

Parastās( ar bārkstīm, kastroļiem un citiem sū...)

Pilnīgas lamatas, ne iet ne bremzē un bieži vien izskatās arī pēc s. Galvenais te ir uzlīmēto ērglīžu daudzums.

Klavieres sporta

Sakarīgs variants ja patīk šāds stiliņš,kas labi izskatās, normāli iet un arī bremzējās. Vieglāki par iepriekšējiem.



125cc


99% pilnīgi triperi, paredzēti lūzeriem kas nevar nokārtot a kategoriju. Aizbildinājumi ir dažādi.
Neiet,neizskatās,neskan. Vienīgais attaisnojums ir 16 gadu vecumus un pirmais mocis meitenei.

2taktu(tādi ar 30ZS) ir nenormāli ēdelīgi, benžu rij vairāk kā normāls LITRS, tikai ne sūda neiet, dūmo un izjūk pēc 1000km. Ar tādu braucot vienmēr smirdi pēc degušas eļļas uno izpūtēja gala drošvien pil nesadegusi eļļa tā pat kā tāda moča īpašniekam pil biksēs ieraugot to pašu litru.

125 cc 4taktu

Neiet vispār.Principā tos var pa nakti atstāt darbojoties jo:

1. To tā pat neviens nedzirdēs
2. Benžu tas tik pat kā nenoēdīs.

Bet šiem moto ir arī savi plusi un tie ir sekojoši:

1. 125cc braucēji sasniedz pilnību aerodinamikas jomā, tie māk vnk saplūst ar moci vienā veselumā. Vēlāk tos labprāt darbā ņem vēja tuneļu un NASA speciālisti kas strādā pie tēmas kā ar mazāku degvielas daudzumu tikt līdz Marsam. Šeit gan jāatzīst ka zinātnes mērķis ir tik pat utopisks kā ar 125cc apdzīt fūri.

2. Runā ka CSDD iesaka mainīt CSN lai šādiem močiem atļautu stāvēt 4 rindā. Nevis 2 kā parastiem močiem.


750 naked un baiki

Tādus izvēlas braucēji kuri grib būt krutāki par tiem kas brauc ar 600 bet priekš litra par īsu un vajadzīgs attaisnojums kāpēc vienmēr atpaliek kad brauc kopā ar litru čaļiem.


Neveērtēt skarbi.

jEBKURĀ GADĪJUMĀ IR SKAIDRS KA CILVĒKAM KURAM MOCIS IR SVARĪGS VAJAG VISMAZ 3 DAŽĀDUS.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 03 Jul 2013, 11:04:40 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

jondrejs
03. Jul 2013, 10:12#1765

Kopš: 26. Sep 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: kawa

paldies Neganteli

Offline

mexa
03. Jul 2013, 10:20#1766

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

man jau arī tagad gribās kādu endūri, jo kamēr pilsētā ceļus remontētā arī roka tiecas uzgāzēt pirms tramplīna ar baiku bet principā pareizi ka vajag vairākus mo, var pa dažādo atvilkt ieskrieties ir kur, tikai ne visi var

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

soulfreak
03. Jul 2013, 10:36#1767

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Negantelim labs razklads, bet IMHO, tur ir par daudz kakas sarakstītas, pietrūkst objektivitātes!

Offline

Zigmunds
03. Jul 2013, 10:38#1768

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


03 Jul 2013, 10:36:51 soulfreak rakstīja:
Negantelim labs razklads, bet IMHO, tur ir par daudz kakas sarakstītas, pietrūkst objektivitātes!


pilnīgi nekādas objektivitātes. piekrītu.

Offline

fazer71
03. Jul 2013, 11:07#1769

Kopš: 08. Jul 2011

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Yamaha FZS 600


01 Jul 2013, 01:44:42 Negantelis rakstīja:

01 Jul 2013, 00:51:13 fazer71 rakstīja:
Gribu no Yamaha Fazer 600 pāriet uz kautko softendūrveidīgo, piemēram, kā Honda Varadero vai Transalp, bet tie man nav pa kabatai. Iesakiet ko varētu paķert kautkur uz 1500Ls?!
Ir doma arī par kautko "klavierveidīgu" - par 1500Ls ir kādi normāli modeļi?


normālu NAV.

Ja nekoncentrēties uz 1500Ls, līdz 2 štukām arī neviena normāla aparāta nav?Vismaz iesakiet modeļus ko vērts apskatīt?!Ielas močus vieglāk atsijāt, bet enduro ir daudz (manuprāt), bet kuri ir ievērības cienīgi?
Man galvenais, lai nebaidās grantenes, ir ērta sēdpozīcija (lai vismaz 300km pēc kārtas var nobraukt, jo ar fzs jau pēc 100km pakaļa un rokas tirpst).

