Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirmā dual sport moča izvēle
Autors | Ziņojums |
ab | | Kopš: 02. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Ciskadrilli un 4x4
| Kad ar 4x4 nepietiek, vajag arī 1x2 aparātu.
A kategorija vēl procesā, tātad tas būs pirmais mo, līdz ar to kaut kas tāds, kas nenogalina pirmajā līkumā.
Plānotie maršruti: mājas-darbs, 100-200km pārbraucieni, grantenes, meža ceļi, viegls dublis (ar uzsvaru uz viegls, jo smagam ir cita tehnika). 200+ km/h raķete arī NAV vajadzīga. Viss runā par labu dual sport vai kaut ko uz to pusi. Svarīga arī uzticamība, jo rokas neaug gluži no pareizās vietas un pavadīt romantiskus vakarus garāžā nav plānā.
Budžets: 2000-2500Ls.
Braucējs: garš, smags, tizls.
Līdz šim ir apskatīts BMW F650GS Dakar (2001. - 2003. gadi) - savstarpējās intereses pa lielam sakrīt, tikai biedē bēdīgi slavenā ķibele ar dakšu. Ja tam ir risinājumi (as in dakša no cita moča) - ieteikumus studijā.
Ko varat ieteikt vēl apčamdīt? Kam jāpievērš uzmanība šajā klasē?
| Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
02 May 2011, 20:55:58 ab rakstīja:
Kad ar 4x4 nepietiek, vajag arī 1x2 aparātu.
A kategorija vēl procesā, tātad tas būs pirmais mo, līdz ar to kaut kas tāds, kas nenogalina pirmajā līkumā.
Plānotie maršruti: mājas-darbs, 100-200km pārbraucieni, grantenes, meža ceļi, viegls dublis (ar uzsvaru uz viegls, jo smagam ir cita tehnika). 200+ km/h raķete arī NAV vajadzīga. Viss runā par labu dual sport vai kaut ko uz to pusi. Svarīga arī uzticamība, jo rokas neaug gluži no pareizās vietas un pavadīt romantiskus vakarus garāžā nav plānā.
Budžets: 2000-2500Ls.
Braucējs: garš, smags, tizls.
Līdz šim ir apskatīts BMW F650GS Dakar (2001. - 2003. gadi) - savstarpējās intereses pa lielam sakrīt, tikai biedē bēdīgi slavenā ķibele ar dakšu. Ja tam ir risinājumi (as in dakša no cita moča) - ieteikumus studijā.
Ko varat ieteikt vēl apčamdīt? Kam jāpievērš uzmanība šajā klasē?
Ja braucējam ir varens rumpis,tad ir jāskatās uz smagajiem enduro-touringiem.Sākot ar Afriku,Teneri,tālāk jau Varadero,DL1000 utt | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Paprovē ar to moci pabraukt - man kautkā nepatika.
Braucu tiesa gan ar parasto - ne dakaŗu, bet tā pasatka un viss cits man liekas tizla.
Tas bembis manuprāt ir tāds ar ko var norbaukt no asfalts un aizpukšķina't pa meža taku, bet braukt pa meža taku nebūs forši.
Mans viedoklis.
Enduro veidīgie moči kuriem nevar sēsties uz priekšu manuprāt jau saknē NAV moči kas paradzēti jel kam citam kas nav asfalts.
-----------------
| Offline | | |
|
ValtersS | | Kopš: 20. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: KTM Adventure 640 R
| Parastais BMW F 650 ir sieviešu motocikls, Dakara ir augstāka. Par dakšām arī esmu lasījis, bet vienā vietā škiet bija minēts, ka līdz 2001, bet varbūt maldos. Ja man prasītu par dual sport motociklu, es teiktu. KTM Adventure 640-690. Pašam bija 98` Adventure 640 R. Pakaļa sāp, bet ar 28 litru bāku var nobraukt ~500km neapstājoties, tripmasters un WP amīši no rūpnīcas... Aizmugurē 18 collu rats. Man līdz 180cm pietrūks alus korķīsa tiesa, tāpēc bija problēmas ar zemes aizskaršanu, kas citreiz slikti beidzās slīpumos, bet viņam plastmasas bija mīkstas un nelūza, kā citiem endūriem. Lab sākās hoķis, ja interesē sīkāk uzrakstīšu rīt. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Adventūres priekšrocība liela bāka - visādi citādi man vairāk simpatizē parastie LC4 endūri.
