Autors | Ziņojums |
Gacho | 08. Aug 2011, 16:27 | #11972 |
|
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Stulbs jautājums, bet svarīgs.
Kam ir CBR600F2 91.-94. gads.
Kādi ir degvielas sūkņa stāvokļi- On, Off, Res.
Ja puļķis pagriezts horizontāli ,tad laikam bija Off..
Paskatās kāds lūdzu, pasakiet
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
jachus | 08. Aug 2011, 16:30 | #11973 |
|
Kopš: 26. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 205
Braucu ar: z1000
|
08 Aug 2011, 16:04:37 elf rakstīja:
Diski ir jāliek jauni. Pazvani Aināram Karro 2926100. Izgatavo diskus laikam bij 25Ls gab.
OK, paldies, bet tad 2 papildus jautājumi:
1) cik no jums gāž ar tādiem Aināra diskiem? Man, godīgi sakot, bail likt kaut kādus X bremžu diskus, jo nav pārliecības, ka viņi vienk. neizšķīdīs.
2) ko par tādu pašdarbību saka CSDD apskatē?
paldies! |
Offline | |
|
shkapars | 08. Aug 2011, 16:52 | #11974 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| tie pa 25 ir fiksētie diski, F4i ir peldošie, līdz ar to skaitlis tāds arī par disku ir.
bet samestus diskus, it sevisķi, ja tikai nedaudz, var iztaisnot. tiesa garantija, ka uzsilstot nesametīsies atpakaļ ir 50/50. zinu 2 mo, kuriem taisnoti un abiem ir pareizie 50% gadījušies. |
Offline | |
|
|
Negantelis | 08. Aug 2011, 17:27 | #11975 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
08 Aug 2011, 16:27:57 Gacho rakstīja:
Stulbs jautājums, bet svarīgs.
Kam ir CBR600F2 91.-94. gads.
Kādi ir degvielas sūkņa stāvokļi- On, Off, Res.
Ja puļķis pagriezts horizontāli ,tad laikam bija Off..
Paskatās kāds lūdzu, pasakiet
Gacho tu toč zini ka tavam mocim ir degvielas sūknis
Krāniņam ir tie dtāvokļi ko tu jau drošvien māki iztulkot kā arī PRI kas ir pa taisno bez motora darbināšanas.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Gacho | 08. Aug 2011, 17:34 | #11976 |
|
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Nu ok ok, krāniņam...ibio
Nope, tie stāvokļi ir uzzīmēti uz oriģinālajām plastmasām, un, tā kā man to nav, tad vnk vajag zināt, uz kuru ir rezerve- uz leju vai uz augšu [ Šo ziņu laboja Gacho, 08 Aug 2011, 17:34:37 ]
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
R1100R | 08. Aug 2011, 17:35 | #11977 |
|
Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
08 Aug 2011, 12:36:23 Ivis rakstīja:
Kāds var ieteikt kādu minerāleļļu liet hidrauliskajam sajūgam?Baigi negribas pirkt Magura blood par 10ls 75ml,pagaidām ielēju DOT4..
Ziemā būs vakars ar to sajūgu.. Vienreiz pirms gonkas arī paākstijos....Aizbraucām uz Liepāju pie Freibīša uz ziemas treniņgonku.. Tici vai nē,bet sajūgs bija kā akmens-izspiest jau varēja,taču tas slīdēja un nenāca atpakaļ pie labākās gribēšanas un lamāšanās...bija -5*
----------------- Kardāns rullē!!!
|
Offline | |
|
zet | 08. Aug 2011, 18:40 | #11978 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Neticās. Bet labi. Var būt Magurai tik mazie zazori (vai vispār nepielāgojas DOT4) ka vajag ļoti šķidru eļļu. Tad- LHM (zaļā) vai ATF (no MAG1 http://www.oreillyauto.com/site/c/detail/MGO0/M...Mag+1&mc=MGO ). Un svaigu (bez ūdens)!! [ Šo ziņu laboja zet, 08 Aug 2011, 18:49:55 ] |
Offline | |
|
Rolis- | 08. Aug 2011, 20:10 | #11979 |
|
Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 10
Braucu ar: KTM 690SM, Jawa 350 jubi
| KTM 690SM izdod jokainas metaliskas skanjas un briizjiem neieliekas robaa braucot.
ir aizdomas ka sajugs iet uz galu.
kaads KTM specialists varbut var paklausiit manu moci? vai iesakat kur griezties?
KSM var neieteikt, tur servisa darbinieks teica, ka viss kaartiibaa tikai jaabrauc.
|
Offline | |
|
bike85 | 08. Aug 2011, 21:14 | #11980 |
|
Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
08 Aug 2011, 15:34:15 juandr rakstīja:
nerekt- spiezot prieksejas bremzes, kkas grab, dauzas, kas tas varetu but?
parbaudi vai nav izdilusi bremzu diski stiprinajuma buksites vai ari uzmet aci suportam var but ir atnacis vala
----------------- ar diegiem nav arsana! |
Offline | |
|
zona | 09. Aug 2011, 07:29 | #11981 |
|
Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 284
Braucu ar: Intruderi un Dominatoru
|
08 Aug 2011, 10:56:54 zona rakstīja:
08 Aug 2011, 10:14:06 Arturs rakstīja:
07 Aug 2011, 10:40:45 zona rakstīja:
Ar kādu laku lakot nopulētu alumīniju (priekšējā dakša) lai nelobītos nost un neoksidētos?
kādēļ vispār jālako ja ir nopulēts
Tapēc ka nav vēlēšanās ik pa brīdim atkārtot pulēšanu, gribu lai paliek spīdīga. Bez pārklājuma viņa pēc pāris mēn. atkal būs pelēka ar tumšiem pleķiem.
Tiešām neviens nav lakojis Al
----------------- Ride hard, or stay home! |
Offline | |
|
TB | 09. Aug 2011, 13:44 | #11982 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Varbūt varat kāds ieteikt kādu labu slēdzeņu meistaru? Vajag pārlasīt aizdedzes atslēgai cilindrīti, jo kaut kur nav kontakta un dabonams tikai ar uztausītšanu. nekādas pārgudrās elektornikas tur nav, parasta mehāniska slēdzene.
Paldies! |
Offline | |
|
pthica | 09. Aug 2011, 13:46 | #11983 |
|
Kopš: 19. Oct 2010
Ziņojumi: 122
Braucu ar: kājām
| Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
----------------- nu ko nu ko.... |
Offline | |
|
TB | 09. Aug 2011, 14:13 | #11984 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
09 Aug 2011, 13:46:13 Coool rakstīja:
09 Aug 2011, 13:44:32 TB rakstīja:
Varbūt varat kāds ieteikt kādu labu slēdzeņu meistaru? Vajag pārlasīt aizdedzes atslēgai cilindrīti, jo kaut kur nav kontakta un dabonams tikai ar uztausītšanu. nekādas pārgudrās elektornikas tur nav, parasta mehāniska slēdzene.
Paldies!
A' kāpēc pats nevari izārdīt un paskatīties. Gan jau kontakti apdiluši. Vajadzēs donoru ar labiem kontaktiem vai ar piļņiku padarboties.
Tāpēc, ka atslēgu meistars zin ko dara, es nezinu un man noteikti nebūs ne donoru detaļas ne arī es mācēšu salabot, ja pats sačakarēšu un tad būs tikai vēl lielāka skāde |
Offline | |
|
feciic | 09. Aug 2011, 14:40 | #11985 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga |
Offline | |
|
ABU | 09. Aug 2011, 21:03 | #11986 |
|
Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Gribētu mazliet pastāstīt par kartera ventilāciju.
Tagad, kad ir mo braukšanas sezona man vairāki pazīstamie braucēji ir stastījuši par problēmu ar eļļas sulošanos gar blīvēm. Vairumos gadījumu viņi bija izmainījuši gaisa filtru kastes(saborējuši caurumus pirms filtiem) vai kartera ventilāciju atstājuši vienkārši gaisā + uzliekot vienkāršu filtriņu. Tā redz daudzi dara.
Tās filtru kastes un iesūcošās atveres ir speciāli aprēķinātas tā, lai pie noteiktiem apgr. rastos mazs retinājums pa kart. vent.trubu(protams arī iepūdes skaņas samazināšanai)!
Parasti tā truba ir pievienota filtra kastei starp ieplūdi un gaisa filtru. Ja ar to vent. trubu un kasti viss ir O.K. tad pat pastradājuši blīvslēgi un pašvakas blīves nesulo! Paša filtra caurplūdei ļoti lielas nozīmes nav ja nav galīgi ciet aizaudzis. Vēl jau protams tā vent. arī ir domāta ekoloģijai, lai kartera gāzes netiek atmosfērā pa taisno bet sadeg. Krietni pastrādājošiem motoriem mēdz arī vent. truba aizdirsties.
Tāds mans ieteikums ko darīt un kur skatīties vispirms, ja sāk kaut kur suloties eļļa. Ne vienmēr ir uzreiz viss jāmaina! Daudziem šis vienkāršais ir palīdzējis.
P.S. Par sportu šeit netiek runāts! Tur mēra ieplūdes pretestību u.t.t.un par pārējo nesatraucās
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline | |
|
Cipaans | 10. Aug 2011, 11:09 | #11987 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: RMZ 250;
| Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!
----------------- ______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!! |
Offline | |
|
Gacho | 10. Aug 2011, 11:26 | #11988 |
|
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
|
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
juandr | 10. Aug 2011, 11:45 | #11989 |
|
Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 293
Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050
|
10 Aug 2011, 11:09:57 Cipaans rakstīja:
Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!
Prieks, ka kadam vel ir loti laba alga |
Offline | |
|
qedzis | 10. Aug 2011, 14:31 | #11990 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
|
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu???? |
Offline | |
|
bike85 | 10. Aug 2011, 14:47 | #11991 |
|
Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.
Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga
----------------- ar diegiem nav arsana! |
Offline | |
|