Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » BMW

Tēma: BMW R1200GS

AutorsZiņojums
VATERLAND
18. Jan 2013, 14:54#101

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


18 Jan 2013, 11:48:43 KenyZ rakstīja:
Sveiki!

Kur lai meklē R1200GS citu, ērtāku sēdekli garāākiem pārbraucieniem? Ir kāds padoms?

Paldies!



SargentGS

PazeminaataisGSstandarta

BugsterGSpazeminaatais

Izveeles iespeejas IR....

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

GP
18. Jan 2013, 17:51#102

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt

Offline

VATERLAND
18. Jan 2013, 18:16#103

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


18 Jan 2013, 17:51:55 GP rakstīja:
Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt


Iesit mekleetaajaa maggisko vaardu 'Niksons' un pafiltree jamaa textus droshiibai, tur atradiisi pavisam preciizi. Esmu paarliecinaats, ka hipoidaalaas ellas vien tavam GSam jaalej gan gannnggeenee, gan reduktooraa, viskozitaate kaadu leju savam EPX 80W90 Castrol (Zinu, Niere skurinaasies par lobismu, bet to nu razzotaajs rekomendee) Ja nemaldos,tad Niksōns savam RT reduktooraa gaaza SAF-XO 75W90, kas ir sinteetiskaa,ja atminna nevill.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

marcis
18. Jan 2013, 18:20#104

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


18 Jan 2013, 17:51:55 GP rakstīja:
Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt


Tev ir lēnais reduktors, var liet 75w90
80w90 ir paredzēts manam, jo man ir lielāks pārnesums - griežas ātrāk, vajag biezāku eļļu.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

GP
18. Jan 2013, 18:45#105

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Nu vo... atkal ir

Ko nozīmē lēnais un ātrais FD? IMO viņš griežās ar tādu pašu lenķisko ātrumu kā aizmugurējais ritenis...

Offline

VATERLAND
18. Jan 2013, 19:14#106

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


18 Jan 2013, 18:45:55 GP rakstīja:

Ko nozīmē lēnais un ātrais FD? IMO viņš griežās ar tādu pašu lenķisko ātrumu kā aizmugurējais ritenis...


Kardaana un Redduktoora zobu attieciiba.

Iespeejams, kaadreiz buusi dzirdeejis par Uraalu aatro mentu reduktooru

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
18. Jan 2013, 19:53#107

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Neklausi šitos kapeik , lej labāk šito: http://www.motul.com/lv/lv/products/108?f%5Bqua...;f%5Brange%5D=21
Savam iepriekšējam bembelātam reduktorā lēju, esošajam arī iepriekšējā vasarā nomainīju.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
19. Jan 2013, 09:48#108

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


18 Jan 2013, 19:53:59 Sliktais rakstīja:
Neklausi šitos kapeik , lej labāk šito: http://www.motul.com/lv/lv/products/108?f%5Bqua...;f%5Brange%5D=21
Savam iepriekšējam bembelātam reduktorā lēju, esošajam arī iepriekšējā vasarā nomainīju.



Vecais latu aka te māca

Šī arī laba. Es tādu viskozitāti, tikai Agip, lēju pagājušogad, kad uzbraucu pa sacensībām.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Niere
19. Jan 2013, 10:26#109

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


18 Jan 2013, 18:20:10 marcis rakstīja:

18 Jan 2013, 17:51:55 GP rakstīja:
Padalieties ar info, kādu eļļu labāk likt iekš Final Drive? Skatos, te piedāvā Red Line, ir kāds mēģinājis? Vai arī ir kāds cits labs variants, domāju, ka santīmu uz šo nemēģināšu iegūt

Tev ir lēnais reduktors, var liet 75w90
80w90 ir paredzēts manam, jo man ir lielāks pārnesums - griežas ātrāk, vajag biezāku eļļu.


SAE 75W-90 un SAE 80W-90 karstajā galā abas būs viskozitātes robežās 13,5-18,5 cSt. tas, ja vien eļļām piemīt laba viskozitātes stabilitāte.



75W-## vienmēr būs sintētika, bet 80W-## gandrīz vienmēr minerālene.
viskozitāte abām primāri atšķiras "aukstajā" galā, kur 75W-## ir acīmredzamas priekšrocības. īpaši jau temperatūrās zem 0C:



savukārt ##W-140 @100C ir teju 2x!! augstāka kā ##W-90. proti 24-32,5cSt.
ja ražotājs tādu nav ieteicis, var sanākt ziepes.
viedoklis "jo lielāka viskozitāte, jo labāka virsmu aizsardzība" ir ļoti tālu no patiesības.

