Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Negantelis
05. Aug 2011, 08:48#11921

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


04 Aug 2011, 22:03:49 dzerrais rakstīja:

04 Aug 2011, 14:15:39 Christian rakstīja:
jautājums (vispirms atbildiet, tad norejiet ). Močiem ir viena, divu un četru cil.motori (zinu arī par 3, 6 un arī citiem). Ja starpība starp 2 cilindru (labāks zemos apgrieienos) un 4 cilindru (lielāks ātrums) motoru it kā būtu skaidra, tad kāda ir starpība starp 1 cilindra (piem. BMW F 650) un 2 cilinda (Honda Transalp)motoriem? Mo nekad nav bijis, tā kā nekāda nojēga.
agrk bija transaps,tagad viencilindrnieks. apaksas v-twinam labakas,tas otrs visu laiku uz auksu prasas,gaze jatur.(savadak raustas),bet tomer ir asaks. kautka ta..


vienreiz mūžā atbraucu ar 1podnieku no Rīgas līdz Jēkabpilij.Otreiz to noteikti nedarītu.Savukārt ar 2 cilindriem izbraukāju Itāliju.Nekādu problēmu.Protams arī jātur apgriezieni krietni virs tukšgaitas,bet nav kā brauciens ar asfalta blieti.

r4 protams liekas kā brauciens pa mākoņiem.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

RU
05. Aug 2011, 08:49#11922

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:

04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???


brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.

ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )



Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.

Offline

egis
05. Aug 2011, 09:19#11923

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


05 Aug 2011, 08:49:22 RU rakstīja:

04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:

04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???


brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.

ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )



Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.


Tas ir normāli palietotai ķēdei, zobratiem. Mērijums jāveic tieši tad, kad ķēde ir vissvarāk nospriegota. To daru sekojoši: atrodu visssnospriegotāko vietu, pa vidu ķēdei uz zemes nolieku metramēru, uzkarinu lentu uz ķēdes un ceļu augšā ķēdi ar lentu,nofiksēju lentu un tad spiežu ķēdi uz leju un skatos cik ir mērijums, manam jābūt 25-35 mm. Enduro tas varētu būt lielāks, jo amartizatoru gājiens ir lielāks. Galvenais skaties, lai viss ciešakajā ķedē vietā mērijums nebūtu zemāks noteiktajam, savadāk varēsi mainīt vārpstu gultņus.

Offline

bike85
05. Aug 2011, 11:16#11924

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


03 Aug 2011, 23:36:07 Tvinky rakstīja:
Kas par n varētu būt, ka lec ārā no otrā ātruma? Braucot vertikālā stāvoklī ierauj neitrālajā - peškas uzreiz

Nesen sajūga diskus pārliku utt, vai varētu būt tajos vaina, jeb tur kas cits?

ja lec no otra parnesuma tad tirgo nost vai remonte...brauksi tik ilgi kamer vispar pazudis

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

bike85
05. Aug 2011, 11:19#11925

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???

maini kedi ar abiem zobratiem un buss kartiba

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

Kiddy
05. Aug 2011, 11:24#11926

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98


05 Aug 2011, 09:19:00 egis rakstīja:

05 Aug 2011, 08:49:22 RU rakstīja:

04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:

04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???


brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.

ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )



Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.


Tas ir normāli palietotai ķēdei, zobratiem. Mērijums jāveic tieši tad, kad ķēde ir vissvarāk nospriegota. To daru sekojoši: atrodu visssnospriegotāko vietu, pa vidu ķēdei uz zemes nolieku metramēru, uzkarinu lentu uz ķēdes un ceļu augšā ķēdi ar lentu,nofiksēju lentu un tad spiežu ķēdi uz leju un skatos cik ir mērijums, manam jābūt 25-35 mm. Enduro tas varētu būt lielāks, jo amartizatoru gājiens ir lielāks. Galvenais skaties, lai viss ciešakajā ķedē vietā mērijums nebūtu zemāks noteiktajam, savadāk varēsi mainīt vārpstu gultņus.

Nu veči Jūs te dodat Man sāk bail palikt
Tas viss protams ir ļoti labi un var jau lietot arī mikromēru bet es parasti izlīdzos, garām ejot ar zābaku iesperot pa ķēdi

A problēmas autoram jāgatavojās mainīt ķēdi, jo izskatās, ka vnk nevienmērīgi izstaipījusies! Tā gadās

-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

vellabeerns
05. Aug 2011, 11:28#11927

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


05 Aug 2011, 11:24:34 Kiddy rakstīja:

05 Aug 2011, 09:19:00 egis rakstīja:

05 Aug 2011, 08:49:22 RU rakstīja:

04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:

04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???


brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.

ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )



Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.


Tas ir normāli palietotai ķēdei, zobratiem. Mērijums jāveic tieši tad, kad ķēde ir vissvarāk nospriegota. To daru sekojoši: atrodu visssnospriegotāko vietu, pa vidu ķēdei uz zemes nolieku metramēru, uzkarinu lentu uz ķēdes un ceļu augšā ķēdi ar lentu,nofiksēju lentu un tad spiežu ķēdi uz leju un skatos cik ir mērijums, manam jābūt 25-35 mm. Enduro tas varētu būt lielāks, jo amartizatoru gājiens ir lielāks. Galvenais skaties, lai viss ciešakajā ķedē vietā mērijums nebūtu zemāks noteiktajam, savadāk varēsi mainīt vārpstu gultņus.

Nu veči Jūs te dodat Man sāk bail palikt
Tas viss protams ir ļoti labi un var jau lietot arī mikromēru bet es parasti izlīdzos, garām ejot ar zābaku iesperot pa ķēdi

A problēmas autoram jāgatavojās mainīt ķēdi, jo izskatās, ka vnk nevienmērīgi izstaipījusies! Tā gadās


+1
tad nu gan - milimetrus vēl ķert...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

jimbeam
05. Aug 2011, 11:49#11928

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Ja'ķēde škiet nevienmērīgi nospriegota, pie vainas varētu būt zobrati. Tā bija man, kad vēl ķēdiniekus lietoju Priekšējam zobratam daļa zobu bija tā teikt, atpakaļ atliekušies un tur tad arī ķēde vaļīga paliek.

Offline

maniac
05. Aug 2011, 12:12#11929

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5145

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 Aug 2011, 11:49:13 jimbeam rakstīja:
Ja'ķēde škiet nevienmērīgi nospriegota, pie vainas varētu būt zobrati. Tā bija man, kad vēl ķēdiniekus lietoju Priekšējam zobratam daļa zobu bija tā teikt, atpakaļ atliekušies un tur tad arī ķēde vaļīga paliek.

Šodien tāda "ķēžu diena"
Apšaubu, ka pie vainas priekšējais zobrats. Kaut gan pieļauju, ka arī tas varētu būt. Bet visādā ziņā nebūs tik izteikti (ņemot vērā zobrata izmērus un zobu skaitu). Pašam ir gadījies tāds "nevienmērīgais ķēdes dilums". Un tad bija konkrēti redzams, ka viena ķēdes puse izstiepusies kā zarna, kamēr otra vēl lietojama.

[ Šo ziņu laboja maniac, 05 Aug 2011, 12:14:16 ]

Offline

qedzis
05. Aug 2011, 12:16#11930

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6

Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min piešķiļās un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300

[ Šo ziņu laboja qedzis, 05 Aug 2011, 12:17:27 ]

Offline

dzeksis
05. Aug 2011, 12:17#11931

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


05 Aug 2011, 12:16:38 qedzis rakstīja:
Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300


kontakti..kontakti..

Offline

qedzis
05. Aug 2011, 12:19#11932

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


05 Aug 2011, 12:17:31 dzeksis rakstīja:

05 Aug 2011, 12:16:38 qedzis rakstīja:
Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300


kontakti..kontakti..


Mēģināts mocim stāvot un darbojoties smidzināt ūdeni virsu uz kontaktiem, viss kartibā mocis darbojās

[ Šo ziņu laboja qedzis, 05 Aug 2011, 12:20:07 ]

Offline

maniac
05. Aug 2011, 12:25#11933

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5145

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 Aug 2011, 12:16:38 qedzis rakstīja:
Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min piešķiļās un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300

Man bija līdzīgi ar vienu no močiem. Tikai līdz galam neslāpa, bet iedegās "Check engine" lampiņa. Pēc tam servisā kompis uzrādīja kļūdu - sānu balsta slēdzis!
Arī mēģināja laistīt, bet iepriekšējo "efektu" vairs nepanāca. Nodzēsa kļūdu un tā vairs neatkārtojās.

Offline

dzeksis
05. Aug 2011, 12:25#11934

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


05 Aug 2011, 12:19:34 qedzis rakstīja:

05 Aug 2011, 12:17:31 dzeksis rakstīja:

05 Aug 2011, 12:16:38 qedzis rakstīja:
Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300


kontakti..kontakti..


Mēģināts mocim stāvot un darbojoties smidzināt ūdeni virsu uz kontaktiem, viss kartibā mocis darbojās


Braucot no aizmugurējā riteņa pietiekami daudz met ūdeni, nekā smidzinot ar ūdeni!

Vai arī pretīji.. velkot tieši no priekšas, kkur iet.. iesaku, iziet cauri kontakties, noizolēt tur kur tiem jābūt izolētiem.. un meklējam vainu tālāk!

Pēc savas pieredzes!

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 05 Aug 2011, 12:26:21 ]

Offline

zoltar
05. Aug 2011, 12:27#11935

Kopš: 09. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Hornet


04 Aug 2011, 14:04:46 dzeksis rakstīja:
Rīgā ir kāds kantoris, kur varētu dabūt par normālām naudiņām "motora atboiņikus", priekš Honda Hornet..

Zinu, ir Jēbai..ja nedabūšu te LV, sūtīšu no turienes..


Savam pa 35 Ls Hondā uz Dārzciema ielas pirku. 2x kartera vāks jau izglābts...

Offline

dzeksis
05. Aug 2011, 12:28#11936

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


05 Aug 2011, 12:27:08 zoltar rakstīja:

04 Aug 2011, 14:04:46 dzeksis rakstīja:
Rīgā ir kāds kantoris, kur varētu dabūt par normālām naudiņām "motora atboiņikus", priekš Honda Hornet..

Zinu, ir Jēbai..ja nedabūšu te LV, sūtīšu no turienes..


Savam pa 35 Ls Hondā uz Dārzciema ielas pirku. 2x kartera vāks jau izglābts...


Ooo, cena ar pieņemama.. sen nav tur būts, būs jānobrauc garām!

Paldies!

Offline

qedzis
05. Aug 2011, 12:41#11937

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


05 Aug 2011, 12:25:45 dzeksis rakstīja:

05 Aug 2011, 12:19:34 qedzis rakstīja:

05 Aug 2011, 12:17:31 dzeksis rakstīja:

05 Aug 2011, 12:16:38 qedzis rakstīja:
Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats

Mocis - Honda VTX 1300


kontakti..kontakti..


Mēģināts mocim stāvot un darbojoties smidzināt ūdeni virsu uz kontaktiem, viss kartibā mocis darbojās


Braucot no aizmugurējā riteņa pietiekami daudz met ūdeni, nekā smidzinot ar ūdeni!

Vai arī pretīji.. velkot tieši no priekšas, kkur iet.. iesaku, iziet cauri kontakties, noizolēt tur kur tiem jābūt izolētiem.. un meklējam vainu tālāk!

Pēc savas pieredzes!


No aizmugēja rata tur nav uz ko mest ūdeni, priekšā jau nez kur skatīties visi kontakti bija pārbaudīti un sapūsti ar kaut kādu speciālu smēri kas atgrūž ūdeni.

Runajot par to kļūdu kompi, nevarētu būt jo nekādas lappiņas neiedegās, mocis vnk noslāpst

Offline

tarinsch-s
05. Aug 2011, 14:20#11938

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250

cik apmeram ed AFRICA? Man videjais sanaca 5,5L,pie atruma 110 uz 2000km.

Offline

renars1
05. Aug 2011, 14:40#11939

Kopš: 05. Aug 2011

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki. mazliet saliecu mocim dakshu, visu laiku braucot rauj uz vienu pusi. noskruuveeju, viena truba mazliet vairaak ieliekta nekaa otra.
Vai ir iespeejams kaut kur to iztaisnot (ja ir, tad kur un apmeeram par kaadaam naudaam) vai jaapeerk jauna?

Offline

qba
05. Aug 2011, 15:25#11940

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


05 Aug 2011, 14:40:08 renars1 rakstīja:
Sveiki. mazliet saliecu mocim dakshu, visu laiku braucot rauj uz vienu pusi. noskruuveeju, viena truba mazliet vairaak ieliekta nekaa otra.
Vai ir iespeejams kaut kur to iztaisnot (ja ir, tad kur un apmeeram par kaadaam naudaam) vai jaapeerk jauna?


Aizbrauc pie slavenaa Teikas Arnja 29243580.

Offline