Offline

Negantelis
03. Jul 2013, 11:10#1770

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 Jul 2013, 10:38:39 Zigmunds rakstīja:

03 Jul 2013, 10:36:51 soulfreak rakstīja:
Negantelim labs razklads, bet IMHO, tur ir par daudz kakas sarakstītas, pietrūkst objektivitātes!


pilnīgi nekādas objektivitātes. piekrītu.


Jau pašā sākumā uzrasktīju

KĀDU MOCI IZVĒLĒTOS ES


tā nav pamācība kādu moci pirkt citiem, vnk sarunas pie alus

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
03. Jul 2013, 11:12#1771

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 Jul 2013, 11:07:51 fazer71 rakstīja:

01 Jul 2013, 01:44:42 Negantelis rakstīja:

01 Jul 2013, 00:51:13 fazer71 rakstīja:
Gribu no Yamaha Fazer 600 pāriet uz kautko softendūrveidīgo, piemēram, kā Honda Varadero vai Transalp, bet tie man nav pa kabatai. Iesakiet ko varētu paķert kautkur uz 1500Ls?!
Ir doma arī par kautko "klavierveidīgu" - par 1500Ls ir kādi normāli modeļi?


normālu NAV.

Ja nekoncentrēties uz 1500Ls, līdz 2 štukām arī neviena normāla aparāta nav?Vismaz iesakiet modeļus ko vērts apskatīt?!Ielas močus vieglāk atsijāt, bet enduro ir daudz (manuprāt), bet kuri ir ievērības cienīgi?
Man galvenais, lai nebaidās grantenes, ir ērta sēdpozīcija (lai vismaz 300km pēc kārtas var nobraukt, jo ar fzs jau pēc 100km pakaļa un rokas tirpst).



Tad ko īsti Klavieres vai Enduro?

Tas ērtums ir ļoti stiepts jēdziens.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 03 Jul 2013, 11:13:44 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

fazer71
03. Jul 2013, 11:21#1772

Kopš: 08. Jul 2011

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Yamaha FZS 600


03 Jul 2013, 11:12:20 Negantelis rakstīja:

03 Jul 2013, 11:07:51 fazer71 rakstīja:

01 Jul 2013, 01:44:42 Negantelis rakstīja:

01 Jul 2013, 00:51:13 fazer71 rakstīja:
Gribu no Yamaha Fazer 600 pāriet uz kautko softendūrveidīgo, piemēram, kā Honda Varadero vai Transalp, bet tie man nav pa kabatai. Iesakiet ko varētu paķert kautkur uz 1500Ls?!
Ir doma arī par kautko "klavierveidīgu" - par 1500Ls ir kādi normāli modeļi?


normālu NAV.

Ja nekoncentrēties uz 1500Ls, līdz 2 štukām arī neviena normāla aparāta nav?Vismaz iesakiet modeļus ko vērts apskatīt?!Ielas močus vieglāk atsijāt, bet enduro ir daudz (manuprāt), bet kuri ir ievērības cienīgi?
Man galvenais, lai nebaidās grantenes, ir ērta sēdpozīcija (lai vismaz 300km pēc kārtas var nobraukt, jo ar fzs jau pēc 100km pakaļa un rokas tirpst).



Tad ko īsti Klavieres vai Enduro?

Tas ērtums ir ļoti stiepts jēdziens.


Enduro

Offline

MartinsR
03. Jul 2013, 11:30#1773

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Honda TransAlp XL750


03 Jul 2013, 11:07:51 fazer71 rakstīja:
jo ar fzs jau pēc 100km pakaļa un rokas tirpst).


tad vaina būs pakaļā un rokās nevis mocī

savulaik ar fzs600 ir vīlēti 600+km no vietas un nekā tamlīdzīga nebij, ērts moto

p.s. Neganteļa rasklads labs

-----------------
Riders on the storm

Offline

Niksons
03. Jul 2013, 15:00#1774

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Heh, Negantelis ģēlu glagolē
Protams, ir daudzi robežgadijumi, atkarīgs daudz no modeļa gada utt.
Bet pa lielam - piekrītu
Pietrūkst kategorija - megatūristi - 300 + kg. Bet nu tur ir tikai daži modeļi - gondawings / bmw glt / hārleji pāris


Pats braucu ar lielu [sport]tūrisma motociklu. Un pēc trešās sezonas arī pilsētā jūtos ĻOTI LABI
patīk, ka liels, labāk pamanāms, ērts. Šoferus bieži ņemu "uz masu" - 125-cīšus neviens pa pilnu neņem. Bet ar lielu bmw neviens nelien kašķi meklēt
Platuma dēļ gan arī nevaru izspraukties pa Lāčplēša ielu pie salu t un valdemāreni...
Ērti, klusi, esmu pasargāts no sūdīga klimata. Diemžēl - arī no atspirdzinošas vēja plūsmas...
Un uz slikta seguma (grantenes) nelietojams, vai arī es to nemāku lietot - masa liela (250 kg), piekares gājieni mazi...