Tur jau atšķirība principā dizainā.
Un ja var atrast sakarīgu 690 endūru šajā cenu kategorijā tad tas ir īstais mocis ! Es pabraucos testos ar 690R - nu ideāls aparāts. [ Šo ziņu laboja MIGs, 02 May 2011, 21:22:01 ]
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ramiresam ir Dakar versija f650gs, un mauc viņš pa mežu ar viņu bez maz vai kā ar krosinieku (jāprot braukt), domāju, ka dual-purpose mērķiem būs gana labs.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
ab | | Kopš: 02. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Ciskadrilli un 4x4
| F650GS Dakšām kaut kādi labojumi esot no 2003. gada. Visi vecākie vai nu spļaudās un klauvē pa galdu, vai arī maina uz Yamahas dakšām
[ Šo ziņu laboja ab, 02 May 2011, 21:47:23 ] | Offline | | |
ab | | Kopš: 02. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Ciskadrilli un 4x4
| Afrika Twin salīdzinājumā ar šo ir vai ?
Skatos, ka motorolleri.lv šo to piedāvā no FR vestu, tikai tie gadi... | Offline | | |
motoTurer | | Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
| 1. Ja dualsport izmanto ne tikai pa asfalu bet arī pa granti, mežu, vieglu dubli, ar romantiskiem vakariem garāžā jārēķinās.
2. Africa Twin labs mo, bet iesācējam būs par smagu.
3. BMW Dakar - gaumes lieta (es neizvēlētos)
4. Pie jebkuras izvēles, ja tā lieta iepatiksies. būs arī otrais, trešais...mo
[ Šo ziņu laboja motoTurer, 03 May 2011, 13:41:26 ] | Offline | | |
java | | Kopš: 11. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3
| Bija Suzuki DR650(old school dual sport) pirms kāda laika.. itkā viss ok, var iebraukt mežā, biju līdz Somijai aizbraucis(divatā).. visu izdarīt var, bet:
1)Gariem gabaliem pa šoseju īsti neder;
2)Salīdzinot ar 100-120kg mocīšiem fun faktors mežā/offroad ir vnk minimāls.
3)Pa Rīgu bija OK & nebija stress par to, ka nozags, tas +
| Offline | | |
Spool | | Kopš: 09. Aug 2011
Ziņojumi: 301
Braucu ar: ..
| kāds moto būtu piemērotākais
gribas šoseju, bet arī dubļus
garus un īsus gabalus
arī divatā
gadam un markai nav nozīmes
ja augums 175
patiktu, ja kājas daudzmaz pie zemes nolikt varētu un svars nebūtu tāds, lai viens var pastumt arī pa smiltīm...ja vajag
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs
[ Šo ziņu laboja Spool, 13 Mar 2014, 00:23:33 ]
----------------- Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk.... | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Mar 2014, 00:21:44 Spool rakstīja:
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs
Izvēlies vai nu vienu, vai otru, bet abi nebūs nekad
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
|
13 Mar 2014, 00:21:44 Spool rakstīja:
kāds moto būtu piemērotākais
gribas šoseju, bet arī dubļus
garus un īsus gabalus
arī divatā
gadam un markai nav nozīmes
ja augums 175
patiktu, ja kājas daudzmaz pie zemes nolikt varētu un svars nebūtu tāds, lai viens var pastumt arī pa smiltīm...ja vajag
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs
mani pilnībā apmierināja XTZ660. Var gan mežā gāzt, gan pasauli apceļot divatā, gan ar pumpenēm līdz kāpšļiem guldīt Tikai man ar augumu 1.86 dažreiz gribējās viņu zemāk palaist. Kad kādreiz nobraukšu vai pārdošu apriliu tad ņemšu jaunu XTZ660
-----------------
| Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
13 Mar 2014, 00:21:44 Spool rakstīja:
kāds moto būtu piemērotākais
gribas šoseju, bet arī dubļus
garus un īsus gabalus
arī divatā
gadam un markai nav nozīmes
ja augums 175
patiktu, ja kājas daudzmaz pie zemes nolikt varētu un svars nebūtu tāds, lai viens var pastumt arī pa smiltīm...ja vajag
lai varētu daudzmaz viegli kontrolēt gan uz šosejas, gan smitlīs
Man arī tikko bija tieši tāda pati izvēle jādara, beigās paņēmu KLE500 (2006.g.), tēmēju uz Āfriku, bet cena šīm nedaudz tomēr pa lielu bija priekš mana budžeta. Pagaidām liekas ļoti ok, kā pirmais ne PSRS mocis, liekas ka iet zvērā jau pat ir paspēts biki uz mutes nolikt, sanāca pārcensties offroudā, svars tomēr ir jūtams salīdzinot ar 125cc krosinieku. Ja būtu ņēmis Āfriku, iesākumā būtu ļoti grūti cīnīties ar to svaru. | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Vai screwy kā variantu izskatīja arī Transalpu? Un kā beigu galā nonāci pie KLE?
