Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW R1200GS
Autors | Ziņojums |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
18 Jan 2013, 11:48:43 KenyZ rakstīja:
Sveiki!
Kur lai meklē R1200GS citu, ērtāku sēdekli garāākiem pārbraucieniem? Ir kāds padoms?
Paldies!
SargentGS
PazeminaataisGSstandarta
BugsterGSpazeminaatais
Izveeles iespeejas IR....
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
| Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
18 Jan 2013, 17:51:55 GP rakstīja:
Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt
Iesit mekleetaajaa maggisko vaardu 'Niksons' un pafiltree jamaa textus droshiibai, tur atradiisi pavisam preciizi. Esmu paarliecinaats, ka hipoidaalaas ellas vien tavam GSam jaalej gan gannnggeenee, gan reduktooraa, viskozitaate kaadu leju savam EPX 80W90 Castrol (Zinu, Niere skurinaasies par lobismu, bet to nu razzotaajs rekomendee) Ja nemaldos,tad Niksōns savam RT reduktooraa gaaza SAF-XO 75W90, kas ir sinteetiskaa,ja atminna nevill.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
18 Jan 2013, 17:51:55 GP rakstīja:
Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt
Tev ir lēnais reduktors, var liet 75w90
80w90 ir paredzēts manam, jo man ir lielāks pārnesums - griežas ātrāk, vajag biezāku eļļu.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
| Nu vo... atkal ir
Ko nozīmē lēnais un ātrais FD? IMO viņš griežās ar tādu pašu lenķisko ātrumu kā aizmugurējais ritenis... | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
18 Jan 2013, 18:45:55 GP rakstīja:
Ko nozīmē lēnais un ātrais FD? IMO viņš griežās ar tādu pašu lenķisko ātrumu kā aizmugurējais ritenis...
Kardaana un Redduktoora zobu attieciiba.
Iespeejams, kaadreiz buusi dzirdeejis par Uraalu aatro mentu reduktooru
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Neklausi šitos kapeik , lej labāk šito: http://www.motul.com/lv/lv/products/108?f%5Bqua...;f%5Brange%5D=21
Savam iepriekšējam bembelātam reduktorā lēju, esošajam arī iepriekšējā vasarā nomainīju.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
18 Jan 2013, 19:53:59 Sliktais rakstīja:
Neklausi šitos kapeik , lej labāk šito: http://www.motul.com/lv/lv/products/108?f%5Bqua...;f%5Brange%5D=21
Savam iepriekšējam bembelātam reduktorā lēju, esošajam arī iepriekšējā vasarā nomainīju.
Vecais latu aka te māca
Šī arī laba. Es tādu viskozitāti, tikai Agip, lēju pagājušogad, kad uzbraucu pa sacensībām.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
18 Jan 2013, 18:20:10 marcis rakstīja:
18 Jan 2013, 17:51:55 GP rakstīja:
Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt
Tev ir lēnais reduktors, var liet 75w90
80w90 ir paredzēts manam, jo man ir lielāks pārnesums - griežas ātrāk, vajag biezāku eļļu.
SAE 75W-90 un SAE 80W-90 karstajā galā abas būs viskozitātes robežās 13,5-18,5 cSt. tas, ja vien eļļām piemīt laba viskozitātes stabilitāte.
75W-## vienmēr būs sintētika, bet 80W-## gandrīz vienmēr minerālene.
viskozitāte abām primāri atšķiras "aukstajā" galā, kur 75W-## ir acīmredzamas priekšrocības. īpaši jau temperatūrās zem 0C:
savukārt ##W-140 @100C ir teju 2x!! augstāka kā ##W-90. proti 24-32,5cSt.
ja ražotājs tādu nav ieteicis, var sanākt ziepes.
viedoklis "jo lielāka viskozitāte, jo labāka virsmu aizsardzība" ir ļoti tālu no patiesības. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
19 Jan 2013, 10:26:27 Niere rakstīja:
SAE 75W-90 un SAE 80W-90 karstajā galā abas būs viskozitātes robežās 13,5-18,5 cSt. tas, ja vien eļļām piemīt laba viskozitātes stabilitāte.
[IMG]grafiki[/IMG]
75W-## vienmēr būs sintētika, bet 80W-## gandrīz vienmēr minerālene.
viskozitāte abām primāri atšķiras "aukstajā" galā, kur 75W-## ir acīmredzamas priekšrocības. īpaši jau temperatūrās zem 0C:
[IMG]grafiki[/IMG]
savukārt ##W-140 @100C ir teju 2x!! augstāka kā ##W-90. proti 24-32,5cSt.
ja ražotājs tādu nav ieteicis, var sanākt ziepes.
viedoklis "jo lielāka viskozitāte, jo labāka virsmu aizsardzība" ir ļoti tālu no patiesības.
Var jau būt, ka tā arī ir, bet iepriekšminēto substanci izmantoju zubāram (kādreiz), arī iepriekšējam motorradam, nekādas tehniskas problēmas netika novērotas. Kā dzirdēts autobendes arī šo substanci lej savos sporta agregātos.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
| Tad rodās loģisks jautājums, kāda tad ir FD eļļas temperatūra LV sezonas apstākļos... un cik tā paaugstinās tiekot līdz + 30 vasaras pīķī | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
19 Jan 2013, 18:45:39 GP rakstīja:
Tad rodās loģisks jautājums, kāda tad ir FD eļļas temperatūra LV sezonas apstākļos... un cik tā paaugstinās tiekot līdz + 30 vasaras pīķī
katram ieteicams pribambass (tur arī temperatūras), kas būtiski uzlabo FD ilgmūžību.
vienmēr esmu domājis - tāds štrunts neko nemaksā, bet ieguvumi acīmredzami. kādēļ neko tādu neuzstāda jau rūpnieciski vismaz kā izvēles opciju?!
tas pats faktiski sakāms par jebkuru citu sistēmu.
| Offline | | |
GP | | Kopš: 12. May 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar: R1250GS
|
19 Jan 2013, 19:18:13 Niere rakstīja:
katram ieteicams pribambass (tur arī temperatūras), kas būtiski uzlabo FD ilgmūžību.
vienmēr esmu domājis - tāds štrunts neko nemaksā, bet ieguvumi acīmredzami. kādēļ neko tādu neuzstāda jau rūpnieciski vismaz kā izvēles opciju?!
tas pats faktiski sakāms par jebkuru citu sistēmu.
Hm... izskatās prātīgi, detaļu kodi, anyone? Liekās dikti prātīga investīcija. Par rūpniecisko uzstādīšanu, kādēļ gan? Tas tak samazina Margin, bez tam FD failure priekš BMW=profit | Offline | | |
freerider | | Kopš: 07. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: BMW boxer
| Sveicināti.
Ja jau par eļļām runājam , tad mani interesē eļļas izvēle dzinējam- kādu labāk liet R 1200 GSA
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/ | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
29 Jan 2013, 11:22:56 freerider rakstīja:
Sveicināti.
Ja jau par eļļām runājam , tad mani interesē eļļas izvēle dzinējam- kādu labāk liet R 1200 GSA
Motorā var tādu pašu kā K1200GT
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
29 Jan 2013, 11:22:56 freerider rakstīja:
Sveicināti.
Ja jau par eļļām runājam , tad mani interesē eļļas izvēle dzinējam- kādu labāk liet R 1200 GSA
Tā saprotu, ka šis ir Tava dzelža jūzera manuālis.
Nekā negaidīta tur nav. Standartā ieteikta tradicionālā SAE 20W-50 viskozitāte, bet API specifikācija pieļauta praktiski jebkura. Attiecīgi API SF/SG, vēlamāk SH/SJ vai SL klases. SM gan labāk neizvēlēties.
Ko BMW īpašnieki noteikti ignorē, ir viskozitāšu variācijas zemā temperatūrā. Tradicionāli visi rūpējas, lai eļļai būtu SAE ##W-50, kas pareizi vasaras sezonai. Taču, ja tiek rullēts temperatūrā ap nulli, noteikti iesaku nomainīt uz SAE 10W-40 vai pat SAE 5W-30.
Kāds noteikti teiks, ka BMW oriģinālo eļļu ražo Castrol un šie rekomendē savu Power 1 10W-50, kas lielā mērā nosedz gan "karsto", gan "auksto" galu. Taču problēma ar šiem ļoti izstieptajiem viskozitātes intervāliem ir tā, ka eļļa satur lielu daudzumu viskozitātes modifikatoru, kurš ar laiku 10(5)W-50 padara par 10(5)W-40 vai pat vēl zemāk. Zemā gaisa temperatūrā tas var būt pat pozitīvi, bet "karsto" galu šāda eļļa var vairs neturēt.
Ražotājs pieļauj šādu viskozitāšu izmantošanu, taču es personīgi neiesaku. Ir gana piemēru arī ar ļoti pazīstamiem zīmoliem, kur izstieptie intervāli neadekvāti dilst.
Vārdu sakot, ieteicamie varianti dažādām sezonām:
20W-50
10(15)W-40
5(10)W-30
un, protams, tikai sintētiku. turklāt eļļas ražotāja zīmols nav noteicošais izvēlē. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Mārcis jautāja, kur atrodami BMW "owner`s manual".
Tā kā tas var noderēt arī citiem, šeitan ražotāja vietnē atrodami gandrīz visiem modeļiem.
Nepalaidiet garām instrukciju, kā precīzi noteikt Jūsu mocika modeļa kodu:
| Offline | | |
freerider | | Kopš: 07. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: BMW boxer
|
Tā saprotu, ka šis ir Tava dzelža jūzera manuālis.
Nekā negaidīta tur nav. Standartā ieteikta tradicionālā SAE 20W-50 viskozitāte, bet API specifikācija pieļauta praktiski jebkura. Attiecīgi API SF/SG, vēlamāk SH/SJ vai SL klases. SM gan labāk neizvēlēties.
Ko BMW īpašnieki noteikti ignorē, ir viskozitāšu variācijas zemā temperatūrā. Tradicionāli visi rūpējas, lai eļļai būtu SAE ##W-50, kas pareizi vasaras sezonai. Taču, ja tiek rullēts temperatūrā ap nulli, noteikti iesaku nomainīt uz SAE 10W-40 vai pat SAE 5W-30.
Kāds noteikti teiks, ka BMW oriģinālo eļļu ražo Castrol un šie rekomendē savu Power 1 10W-50, kas lielā mērā nosedz gan "karsto", gan "auksto" galu. Taču problēma ar šiem ļoti izstieptajiem viskozitātes intervāliem ir tā, ka eļļa satur lielu daudzumu viskozitātes modifikatoru, kurš ar laiku 10(5)W-50 padara par 10(5)W-40 vai pat vēl zemāk. Zemā gaisa temperatūrā tas var būt pat pozitīvi, bet "karsto" galu šāda eļļa var vairs neturēt.
Ražotājs pieļauj šādu viskozitāšu izmantošanu, taču es personīgi neiesaku. Ir gana piemēru arī ar ļoti pazīstamiem zīmoliem, kur izstieptie intervāli neadekvāti dilst.
Vārdu sakot, ieteicamie varianti dažādām sezonām:
20W-50
10(15)W-40
5(10)W-30
un, protams, tikai sintētiku. turklāt eļļas ražotāja zīmols nav noteicošais izvēlē.
Milzīgs paldies Nierem par kā jau ierasts, padziļinātu ievadkursu eļļu pasaulē!!!
Man user manuala nav un šī informācija noteikti noderēs un esmu pārliecināts, ne tikai man!
Danke shon!
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/ | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
30 Jan 2013, 21:45:53 freerider rakstīja:
Danke shon!
prieks, ja noder! | Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| garāžā skatos uz auksto un kluso GāeSu un mototoksikozes kramji mani nežēlīgi krata | Offline | | |
|
|