Offline

Sliktais
19. Jan 2013, 15:01#110

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


19 Jan 2013, 10:26:27 Niere rakstīja:

SAE 75W-90 un SAE 80W-90 karstajā galā abas būs viskozitātes robežās 13,5-18,5 cSt. tas, ja vien eļļām piemīt laba viskozitātes stabilitāte.

[IMG]grafiki[/IMG]

75W-## vienmēr būs sintētika, bet 80W-## gandrīz vienmēr minerālene.
viskozitāte abām primāri atšķiras "aukstajā" galā, kur 75W-## ir acīmredzamas priekšrocības. īpaši jau temperatūrās zem 0C:

[IMG]grafiki[/IMG]

savukārt ##W-140 @100C ir teju 2x!! augstāka kā ##W-90. proti 24-32,5cSt.
ja ražotājs tādu nav ieteicis, var sanākt ziepes.
viedoklis "jo lielāka viskozitāte, jo labāka virsmu aizsardzība" ir ļoti tālu no patiesības.

Var jau būt, ka tā arī ir, bet iepriekšminēto substanci izmantoju zubāram (kādreiz), arī iepriekšējam motorradam, nekādas tehniskas problēmas netika novērotas. Kā dzirdēts autobendes arī šo substanci lej savos sporta agregātos.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

GP
19. Jan 2013, 18:45#111

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS

Tad rodās loģisks jautājums, kāda tad ir FD eļļas temperatūra LV sezonas apstākļos... un cik tā paaugstinās tiekot līdz + 30 vasaras pīķī

Offline

Niere
19. Jan 2013, 19:18#112

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


19 Jan 2013, 18:45:39 GP rakstīja:
Tad rodās loģisks jautājums, kāda tad ir FD eļļas temperatūra LV sezonas apstākļos... un cik tā paaugstinās tiekot līdz + 30 vasaras pīķī

katram ieteicams pribambass (tur arī temperatūras), kas būtiski uzlabo FD ilgmūžību.
vienmēr esmu domājis - tāds štrunts neko nemaksā, bet ieguvumi acīmredzami. kādēļ neko tādu neuzstāda jau rūpnieciski vismaz kā izvēles opciju?!
tas pats faktiski sakāms par jebkuru citu sistēmu.

Offline

GP
19. Jan 2013, 20:09#113

Kopš: 12. May 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar: R1250GS


19 Jan 2013, 19:18:13 Niere rakstīja:
katram ieteicams pribambass (tur arī temperatūras), kas būtiski uzlabo FD ilgmūžību.
vienmēr esmu domājis - tāds štrunts neko nemaksā, bet ieguvumi acīmredzami. kādēļ neko tādu neuzstāda jau rūpnieciski vismaz kā izvēles opciju?!
tas pats faktiski sakāms par jebkuru citu sistēmu.


Hm... izskatās prātīgi, detaļu kodi, anyone? Liekās dikti prātīga investīcija. Par rūpniecisko uzstādīšanu, kādēļ gan? Tas tak samazina Margin, bez tam FD failure priekš BMW=profit

Offline

freerider
29. Jan 2013, 11:22#114

Kopš: 07. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: BMW boxer

Sveicināti.
Ja jau par eļļām runājam , tad mani interesē eļļas izvēle dzinējam- kādu labāk liet R 1200 GSA




-----------------
Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/

Offline

Sliktais
29. Jan 2013, 11:30#115

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


29 Jan 2013, 11:22:56 freerider rakstīja:
Sveicināti.
Ja jau par eļļām runājam , tad mani interesē eļļas izvēle dzinējam- kādu labāk liet R 1200 GSA




Motorā var tādu pašu kā K1200GT

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niere
29. Jan 2013, 12:40#116

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


29 Jan 2013, 11:22:56 freerider rakstīja:
Sveicināti.
Ja jau par eļļām runājam , tad mani interesē eļļas izvēle dzinējam- kādu labāk liet R 1200 GSA


Tā saprotu, ka šis ir Tava dzelža jūzera manuālis.
Nekā negaidīta tur nav. Standartā ieteikta tradicionālā SAE 20W-50 viskozitāte, bet API specifikācija pieļauta praktiski jebkura. Attiecīgi API SF/SG, vēlamāk SH/SJ vai SL klases. SM gan labāk neizvēlēties.



Ko BMW īpašnieki noteikti ignorē, ir viskozitāšu variācijas zemā temperatūrā. Tradicionāli visi rūpējas, lai eļļai būtu SAE ##W-50, kas pareizi vasaras sezonai. Taču, ja tiek rullēts temperatūrā ap nulli, noteikti iesaku nomainīt uz SAE 10W-40 vai pat SAE 5W-30.

Kāds noteikti teiks, ka BMW oriģinālo eļļu ražo Castrol un šie rekomendē savu Power 1 10W-50, kas lielā mērā nosedz gan "karsto", gan "auksto" galu. Taču problēma ar šiem ļoti izstieptajiem viskozitātes intervāliem ir tā, ka eļļa satur lielu daudzumu viskozitātes modifikatoru, kurš ar laiku 10(5)W-50 padara par 10(5)W-40 vai pat vēl zemāk. Zemā gaisa temperatūrā tas var būt pat pozitīvi, bet "karsto" galu šāda eļļa var vairs neturēt.
Ražotājs pieļauj šādu viskozitāšu izmantošanu, taču es personīgi neiesaku. Ir gana piemēru arī ar ļoti pazīstamiem zīmoliem, kur izstieptie intervāli neadekvāti dilst.

Vārdu sakot, ieteicamie varianti dažādām sezonām:
20W-50
10(15)W-40
5(10)W-30
un, protams, tikai sintētiku. turklāt eļļas ražotāja zīmols nav noteicošais izvēlē.

Offline

Niere
29. Jan 2013, 14:21#117

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Mārcis jautāja, kur atrodami BMW "owner`s manual".
Tā kā tas var noderēt arī citiem, šeitan ražotāja vietnē atrodami gandrīz visiem modeļiem.
Nepalaidiet garām instrukciju, kā precīzi noteikt Jūsu mocika modeļa kodu:

Offline

freerider
30. Jan 2013, 21:45#118

Kopš: 07. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: BMW boxer




Tā saprotu, ka šis ir Tava dzelža jūzera manuālis.
Nekā negaidīta tur nav. Standartā ieteikta tradicionālā SAE 20W-50 viskozitāte, bet API specifikācija pieļauta praktiski jebkura. Attiecīgi API SF/SG, vēlamāk SH/SJ vai SL klases. SM gan labāk neizvēlēties.



Ko BMW īpašnieki noteikti ignorē, ir viskozitāšu variācijas zemā temperatūrā. Tradicionāli visi rūpējas, lai eļļai būtu SAE ##W-50, kas pareizi vasaras sezonai. Taču, ja tiek rullēts temperatūrā ap nulli, noteikti iesaku nomainīt uz SAE 10W-40 vai pat SAE 5W-30.

Kāds noteikti teiks, ka BMW oriģinālo eļļu ražo Castrol un šie rekomendē savu Power 1 10W-50, kas lielā mērā nosedz gan "karsto", gan "auksto" galu. Taču problēma ar šiem ļoti izstieptajiem viskozitātes intervāliem ir tā, ka eļļa satur lielu daudzumu viskozitātes modifikatoru, kurš ar laiku 10(5)W-50 padara par 10(5)W-40 vai pat vēl zemāk. Zemā gaisa temperatūrā tas var būt pat pozitīvi, bet "karsto" galu šāda eļļa var vairs neturēt.
Ražotājs pieļauj šādu viskozitāšu izmantošanu, taču es personīgi neiesaku. Ir gana piemēru arī ar ļoti pazīstamiem zīmoliem, kur izstieptie intervāli neadekvāti dilst.

Vārdu sakot, ieteicamie varianti dažādām sezonām:
20W-50
10(15)W-40
5(10)W-30
un, protams, tikai sintētiku. turklāt eļļas ražotāja zīmols nav noteicošais izvēlē.


Milzīgs paldies Nierem par kā jau ierasts, padziļinātu ievadkursu eļļu pasaulē!!!
Man user manuala nav un šī informācija noteikti noderēs un esmu pārliecināts, ne tikai man!
Danke shon!

-----------------
Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/

Offline

Niere
30. Jan 2013, 22:48#119

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


30 Jan 2013, 21:45:53 freerider rakstīja:
Danke shon!

prieks, ja noder!

Offline

nagan
04. Feb 2013, 18:10#120

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

garāžā skatos uz auksto un kluso GāeSu un mototoksikozes kramji mani nežēlīgi krata

Offline