Nav gan tā, ka būtu baigi daudz variantu, ja vajadzības līdzīgas augstāk minētajām. Africa (toč pa lielu iesācējam), Tenere, Transalps, KLE.. Vēl kaut kas? Uz Kawasaki sākotnēji skatījos gaužām skeptiski, bet nupat man jāsaka, ka varbūt no saraksta tomēr izstrīpoju priekšlaikus. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
13 Mar 2014, 08:43:35 eddie rakstīja:
Vai screwy kā variantu izskatīja arī Transalpu? Un kā beigu galā nonāci pie KLE?
Nav gan tā, ka būtu baigi daudz variantu, ja vajadzības līdzīgas augstāk minētajām. Africa (toč pa lielu iesācējam), Tenere, Transalps, KLE.. Vēl kaut kas? Uz Kawasaki sākotnēji skatījos gaužām skeptiski, bet nupat man jāsaka, ka varbūt no saraksta tomēr izstrīpoju priekšlaikus.
Jā, bija doma par Transalpu, bet tā arī nesanāca uz viņa pasēdēt, DM koncis visus plānus izjauca.
KLE cipars arī bija daudz patīkamāks, kā arī gads un nobraukums(servisa grāmatiņa ar visām apkopju uzskaitēm). Iespējams ka vajadzēja tomēr pamēģināt ar Hondu pavizināties, bet nu kā ir tā ir, pagaidām esmu apmierināts, neviens jau neliedz pēc gada vai diviem pārsēsties uz kaut ko lielāku | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Es gan uz KLE sēdēju salīdzinoši nesen, taču šķiet, ka ar Transalpu šie ir plus mīnus vienā kategorijā. Transalps vēl salīdzinoši nesen šķita milzīgs, bet domas krasi mainījās, kad uz tā apsēdos. Vienkārši perfekti manam 1.8m augumam! Izrādījās, ka sēdpozīcija ir pat nedaudz zemāka kā Dominator'am, pat prasītos augstāk. | Offline | | |
ssandijss | | Kopš: 02. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 548
Braucu ar: T7, Husi
| Es braucu ar KLE500. Man jau liekas, ka labākais price/performance variants.
Hondas ir labas, bet vai 2x labākas, kā liecina cenas, tad, manuprāt, nē.
Iesaku paņemt pirmo moci lētāku, lai saprastu kas vairāk interesēs - mežs vai asfalts.
Mans nākamais mocis būs Yamaha xt660z vai BMW 650GS Sertao. | Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Aizmirsti par sertao, pilnīga ķīna kuru dīleris pusgada laikā nespēj piegādāt!
Atkārtoju vēlreiz - problemātisks mo, RAŽOTS ĶĪNĀ
-----------------
| Offline | | |
ssandijss | | Kopš: 02. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 548
Braucu ar: T7, Husi
|
13 Mar 2014, 13:42:09 Dartagnan rakstīja:
Aizmirsti par sertao, pilnīga ķīna kuru dīleris pusgada laikā nespēj piegādāt!
Atkārtoju vēlreiz - problemātisks mo, RAŽOTS ĶĪNĀ
Ir arī kāds pamatojums tām problēmām. Cik esmu lasījis forumus, tad viņš ir faktiski identisks Dakārai, kas bija faktiski bezproblēmu mocis. Ja nu vienīgi sūdīgi pr.amīši. Pārējais OK. | Offline | | |
|
|