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

mexa
03. Jul 2013, 16:10#1775

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja grib vairāk pa līkumiem guldīt tad ērtāk iesākumam būs zem 200kg svara, būs žiperīgāks svara dēļ, vai vairāk tūristīgu pie 200, guldās forši arī bet biku grūtāk, nu bet tas ļoti individuāli, citi 200kg arī forši guļās, sākumam ja nav lielu finanšu iespēju iesaku paņemt ko diezgan lētu, lai vasaru vai mēnesi pagāzt saprast ko grib organisms sport tūristu, vai endūru, vai strītu, ieteikt tā vienkārši moci nevar. sencis kādreiz pretojās baikiem, tagad smaidīgs ar manu baiku uz laukiem gāž, VFR700F 87 gada, uz rīgu mierīgi ērti braucas, pa pilsētu no problems, ja grib braukt pa grunteni iesaku tasno stūri, lai rokas un mugura neiespringtu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

partijnieks
03. Jul 2013, 20:26#1776

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


03 Jul 2013, 11:07:51 fazer71 rakstīja:

01 Jul 2013, 01:44:42 Negantelis rakstīja:

01 Jul 2013, 00:51:13 fazer71 rakstīja:
Gribu no Yamaha Fazer 600 pāriet uz kautko softendūrveidīgo, piemēram, kā Honda Varadero vai Transalp, bet tie man nav pa kabatai. Iesakiet ko varētu paķert kautkur uz 1500Ls?!
Ir doma arī par kautko "klavierveidīgu" - par 1500Ls ir kādi normāli modeļi?


normālu NAV.

Ja nekoncentrēties uz 1500Ls, līdz 2 štukām arī neviena normāla aparāta nav?Vismaz iesakiet modeļus ko vērts apskatīt?!Ielas močus vieglāk atsijāt, bet enduro ir daudz (manuprāt), bet kuri ir ievērības cienīgi?
Man galvenais, lai nebaidās grantenes, ir ērta sēdpozīcija (lai vismaz 300km pēc kārtas var nobraukt, jo ar fzs jau pēc 100km pakaļa un rokas tirpst).


Kapēc nav pa kabatai? 600 tie transalpi kā reiz ir tai cenu grupā, un starp 600 un 650 atšķirība ir tikai plastmasās. Ja gribi ērtu tad citu variantu arī nav vai nu Trans vai kle. Un pa 2k jau var āfriku sameklēt.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

eto
10. Jul 2013, 13:04#1777

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Skatos uz Kawasaki ZX6R, Yamaha YZF600, Honda CBR f3. Apmēram līdz 1200-1500 naudiņām. Thundercat ir lētāks tāpēc, ka pārsvarā sieviešu mo? Vai tur ir cits izskaidrojums?

Varbūt kādam ir ko piedāvāt no šiem vai var ieteikt no ss.lv.

Par tādām naudām ir jēga kaut ko skatīties no copart un izmantot Zigismunds pakalpojumus?

Offline

Spool
10. Jul 2013, 21:18#1778

Kopš: 09. Aug 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: ..


10 Jul 2013, 13:04:12 eto rakstīja:
Skatos uz Kawasaki ZX6R, Yamaha YZF600, Honda CBR f3. Apmēram līdz 1200-1500 naudiņām. Thundercat ir lētāks tāpēc, ka pārsvarā sieviešu mo? Vai tur ir cits izskaidrojums?

Varbūt kādam ir ko piedāvāt no šiem vai var ieteikt no ss.lv.

Par tādām naudām ir jēga kaut ko skatīties no copart un izmantot Zigismunds pakalpojumus?



es nesen paņēmu 1998.g thundercat
ļoti patīk.
augstāka stūre, ērtāk sēdēt un garos gabalus braukt

-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

Benji
06. Sep 2013, 21:55#1779

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR

Ir doma panjemt otru moci - ko varat teikt par Ducati 848? Ir kaut kas iipashi jaaskataas?

Offline

Negantelis
07. Sep 2013, 08:01#1780

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


06 Sep 2013, 21:55:41 Benji rakstīja:
Ir doma panjemt otru moci - ko varat teikt par Ducati 848? Ir kaut kas iipashi jaaskataas?


Īpaši jāpaskatās vai makā ir pietiekoši daudz skanošā un pietiekami daudz brīva laika remontam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline