Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Archy96
21. Feb 2013, 00:47#1421

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:45:55 Niere rakstīja:
vēl ienāca prātā:
vai ar gaisa filtru viss bijis čikeniekā?
nav bijusi sniega vētra degkamerā?

Gaisa filtru čekoju ļoti rūpīgi, bet pats saproti, 100% garantijas nav, kad kūdras purva seksa nodarbībās kāda šļakata netiek ierauta cilindrā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Feb 2013, 00:47:47 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:56#1422

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:53:41 Bagars rakstīja:

21 Feb 2013, 00:46:09 Archy96 rakstīja:

21 Feb 2013, 00:38:47 Bagars rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

Uz aci piemetot, sanāk mazāk, apmēram 30m/h
Rēķinu pēc izlietotās degvielas daudzuma. Tā ir precīzāk. Tos stundu skaitītājus, manuprāt, droši var krūmos izmest.


KTMs saviem enduro modeļiem rēķina 1st - 35km, pēc tā apmēram vados.

35 km ar 1., 3. vai 6. robu?
20 litri degvielas = 3m/h un piilnīgi po ar kuru robu un kādā režīmā gāzē

Nu labi, ja jau gribās tik precīzi, tad jāliek kloķenei galā nolasītājs, kurš apgriezienus skaita, tad būs precizitāte līdz minūtei.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:59#1423

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, Archy,
rīt papētīšu, moš netā kādam bijis kas līdzīgs. pagaidām uz sitienu nemanīju.

Offline

MIGs
21. Feb 2013, 01:09#1424

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - to visu es jau sapratu. Es domāju lai iesaki kādas opcijas no dažādiem produktiem.

Motulam ir
300V 4T Factory Line 15W50 - Parasti braucu ar šo.
300V 4T Factory Line 15W60 Off Road - baigi bieza. - Šī laikam ir vbienīgā kam bija MA2, bet lapā stāv, ka MA. Apgalvoju 99%, ka uz pudeles bija rakstīts, ka ir MA2, vēl ilgi brīnijos kāpēc šai ir MA2, bet 15w50 ir MA
7100 4T 20W50 - paradzēts veciem traktoriem.

Motorexam ir:
KTM RACING 4T 20W/60 - tipa iesaka šo, bet nu atkal baigais viskozitātes intervāls un baigi biezā. Kā arī nav norādītas nekādas klases utt. Gan, jau, ka slikts nav.
Vēl ir:
CROSS POWER 4T 10W/50
CROSS POWER 4T 10W/60 - patreiz stāv iekšā šī.
TOP SPEED 4T 15W/50
POWER SYNT 4T 10W/50
20W/50 ir minerālene veciem traktoriem.

20w50 taisa tikai traktoriem un bieži tās nav pilnas sintētikas.

Ir kādi produkti ko būtu vērts apskatīt ?!

[ Šo ziņu laboja MIGs, 21 Feb 2013, 01:09:22 ]



-----------------

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 01:13#1425

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 01:01:29 Bagars rakstīja:

21 Feb 2013, 00:56:27 Archy96 rakstīja:
Nu labi, ja jau gribās tik precīzi, tad jāliek kloķenei galā nolasītājs, kurš apgriezienus skaita, tad būs precizitāte līdz minūtei.

Sēdies, "2"!
Būtiski ir tas, cik tev ručka atgriezta.
Kloķenes apgriezienus skaita "stundu skaitītāji" no svečvada, kas arī ir tikai vēl viens produkts džekiem, kam naudu nav kur likt.

Es zinu, pēc kāda principa skaita stundu skaitītājs, tikai jautājums - cik precīzi viņš tur skaita. Kā lai izmēra izlietoto degvielu? Jāvelk krustiņi uz bākas, katri 10 litri - viens krustiņš

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Feb 2013, 01:13:43 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

norcha20
21. Feb 2013, 10:07#1426

Kopš: 03. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Kawasaki zx6r/Yz125/Aeon Cobra ATV


21 Feb 2013, 00:47:31 Archy96 rakstīja:

21 Feb 2013, 00:45:55 Niere rakstīja:
vēl ienāca prātā:
vai ar gaisa filtru viss bijis čikeniekā?
nav bijusi sniega vētra degkamerā?

Gaisa filtru čekoju ļoti rūpīgi, bet pats saproti, 100% garantijas nav, kad kūdras purva seksa nodarbībās kāda šļakata netiek ierauta cilindrā

es noteikti nelietu to statoil 2t racingway eļļu
vismaz ne moto ar kuru tiek nopietni braukts
arī man ir nācies redzēt aizķepušu motoru tieši dēļ šīs eļļas
Paldies dievam vis tika konstatēts laikā un nekas nenotika
Cik man skaidroja tā eļļa nesadeg takā vajadzētu un vis kas nesadeg paliek izputēja un visur citur vairāk kā vajag nesaku ka nekas nedrīkst palikt ,bet paliek daudz vairāk kā vajag
tāpēc es lietoju
http://www.eurostore.lv/index.php?productID=167385
vai arī šis
http://www.overwheelz.com/en/product/25-castrol...1_racing_2t.html
castrols bija lētāks ja pareizi atceros ,bet labs neko sliktu nevaru teikt
šis eļļas tika lietotas braucot ar Yamahu 250cc 2t

Offline

Niere
21. Feb 2013, 11:07#1427

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy
vairāk mulsina, tas, ka parādība ir tikai vienā konkrētā vietā - uz izplūdes vārsta.

tā kā 2takteri iet mazumā, nav bijusi vajadzība padziļināti pētīt pasākumu. pārsvarā tomēr skata uzdegumu. neta resursi neko daudz neizklāsta konkrētā pasākumā un arī ieseivotajā 2takteru grāmatā neko saprātīgu neatrodu. Grāmata gan nav gluži svaiga, tomēr 2takteru īpašniekiem varētu interesēt kaut vai no uzlabojumu viedokļa.

mans pieņēmums, ka problēma var rasties kompleksi - zema vides temperatūra un/vai darbība pārsvarā apakšējā apgriezienu diapazonā un/vai sajaukšanas proporcijā.
vai pie vainas komplektā varētu būt konkrētais produkts? var būt, tomēr to pašu varētu teikt arī par citiem līdzīgas bāzes produktiem.
savulaik arī pats savā zx250 lēju tikai šo un pilnīgi nekādas problēmas nemanīju. tiesa gan, nebraucu zemā temperatūrā un neesmu nekāds sportists. bijuši arī sportisti, kas ar šo brauca un visas atsauksmes bija pozitīvas.
tomēr arī tas neko nepierāda, jo formulējums eļļai kopš tā laika sen kā mainījies, motori citi, apstākļi atšķirīgi.

ok, tā kā nav jēga tur čakarēties ar vienu vienīgu produktu, skaties uz alternatīvām.

Kā jau minēju, 2-takteriem nenoliedzami augstvērtīgāki ir sintētisko esteru bāzes produkti.
Tā kā Amsoil Eiropā nav īpaši pieejams, varu atsaukties uz Arsoil sniega moču 2-taktu eļļu pētījumu, kur uzrādītas esteru priekšrocības.

ok, jau teici, ka cipars ir būtisks apstāklis eļļas izvēlē. ir viena ideja, paskatīšos tūlīt.

Offline

Niere
21. Feb 2013, 11:23#1428

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2013, 01:09:05 MIGs rakstīja:
Ir kādi produkti ko būtu vērts apskatīt ?!

Te tikai tie produki, kuri fiziski testēti JASO. Arī ārpus šīs listes vēl vairāk daudz dažādu eļļu.
(liste apstiprina tikai atbilstību JASO MA/MA2 klasei, ne vairāk)

Offline

mezavecis
21. Feb 2013, 21:58#1429

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Kādam i 800 jotula data sheets ar uzglabāšanas un ekspluatācijas zemāko temperatūru..vnk viena tante teica ka mīnusos...

Offline

Niere
21. Feb 2013, 22:48#1430

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2013, 21:58:24 mezavecis rakstīja:
Kādam i 800 jotula data sheets ar uzglabāšanas un ekspluatācijas zemāko temperatūru..vnk viena tante teica ka mīnusos...


"Keep at temperatures between 5 and 40 °C."
msds

Offline

mezavecis
21. Feb 2013, 23:30#1431

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


21 Feb 2013, 22:48:20 Niere rakstīja:

21 Feb 2013, 21:58:24 mezavecis rakstīja:
Kādam i 800 jotula data sheets ar uzglabāšanas un ekspluatācijas zemāko temperatūru..vnk viena tante teica ka mīnusos...


"Keep at temperatures between 5 and 40 °C."
msds

Offline

mainars
22. Feb 2013, 09:29#1432

Kopš: 28. Jul 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 71

Braucu ar: 800NK

Tuvojas pavasaris... mociic staav garāžā... jautājums par eļļu to labak uzreiz mainīt pēc ziemas vai var pabraukt vel kadu brīdi?Kā ir ar nogulsnēm nekas tur pa ziemu neveidojās? Eļļa mainīta vasaras vidū.

Offline

Rizza
22. Feb 2013, 10:37#1433

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

es laikam turpināšu liet savam dranduļetam Repsol eļļu, jo lai kā es censtos un guglētu, nespēju saprast kapēc Motorex vai Motul ir labāka vai sliktāka.

Offline

Niere
22. Feb 2013, 12:05#1434

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Feb 2013, 09:29:25 mainars rakstīja:
Tuvojas pavasaris... mociic staav garāžā... jautājums par eļļu to labak uzreiz mainīt pēc ziemas vai var pabraukt vel kadu brīdi?Kā ir ar nogulsnēm nekas tur pa ziemu neveidojās? Eļļa mainīta vasaras vidū.


acīmredzot esi lasījis manus skricelējumus.
ja nelēji ziemai kādu galīgu lētuci kā "konservācijas" eļļu, bet tādu, ko izmanto gasēšanai, tad visai droši vari ar to rullēt.
par to saitē var atrast.

tā kā Tev nomaiņas intervāls visdrīzāk grozās ap 3-5k km, nekādas problēmas rullēt visu intervālu.

ja gribi pārbaudīt, vai šāda taktika darbojas, pēc tiem pašiem 3-5k km vari uztaisīt lietotās eļļas analīzi.
nu, tā jau zināma lieta.

Offline

Niere
22. Feb 2013, 12:07#1435

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Feb 2013, 10:29:28 Coooool rakstīja:
Šito topiku kāds arī lasa!

prieks, ka cilvēki gatavi mainīt paradumus un mans laiks nav kaķim zem astes

Offline

Niere
22. Feb 2013, 12:13#1436

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Feb 2013, 10:37:35 Rizza rakstīja:
es laikam turpināšu liet savam dranduļetam Repsol eļļu, jo lai kā es censtos un guglētu, nespēju saprast kapēc Motorex vai Motul ir labāka vai sliktāka.

tur jau tas āķis, ka moto eļļām bez priekšzināšanām grūti saprast, kas no kā atšķiras. pat minerālene spēj izpildīt augstas prasības pēc esošām klasifikācijām.

un, ja Tavas prasības apmierina esošais produkts, nav vajadzība pēc kā cita.
taisa gan, viennozīmīgi to var pateikt tikai tās pašas eļļas analīzes.

mana pieredze rāda, ka primāra motora/kārbas/sajūga problēmas nav eļļas izvēlē, bet gan kādā slēptā tehniskā defektā/nepilnībā.
piemēram - degviela un/vai smiltis eļļā močiem ir pierasta lieta. ja to tā arī atstāj, nekāda ūber eļļa motoru neizglābs.

Offline

AK292
22. Feb 2013, 14:28#1437

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Nopirkās man Kācim exc525 ''Repsol moto racing 4t 10w50'' eļļa. Zinu, ka manuālī rekomendēts 15w50 viskozitāte, tomēr pirms tam šādu eļļu (10w50)lietoju un problēmas nejutu.
Jautājiens Nierem- kādi riski motorītim, tīri teorētiski, protams.

Offline

endurists
22. Feb 2013, 15:10#1438

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Feb 2013, 14:28:45 AK292 rakstīja:
Nopirkās man Kācim exc525 ''Repsol moto racing 4t 10w50'' eļļa. Zinu, ka manuālī rekomendēts 15w50 viskozitāte, tomēr pirms tam šādu eļļu (10w50)lietoju un problēmas nejutu.
Jautājiens Nierem- kādi riski motorītim, tīri teorētiski, protams.


Man arī 525 tikai sabūvēts uz 576cc, kādus 2-3gadus braucu ar 10W50, arī ziemā. Neko sliktu neesmu sajutis

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Niere
22. Feb 2013, 15:16#1439

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


22 Feb 2013, 14:28:45 AK292 rakstīja:
Nopirkās man Kācim exc525 ''Repsol moto racing 4t 10w50'' eļļa. Zinu, ka manuālī rekomendēts 15w50 viskozitāte, tomēr pirms tam šādu eļļu (10w50)lietoju un problēmas nejutu.
Jautājiens Nierem- kādi riski motorītim, tīri teorētiski, protams.

nu nav jau tā, ka paplašinātās viskozitātes klases uzreiz rada problēmas. esmu redzējis analīzes, kur pat ar eļļu, kas "nodilusi" uz SAE##-20, baikiem neko nopietnu nav nodarījusi.
ok, ktm tur savas prasības pēc viskozitātes stabilitātes, tādēļ, protams, jāseko.

vienu gan jāsaka - lielākoties, kad eļļas analīzes kaut ko konstatē, dzelža īpašniekam par to nav bijusi nojausma. bieži ir tā, ka sagaida vienu problēmu, bet uzrādās pavisam cita.
attiecīgi, sajūtas iraid neuzticams "mērījums".

vārdu sakot, uz vienu nomaiņu tas nekādu būtisku kaitējumu visdrīzāk nenodara, pat ja viskozitāti netur. ja Tu briestu šādu viskozitāti lietot vienmēr, tad gan teiktu, ka bez analīzes to nevajadzētu darīt.

Offline

lomsz
22. Feb 2013, 19:34#1440

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Niere, klau Niere... Par viskozitātēm... Manam mocim (2 cilindru V-veidnieks ar gaisa dzesi, apakšējo sadali, 4 vārstiem uz podu, nikosila cilindriem un lieeeelu tilpumu, griežas līdz 5500rpm, sajūgs slapjais motorā) ražotājs paredzējis 20w40... Par cik tāda kombinācija ir visai reta Eiropā, ar ko labāk aizvietot- 20w50 vai 10w40? Gaisa dzesei kas svarīgāk- aukstais vai karstais gals?

Offline